sakurakilla
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dat is wat je vermelde over KD en keto:
je hersenen werken op glygogeen dat is een stof die wordt gemaakt uit glucose, glucose komt dan weer van koolhydraten (onderandere)
In keto zal je bijna geen koolhydraten eten (eenige die je zult eten is uti groene groente en da tis nog lang neit genoeg)
Een beetje verwarrend hoor!
No offense dude,maar waar zijn je spieren?
Je bent idd. een stuk droger gekomen,maar dat is het ook .
Trouwens,voor iemand van 19 hoef je zeker niet zo'n radicaal dieet te volgen hoor.
Je metabolisme werkt nog super op die leeftijd.Je kan dat met gewone gezonde voeding ook bereiken.
Gelijk heb je.. Voor mijn leeftijd zijn er talloze optie..
Maar ken je andere mensen die hun ervaring met het ketosis dieet delen of uberhaupt gedaan hebben?
ergens in 1 van me post zit een voedingsschemavan de eerste 7 weken ofzo (toen zat ik in experimentatie fase omdat ik het nog niet helemaal onder de knie had) dernaa verder gaan expirimenteren en met succes ook.
En ja me metabolise werkt nog super op mijn leeftijd daar ben ik ook van bewust.
Waar me spieren zijn gebleven. Als jij me kunt vertellen hoe je spieren kunt opbouwen in de cut (zonder gebruik van as) dan graag. Ik zit nogsteeds in de cut omdat ik voor minstens 1x in me leven onder de 5% wilt komen. En als grooste uitdagin zo min mogelijk spiermassa verliezen. Op die procenten gaat je lichaam veel inleveren daar ben ik ook bewust van
Gezonde voeding...
wat is in jou ogen gezonde voeding. In mijn ogen is een pot vettig mayo ook gezond MITS je weet hoe je ermee omgaat =)

..met een "normaal" dieet sneller resultaat?
Maar dat is dus 9 gram koolhydraten per 100 gram. Gelukkig las ik ergens dat wortels je insuline niveau wel laag houden en daar gaat het uiteindelijk om voor het cutten.