- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merkte bij deze hardloopschoenen ook dat ik bijvoorbeeld bij BOR als het ware bijna voorover kukel.. Dus doe nu veel oefeningen gewoon op sokken.Hardloopschoenen zijn inderdaad niet ideaal voor squats, zeker niet als je wat zwaarder gaat.
Een platte zool alleen volstaat niet, hij moet ook (redelijk) dun zijn. Rubber vervormd onder gewicht, wat nadelig is op je stabiliteit. Een platte maar dikke zool is dus alsnog niet ideaal.
Zelf deadlift ik altijd op mijn allstars, net zoals squatten voor de afwisseling ipv mn powerlifts 2.0.
Maar ik ben dan ook wel hypermobiel en dus geen problemen met mobiliteit
Investering is het zeker waard en even zorgen dat Tdawg meeleest om hem op cadeau ideetjes te brengen
En hij geeft je link aan als expired!
. Nog even goed bekijken en over nadenken dat het dan wellicht toch niet meer met mijn knieen te maken heeft. Overigens nog steeds pijnvrij, dus ik heb goede hoop dat zolang ik het rustig opbouw het goed blijft gaan.
Dat klinkt goed! Liever een smak meer waar je daadwerkelijk langer mee vooruit kunt en veel profijt van hebt dan minder besteden en sneller wat nieuws moeten kopen.. Je doet er toch flink wat dagen per week mee..Investering in goede schoenen kan zeker geen kwaad. Heb voor squat en bench adidas weightlifting schoenen (power perfect?), die waren 100€ en gaan al meer dan 3 jaar mee bij 4x pw 3u gebruik.
Als je zonder schoenen mag tillen in je gym zou ik dat zeker doen bij deadlift of deadlift slippers kopen als je het cheap wilt houden (10-15€) en anders worstelschoenen.
Dus je valt nooit medesporters lastig met stinkende zweetvoetjes?

Zie reactie van Chreiz!Zit zelf erg te twijfelen over de soort schoen. Adipowers zijn gelijk erg duur en powerlifting 2.0 zijn volgens mij ook prima. Power perfect zijn meer atletiekschoenen, dus weet niet zeker of je die wel bedoelt?
Vervelende is dat je ze niet even in een winkel kan testen, ook met de maat is dat irritant.
..Dankjewel meid, lief van je!!Zo top dat artikel! Echt je bent een super voorbeeld!
maar ehm.. als je netjes 0,5 kg per week afvalt.. waarom dan verlagen?
Zou zonde zijn als je te snel wil en ook spieren in gaat leveren toch?

.Dankje Chreiz, tips waar ik iets mee kan!Power perfect zijn geen atletiekschoenen? http://www.ieljastriksports.nl/Squat_Schoenen
Bovenste bedoel ik. Kan ze eventueel bij Nerlinger (Duitsland) ook krijgen voor iets minder.
Je kunt de maat testen door in de winkel adidas tennisschoenen uit te testen (uit betrouwbare bron, ik heb ze zelf op de gok besteld).

Ik doe DL ook altijd op sokken, als ik niet bijster wakker was soms zelf op twee verschillendeHeb ook de bovenste, bevallen erg goed en slijten bijna niks. DL doe ik altijd op sokken.

meegelezen, en is ook gelijk gaan speuren op internet.. Ik heb goede hoop wat mijn verjaardag betreftDat klinkt goed! Liever een smak meer waar je daadwerkelijk langer mee vooruit kunt en veel profijt van hebt dan minder besteden en sneller wat nieuws moeten kopen.. Je doet er toch flink wat dagen per week mee.. DL doe ik momenteel op sokken om eerlijk te bekennen, evenals de BOR en pendlay rows..
Volgens mij heb ik zelfs nog ergens een kortingscode van Adidas liggen.. Dat zou helemaal nice zijn! Thanks voor de tip!Als je voor de powerlifter 2.0 gaat zou ik ze wel gewoon op adidas site zelf bestellen. Zijn ze goedkoper als bij die ieljastriksports.nl
Bij ons mag praktisch alles.. Ben daar dan ook ontzettend blij meeNiks mis om op sokken te liften hoor, ik heb de slippers vanwege dat schoeisel verplicht is op een wedstrijd en vanwege het beleid in onze gym.
. Maar vind het toch fijn om in ieder geval wel goed schoeisel te hebben, heb al eens eerder een plate van 25 kg op mijn "besokte" teen laten vallen, niet echt prettig
.Schoenen gaan je niet helpen tegen de pijn van een 25 kg plate op je teen![]()

Leuk dat je zo enthousiast bent!! ^^
Dankjewel lieverd, erg lief van je!echt... mijn bewondering voor je groeit nog elke dag! respect meid!

Heb inmiddels besloten dat het wat mij betreft een mooi verjaardagscadeau wordt, dus dan kan ik volgende maand eindelijk eens gaan trainen met fatsoenlijke schoenenIk heb zelf die powerlift 2.0 en ik ben er enorm blij mee. Zeker een aanrader als je merkt dat het squatten goed gaat komende tijd.
.Al wordt die helse pijn 2% minder op het moment van "impact", geloof me, daar ben ik dan al blij mee :')Schoenen gaan je niet helpen tegen de pijn van een 25 kg plate op je teen![]()
Hmm.. Tdwag heeft schoenen met verstevigde neus.. Je brengt me op ideeenHoogstens bouwvakkers schoenen met stalen neuzen
Jeej.... pagina 100 al weer! Goed bezig Sanne.
.

Nee joh, niet buiten adem raken na een rep out, wil gewoon doorpakken en nog meer reps halen..natuurlijk ben je buiten adem na rep out op DL
High bar squat vind ik zelf ook fijner als low bar.
Rustig opbouwen./
Wilde de 20 halen, maar wat in het vat zit.. Verzuurt hopelijk nietwow haha das een serieuze repout, en fancy powerlift schoenen is alleen maar compensatie voor slechte techniek denk ik zo
Gewoon vans of iets anders plat.

.Die cardio is niet lekker joh, blijft even vervelend hoor..Lekker weer, en ook die cardio. Dat moet ik wel echt meer gaan doen. Even de zweep erover weer![]()

Dat was wel een goede, een volgende keer wellicht de 20 aantikken zou mooi zijnNou das bijna cardio met die repout op DL!![]()
lekker getraind!
en super van het squatten! Nu langzaam aan doorzetten he!
.

.