- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vergeten. Volgende keer terug =$Squat PR liegt er niet om!
Waar zijn je 3x10xBW chin ups als warming up![]()
Zie maar dat je niet terug een maagontsteking krijgt

Dankjewel, feels good =$Kijk aan Massive..that's one massive squat PR!
I'm proud son![]()
Zeker en vast! Als ik zie hoe zij zich inzet & niet wilt opgeven.. tjah dan mag ik niet onderdoenGratz met je PR bro, je moet eens wat vaker met je gf gaan trainen (good motivation)

True story eigenlijk. Ik wilde stoppen na m'n 2x130 maar voelde dat er nog wel wat meer in zat. Dus heeft ze me terug naar het squatrack gestuurd.sterke training mooie pr!, Je gf spotten jou zeker met squats? Vandaar die pr's![]()
Thanks man. Helaas is m'n biceps minder indrukwekkend vanwege een blessure. Binnenkort langs de dokter & kine en dit oplossen.HOLY biceps XD
hoe kan jouw bicep piek zo hoog liggen
goed man
je bent ook sterk!!!
Thanks

Ik weet wel ongeveer het gewicht van m'n worksets, maar vandaag & vorige workout voelde ik dat er meer in zat dus dacht ik: #YOLONette DL!
Hoe organiseer jij je trainingen dat je pr's boekt? Ben je echt opzoek naar je max of denk je van nou nu maar eens een keer een pr zetten?
Weet niet echt hoe je trainingsmethode in elkaar steekt![]()
Bedankt bro!****ing hell, wat een PR's de afgelopen dagen! Sterk bezig brah!
Jammer te horen van je biceps, beterschap!
En hoezo voor de eerste keer SQ's in echt squatrack? Nieuwe gym?

Ik weet wel ongeveer het gewicht van m'n worksets, maar vandaag & vorige workout voelde ik dat er meer in zat dus dacht ik: #YOLO
.
Ik weet wel ongeveer het gewicht van m'n worksets, maar vandaag & vorige workout voelde ik dat er meer in zat dus dacht ik: #YOLO
Bedankt bro!
Yes, gym vlakbij GF heeft een squatrack, veel machines die plate loaded zijn etc.![]()