AndroidHealthClinic

Sakura's Keto Diet log

Wat is het voordeel van bulken met keto?

Laatst bewerkt:
wanneer begon je resultaat te zien met het keto?

Check de foto's op de eerste pagina dan :rolleyes:
En bij de ene gaat het sneller dan bij de ander natuurlijk.

tijd voor nieuwe pics sakufriandel?

deadlift je trouwens ook?

lol page 1 staat het inderdaad :D

ja maar die eerste foto is toch de start en de 2de pas na 2maand, wat bedoel je met eerste = 1maand en ...?

Ik dacht ik wat resltaat zou zien door het gebrek aan zuivel, maar na 10dagen geen zuivel merk ik 0,0 verschil. Of te die stelling van geen zuivel in een cut enkel voor de reeds lage %'s?

vandaag na training nog eens vetmeting gedaan (electronisch), geen verschil ....

kg---96.6kg (was 99 in juli)
%---17.3% (zelfde gebleven)
vetmassa---16.7kg (was 17.1 in juli)
vvm 79.9kg (was 81.9kg in juli)
vocht 58.5kg (was 60kg in juli)

Gemeten na carbdepleting training. Ik weet hoe onnauwkeurig die electronisch boel is. Al zag ik het vet% liever lager voor mentale boost. Al is 16.7kg wel het laagste dat ik al heb behaald. Buik begint wel echt plat te lijken, maar lovehandles blubberen nog steeds als de zot :D

leeft sakura nog?

• Topic Starter Topic Starter
vandaag na training nog eens vetmeting gedaan (electronisch), geen verschil ....

kg---96.6kg (was 99 in juli)
%---17.3% (zelfde gebleven)
vetmassa---16.7kg (was 17.1 in juli)
vvm 79.9kg (was 81.9kg in juli)
vocht 58.5kg (was 60kg in juli)

Gemeten na carbdepleting training. Ik weet hoe onnauwkeurig die electronisch boel is. Al zag ik het vet% liever lager voor mentale boost. Al is 16.7kg wel het laagste dat ik al heb behaald. Buik begint wel echt plat te lijken, maar lovehandles blubberen nog steeds als de zot :D

hier ben ik ja en leef nog
me mailbox is vol aan het raken lol

@alien
hoor je geen vetmeting te doen VOOr je training en niet ernaa =)

ja maar ik was al bezig toen ik er aan dacht :p

ach, its carbs time :D (2bananen,1appel, training, shake+malto,pizza en wat sneedjes brood) Pff man slaagt eigenlijk tegen die carbs, ben zo moe. Heb wel al terug te kampen mee te blijven eten (door die kh'en hé) zit al 100gr kh'en boven wat ik vandaag ging eten. En ik moet veel meer scheten.

raak je uit keto als je je vetinname verlaagd? Ik zit al enkele dagen op 50-50 (E-V) en enkele kh'en (max10 ofzo). Als ik hoger in vet ga is het niet meer aangenaam :p

Gehakt heb ik eruit gelaten, dat was 10gr kh'en per 100gr.

Ik ben kip en tonijn zo beu gegeten :(

Terug
Naar boven