XXL Nutrition

Sakura's Keto Diet log

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk kun je mayo bij de gehak doen.. zet alleen niet teveel
omdat gehak een perfecte vet/proteine verhouding heeft (vind ik)

en als je keto gaat doen.. vermijd dan de pindakaas.. overbodige carbs die je niet nodig hebt :D

Thanks dude!

Ik wil dit zo'n 6 weken gaan doen ( max )

:roflol: briljant weer....meeste mensen zijn niet eens van plan om te groeien tijdens een sterkte cut..

goed rammen in de sportschool icm hard cutten gebeurd sowieso niet...is ook niet verstandig, maar goed, ander verhaal.

Nou ik kies liever de methode van burn the fat feed the muscle. Je kan gewoon hart rammen in de sportschool en gewoon op je onderhoudt blijven eten. Het kcal tekort maak je met extra cardio. Misschien dat deze methode langzamer gaat dan het keto dieet maar dat vind ik niet erg.

Kan me voorstellen als je gauw voor je bb wedstrijd wat droger wilt zijn het keto dieet volgt.

volgens mij snap je het nog steeds niet, want als je gaat cardio'en gaat je onderhoud ook omhoog, dus afvallen door op onderhoud te eten kan gewoon niet.

En ja , ik kan oko super hard gaan trainen nu op low carb, alleen is het verre van verstandig, daarom zei ik het...super hard/veel training heeft alleen maar nadelen als je laag in de kcal zit.

volgens mij snap je het nog steeds niet, want als je gaat cardio'en gaat je onderhoud ook omhoog, dus afvallen door op onderhoud te eten kan gewoon niet.

En ja , ik kan oko super hard gaan trainen nu op low carb, alleen is het verre van verstandig, daarom zei ik het...super hard/veel training heeft alleen maar nadelen als je laag in de kcal zit.

Snap best als je gewoon op je onderhoudt eet gecombineerd met veel cardio dat je alsonog een kcal tekort hebt. Maar goed met dat boek kan je gewoon carbs eten, ik zit dan op 325 gram, en doordat je gewoon carbs mag eten ( echter wel altijd gecombineerd met magere eiwitten die moeilijk te verteren zijn ) kan je ook gewoon normaal trainen ( feed the muscle) en misschien ook nog eens beetje groeien. Het keto dieet is denk ik vrij moeilijk vol te houden. Respect voor Sakura in ieder geval!

ps. ik heb nooit gezegd dat je kan afvallen door alleen maar op onderhoudt te eten! Zei erbij dat je er dan ook cardio bij moet doen!

Laatst bewerkt:
ik zal het nog 1 laatste x voor je spellen forest,

onderhoud = je totale verbruik per dag
als jij normaal een onderhoud van 2500 (onderhoud is overigens onder T), en je gaat 500kcal verbranden met cardio, dan is je onderhoud die dag 3000kcal.
AFVALLEN OP ONDERHOUD KAN NIET.

En nu komt een hele slimme (goed op letten): Als je wel afvalt terwijl je op onderhoud eet, dan eet je te weinig en heb je het niet goed berekend.

ik zal het nog 1 laatste x voor je spellen forest,

onderhoud = je totale verbruik per dag
als jij normaal een onderhoud van 2500 (onderhoud is overigens onder T), en je gaat 500kcal verbranden met cardio, dan is je onderhoud die dag 3000kcal.
AFVALLEN OP ONDERHOUD KAN NIET.

En nu komt een hele slimme (goed op letten): Als je wel afvalt terwijl je op onderhoud eet, dan eet je te weinig en heb je het niet goed berekend.

Je moet wel goed lezen ouwe pik! Ik heb nooit beweerd dat je kan afvallen door op onderhoud te eten. Dus ik denk dat jij het even niet snapt!

Forest out!

Snap best als je gewoon op je onderhoudt eet gecombineerd met veel cardio dat je alsonog een kcal tekort hebt.

een kcal tekort = afvallen

je kan wel bijdehand gaan doen met woordjes, maar je zegt het toch echt ;)

Forest Tapsout.

Win by submission!

Forest :roflol:

Je spreekt je eige tegen gozaaah, maar geeft niet. Je bent nog jong, misschien word je wel slimmer als je wat ouder bent

een kcal tekort = afvallen

je kan wel bijdehand gaan doen met woordjes, maar je zegt het toch echt ;)

Forest Tapsout.

Win by submission!

Daarmee bedoel ik dat je gewoon op onderhoudt blijft eten maar dat als je cardio erbij doet, niet meer gaat eten.

Ik snap het echt wel

Wil je afvallen moet je onder je onderhoud zitten( - 500 kcal ). Wil je massa aanzetten moet je boven je onderhoud zitten ( + 500 kcal ).

Om massa aan te zetten heb je niet 500kcal nodig hoor....
Elke calorie BOVEN je onderhoud/verbruik zet al aan tot massa. hetzij vet hetzij spiermassa.
Nu weer ontopic, denk dat het nog altijd wel over KETO moet gaan hier namelijk :P

:roflol: oh oh oh

Je doet zelf ook bijdehand met je woordjes. Vind je maar een arrogante kwijlebal.

Er zijn meerdere manieren tot het aanzetten van massa of tot het verlagen van het vetvercentage. Ik zit onder onderhoud en knal gewoon in de gym, alleen verantwoord op een low carb dieet met 2 dagen low en dag 3 als refeed. Voeding is meer dan alleen de verhoudingen en het aantal macro's...

Gezien jouw argumenten neem je de richtlijnen te letterlijk, en staar je alsjeblieft niet blind op BFFM. Werken doet het, maar nogmaals daar zijn andere manieren voor.

Goed topic :popcorn:

Terug
Naar boven