Fitness Seller

Sakura's Keto Diet log

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wat je vermelde over KD en keto:
je hersenen werken op glygogeen dat is een stof die wordt gemaakt uit glucose, glucose komt dan weer van koolhydraten (onderandere)
In keto zal je bijna geen koolhydraten eten (eenige die je zult eten is uti groene groente en da tis nog lang neit genoeg)

Een beetje verwarrend hoor!

No offense dude,maar waar zijn je spieren?
Je bent idd. een stuk droger gekomen,maar dat is het ook .
Trouwens,voor iemand van 19 hoef je zeker niet zo'n radicaal dieet te volgen hoor.
Je metabolisme werkt nog super op die leeftijd.Je kan dat met gewone gezonde voeding ook bereiken.

Gelijk heb je.. Voor mijn leeftijd zijn er talloze optie..
Maar ken je andere mensen die hun ervaring met het ketosis dieet delen of uberhaupt gedaan hebben?

ergens in 1 van me post zit een voedingsschemavan de eerste 7 weken ofzo (toen zat ik in experimentatie fase omdat ik het nog niet helemaal onder de knie had) dernaa verder gaan expirimenteren en met succes ook.

En ja me metabolise werkt nog super op mijn leeftijd daar ben ik ook van bewust.
Waar me spieren zijn gebleven. Als jij me kunt vertellen hoe je spieren kunt opbouwen in de cut (zonder gebruik van as) dan graag. Ik zit nogsteeds in de cut omdat ik voor minstens 1x in me leven onder de 5% wilt komen. En als grooste uitdagin zo min mogelijk spiermassa verliezen. Op die procenten gaat je lichaam veel inleveren daar ben ik ook bewust van

Gezonde voeding...
wat is in jou ogen gezonde voeding. In mijn ogen is een pot vettig mayo ook gezond MITS je weet hoe je ermee omgaat =)

Vind het een droevig resultaat van deze methode, met normaal dieet had je dit veel sneller bereikt.

Vind het een droevig resultaat van deze methode, met normaal dieet had je dit veel sneller bereikt.

wat is een normaal dieet nogmaals...
het PUNT is. Wie nogmeer van dbb ken je die het ketosis dieet gedaan heeft
voor mij was dit gewoon een uitdaging. volgend jaar wordt het weer een nieuwe dieet uitproberen. Alleen zo kan ik praten over ervaring

en natuurlijk het is de aller eerste keer in me leven dat ik het gedaan hebt
waar van ik 7 weken verspilt heb om het onder de knie te krijgen van het dieet
niet iemand die me live support kon geven.

next year mischien weer het keto met 2x betere resulaten in 7 weken minder tijd
this is promise

:D..met een "normaal" dieet sneller resultaat?
Noem mij eens zo'n "normaal" dieet,welke methode?
Heb je de foto's niet goed bekeken?Sakura is in 3 maanden(hetgeen zéér snel is) serieus afgevallen hoor,dat zie je duidelijk!
Het is echt geen "droevig" maar een geweldig resultaat,alhoewel ik het er persoonlijk moeilijk bij heb om zo veel vet naar binnen te spelen op één dag.

Men ziet me al zitten.... Pot mayo, lepeltje, en kanen maar :roflol:
Fles olijfolie erbij om het geheel weg te spoelen.
Dan cut ik liever met een klein bord rijst, flinke portie groente en zalm/kip...

Of heb ik een verkeerd beeld nu, sakurakilla? :D

Men ziet me al zitten.... Pot mayo, lepeltje, en kanen maar :roflol:
Fles olijfolie erbij om het geheel weg te spoelen.
Dan cut ik liever met een klein bord rijst, flinke portie groente en zalm/kip...

Of heb ik een verkeerd beeld nu, sakurakilla? :D
nee je hebt het niet mis haha

gelukkig woon ik op mezelf haha..En nog meer geluk omdat ik onwijs gek ben op vlees

groente + vlees + vetbron (mayo ofzo of om gezond te houden lijnzaad)
kon zelf gewoon ene hap kaas eten

Ben blij met het resultaat niet niet echt blij..heb 7 weken verspilt kon sneller..maar tjah als je het niet weet dan weet je het niet.
Volgende test is het bulken op keto (waar ik binnenkort stiekem mee begin ^^)

Damn, hele mooie resultaat :thumb:!

:D..met een "normaal" dieet sneller resultaat?
Noem mij eens zo'n "normaal" dieet,welke methode?
Heb je de foto's niet goed bekeken?Sakura is in 3 maanden(hetgeen zéér snel is) serieus afgevallen hoor,dat zie je duidelijk!
Het is echt geen "droevig" maar een geweldig resultaat,alhoewel ik het er persoonlijk moeilijk bij heb om zo veel vet naar binnen te spelen op één dag.

Carbs tot een bepaalde hoeveelheid omlaag brengen zonder dat je je k*t voelt erdoor en bijv. 2 refeeddagen per week.
Was ook een beetje in de war dacht dat dit ander soort dieet was dan ketose, had ff niet goed gelezen. Denk wel dat je in zo'n tijd meer had kunnen bereiken, maar zoals je zei was het je 1e keer.

Hey Sakura, mooi log!

Ik ben pas ook begonnen met Keto. Ik zit nu bijna op 2 weken. Zou je wat meer kunnen vertellen over wat je verandert heb vanaf de 7e week, zodat ik dit ook kan gaan toepassen.

Weet jij toevallig ook waar ik eventueel ketosticks kan halen om zeker te weten dat ik (weer) in ketose zit?

Heb je nog goede ideeën voor wat minder gebruikelijke gerechten die ik kan maken voor wat meer variatie? (ik heb al gekeken op bodybuilding.com in het eetschema topic voor ideeën).

Ik had vorige week al een flink domme fout gemaakt. Ik had ongeveer 400 gram wortels opgegeten... Ik dacht lekker knapperig! :p Maar dat is dus 9 gram koolhydraten per 100 gram. Gelukkig las ik ergens dat wortels je insuline niveau wel laag houden en daar gaat het uiteindelijk om voor het cutten. :)

Ik zie nu nog geen resultaat, ik ben alleen 2 kilo kwijt geraakt in de eerste week. Ik denk dat dit water is. Het echte afvallen begint pas vanaf week 3 ongeveer?

Als je nog suggesties hebt hoor ik het graag. Als ik nog meer vragen heb hoor je ze wel.

Hey Sakura, mooi log!

Ik ben pas ook begonnen met Keto. Ik zit nu bijna op 2 weken. Zou je wat meer kunnen vertellen over wat je verandert heb vanaf de 7e week, zodat ik dit ook kan gaan toepassen.

Weet jij toevallig ook waar ik eventueel ketosticks kan halen om zeker te weten dat ik (weer) in ketose zit?

Heb je nog goede ideeën voor wat minder gebruikelijke gerechten die ik kan maken voor wat meer variatie? (ik heb al gekeken op bodybuilding.com in het eetschema topic voor ideeën).

Ik had vorige week al een flink domme fout gemaakt. Ik had ongeveer 400 gram wortels opgegeten... Ik dacht lekker knapperig! :p Maar dat is dus 9 gram koolhydraten per 100 gram. Gelukkig las ik ergens dat wortels je insuline niveau wel laag houden en daar gaat het uiteindelijk om voor het cutten. :)

Ik zie nu nog geen resultaat, ik ben alleen 2 kilo kwijt geraakt in de eerste week. Ik denk dat dit water is. Het echte afvallen begint pas vanaf week 3 ongeveer?

Als je nog suggesties hebt hoor ik het graag. Als ik nog meer vragen heb hoor je ze wel.

heey,
zo wat heb ik dit topic uit het oog verloren zeg mijn excusses. Ik weet niet echt wat jou gerechten zijn en al
wat ik in week 7 verandert heb is het hele keto richtlijn. Het keto richtlijn zelf is 65% vet 35% proteine en 5% carbs. Helaas heb ik er 7 weken nodig voor gehad om mijn juiste richtlijn te vinden en zelf te expirimenteren met maaltijden. Na week 7 heb ik behoorlijk veel kaas (ja kaas) en kipfilet gegeten
heb er zelf opgeklopte slagroom aan toegevoegd

update page 1
en bigmac...van jou krijg ik karma

ghehe oke, ik vraag me of hoeveel verschil we nog gaan zien, want de laatste foto is maar een nihil verschil te spotten...misschien eerst cleanbulken ofzo?

en wat is je gewicht nou op de ene laatste pic, en die laatste?

Al met al goed vooruitgegaan.

ghehe oke, ik vraag me of hoeveel verschil we nog gaan zien, want de laatste foto is maar een nihil verschil te spotten...misschien eerst cleanbulken ofzo?

en wat is je gewicht nou op de ene laatste pic, en die laatste?
hey je wilt niet weten hoe moeilijk het is om op 5% te komen he hahah
dat je nihil verschilt ziet in een maand dat wil zeggen dat ik het goed gedaan hebt...en dus niet aangekomen ben maar iets droger geworden ben :D

niet vergeten ik ben van de ene dag vet eten naar de andere dag carbs eten overgestap en heb dat onder controle moeten houden

ja ksnap niet waarom je perse naar die 5% moet met deze massa eerlijk gezegd, maar wat is je gewicht nou op die pics?

Kerel, ik vind je progressie gruwelijk, zeker omdat de opstart van je Ketose niet zo soepel verliep :thumbs:

Je lijf ziet er nu perfect uit voor het vrouwelijk schoon lijkt me.

super mini update page 1

Echt tof gewoon om zoeits te volgen.

Maar even buiten dat... ik zat eens te bedenken wat zoal allemaal koolhydraat arm maar vet-rijk is??

Kaas, Vlees, Eieren, Olie's, Boter, Vis, Mayonaise
Ik weet niet meer carbloze dingen te noemen???
Trouwens hoe keek je trouwens op tegen verzadigde vetten... of boeide dat eigenlijk niet zoveel?

Terug
Naar boven