Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is zowat een verademing, meer controle en betere spanning op triceps, had ik eerder moeten ontdekken! ^^cgbp gaat stuk beter he met handen op schouder breedte![]()
Hoho, niet overdrijven he.. Een 4,5 haal je niet zomaarNou gezien de (V)PR's weer zou het wel een 4,5 zijn!![]()
Nice weer Sanne! Je kant lekker door!
.
Volgende keer 20, deal?

Was een heerlijke repout, vooral blij dat ik daadwerkelijk iets kan met de gegeven feedback van Body Dedication. Flink aan de slag, dat gewicht komt later wel weerNiet normaal die DL gisteren, rug niet helemaal zuur? Goblets zijn zalig idd
Vandaag ook weer goei getraind! Blijven proberen die BP!
.
Ha Marr! Trappen sprinten doe ik absoluut niet voor mijn lol, overigens, cardio in het algemeen niet..Heej Sanne ik had al wel eens eerder gepost in je log. Ik lees dat je ook trappen sprint, leuk dat heb ik ook een tijd gedaan, ben van plan om het weer op te gaan pakken. Wat extra vet verbranden. Ik ben benieuwd hoe je het aanpakt.
Interval ?
Anyway: goed bezig !
. Enige voordeel van HIIT is dat het snel voorbij is
.
. Heb jij toevallig wel een mooie trap in de buurt? Ben echt jaloers op degenen die gebruik kunnen maken van de trappen bij Snowworld!
. Tdawg ziet wat af met me
..
Ha Marr! Trappen sprinten doe ik absoluut niet voor mijn lol, overigens, cardio in het algemeen niet... Enige voordeel van HIIT is dat het snel voorbij is
.
Trappen sprinten doe ik dus als HIIT. Woon in een flat, dus maak gebruik van het trappenhuis. Sprintend naar boven (64 treden) en "joggend" naar beneden. Dan direct weer terug naar boven sprinten, etc..
Op dit moment nog op nuchtere maag omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn. Heb jij toevallig wel een mooie trap in de buurt? Ben echt jaloers op degenen die gebruik kunnen maken van de trappen bij Snowworld!

Bijna iedereen vindt cardio verschrikkelijk hierLieve schat, wat is er in je jeugd gebeurd dat je met zooooo'n cardio trauma zit, vraag ik me bijna af
Mooie train weer. Die pull ups gaan steeds beter![]()

Ik vind van niet(v)pr tellen alleen bij de bais oefneingen he![]()
Waarom niet altijd straps?

. Wil gewoon een zo sterk mogelijke grip, maar nu gaat het toch echt mijn oefeningen in de weg zitten.. Dat vind ik dan toch een beetje zonde en zo kom ik uiteindelijk inderdaad toch op straps uit
Haha, ik wijt het nog steeds aan de periode dat ik veel cardio moest doen om weer gezond te wordenLieve schat, wat is er in je jeugd gebeurd dat je met zooooo'n cardio trauma zit, vraag ik me bijna af
Mooie train weer. Die pull ups gaan steeds beter![]()
. Wil nu het liefst gewoon alleen KT doen, maar tsja.. Ik houd ook erg van eten, moet toch een keuze maken
.BIJNA alle cardio..

Vandaag is het tweede deel van de drieluik op de blog Ren Voor Je Leven geplaatst:
http://rvjl.blogspot.nl/2015/08/gast-schrijver-sanne-fontijne-deel-2.html
Haha, ik wijt het nog steeds aan de periode dat ik veel cardio moest doen om weer gezond te worden. Wil nu het liefst gewoon alleen KT doen, maar tsja.. Ik houd ook erg van eten, moet toch een keuze maken
.
En dankje! ^^

. Enige voordeel van HIIT is dat het snel voorbij is
. Trappen sprinten doe ik dus als HIIT. Woon in een flat, dus maak gebruik van het trappenhuis. Sprintend naar boven (64 treden) en "joggend" naar beneden. Dan direct weer terug naar boven sprinten, etc.. Op dit moment nog op nuchtere maag omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn
. Heb jij toevallig wel een mooie trap in de buurt? Ben echt jaloers op degenen die gebruik kunnen maken van de trappen bij Snowworld!
.Hmm, dat ga ik zelf ook maar eens toepassen dan. Pak `m zelf altijd veel smaller dan schouderbreedte - Jij voorheen wss ook?Het is zowat een verademing, meer controle en betere spanning op triceps, had ik eerder moeten ontdekken! ^^
Liever jij dan ik.
Ik doe het liefst ook alles zonder hulpmiddelen (lees: belt, straps, etc.) hoor. Tikkeltje eigenwijs, maar aan de andere kant denk ik altijd maar dat je grip ooit vanzelf beter moet worden als je zonder straps blijft liften.
+1!
Hoe calculeer je die cardio in? En moet je dat ook loggen?
Nooit begrepen eigenlijk..waarvoor is grip handig dan? Of haal je regelmatig 60kg boodschappen?HIk doe het liefst ook alles zonder hulpmiddelen (lees: belt, straps, etc.) hoor. Tikkeltje eigenwijs, maar aan de andere kant denk ik altijd maar dat je grip ooit vanzelf beter moet worden als je zonder straps blijft liften.
ZOu bij bijvoorbeeld deadlifts niet je grip de beperkende factor laten wezen. Mocht je grip het eerste zijn dat faalt extra gripwerk doen en zwaarste lifts met straps doen.Ik doe het liefst ook alles zonder hulpmiddelen (lees: belt, straps, etc.) hoor. Tikkeltje eigenwijs, maar aan de andere kant denk ik altijd maar dat je grip ooit vanzelf beter moet worden als je zonder straps blijft liften.
Inmiddels is die knop inderdaad wel op.. Ook vandaag weer gebruik gemaakt van straps, kan nu veel meer uit de training halen.Aparte grip training doen.
Reps missen omdat je grip faalt ipv spier falen is zonde.
Dankjewel Neet, een mooi compliment! Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat iedereen op DBB wel weet wat er volgde na die periode..Weer een prachtig motiverend stuk. Nu met een cliff-hanger. Je hebt je doel op een goeie dag bereikt, en wat nu?
Ja, mogelijk herinneringen aan een slechte periode....
Maar nu is het anders: als je meer cardio doet mag je ook meer zondigen kwa eten
Er er is idd ook leuke cardio![]()
.
Vind het wel altijd even doorbijten hoor, trappen sprinten! Na elke sprint denk ik "omfg, ik moet nog X aantal keer..". Voel in ieder geval wel dat mijn lijf er elke keer een flinke opdonder van krijgt om gewoon door te bijten en opnieuw te sprinten.. Ben benieuwd of het bij mij ook als een trein gaat werken!Haha, nee ik gebruik altijd de trap naar boven en dan naar zolder en weer terug, dat 6x dan 1 minuut rust. Dan weer op +/- 70% van volgas naar boven. Zo een half uurtje lang (soms langer). Het werkt als een trein.
Momenteel ben ik er wat laks in, ik baal er zelf van. Ik sta op 15/16% en ik wil graag naar 12, zodat ik fatsoenlijk een clean bulk in kan over een paar weken. Er gaat nog wel e.e.a. gebeuren de komende 2 weken, maar ik heb er niet superveel geloof voor.
We zullen zien. Snowworld je dat is gaaf.
Succes iig de komende tijd. Zo nu en dan kijk ik even mee. Je bent een topper !

Voorheen pakte ik CGBP inderdaad ook flink smaller dan schouderbreedte.. Dan denk je "hoe smaller, hoe beter van triceps". Maar goed, mindfuck, want dat was het dus overduidelijk niet :'). Zou hem dus absoluut wat breder gaan pakken. Voel je vanzelf meer stabiliteit en meer de focus op triceps, en dat terwijl je nog meer gewicht kunt pakken ookHmm, dat ga ik zelf ook maar eens toepassen dan. Pak `m zelf altijd veel smaller dan schouderbreedte - Jij voorheen wss ook?
Ik doe het liefst ook alles zonder hulpmiddelen (lees: belt, straps, etc.) hoor. Tikkeltje eigenwijs, maar aan de andere kant denk ik altijd maar dat je grip ooit vanzelf beter moet worden als je zonder straps blijft liften.
.
.Ben inmiddels ook blij dat ik er gebruik van ben gaan maken! Het heeft meerwaarde voor mijn trainingen en het scheelt een hoop frustratie.. Het moet natuurlijk vooral leuk blijvenLekkere zware lange training!
En ik herken het wel... eigenwijs en geen strapps willen... Maar toch ben ik blij dat ze er zijn.. gezien mijn arm het nog wel eens af laat weten. Dan kan ik toch volop trainen.
Dus als het moet.. gewoon doen. En ondertussen grip trainen!
.Hahaha :rolfol:Hoe calculeer je die cardio in? En moet je dat ook loggen?
In b4: "Wacht schat...eerst even mijn hartslagband omdoen"
Nooit begrepen eigenlijk..waarvoor is grip handig dan? Of haal je regelmatig 60kg boodschappen?
.Straps blijf ik nu absoluut gebruiken! Merkte vandaag ook bij mijn SLDL dat ik mijn grip in de weg liet zitten, scheelt een hoop frustratie gewoon die straps te gebruiken en te vertrouwen op het feit dat grip ook sterker wordt door bij lichtere oefeningen het zonder hulpmiddelen te doen..ZOu bij bijvoorbeeld deadlifts niet je grip de beperkende factor laten wezen. Mocht je grip het eerste zijn dat faalt extra gripwerk doen en zwaarste lifts met straps doen.
Neeee joh, heb echt te veel cardio gehad om dat ooit nog eens lekker te gaan vinden.. Op het "toppunt" van mijn afvallen deed ik 6x per week cardio, geef mijn portie nu maar aan FikkieIk vind cardio eigenlijk wel lekker! Vooral zo na de training. Toen ik 2 jaar geleden nog naar de sportschool ging (en geen krachttraining deed), stond ik minimaal 2x per week een uur lang alleen op de crosstrainer.
Verder lekkere training weer Sanne! De PR's blijven maar komen!![]()
.
.
.Ik vind cardio eigenlijk wel lekker! Vooral zo na de training. Toen ik 2 jaar geleden nog naar de sportschool ging (en geen krachttraining deed), stond ik minimaal 2x per week een uur lang alleen op de crosstrainer.
Verder lekkere training weer Sanne! De PR's blijven maar komen!![]()
Sumo DL is out, wil 2 keer per week DL gaan doen. Vermoedelijk een keer per week deficit DL en een keer per week conventioneel.
Wederom verder werken aan techniek..
Dat niet alleen.. Wat denk je van de 4 compounds achter elkaar?Inmiddels zowat zwemmend in het zweet en helemaal verrot. Dat werken aan techniek hakt er blijkbaar nogal in.