Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****, door omstandigheden zo'n 150gr kh'en binnen
/EDIT : het waren maar 31gr kh'en, dus ik zal gelukkig nog in keto zitten![]()

dit gedeelte is al heel vaak uitgelegd.
Glucose is de primiare brandstof voor de hersenen. Op het ketosis dieet heb je ipv glucose ketonen. Ketonen worden door het lever aangemaak. De lever zet het vet om in ketonen die ook als brandstof voor de hersenen dienen
heel kort uitgelegd maar hoop dat je het begrijp. Zo niet laat maar weten. Onthou dat het lichaam op 0 carbs kan leven maar niet op 0 vet
nee je raakt niet uit ketosis als je zo laag op vet zit, maar als je zo laag bent en mischien niet genoeg brandstof voor je lichaam is. Zal je lichaam proteine afbrekenraak je uit keto als je je vetinname verlaagd? Ik zit al enkele dagen op 50-50 (E-V) en enkele kh'en (max10 ofzo). Als ik hoger in vet ga is het niet meer aangenaam
Gehakt heb ik eruit gelaten, dat was 10gr kh'en per 100gr.
Ik ben kip en tonijn zo beu gegeten![]()
), gewicht was terug 98kg. Laagste was 95-96kg.
. Dus nu ben ik sinds 3dagen eigenlijk gestopt met keto en naar een low carb overgestapt op terug mijn carbsinname gewoon te worden. Hoe zat dat met het bulken op keto?
Ik ga vanaf november terug even bulken/lean gainen. Maar ik zie er tegenop om zoveel carbs te eten. Elke refeed deed na enkele happen carbs een beetje pijn. Raar want dan zit het nog niet in m'n maag. Dus nu ben ik sinds 3dagen eigenlijk gestopt met keto en naar een low carb overgestapt op terug mijn carbsinname gewoon te worden.
Mss ga ik wel voor palumbo bulken, noten gaat er wel gemakkelijk in en zijn dan weer lagere carbs en toch veel kcal'en
. Palumbo lag me beter, noten vult goed en zit je even aan te knabbelen ook.volgendweek maandag start ik met bulken op keto
deze week zal ik moet voedingsschemaen trainingschema posten
Update
weeg nu rond de 83kg vetpercentage tussen 11 en 12.5
ong 5.5% (bewust gedaan) dus niet bang zijn hehe

als je goed check in page 1..zie je dat ik al zins 25aug klaar met keto bent.. heb totdat ik ging leanbulken behoorlijk lang rond 7% gestaanok, gelukkig dat het bewust was, want is mijn laatste week keto en zou niet willen dat het allemaal voor niks was![]()