Fitness Seller

Sakura's Keto Diet log

Nope, probeer wat mayo of pindakaas bij je gekookte eieren. Works for me.

eet niet graag mayo :p

• Topic Starter Topic Starter
Voor het eerst zie ik dit topic, en wat moet ik lachen om die gasten die er totaal niks van snappen en maar commentaar geven zonder enige vorm van argumenten. Goede transformatie gozer, well done.

Ik doe ongeveer hetzelfde, doe het zelf alleen om aan te komen. En dat gaat prima, BF% is zelfs lager dan toen ik begon, Eat that.

waw... dankjewel voor het compliment.. het doet mij goed =)
ojah in december begin ik met bulken op keto =)
deze log zal nog lang leven als het aan mij ligt

@de rest
mijn foto is geflagged als offencive haha dus moet hem overnieuw uploaden.
Maar heb vandaag een hele reeks foto's genomen post ze morgen

Laatst bewerkt:
Bulken op Keto, klinkt interessant!, maar wel ondenkbaar op dit moment voor mij.

Je ziet idd veel vooruitgang bij jou. Daarvoor mijn complimenten. :D.

Ikzelf zou niet zo snel aan zo een dieet beginnen. Ten eerste omdat ik het simpelweg niet kan :P en ten tweede omdat een normale cut waarbij je 500 tot max. 700 calorieen onder je dagelijks verbruik zit, veel gezonder en makkelijker vol te houden is.

Anyway suc6 ermee.

5 boterhammen met kalkoenfilet

verkeerde post hierboven?

anyway, vandaag weer gefaald om voor bij die 3 dagen te komen...gewoon te veel honger gehad omdat mijn sollicitatie veel te lang duurde (+3u)

ook mijn training gisteren zorgde vandaag voor heel veel spierstijfheid ondanks ik licht heb getraind (wel een rustweek vorige week). Komt dit door de lage kh'en?

Het goede is wel dat mijn buik redelijk vlak is, wel nog vet, maar niet zo bol meer.

hmm...mss moet er maar een centraal topic over komen ipv deze log te blijven hijacken :D

Juist, een Sticky mischien over het keto dieet :)
veel overzichtelijker!

serieus allemaal die hier posten ik vind het erg geweldig dat jullie nog in dit topic posten.. ik hoop dat er veel meer mensen hier zullen posten. Ben blij dat er een belangstelling naar keto is

alien
are you doing someting wrong or? wil je wel mental coachen hoor
send me a pm

ily
waarom is een cut dieet waar je 500 a 700kcal onder je behoefte eet gezonder dan wanneer je aan ketosis zou beginnen

update page 1
foto erbij 57dagen after

Netjes hoor

serieus allemaal die hier posten ik vind het erg geweldig dat jullie nog in dit topic posten.. ik hoop dat er veel meer mensen hier zullen posten. Ben blij dat er een belangstelling naar keto is

alien
are you doing someting wrong or? wil je wel mental coachen hoor
send me a pm

ily
waarom is een cut dieet waar je 500 a 700kcal onder je behoefte eet gezonder dan wanneer je aan ketosis zou beginnen

ok heb je mijn schema ge-pmed

zeeer mooi !
echt mooie vooruitgang!

Update..

heb vandaag besloten dat ik zondag begin met bulken.
Het is heel zwaar om met het werk nog te cutten.
Ik heb een 71 urige werkweek en maak gekke uren. Cutten ging onwijs goed
Niet dat ik er moeite mee hebt mentaal (tot nutoe piece of cake) maar fysiek trek me lichaam het niet meer. En concentratie tegenover klanten gaat achteruit. En vaak bonkende koppijn rond 11 uur in de avond aan het werk

Was een geweldige ervaring. Best shape in my life..maar het stopt niet hierbij
Ik begin met een lean bulk

3 weken over behoefte (niet te hoog niet te laag) 1 weken ongeveer 600 a 700 kcal onder behoefte. Dus een 3 week bulk 1 week cut.
Dit zal ik tot 30 nov gaan doen. Waar ik 1 dec tot 1 jan een dirty bulk zal doen (verwacht hier het meeste vetpercentage aantezetten) van 1 jan tot 1 feb langzamer afbouwen tot een lean bulk die ik tot april zal doortrekken
vanaf april tot mei zal ik op onderhoud leven. Vanaf mei begin ik weer met cutten en verwacht in de zomer 2009 (dat is mijn on season time) veel beter uit te zien dan nu.

Maar 1 ding weet ik zeker. Mijn hele planning zal niet volgens dit lopen zal anders uitpakken. Maar ja een planning maken is goed.

Voor de cut was ik 88kilo met een vetpercentage tussen 25% en 28%
heb gisteren gewogen en ik woog 75.3kg met een vet percentage tussen 7.4% gemeten met een huidplooi meting 4 punts

Hierbij is het mij NIET gelukt om mijn doel van 5% bodyfat te bereiken. Maar als ik terug naar de ervaring en de before en after pics kijk. Ben ik behoorlijk trots op mijzelf. Ik zal geen foto van mij maken hoe ik er nu uitzie (gebrek aan camera en geen tijd om met me vriendin aftespreken voor de pic) Laaste foto die ik gepost hebt was op 25 aug.

Succes kerel!

eindelijkkkkkkkkk gaat ie bulken hoor :roflol: ik zei het je toch :P

eindelijkkkkkkkkk gaat ie bulken hoor :roflol: ik zei het je toch :P

Terug
Naar boven