Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** yeah, thanks DipBrah!
Bedankt!sterke training, mooie tekening! is dat je huidige lichaam? keep up!

Refeed op training's dagen( benen) , en daarna low carb, maar hoeveel carbs is bij jouw ( low carb) 75/150?

Klinkt als een goed systeem! Dat was ik ook van plan aan te gaan houden. Ik wil me in eerste instantie focussen op alleen high carb op benen dagen. En beperk mijn carbs op rustdagen tot enkel de avond maaltijd (>50gIk heb een high/medium/low systeem.
High voor spiergroepen als benen & rug - medium voor schouders & chest - en low voor mijn rustdagen.
Omdat ik voorzichtig aan het cutten was/ben, waren mijn high carb dagen rond onderhoud of iets erboven, mijn medium lichtjes onder onderhoud & mijn rustdagen zwaar onder onderhoud.
Low carb mag je echt letterlijk nemen: <50 gram/dag
Ik moet wel toegeven: gisteren lag mijn carb inname wel iets hoger dan normaal. Bekijk het maar als een klein refeedje na 2 dagen zonder carbs te gaan![]()
).Ik heb normaal slechts 2 highcarb dagen in de week (na rug & benen dan) met een gemiddelde van 4 gram carbs/kilo lichaamsgewicht, medium slechts 1 carbmeal als post-workout maaltijd & low carb.. tjaKlinkt als een goed systeem! Dat was ik ook van plan aan te gaan houden. Ik wil me in eerste instantie focussen op alleen high carb op benen dagen. En beperk mijn carbs op rustdagen tot enkel de avond maaltijd (>50g).
Wat is je doel qua cut?

Ik ben het ondertussen al gewoon. Die eerste aantal keer dat ik zo laag ging voelde ik me inderdaad leeg, moe en al wat je kan bedenken. Ondertussen al geen last meer van. Gelukkig maar..

Welkom!
Mijn idee van low carb, nommsayin'

BedanktIk ben echt nog steeds zwaar onder de indruk van je low carb/kcal dagen...
Echt zo laag dat je gaat niet normaal
Maar wat zijn je stats op moment dan eigenlijk of hou je dat liever voor jezelf?
Ook weer super chille training trouwens man
Ga zelf nu ook vorm van CBL toepassen, alleen doe dan loaden voorafgaand aan een trainingsdag.
Merk zelf dat als ik train na een low carb dag vele malen minder energie en kracht heb dan na een high carb dag.

Bedankt
Mijn stats zijn ongeveer dit:
-164 cm klein
-64 kilo licht (jaja in de ochtend met m'n onderbroek na mijn wc-bezoek)
-vetpercentage schat ik nu rond de 12%, maar daar ben ik niet zeker van. Alvast wat minder tegenover een paar weken terug.
Rug training voelde lekker aan, en vandaag lekker stijf. Weer een bevestiging dat het een mooie workout was
Ik ben fan van het hele carb cyclen/CBL principe, en het is iets wat ik prima kan volhouden merk ik zonder al te gekke dingen moeten doen om het in mijn sociaal leven te doen passen.
Dat telt ook wel.
Nogal persoonsgebonden. Waar jij 'last' van hebt, heb ik geen probleem mee.
Die rugtraining van gisteren was bijvoorbeeld na 2 dagen sans carbs te gaan![]()

We want pics1200kcal ik.cut op 2450/2600 met 150/250crabs heb al zwaar op 1,69/73kg ;(
Trouwens heb je ergens in deze log nog een foto staan? Ben benieuwd hoe je er bij staat

Haha, dankje. Maar er is nog veel plaats voor verbetering! En daar wil ik hard voor werkenDamn, nu ben ik alleen maar meer onder de indruk van je kracht man!
Ja, is ook erg persoonsgebonden, maat van me ondervind er ook totaal geen problemen mee.
Ik vind het gewoon gevoelsmatig lekkerder trainen en wat werkt dat werkt zullen we maar zeggen hè
Trouwens wordt altijd jelly van al jullie Brah's onderling![]()
Kennen jullie elkaar van forum of juist daar buiten om allemaal hehe.joke
Toch altijd relaxt als je zo mooie trainingsgroep kan vormen voor de broodnodige motivatie en competitie![]()

Nein helaas. Doelstellingen zijn wel 70+Ow 64 kg, ik dacht echt dat je meer woog? Mooie stats wel man!

Ripped nog verre van vrees ik, maar toch al beter tegenover een x-aantal weken terug.Ja ook al zo'n ripped mofo!
En sterk ook nog me jelly.. pff kan niet wachten tot ik eindelijk een beetje die 12% in zicht heb..

In de openingspagina staan er 2 foto's van mij. Eentje van voor de zomer, & een iets recentere.1200kcal ik.cut op 2450/2600 met 150/250crabs heb al zwaar op 1,69/73kg ;(
Trouwens heb je ergens in deze log nog een foto staan? Ben benieuwd hoe je er bij staat

Zeker niets mis mee!Massive, wat vind jij trouwens van snelle carbs in cut met IF?
Ik heb bv net XXL proteine pannenkoeken gegeten, maar met een klein laagje honing op
We want pics![]()