Ja.. zoveel compounds achter elkaar is slopend. Ik heb het al gehad met squatten en DL achter elkaar.. om daarna nog verder te gaan met benen slopen.

Dus zo een training is gewoon helemaal top! Gezien wat je allemaal gedaan hebt!
Ben het niet gewend om ze achter elkaar te doen.. Misschien wel beter, zo wist ik ook vooraf niet dat het een zware training zou gaan worden

.
Moet zeggen dat ik vooral halverwege de tweede oefening (techniek DL) enorm gefrustreerd werd en dan ook nog eens badend in het zweet en even ineens een energiedip hebben.. Maar als je daar eenmaal weer doorheen knalt ligt dat al snel achter je

.
flinke training Sanne diehard.
Hihi, iemand noemt mij diehard! ^^
2 x in de week deadliften pff.. ik doe überhaupt nog nauwelijks aan deadliften

Ik heb last van een pelvic tilt (holle rug), waardoor ik geen glute oefeningen kan combineren met deadliften. Die deed ik op mn rug dag, maar dat vond ik geen fijne combi.
Na de wedstrijd richt ik mij wel weer op het deadliften
Hoe gaat je cut momenteel?
Vind DL'en heerlijk, op de frustratie rondom die techniek na dan.. Vind het vaak enorm lastig aan te voelen wat ik nu werkelijk met mijn lichaam doe, niet echt handig bij deze sport.. De aanhouder wint!! DL doe ik dus overigens op leg day, ben niet anders gewend..
De cut ging achteraf bekeken niet echt helemaal naar mijn zin, weinig progressie naar mijn mening. Nu weer 100 gezakt met daarbij cardio, moet zeggen dat ik nu in de spiegel langzaam resultaat begin te zien. Heb dus goede hoop dat ik nu de juiste weg in ben geslagen!
Echter wilde ik tot september cutten, maar dat stel ik bij. Wil me wat minder gaan vasthouden aan "seizoenen" en gewoon doorgaan met cutten en bulken tot ik het genoeg vindt. Dus geen idee hoe lang ik nog doorga.. September zal er sowieso nog gecut worden in ieder geval

.
Recomp is heerlijk hoor Sanne! Dagen dat je rust een flink deficit..en dagen dat je traint hooguit een klein deficit, maar meestal kun je starten op onderhoud..
Goed gewerkt weer in ieder geval!!
Nu bracht Tdawg wel iets belangrijks ter sprake.. Ik train natuurlijk 5 keer in de week. Dan zou ik 2 dagen enorm laag gaan zitten.. Mezelf kennende ga ik dan wel constant vechten tegen de drang te willen cheaten, niet echt gezellig voor de mensen om mij heen, zeg maar..

Weet uit mijn hoofd niet meer hoe vaak jij per week traint, maar ik geloof ook een keer of 5? Vind je dat dan juist handig met recompen?
En dankjewel, het was een prima training! ^^
Lekker training schat! Goed bezig
Yiehaaa!! Wil morgen weer zo'n knaller ^^
recomp is heerlijk, doe het al 4 maandjes nu. resultaat is -8kg zonder cardio
en van vp ~20 naar 11/10.
Wat marvin zegt idd, ik at op trainingsdagen op onderhoud, en op rustdagen flink eronder. gewoon zorgen dat je veel groente eet, maar dan ook echt veel. vult je maag goed en is relatief weinig kcals.
Wat mij daarnaast ook beviel was om de meeste kcals rondom me trainingen te eten in grote maaltijden, zo kon ik overdag toch nog lekker uitkijken naar die meals ipv elke 2 uur een schraal maaltijdje te pakken.
Zie reactie bij Marvin, Tdawg bracht ter sprake dat ik 5 keer in de week train, dan zit je 2 dagen sowieso enorm laag als ik het goed begrijp? Denk wel dat dit bij mij cheatgedrag gaat uitlokken..
Echter moet ik wel bekennen dat ik niet tevreden ben over de progressie van afgelopen weken. Daar heb ik mijn plan op aangepast. Mocht blijken dat dit aangepaste plan ook niet werkt zal ik wel naar een ander plan moeten gaan zoeken. En dan is zo'n recomp een goed idee.. Pak je het toch weer op een heel andere manier aan.
Verder las ik vooral "zonder cardio"..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: cardio, HIIT
Trappen sprinten
Vorige week:
18 minuten
14 keer
Vandaag:
20 minuten
15 keer
Maar wel aan de beademing

.