sakurakilla
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
briljant weer....meeste mensen zijn niet eens van plan om te groeien tijdens een sterkte cut..
goed rammen in de sportschool icm hard cutten gebeurd sowieso niet...is ook niet verstandig, maar goed, ander verhaal.
volgens mij snap je het nog steeds niet, want als je gaat cardio'en gaat je onderhoud ook omhoog, dus afvallen door op onderhoud te eten kan gewoon niet.
En ja , ik kan oko super hard gaan trainen nu op low carb, alleen is het verre van verstandig, daarom zei ik het...super hard/veel training heeft alleen maar nadelen als je laag in de kcal zit.
Snap best als je gewoon op je onderhoudt eet gecombineerd met veel cardio dat je alsonog een kcal tekort hebt.
ik zal het nog 1 laatste x voor je spellen forest,
onderhoud = je totale verbruik per dag
als jij normaal een onderhoud van 2500 (onderhoud is overigens onder T), en je gaat 500kcal verbranden met cardio, dan is je onderhoud die dag 3000kcal.
AFVALLEN OP ONDERHOUD KAN NIET.
En nu komt een hele slimme (goed op letten): Als je wel afvalt terwijl je op onderhoud eet, dan eet je te weinig en heb je het niet goed berekend.
Snap best als je gewoon op je onderhoudt eet gecombineerd met veel cardio dat je alsonog een kcal tekort hebt.

een kcal tekort = afvallen
je kan wel bijdehand gaan doen met woordjes, maar je zegt het toch echt
Forest Tapsout.
Win by submission!
een kcal tekort = afvallen
je kan wel bijdehand gaan doen met woordjes, maar je zegt het toch echt
Forest Tapsout.
Win by submission!
ja, dat ben je zeker!!
gaat het?Je doet zelf ook bijdehand met je woordjes. Vind je maar een arrogante kwijlebal.