Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac, zit je ook op keto?
Eten van frikandellen, viandellen, gehaktballen, hamburgers...is dat keto-voeding? Ik zou zeggen er zit redelijk wat carbs in die dingen...
Ik denk dat ik eens heel veel ga lezen over die keto/atkins.
yo,
Volg het nu al sinds het begin maar ben nog niet echt wijzer wat het KETO dieet nu precies aanhoud, hoe volg ik het, welke training, voeding weet ik onderhand wel....
In je startpost heb je het over een 4 pagina tellende guide/uitleg die je nog zou posten. Heb die alleen nergens voorbij zien komen!
Ik wil per direct met het KETO dieet beginnen, maar wil wel volledige knowledge.
ik wil het keto-dieet ook eens proberen, en ik kom ongeveer op
2300Kcal, 252g eiwitten, 140g vet en 20g kh (waarvan 10g uit groenten)
maaltijden bestaan uit, kipfilet, mayonaise, olijfolie, tonijn, eieren, rundsgehakt, kaas, komkommer en sla
denk dat ik hiermee toch goed zit?

ok thx !!! maar wat voor training pas je toe dan naast je voedingspatroon zoals je aangaf? 6 dagen full cardio ofwat

Ik ga ook lekker op Keto, neem het zonder groente, om lager te komen in carbs, maar wel paar keer goed last van mn pens gekregen, met de daarbij lichtkleurige stront!
Maar deze week ff gek*t ivm dingetjes, na zaterdag weer knallen.. Eerste 4/5 kilo's zijn er al af
Kracht gaat wel achteruit btw, maar dat is niet zo erg verder..
Ik ga ook lekker op Keto, neem het zonder groente, om lager te komen in carbs, maar wel paar keer goed last van mn pens gekregen, met de daarbij lichtkleurige stront!
Maar deze week ff gek*t ivm dingetjes, na zaterdag weer knallen.. Eerste 4/5 kilo's zijn er al af
Kracht gaat wel achteruit btw, maar dat is niet zo erg verder..
Nu dus nergens!
Maar ga vanaf volgende week 200gram broccoli nemen bij mn kip (19:00).

Broccoli of spinazie is uitstekend inderdaad. Eerste 2weken is de kracht wat minder, daarna is het beter. Tenminste dat merk ik in de lage repranges.