Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Ik wilde vandaag bestellen maar las op het Body & Fit topic dat die binnen een paar weken in aanbieding zou komen.
Toch nog maar even wachten dan..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat had ik gelezen.Trainingsdagen: 2125 kcals: 35% eiwitten, 45% carbs & 20% vet
Niet-trainingsdagen: 1800 kcals: 40% eiwitten, 30% carbs & 30% vet
Dat had ik gelezen.
Doel meer op het soort voedsel & tijdstip. Of varieer je veel?

goed bezig, mijn eerste dga zit er nu bijna op, nu mijn laatste bordje rijst met spinazie opeten en dna morgen pas weerhaha maar trainingen zien er goed uit, ga zo door!
edit: hoeveel dagen train je eigenlijk?

heb idd ook getraind vandaag, schouders lekker hard aangepakt, maar ik trainde normaal 5x per week maar nu tijdens de cut cycle maar 3 c des te sneller gaat het ivm het calorie tekort op de rust dagendes te eerder kan de clena bulk weer beginnen
![]()
doe nooit cardio haha, dta probeer ik juist te vermijden, vandaar de IF(a) rust dag is 30% onder en traindag 10% boven onderhoud![]()

Ik volg, net zoals je vorig logje enkel was dat geen succes he
Deze keer beter![]()

Yo, hier nog een leuk artikeltje over cognitieve verbetering dankzij vasten: http://www.marksdailyapple.com/fasting-brain-function/#axzz1r6SSUr8A![]()