XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Ik heb het al regelmatig op jouw foto's gezien, daarmee die vraag :p
Af en toe wat kan geen kwaad denk ik, maar het lijkt me niet echt goed als je dagelijks 300g fzo ervan eet :p

Ben tegenwoordig al overgestapt naar mijn ontbijt (spinazie met eitje en kip) van kippenwit naar kipfilet, but will change more! :)
Bedankt voor je input. Waar haal jij dan goedkoop je kipfilet?

Ben tegenwoordig al overgestapt naar mijn ontbijt (spinazie met eitje en kip) van kippenwit naar kipfilet, but will change more! :)

Colruyt of delhaize 5€/kg (wel diepvries)

Zo een pakje kippenwit van 150g is vaak al +2€ :eek:
Je moet trouwens de achterkant van zo'n pakje eens lezen. Is meestal maar 80% vlees fzo :roflol:

Goeje workout bro ;)
Tot knals!

• #1.104

Kipfilet per 5 kg in de buurtslagers, 25 euro voor zo'n doos. enkel nog in 2 te snijden (zijn borsten dus 2 filets) is niet diepgevroren

• #1.108
Kipfilet per 5 kg in de buurtslagers, 25 euro voor zo'n doos. enkel nog in 2 te snijden (zijn borsten dus 2 filets) is niet diepgevroren

Lol wut, op mijn werk is het 11-12€/kg :(

buurtslagers is een grote keten he; geen slager slager zoals jij bedoelt :p

Ik wilde het net zeggen, bij de slager hier is het ook 11-12€/kg. Buurtslagers, nog nooit van gehoord eigenlijk :D

Die meals zien er weer smakelijk uit en de training ook!:thumbs:

Ik wil ook een buurtslager! Noway dat ik 12euro voor een kilo kip betaal..dan maar wat mindere kwaliteit..

• #1.111

10 kilometer voor ik zo'n winkel heb.
Misschien als ik terug een degelijke fiets heb dat ik de moeite doe, maar anders..

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 22:35 ----------

Die meals zien er weer smakelijk uit en de training ook!:thumbs:

Ik wil ook een buurtslager! Noway dat ik 12euro voor een kilo kip betaal..dan maar wat mindere kwaliteit..

Bedankt! :)
Ja, helaas. En zo denk ik ook. Ik ben maar een arme student.. die paar gram minder zal het nu ook wel niet maken.

Heb je een recept voor dat pitabroodje met ?? en die aardappels? Ziet er fcking sick uit :heart:_:heart:

25x190 legpress?? Sick!!!

:thumbs:

• #1.114
Heb je een recept voor dat pitabroodje met ?? en die aardappels? Ziet er fcking sick uit :heart:_:heart:

25x190 legpress?? Sick!!!

:thumbs:

Schijfjes aardappel snijden & gelijk verdelen over een plaat (zilverpapier en antikleef) eventueel een klein beetje olijfolie over doen en zo de oven in op een 200 °C.
Tijd kan ik niet echt geven, ik kijk altijd op het zicht.
Kipfilet langzaam laten garen (lekker sappig en mals) en als ie klaar is even laten afkoelen.
Ondertussen wat pittabroodjes de toaster in, opensnijden en vullen met groentjes naar keuze (tomaat, salade, ui etc.) De kipfilet opensnijden & bij het broodje.

Aardappelen uit de oven en een beetje fleur de sel erover & serveren met wat ketchup.
So good. Mijn ultieme post-workout 'junkmeal' :D

Nah, Leg Press kan nog hoger. Volgende keer boven de 200!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 23:40 ----------

In Duffel is er ook nog ééntje.
Maar ik heb geen goede ervaringen met dat dorp.. :D

Schijfjes aardappel snijden & gelijk verdelen over een plaat (zilverpapier en antikleef) eventueel een klein beetje olijfolie over doen en zo de oven in op een 200 °C.
Tijd kan ik niet echt geven, ik kijk altijd op het zicht.
Kipfilet langzaam laten garen (lekker sappig en mals) en als ie klaar is even laten afkoelen.
Ondertussen wat pittabroodjes de toaster in, opensnijden en vullen met groentjes naar keuze (tomaat, salade, ui etc.) De kipfilet opensnijden & bij het broodje.

Aardappelen uit de oven en een beetje fleur de sel erover & serveren met wat ketchup.
So good. Mijn ultieme post-workout 'junkmeal' :D

Nah, Leg Press kan nog hoger. Volgende keer boven de 200!

nomnomnomnomn thanksss ik ga deze proberen. Zo'n junkmeal is dit toch niet? Is toch super healthy juist :eek:

• #1.116
nomnomnomnomn thanksss ik ga deze proberen. Zo'n junkmeal is dit toch niet? Is toch super healthy juist :eek:

Zeker doen!
Maar ik zeg het qua gaartijden en dergelijke - op het zicht doen & trial and error. Elke oven is net weer anders..
Inderdaad lekker healthy, maar dan heb ik toch klein beetje mentaal het gevoel dat ik eens een lekkere hamburger aan het eten ben in plaats van standaard bodybuilding eten.
Daar doe ik het voor, psychologisch even chillen :D

Zeker doen!
Maar ik zeg het qua gaartijden en dergelijke - op het zicht doen & trial and error. Elke oven is net weer anders..
Inderdaad lekker healthy, maar dan heb ik toch klein beetje mentaal het gevoel dat ik eens een lekkere hamburger aan het eten ben in plaats van standaard bodybuilding eten.
Daar doe ik het voor, psychologisch even chillen :D

Ik heb wel inzicht op dat gebied dus dat wordt geen probleem :D

Haha echt he. Ik probeer ook van alles uit. Drink ook soms Crystal clear zodat ik het gevoel heb dat ik ice tea drink ofzo. It's all between the ears

Volgende keer wat look en tijm toevoegen aan je aardappels :meal:

• #1.119
Ik heb wel inzicht op dat gebied dus dat wordt geen probleem :D

Haha echt he. Ik probeer ook van alles uit. Drink ook soms Crystal clear zodat ik het gevoel heb dat ik ice tea drink ofzo. It's all between the ears
Waarom gewoon geen Ice Tea Zero? Precies gewoon Ice Tea met 5 kcals :D

Volgende keer wat look en tijm toevoegen aan je aardappels :meal:
Oh ja lekker!
Zo had ik ook eens aardappel partjes in de schil klaargemaakt, de oven in met wat olijfolie en citroensap met verschillende kruiden! :meal:

Waarom gewoon geen Ice Tea Zero? Precies gewoon Ice Tea met 5 kcals :D

Oh ja lekker!
Zo had ik ook eens aardappel partjes in de schil klaargemaakt, de oven in met wat olijfolie en citroensap met verschillende kruiden! :meal:

Damn boy, you r making me hungry! En ik moet nog 14uur wachten :(

Terug
Naar boven