AndroidHealthClinic

Sakura's Keto Diet log

****, door omstandigheden zo'n 150gr kh'en binnen

/EDIT : het waren maar 31gr kh'en, dus ik zal gelukkig nog in keto zitten :D

Laatst bewerkt:
ja want dat komt op 1 gram aan!!!! paniek!!

zoals al eerder gezegd, je bent niet OF 100% in keto of 100% UIT!

je maakt onder de 100gram carbs dacht ik al ketones aan. alleen bij <30% doe je het 24/7.

10gr carbs meer kan echt geen kwaad dus. je zit dan geowon "iets minder" in keto

dit gedeelte is al heel vaak uitgelegd.
Glucose is de primiare brandstof voor de hersenen. Op het ketosis dieet heb je ipv glucose ketonen. Ketonen worden door het lever aangemaak. De lever zet het vet om in ketonen die ook als brandstof voor de hersenen dienen

heel kort uitgelegd maar hoop dat je het begrijp. Zo niet laat maar weten. Onthou dat het lichaam op 0 carbs kan leven maar niet op 0 vet

ja dat snap ik wel
maar ik vroeg me af of je hierdoor een licht gevoel in je hoofd kreeg, of lijken ketonen zo precies op glucose dat je er niets van merkt?

• Topic Starter Topic Starter
raak je uit keto als je je vetinname verlaagd? Ik zit al enkele dagen op 50-50 (E-V) en enkele kh'en (max10 ofzo). Als ik hoger in vet ga is het niet meer aangenaam :p

Gehakt heb ik eruit gelaten, dat was 10gr kh'en per 100gr.

Ik ben kip en tonijn zo beu gegeten :(
nee je raakt niet uit ketosis als je zo laag op vet zit, maar als je zo laag bent en mischien niet genoeg brandstof voor je lichaam is. Zal je lichaam proteine afbreken

@bigmac
je raakt pas in ketosis als je glyc. vooraard heel laag is. Het lichaam heeft zelfs minimaal 35gr carbs op een dag nodig om de vooraard op normale waardes te houden

feeding frenzy :D

na een ongepland heel weekend carb reloading, heb ik me nog eens gewogen (waarom? omdat ik best groot oog imo :D), gewicht was terug 98kg. Laagste was 95-96kg.

Wat ik wel heb gemerkt is dat mijn scheten komen van het eten van koolhydraten en niet van de grammen eiwitten. Ben ik mss koolhydraat gevoelig?

Ik ga het toch terug/nog verder doen het keto dieet, maar ik weet nu dat ik na drie weken mijn voeding moet aanpassen, mentaal gezien dan. Dus ga ik deze week terug noten kopen enzo afwisselen, enkele weken noten, enkele weken geen noten

Nee, je bent niet gevoelig voor carbs, iedereen schijt van carbs, er komen gassen vrij wanneer langzame carbs worden afgebroken door de maag.

Hoe zat dat met het bulken op keto?

Ik ga vanaf november terug even bulken/lean gainen. Maar ik zie er tegenop om zoveel carbs te eten. Elke refeed deed na enkele happen carbs een beetje pijn. Raar want dan zit het nog niet in m'n maag :p. Dus nu ben ik sinds 3dagen eigenlijk gestopt met keto en naar een low carb overgestapt op terug mijn carbsinname gewoon te worden.

Mss ga ik wel voor palumbo bulken, noten gaat er wel gemakkelijk in en zijn dan weer lagere carbs en toch veel kcal'en

Hoe zat dat met het bulken op keto?

Ik ga vanaf november terug even bulken/lean gainen. Maar ik zie er tegenop om zoveel carbs te eten. Elke refeed deed na enkele happen carbs een beetje pijn. Raar want dan zit het nog niet in m'n maag :p. Dus nu ben ik sinds 3dagen eigenlijk gestopt met keto en naar een low carb overgestapt op terug mijn carbsinname gewoon te worden.

Mss ga ik wel voor palumbo bulken, noten gaat er wel gemakkelijk in en zijn dan weer lagere carbs en toch veel kcal'en

Keto heb je niet lang volgehouden dan. Maar low carb is ook lekker...

wooooww what happend to my topic... its been hijacked en ik noem geen namen Alien :P

ban!

hahaha, ja ik weet het, keto heb ik idd niet lang volgehouden, toch niet strikt. Raar want ik helemaal geen zin in carbs te eten, toch doe ik het omdat ik "goesting" heb. Nadien heb ik dan weer spijt :D. Palumbo lag me beter, noten vult goed en zit je even aan te knabbelen ook.

Ok ok ik zal niet meer posten...

volgendweek maandag start ik met bulken op keto
deze week zal ik moet voedingsschemaen trainingschema posten

Update
weeg nu rond de 83kg vetpercentage tussen 11 en 12.5

ok, gelukkig dat het bewust was, want is mijn laatste week keto en zou niet willen dat het allemaal voor niks was :D
als je goed check in page 1..zie je dat ik al zins 25aug klaar met keto bent.. heb totdat ik ging leanbulken behoorlijk lang rond 7% gestaan

zo dont worry =)

deze ga ik maar volgen, morgen start ik zelf met anabolic diet.

inmiddels als 1 week aan het bulken op keto, vanwegen werkdruk heb ik weining kunnen posten hier. Het wordt een gruwelijke dirty bulk =) wil rond feb op de 100kg staan

Terug
Naar boven