- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben tevreden met 98% procent kans op winnen wanneer ik stug volhoud..
Vind het toch fijner cardio op gym te doen, direct na KT.. Als ik thuis ben zijn er veel leukere dingen te doen dan op de hometrainer kruipenLekkere flow te pakken zeg!
En gaat ook steeds beter die cardio![]()
.Ben uiteraard ook gelijk een stuk vrolijker na een goede nacht slaapHahah.. goed slapen en knallen horen bij elkaar he! Lekkere jaloersmakende training!!
Je cm gaan toch prima? Je hebt ook aardige biceps! Dus ... je wordt sterker want je zet (V)PR's.. dus misschien groeien die nog wat mee?? Je weet maar nooit Het lichaam is een vreemd iets.
.
.Ghehe, ik vind het nogal een vreemd en opvallend resultaat, maar mag absoluut niet klagenhnng wil ik ook overal CM's eraf en bij me bovenarm 1cm erbij.
lkkre (v)prs weer btw.
.
Daarom wil ik sowieso niet stoppen in september, flink doorpakken nu!
Daar doen we het natuurlijk boor ^^.Meer zichtbaar hnngg altijd goed
Goeie training, mooie cijfers!
Geen cardio??![]()
. Dat ik af en toe een beetje scheel kijk geeft jou natuurlijk geen vrijbrief hetzelfde te doen
.Die compensatie op rustdagen wat cardio betreft kan ik heeuul goed begrijpen.. Eten is gewoon zo ontzettend fijn..Dat laatste werkte bij mijn cut wel prima. Had op de rustdagen ook niet echt honger of zo. Maar merkte wel dat er een motovatie was om ook op de niet KT dagen wat cardio te doen zodat je meer mag eten
Klinkt goed! De spiegel is natuurlijk het belangrijkste. Maar als het goed is hangt dat wel met de cijfertjes samen.

Het doet naar meer smaken!

Op naar de volgende cm's!!

En wil dat vooral zo blijven houden
.

Vrouwen en de weegschaal.. Het blijft een onmogelijk combinatieals ik zo kijk naar mijn gewichts verloop kan ik wel stellen dat je niet alleen naar gewicht moet kijken
beste is gewoon om met een redelijk fatsoenlijke caliper je buik en heup of iets dergelijks te meten, en dit gewoon wekelijks te doen. gewoon 5x alles meten en hieruit een gemiddelde pakken.
.Ben op dit moment helemaal gefocust op een zo goed mogelijke techniek, ben alleen al enorm veel energie kwijt met op de correcte manier in de beginhouding gaan staan.. Veel moeite schouders als het ware "laag" te houden en core gespannen te houden, kost mij dan ook enorm veel kracht bij 70 kg. Voelde dat 4e rep ten koste zou gaan van de vorm, en dat wil ik dus nu koste wat het kost tegenhouden.Hoe kan je 20x50 dl doen in 1 set en dan 3x70?
Moet je veel meer kunnen lijkt mij?
.
je hoeft niet perse je vet percentage te weten, zolang de punten die je meet lager worden is het goed.
Zelfde uitgangspunt als cm's meten dus? Zo lang het minder wordt is het goedje hoeft niet perse je vet percentage te weten, zolang de punten die je meet lager worden is het goed.
.
.Centimeter vind ik absoluut fijn, een weegschaal kan een vertekend beeld geven terwijl centimeters veel betrouwbaarder zijn. Ondanks wat de centimeter zegt laat ik mezelf nog altijd te erg beinvloeden door de weegschaal.. Als ik de ballen had zou ik dat ding eigenlijk het raam uit moeten fl*kkeren.Goed idee om de boel te meten! Ik staar me nu ook veel te veel blind op mijn gewichtsverlies, maar dat houdt op een gegeven moment ook op. Ik ga vanavond ook de boel opmeten en dit per maand (week?) bijhouden.
Goede training, goed filmpje! Toepasselijk liedje ook haha! (cause I'm happpppyyyyyyyyyyyy). Je blijft er maar PR's uit gooien, echt top bezig![]()
Haha, je bent en blijft een heerlijk dingVoor mij is de spiegel nog altijd het beste meetinstrument. Ik flex toch elke keer als ik langs een spiegel loop dus ik weet echt wel wanneer er iets anders is dan de keer ervoor
En mooi filmpje sanne. Enige wat mij opviel had ik je persoonlijk al gezegd![]()
.
. Centimeters liegen gelukkig niet!
.
Dankjewel Ron! Ben blij dat mijn vorm eindelijk sprongen vooruit maakt!Mooie DL Sanne. Goede houding van je rug en je reet goed naar achter gedrukt. Druk vanuit de de benen, rug, heup. Netjes.
Waarom niet lekker 5x5 doen op je grote drie. pak dan 1 of 2 sets om de beweging juist te hebben en dan gelijk naar je werkgewicht. Dan kan je de laatste set eventueel verhogen.
Dus bv DL 2 setjes 10 reps 45kg en je werksets 5x5 met 65kg dan kan je altijd je laatste set op 70kg gooien (4x5x65 +1x5x70) En als je dan neit al teveel moeite hoeft te doen in je laatste set dan kan je werkset verhoogt worden.
Zo ook met je squats, mp, bp.
Dankjewel meid!Je DL ziet er goed uit!
En weer een lekkere training ook. Genoeg (V)PR's weer!
je cm en gewicht gaan ook goed. Staar je inderdaad niet blind op je gewicht. De spiegel zegt positieve dingen! Hou dat vast!
.Thanks Neet! ^^]Ik ben ook geen techniek expert. Maar DL ziet er voor mij wel mooi uit.
Dankje Kevv! Denk dat ik precies snap wat je bedoelt, daar heeft Tdawg het ook al over gehad.. Bedoel je dan ook dat je als het ware je een beweging maakt waarbij de bb als het ware "vanzelf" van de grond komt? Denk dat een lagere startpositie ook een positieve invloed zal hebben, maar dat voelt bij mij om een of andere reden niet echt fijn.Goede DL. Ik zou `m zelf wat explosiever uitvoeren waardoor je dus echt je een drive vanuit je heupen krijgt. Heupen in/door de barbell heen duwen zeg maar
Whiiee, dankje Marvin!Die training weerEcht super weer hoor Sanne!
Met zoveel cm eraf kun je natuurlijk enkel trots zijn! Goed dat je niet gelijk je kcals verlaagd bij 1 weekje stil staan qua gewicht.
Geen paniek Sanne!![]()

.
Centimeters meten zegt dan bij mij weer weinig.. alles is gelijk gebleven behalve me taille.