Fitness Seller

Sakura's Keto Diet log

ik dacht dat eieren idd ook tot zuivel behoorde, net zoals yoghurt,kwark,cottage cheese, melk, kaas, boter

eieren zuivel???

Maar ik kan dus kaas ook beter laten liggen... :(
100gram per dag is toch weer 30gr vet + veel protientjes

• Topic Starter Topic Starter
ik nam altijd 75gram jonge kaas en 50gram kipfilet :D

ik dacht dat eieren idd ook tot zuivel behoorde, net zoals yoghurt,kwark,cottage cheese, melk, kaas, boter

Eieren zijn geen zuivel.

Maar ik kan dus kaas ook beter laten liggen... :(
100gram per dag is toch weer 30gr vet + veel protientjes

Kaas laten liggen? In kaas zitten geen koolhydraten, dus kan mijns inziens prima. (Geen idee waarom er geen kh in zitten, want het is gemaakt van melk, maar het is zo...)

idd dat vind ik ook zo raar, kaas mag maar andere zuivel niet, terwijl het allemaal van melk wordt afgeleid

en welke kees nemen jullie dan?

ik vind de emmental kaas wel lekker, kaas met gaatjes :D

hier thius hebben ze net 2trossen bananen voor me meegebracht, mag ik die eten? Ik dacht het niet, of enkel pwo. Kwark ook niet zeker...

Kijk uit met kaas

100gr is iets van 300+ kcal :P

hier thius hebben ze net 2trossen bananen voor me meegebracht, mag ik die eten? Ik dacht het niet, of enkel pwo. Kwark ook niet zeker...

Nope, anders moet je ff de voedingswaarden checken. Héél klein beetje kwark mag wel, zolang je maar onder de 20 gram koolhydraten per dag zit (zoals we een paar posts terug al bespraken).

Nope, anders moet je ff de voedingswaarden checken. Héél klein beetje kwark mag wel, zolang je maar onder de 20 gram koolhydraten per dag zit (zoals we een paar posts terug al bespraken).

banaan is al snel 30gr kh'en...die zullen ze zelf moeten opeten :(

en kwark is maar 4gr kh'en maar is dan weer zuivel. Maar mag je in je refeed (volgende week pas) wel zuivel eten?

Wanneer is je "artikel" af Sakura? :). Zet je dan ook je trainingsschema erin?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer is je "artikel" af Sakura? :). Zet je dan ook je trainingsschema erin?

die is al af... staat al in het forum ^^
ik zal even kijken of ik me training schema ergens heb laten liggen en dan zet ik die erin

update
NOG 2 MAANDEN DAN BEGIN IK MET BULKING ON KETO..ben blij mis dat vet lifestyle

in hoevere is de totale kcal per dag van belang, want ik zit redelijk hoog (2400-2700). Niet echt moeilijk door al dat vet natuurlijk, maar toch. Of kan je bv zeggen ik heb nog honger ik eet nog wat?

Vraag 2, 99% chocolade mag wel.....maar wat is dit ??? Pure, gewone,witte,....

Ondanks dat ik niet echt honger heb, wel heel erg hard trek in carbs...heb ik geen zin meer (lol amper 5dagen ver)

Terug
Naar boven