XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Balen man, ik had bij mijn 1e keer afrijden ook een mierenneuker.
Jij weet dat je het kan en je begeleider vind ook dat je er klaar voor bent.
Gewoon meteen een nieuw examen aanvragen, ondanks dat het een dure grap is.

Thanks. Ja, ik hoor die verhalen ook van iedereen dat de eerste keer echt belachelijk is omdat ze je toch praktisch altijd buizen.
Eerst volgende datum was pas op 5 november, & dat dan nog eens om 07.30 uur. In de gemeente waar ik het moet afleggen is dat echt geen pretje.

Eerste keer was ik ook gebuisd, hoort er nu eenmaal bij brah.

Klote dat je nu weer een maand moet wachten, maar als je kan rijden maakt het geen **** uit of er nu 5 miljoen man op de baan is, of niemand. Je kan het, enkel wat geluk hebben met instructeur.

Thanks. Ja, ik hoor die verhalen ook van iedereen dat de eerste keer echt belachelijk is omdat ze je toch praktisch altijd buizen.
Eerst volgende datum was pas op 5 november, & dat dan nog eens om 07.30 uur. In de gemeente waar ik het moet afleggen is dat echt geen pretje.

Dan zit je wel precies na het bouwverkeer en nog voor de school gaande jeugd en kantoorpersoneel.
En ze werken ook met quotums, dus als je als eerste mag rijden dan heb je daar ook geen last van.
Ik heb het de tweede keer ook in de ochtend mogen doen en ben toen nog geslaagd, ondanks dat ik op de laatste afslag net aan door rood reed :o

• #2.624
Eerste keer was ik ook gebuisd, hoort er nu eenmaal bij brah.

Klote dat je nu weer een maand moet wachten, maar als je kan rijden maakt het geen **** uit of er nu 5 miljoen man op de baan is, of niemand. Je kan het, enkel wat geluk hebben met instructeur.
Ja, zwaar klote.
Daarin heb je gelijk. Maar ik wil het me nu niet nog lastiger maken dan het eigenlijk al is. Ach, boeken die handel & ondertussen nog veel oefenen in Kontich & omgeving!

Dan zit je wel precies na het bouwverkeer en nog voor de school gaande jeugd en kantoorpersoneel.
En ze werken ook met quotums, dus als je als eerste mag rijden dan heb je daar ook geen last van.
Ik heb het de tweede keer ook in de ochtend mogen doen en ben toen nog geslaagd, ondanks dat ik op de laatste afslag net aan door rood reed :o
:roflol:

Dat geeft me moed!

zuur van je examen

Jammer van je examen idd, volgende keer beter!

Altijd klote als een examen niet loopt zoals je wilt.
Alvast veel succes de volgende keer!

Examinator was gwn jelly omdat je buffer bent dan hij.
Must be roids. Can't let no roidraging juiceheads on the road.

I keed
Toch zeker over het deel vd roids. de rest is true story

I keed

aangaande je sig

'' Whether''

groetjes ronnie

• Like
Waarderingen: ive
Klote van je examen! Is altijd zo man, overheid heeft geld nodig dus naaien ze je zodat je meer geld kwijt bent. Meestal nemen de mensen na een gezakt examen nog een rijles erbij, dus win-win situatie voor overheid en begeleider.

Volgende keer FDB doen en kuiten extra flexen bij pedalenwerk?:scratch:

• #2.632
Altijd klote als een examen niet loopt zoals je wilt.
Alvast veel succes de volgende keer!
ty

I keed
Het was inderdaad wel een rotte ecto :roflol:

aangaande je sig

'' Whether''

groetjes ronnie

Groeten
Ray

Sterke training! Sterke incline!

k*t van die exsamen ... pas maar op straks zijn je kuiten zo sterk geworden dat je auto zo vooruit vliegt
als je op het pendaal strapt XD

• #2.635
Klote van je examen! Is altijd zo man, overheid heeft geld nodig dus naaien ze je zodat je meer geld kwijt bent. Meestal nemen de mensen na een gezakt examen nog een rijles erbij, dus win-win situatie voor overheid en begeleider.

Volgende keer FDB doen en kuiten extra flexen bij pedalenwerk?:scratch:
Is helaas wel zo. Dikke zever.
Kreeg wel een epische kuitkramp tijdens het examen. Trok wat vreemde bekken, weet niet of hij het gezien had in de spiegel :roflol:

:roflol:

Pff balen man.. Sommige examinators zijn echt fl**kers! :mad:

Terug
Naar boven