XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

sterke training, mooie tekening! is dat je huidige lichaam :)? keep up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
  • #1.143
Een vraagje aan de brahki's:

Is het voordelig(er) om na een paar dagen zonder carbs te zitten, de volgende dag na een zware training goed veel carbs te eten? Denk rond de 4.4 gram/kilo lichaamsgewicht of kan je beter niet te hoog gaan?
En wat met de volgende dag? Rustdag met low carb of trainingsdag met gematigd carbs?

Refeed op training's dagen( benen) , en daarna low carb, maar hoeveel carbs is bij jouw ( low carb) 75/150?

• #1.145
Refeed op training's dagen( benen) , en daarna low carb, maar hoeveel carbs is bij jouw ( low carb) 75/150?

Ik heb een high/medium/low systeem.
High voor spiergroepen als benen & rug - medium voor schouders & chest - en low voor mijn rustdagen.
Omdat ik voorzichtig aan het cutten was/ben, waren mijn high carb dagen rond onderhoud of iets erboven, mijn medium lichtjes onder onderhoud & mijn rustdagen zwaar onder onderhoud.
Low carb mag je echt letterlijk nemen: <50 gram/dag :)

Ik moet wel toegeven: gisteren lag mijn carb inname wel iets hoger dan normaal. Bekijk het maar als een klein refeedje na 2 dagen zonder carbs te gaan :)

Ik heb een high/medium/low systeem.
High voor spiergroepen als benen & rug - medium voor schouders & chest - en low voor mijn rustdagen.
Omdat ik voorzichtig aan het cutten was/ben, waren mijn high carb dagen rond onderhoud of iets erboven, mijn medium lichtjes onder onderhoud & mijn rustdagen zwaar onder onderhoud.
Low carb mag je echt letterlijk nemen: <50 gram/dag :)

Ik moet wel toegeven: gisteren lag mijn carb inname wel iets hoger dan normaal. Bekijk het maar als een klein refeedje na 2 dagen zonder carbs te gaan :)
Klinkt als een goed systeem! Dat was ik ook van plan aan te gaan houden. Ik wil me in eerste instantie focussen op alleen high carb op benen dagen. En beperk mijn carbs op rustdagen tot enkel de avond maaltijd (>50g ;)).

Wat is je doel qua cut?

• #1.147
Klinkt als een goed systeem! Dat was ik ook van plan aan te gaan houden. Ik wil me in eerste instantie focussen op alleen high carb op benen dagen. En beperk mijn carbs op rustdagen tot enkel de avond maaltijd (>50g ;)).

Wat is je doel qua cut?
Ik heb normaal slechts 2 highcarb dagen in de week (na rug & benen dan) met een gemiddelde van 4 gram carbs/kilo lichaamsgewicht, medium slechts 1 carbmeal als post-workout maaltijd & low carb.. tja :D
En op de high carb zorg ik dat mijn vetten wel lager liggen & totale kcals niet te hoog opvliegen.

De bedoeling van deze cut was om mijn vetpercentage een beetje terug te schroeven om daarna rustig te kunnen clean bulken door carb cyclen. So far so good. Ik sta al terug wat droger & kracht neemt zelfs nog wat toe merk ik! :)

• #1.148
Na wat denk- en zoekwerk besloten om vandaag een rustdagje in te lassen met wat hip flexors en wat eventueel wat cardio.
Komt goed uit, ik heb hier nog wat werk te doen, evenals te studeren.

foodz vandaag terug lekker laag zoals ik het gewoon ben op een rustdag
35361xt.png

Low carbs is low, lijkt me zwaar!

Ik volg.

Eet je vandaag serieus maar 1200kcal?

Ik ben echt nog steeds zwaar onder de indruk van je low carb/kcal dagen...
Echt zo laag dat je gaat niet normaal :p
Maar wat zijn je stats op moment dan eigenlijk of hou je dat liever voor jezelf? :)

Ook weer super chille training trouwens man ;)
Ga zelf nu ook vorm van CBL toepassen, alleen doe dan loaden voorafgaand aan een trainingsdag.
Merk zelf dat als ik train na een low carb dag vele malen minder energie en kracht heb dan na een high carb dag.

• #1.153
Low carbs is low, lijkt me zwaar!
Ik ben het ondertussen al gewoon. Die eerste aantal keer dat ik zo laag ging voelde ik me inderdaad leeg, moe en al wat je kan bedenken. Ondertussen al geen last meer van. Gelukkig maar..:rolleyes:

Ik volg.

Eet je vandaag serieus maar 1200kcal?
Welkom!
Ja hoor, maar ik reken altijd een 100-tal verborgen calorieën erbij, just to be sure.

En 19 gr carbs...dafuq bro, proper!
Mijn idee van low carb, nommsayin' :D
Als ik echt hardcore wil gaan vervang ik de eiwitpannenkoek nog...maar dat is nog niet nodig :eyebrow:

Ik ben echt nog steeds zwaar onder de indruk van je low carb/kcal dagen...
Echt zo laag dat je gaat niet normaal :p
Maar wat zijn je stats op moment dan eigenlijk of hou je dat liever voor jezelf? :)

Ook weer super chille training trouwens man ;)
Ga zelf nu ook vorm van CBL toepassen, alleen doe dan loaden voorafgaand aan een trainingsdag.
Merk zelf dat als ik train na een low carb dag vele malen minder energie en kracht heb dan na een high carb dag.
Bedankt :thumb:
Mijn stats zijn ongeveer dit:
-164 cm klein
-64 kilo licht (jaja in de ochtend met m'n onderbroek na mijn wc-bezoek)
-vetpercentage schat ik nu rond de 12%, maar daar ben ik niet zeker van. Alvast wat minder tegenover een paar weken terug. :)

Rug training voelde lekker aan, en vandaag lekker stijf. Weer een bevestiging dat het een mooie workout was :)
Ik ben fan van het hele carb cyclen/CBL principe, en het is iets wat ik prima kan volhouden merk ik zonder al te gekke dingen moeten doen om het in mijn sociaal leven te doen passen.
Dat telt ook wel.
Nogal persoonsgebonden. Waar jij 'last' van hebt, heb ik geen probleem mee.
Die rugtraining van gisteren was bijvoorbeeld na 2 dagen sans carbs te gaan :cool:

Bedankt :thumb:
Mijn stats zijn ongeveer dit:
-164 cm klein
-64 kilo licht (jaja in de ochtend met m'n onderbroek na mijn wc-bezoek)
-vetpercentage schat ik nu rond de 12%, maar daar ben ik niet zeker van. Alvast wat minder tegenover een paar weken terug. :)

Rug training voelde lekker aan, en vandaag lekker stijf. Weer een bevestiging dat het een mooie workout was :)
Ik ben fan van het hele carb cyclen/CBL principe, en het is iets wat ik prima kan volhouden merk ik zonder al te gekke dingen moeten doen om het in mijn sociaal leven te doen passen.
Dat telt ook wel.
Nogal persoonsgebonden. Waar jij 'last' van hebt, heb ik geen probleem mee.
Die rugtraining van gisteren was bijvoorbeeld na 2 dagen sans carbs te gaan :cool:

Damn, nu ben ik alleen maar meer onder de indruk van je kracht man! :P
Ja, is ook erg persoonsgebonden, maat van me ondervind er ook totaal geen problemen mee.
Ik vind het gewoon gevoelsmatig lekkerder trainen en wat werkt dat werkt zullen we maar zeggen hè ;)

Trouwens wordt altijd jelly van al jullie Brah's onderling :(

joke :P

Kennen jullie elkaar van forum of juist daar buiten om allemaal hehe.
Toch altijd relaxt als je zo mooie trainingsgroep kan vormen voor de broodnodige motivatie en competitie ;)

Ow 64 kg, ik dacht echt dat je meer woog? Mooie stats wel man!

Ja ook al zo'n ripped mofo!
En sterk ook nog me jelly.. pff kan niet wachten tot ik eindelijk een beetje die 12% in zicht heb..

1200kcal ik.cut op 2450/2600 met 150/250crabs heb al zwaar op 1,69/73kg ;(

Trouwens heb je ergens in deze log nog een foto staan? Ben benieuwd hoe je er bij staat

Massive, wat vind jij trouwens van snelle carbs in cut met IF?
Ik heb bv net XXL proteine pannenkoeken gegeten, maar met een klein laagje honing op :meal:

Trouwens heb je ergens in deze log nog een foto staan? Ben benieuwd hoe je er bij staat
We want pics :wanker:

• #1.159
Damn, nu ben ik alleen maar meer onder de indruk van je kracht man! :P
Ja, is ook erg persoonsgebonden, maat van me ondervind er ook totaal geen problemen mee.
Ik vind het gewoon gevoelsmatig lekkerder trainen en wat werkt dat werkt zullen we maar zeggen hè ;)

Trouwens wordt altijd jelly van al jullie Brah's onderling :(

joke :P
Kennen jullie elkaar van forum of juist daar buiten om allemaal hehe.
Toch altijd relaxt als je zo mooie trainingsgroep kan vormen voor de broodnodige motivatie en competitie ;)
Haha, dankje. Maar er is nog veel plaats voor verbetering! En daar wil ik hard voor werken :cool:
Je moet inderdaad ook op wat gevoel trainen en zien wat werkt, in plaats van krampachtig vasthouden aan een bepaald schema/routine omdat het er zo staat.
Wij kennen elkaar via het forum, elkaars logjes wat bekijken, vragen stellen en dergelijke.
Inderdaad tof & handig om mensen rond je heen te hebben die ongeveer dezelfde doelen hebben zodat je elkaar kan helpen en motiveren. Binnenkort is er wel een meeting, feel free to come!

Ow 64 kg, ik dacht echt dat je meer woog? Mooie stats wel man!
Nein helaas. Doelstellingen zijn wel 70+
Dus nog hard trainen en gainen :D

Ja ook al zo'n ripped mofo!
En sterk ook nog me jelly.. pff kan niet wachten tot ik eindelijk een beetje die 12% in zicht heb..
Ripped nog verre van vrees ik, maar toch al beter tegenover een x-aantal weken terug.
Ben je momenteel ook aan het cutten? :)

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 17:44 ----------

In de openingspagina staan er 2 foto's van mij. Eentje van voor de zomer, & een iets recentere.
Maar waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe pic van tijdens de meeting ofzo :)

Massive, wat vind jij trouwens van snelle carbs in cut met IF?
Ik heb bv net XXL proteine pannenkoeken gegeten, maar met een klein laagje honing op :meal:

We want pics :wanker:
Zeker niets mis mee!
Ikzelf nam & neem ook nog steeds snelle carbs hoor. Je moet enkel weten wanneer deze te nemen :D
Haha soon! 14de waarschijnlijk als iemand fotograaf wil spelen.
geen 'no homo' deze keer? hmm...

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! heb de zelfde benen als jou ;) , zou niet zeggen dat je 64kg weegt wel stuk meer.

ook.beestige peaks armen 16inch ?

Terug
Naar boven