Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Deze ochtend op een nuchtere maag gaan trainen omdat ik na de middag moet gaan werken.
Ging echt rot. Voelde me plat, leeg, draaierig en misselijk. Doe ik nooit meer!:mad:

Incline dumbbell Press
8 x 34
10 x 30
10 x 28
5 x 26

Cable Crossovers
12 x 27.5
14 x 25.5
16 x 22.5

Flat Dumbbell Flys
10 x 16 (thephuck; ging echt rot deze oefening)
12 x 14
14 x 14

Dumbbell Curl
10 x 16
12 x 14
14 x 12

Incline Dumbbell Curl
10 x 16
12 x 14
14 x 12

Standing Hammer Curl
10 x 16
12 x 14
14 x 12

Daarna wilde ik nog aan buikspieren beginnen maar toen voelde ik me echt zo plat als een vot. Dat zal voor een andere keer zijn.

Training voor vandaag zit er weer op.

Voor de training whey shake met 50 gram brinta binnen gespeeld, kwestie dat ik niet meteen zou flauwvallen.

Leg Extensions
12 x 70
15 x 65
17 x 62.5
20 x 60

Seated Hamstring Curls
12 x 65
15 x 62.5
17 x 60
20 x 55

Good-Mornings
12 x 60
15 x 55
17 x 50

Leg Press (zeer zwak, nooit graag gedaan)
15 x 150
20 x 135
25 x 125

Lunges
24 x 16 (16kg dumbbell in elke hand)
30 x 14
40 x 12

Ik vond van mezelf dat het een matige training was.
Na mijn 1ste 2 oefeningen had ik al mega 'pump' in mijn benen en daarna ging het maar bergaf. Als mijn trainingspartner er terug is zal er waarschijnlijk wel harder worden getraind.

Ook al houd ik mij aan mijn voedingsschema, ik heb soms het gevoel dat ik 'cheat' of niet echt correct bezig ben. Iemand anders ook nog dit probleem? :o

Ook al houd ik mij aan mijn voedingsschema, ik heb soms het gevoel dat ik 'cheat' of niet echt correct bezig ben. Iemand anders ook nog dit probleem? :o
Hm, het chille aan IF vind ik nou juist dat ik regelmatig pizza eet en dat soort dingen (wel alleen op dagen dat ik train), terwijl ik gewoon vet verlies. Ik blijf Leangains echt gewoon awesome vinden.

Hm, het chille aan IF vind ik nou juist dat ik regelmatig pizza eet en dat soort dingen (wel alleen op dagen dat ik train), terwijl ik gewoon vet verlies. Ik blijf Leangains echt gewoon awesome vinden.

Ik vind van mezelf dat ik vrij clean eet (volkorenbrood/pasta, rijst, kip, tonijn, groentjes en dergelijke) maar toch blijf ik met die vreemde gedachten zitten.
Ach, als ik na die 1ste paar weken een positief resultaat zie zal mijn gedachtengang ook wel veranderen zeker :)

ik probeer ook niet te cheaten maar togh gebeurt het stikem wel is, maar je zit onder onderhoud heel de week dus een beetje cheaten kan geen kwaad hoor

ik probeer ook niet te cheaten maar togh gebeurt het stikem wel is, maar je zit onder onderhoud heel de week dus een beetje cheaten kan geen kwaad hoor

Ook waar, alleen op mijn bulkdagen eet ik op onderhoud, de rest -20% :D
Vandaag een rustdag, heb net mijn eten voor vandaag klaargemaakt zodat ik nu wat kan studeren & zo meteen ook nog 5km op een rustig tempo lopen.

Brotip van de dag: pindakaas onder je kwark, echt lekker!

Fairtrade Pindakaas vs Calvé Pindakaas
Per 100g

kcal 637 - kcal 670
Eiwitten 27 - Eiwitten 20
Carbs 11 - Carbs 9
Fat 55 - Fat 58

Pepper your angus.
Ik ga de mensen uit de 3de Wereld helpen!

hoe doe jij het ei int weekend? ik kan em dan jiet inhoiuden om lekkere dingen t eeten haha

hoe doe jij het ei int weekend? ik kan em dan jiet inhoiuden om lekkere dingen t eeten haha

Ik moet toegeven dat ik het ook wel moeilijker heb :D
Als ik mijzelf naar de keuken zie sluipen om te eten dwing ik mijzelf om eerst een liter water te drinken, that does the trick (meestal :o)
Heb mezelf een 'junk'dag toegekend: zondag maak ik mijn eigen pizza met volkorendeeg en dergelijke, met een lekker dessertje achteraf.
Maar alles past wel in mijn macro's!
Hoe vlot het bij jou? :cool:

167sak7.jpg

Pre-workout maaltijd voor vandaag :D

Link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/healthierishappier-bodybuilding-pizza-305235/

Nu even knallen! :lifter:

Geweldige training achter de rug gehad vond ik van mezelf.
Oefeningen correct uitgevoerd en niet al te lang gerust tussen sets, wat ik soms onbewust wel eens doe.

Wide Grip Pull Ups
3 x 20 BW

Wide Grip Pull Downs
10 x 90
12 x 80
14 x 75

Medium Grip Rows
10 x 70
12 x 62.5
14 x 57.5

Bent Over Rows
10 x 70
12 x 65
14 x 62.5

Dumbbell Lateral Raises
10 x 14
12 x 12
14 x 12

Bent Over Lateral Raises
10 x 14
12 x 12
14 x 10

Cable Side Raises
10 x 20
12 x 15.5
14 x 12.5

Donkey Calve Raises
30 x 25
35 x 20
40 x 15 (verzuring alom)

Leg Raises
10 x 8
12 x 6
14 x 4

Side Bent
3x25xBW

Cable Crunch
15 x 50
20 x 45
30 x 40

fin.

IF = een maaltijd of rond de 20% van kcal voor training, de rest erna...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 17:41 ----------

zie nu dat je buik en pull ups op bw doet? godwhy?

IF = een maaltijd of rond de 20% van kcal voor training, de rest erna...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 17:41 ----------

zie nu dat je buik en pull ups op bw doet? godwhy?

Dit kwam uit op ongeveer 30% voor de training, ik denk niet dat dit het verschil ga maken :)

Pull ups doe ik puur als opwarming om mijn spieren wat los/warm te maken.
Buik wissel ik af. Eén keer doe ik high rep low weight, en andere keer net omgekeerd.
Vandaag was het low rep high weight, leg raises was met extra gewicht, net als de cable crunch.

Dit kwam uit op ongeveer 30% voor de training, ik denk niet dat dit het verschil ga maken :)

Pull ups doe ik puur als opwarming om mijn spieren wat los/warm te maken.
Buik wissel ik af. Eén keer doe ik high rep low weight, en andere keer net omgekeerd.
Vandaag was het low rep high weight, leg raises was met extra gewicht, net als de cable crunch.

Citaat: "Deze ochtend op een nuchtere maag gaan trainen omdat ik na de middag moet gaan werken." ???

Doe je alle spiergroepen op intensity afwisselen dan?

Citaat: "Deze ochtend op een nuchtere maag gaan trainen omdat ik na de middag moet gaan werken." ???

Doe je alle spiergroepen op intensity afwisselen dan?

Should I Eat Before Working Out?

Martin prefers to workout fasted, except for ingesting BCAAs before working out. He also recommends putting the majority of calories in the post workout window.
Bron: http://examine.com/leangains-faq/

Ik houd mij aan de Reverse Pyramid Training, maar abs wissel ik wel eens af.
Meestal train ik die samen met mijn trainingspartner, vandaar.

Ik moet toegeven dat ik het ook wel moeilijker heb :D
Als ik mijzelf naar de keuken zie sluipen om te eten dwing ik mijzelf om eerst een liter water te drinken, that does the trick (meestal :o)
Heb mezelf een 'junk'dag toegekend: zondag maak ik mijn eigen pizza met volkorendeeg en dergelijke, met een lekker dessertje achteraf.
Maar alles past wel in mijn macro's!
Hoe vlot het bij jou? :cool:

wow hoeveel typfouten had ik in 1 zin zeg:O maare ik heb ook een vriendin en die gaat echt niet in het weekend met mij rijst enzo eten hoor haha, vandaag nog uiteten geweest dus. maar het gaat wel goed opzich langzaam maar lekker.

dat pizzatje ziet er aardig goed uit:O

wow hoeveel typfouten had ik in 1 zin zeg:O maare ik heb ook een vriendin en die gaat echt niet in het weekend met mij rijst enzo eten hoor haha, vandaag nog uiteten geweest dus. maar het gaat wel goed opzich langzaam maar lekker.

dat pizzatje ziet er aardig goed uit:O

Tja, je moet het leuke aan het nodige kunnen koppelen.
Gelukkig krijg ik voldoende steun, enkel moet ik wel mijn kwark delen met haar :D

Ja bedankt, het was echt lekker.
Nu back on track, rustdag vandaag dus we mijden die carbs :army:

Vandaag een slordige 1740 kcals opgenomen, waarvan in de 200 gram eiwitten ???
Avondmaal: verse zelfgemaakte hamburgers met een berg groentjes en als dessert weer een bakje kwark.

Ik heb vreemd genoeg wel een 'schuldgevoel', omdat ik het gevoel heb dat ik teveel heb gegeten.
Morgen weer een trainingsdag voor de boeg!

Peace.

Terug
Naar boven