- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A lekker man, hoewel het flink warm zal zijn geweest om door de stad te lopen. Hotel ziet er indrukwekkend uit!
Jij traint en logt zo consistent dat het gewoon op viel
Succes met de schouder!
Dat hotel! Damn son!
Ook netjes die voeding hoor kerel! Ik ga op uitjes meestal full r*tard! Veel respect voor de toewijding!![]()

Mooie train.
Hoe is het afgelopen met de schouder? Scan gemaakt?
Hmm balen dat ze niets kunnen zien.Thanks.
Echo genomen - niets opvallends te zien volgens de dokter.
Volgende gaat een RX worden waarschijnlijk. - to be continued
Hmm balen dat ze niets kunnen zien.
Wachten op de volgende ronde dus..
Ondertussen zoveel mogelijk pijnvrij sporten?

Vorig jaar schouder uit de kom gehad? Misschien blijft dat nog heel lang een zwakke plek, maar is er niet echt iets aantoonbaar op een scan. Het lijkt iig weinig invloed op je trainingen te hebben. Dat ziet er goed uit.
Those leg presses Dayum![]()
LB
SQUAT
warmup
5x100
5x110
5x120
5x125
5x130
SINGLE-LEG LEG PRESS
14x100
12x110
10x120
2x6x150 - le fu
+3x20x200 - regular press
LYING LEG CURL
2x14x18 - single leg
2x12x20 - single leg
2x14x27
2x10x36
SLDL - DUMBBELL
2x14x34
2x12x36
SEATED CALF PRESS
2x8x113
2x10x107
2x12x100
2x15x93
2x20x86
WRIST CURLS
4x25x30
WRIST EXTENSIONS
4x20x15
fin.
Mmm out of the comfort zone. Il Americano was een goede spotter bij de leg press sessie.
Beetje sterven. feels good. Would train again /10
Absoluut. Uiteindelijk mag ik niet klagen.
Zolang ik maar niet te zot goed heb ik geen last van mijn schouder.
Lekker afzien.
De squat blijft natuurlijk baas, maar voelde niet goed aan. Teveel druk op de onderrug/weinig contractie in quads. Zo leek het mij alleszins.
Leg Press was moordend![]()
Het stukje van rippetoe even goed lezen in starting strenght misschien. Heeft bij mij ook geholpen met oa me deadsLekker afzien.
De squat blijft natuurlijk baas, maar voelde niet goed aan. Teveel druk op de onderrug/weinig contractie in quads. Zo leek het mij alleszins.
Leg Press was moordend![]()
Ik zal vrijdag eens een squatje doen voor je, dan mag je mij weer even helemaal afbreken & herstellenduw je je buikje wel naar buiten in the bottom position voor intraabdominabele druk? bij het begin van een rep adem je in je buik zodat je middenrif omhoog lijkt te komen, dus niet je borst per se. Als je eerder je onderrug voelt is dat teken dat je core pressure niet optimaal is. is dat wel zo, dan voel je niks in je onderrug en heb je meestal een beetje een grinder voor de beentjes
brb downloaden, want deads heb ik al in een eeuwigheid niet meer gedaanHet stukje van rippetoe even goed lezen in starting strenght misschien. Heeft bij mij ook geholpen met oa me deads
Mijn benen voelen het vandaag en ongetwijfeld nog de komende dagen!Damn sterk Massive!! Zowel de squats als single legpresses zien er weer goed uit! zware db SLDL ook![]()
Mijn benen voelen het vandaag en ongetwijfeld nog de komende dagen!