Fitness Seller

Sakura's Keto Diet log

• Topic Starter Topic Starter
Aambeien heb ik geen vrees voor, maar had wel veel last van diarree in het begin man, shit:roflol:

Nou ik heb het geleerd.. Dacht 1 week totaal geen groente te eten. Doe het noooit meer in me leven. Schiet me maar neer ofzo. Maar dat gevoel oh my gosh

wat? aambeien? nasty he :P heb dat op velocity gehad omdat ik lijnzaad om te kotsen vond en dus niet at :roflol:

20 jaar en aambeien? damn dat klopt niet :P

nooit vezelloos eten ;)

ja man, ik had ook niet in ergere mate zoals het is , maar het was wel een branderig gevoel af en toe :P was ook weer vanzelf weg toen ik vezels ging eten ...je moet er geen medische vieze plaatjes bij denken ofzo haha dat was het ook weer niet.

Ik post echt nooit, ik lees lees lees altijd van alles.. maar nu ben ik zo nieuwschierig op je voedingsschema & trainingsschema dat ik gewoon wat post haha. Ik wacht met volle smart Sakura:)

Ik post echt nooit, ik lees lees lees altijd van alles.. maar nu ben ik zo nieuwschierig op je voedingsschema & trainingsschema dat ik gewoon wat post haha. Ik wacht met volle smart Sakura:)

kijk leuk dat iemand zoals jou hierop reageert makes me happy =)
mijn trainingschema was gewoon 5 a 6 dagen in de week split training. 1 dag een full body depletion workout voor mijn refeed.

Dus het keto workout verschilde niks met me normale workout op de full body na (had altijd 1 dag rust voor de full body)

Wat betreft voeding.
Zodra ik thuis ben zal ik mijn richtlijn posten

maar deze meneer op zijn logje heeft een mooie voedingsschemagepost (mijne was weer anders)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/all-yez-on-m-keto-diet-log-183183/

mijn trainingschema was gewoon 5 a 6 dagen in de week split training. 1 dag een full body depletion workout voor mijn refeed.

Dus het keto workout verschilde niks met me normale workout op de full body na (had altijd 1 dag rust voor de full body)

Wat betreft voeding.

maar deze meneer op zijn logje heeft een mooie voedingsschemagepost (mijne was weer anders)

Dat klopt, ik heb 't ook al gelezen.. maar ik vroeg me af naar jouw trainingsschema aangezien je echt verbluffende resultaten hebt neergezet, zeker omdat 't de eerste 2 weken niet goed ging! Ik post wat later wel weer, thanks :)

Wat betreft voeding.

ik vind het ook super wat je gedaan hebt, ga het zelf ook doen maar nu nog niet.
Ik word de dag voor de herfstvakantie geopereerd voor gyno en dan mag ik 6 weken niet trainen (na 2 weken mag ik zelf pas fietsen).
Dus zou het niet echt veel uithalen denk ik :p

Greetss

Nou ik heb het geleerd.. Dacht 1 week totaal geen groente te eten. Doe het noooit meer in me leven. Schiet me maar neer ofzo. Maar dat gevoel oh my gosh

Wat voel je dan precies, op een beetje diarree na in het begin??
Ik bemerk totaal geen verschil in welzijn of fitheid namelijk..???

Dude,.. je lijkt op een filipino :D

Alhoewel ik het niet eens ben met de manier van afvallen, vind ik dat je goed bezig bent.

Laatst bewerkt:
Dit is een bb forum dus neem aan dat jullie allen trainen.
Langdurig Keto (zoals hier beschreven) is in dit perspectief echt for r**ards.
Een paar die hier in dit topic over spreken zijn echt lachwekkend te noemen, ware het niet dat dit nog met serieuze bedoelingen zijn geschreven. Maakt het beetje sneu.

ik snap dat dikgedrukte gedeelte niet leg eens uit

@jovani
nee ik ben javaans =)

pff vandaag weer is begonnen met keto dieet, heb nu al koppijn. Benieuwd hoelang ik het dit keer ga volhouden.

Ongeveer hetzelfde schema als alleyezonme (hopelijk schrijf ik dat goed :D). Ik heb wel 2 maaltijden niet genomen want die had ik nog neit gekocht, nl tonijn en kaas. HMMM van die emmentaler blok kaas van den delhaize.

Het is toch zo dat je geen zuivel mag hé? Geen melk (dat mis ik echt hard), yoghurt,kwark.

zitte teveel carbs in denk ik

Terug
Naar boven