aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaas laten liggen? In kaas zitten geen koolhydraten, dus kan mijns inziens prima. (Geen idee waarom er geen kh in zitten, want het is gemaakt van melk, maar het is zo...)
zitten er wel in maar weinig, 3.1g/100gram kaas (net gekeken op camenbert pakje)
zitten er wel in maar weinig, 3.1g/100gram kaas (net gekeken op camenbert pakje)

Check de foto's op de eerste pagina dan
En bij de ene gaat het sneller dan bij de ander natuurlijk.

vandaag na training nog eens vetmeting gedaan (electronisch), geen verschil ....
kg---96.6kg (was 99 in juli)
%---17.3% (zelfde gebleven)
vetmassa---16.7kg (was 17.1 in juli)
vvm 79.9kg (was 81.9kg in juli)
vocht 58.5kg (was 60kg in juli)
Gemeten na carbdepleting training. Ik weet hoe onnauwkeurig die electronisch boel is. Al zag ik het vet% liever lager voor mentale boost. Al is 16.7kg wel het laagste dat ik al heb behaald. Buik begint wel echt plat te lijken, maar lovehandles blubberen nog steeds als de zot![]()

(2bananen,1appel, training, shake+malto,pizza en wat sneedjes brood) Pff man slaagt eigenlijk tegen die carbs, ben zo moe. Heb wel al terug te kampen mee te blijven eten (door die kh'en hé) zit al 100gr kh'en boven wat ik vandaag ging eten. En ik moet veel meer scheten.ja kijk me avantar...