XXL Nutrition

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Centimeters meten zegt dan bij mij weer weinig.. alles is gelijk gebleven behalve me taille.
Dat zeg toch juist heel veel? ;)
Wat ik begreep is taille juist een van de beste punten om te zien of het vetpercentage daalt.. Lijkt me dus inderdaad juist top dat taille smaller is geworden en de rest gelijk is gebleven?

Ik gebruik diverse methodes om mijn spieren te blijven prikkelen. 5x5, 12-15, 6-8, soms een combinatie ervan en ook 5s-1s-1s (5 seconde nagatief, 1 sec vasthouden en 1 sec uitstoten)
Ah, jij bent er dus ook eentje van de afwisseling! Moet zeggen dan 6-8 me op dit moment goed bevalt, zeker omdat ik zo goed mogelijk kracht wil vasthouden. In de bulk vond ik 5 x 5 het meest ideaal :).

Flinke cardio weer Sanne! 60minuten...:eek!:
Jaaaaa, vertel me wat :(.
HIIT is dan in ieder geval nog snel voorbij.. Probeer me zo veel mogelijk op de serie die ik dan kijken te focussen, maar mijn oog blijft toch steevast naar de teller op de hometrainer afdwalen :').

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP
5 x 20
5 x 25
5 x 30
5 x 35
2 x 40
1 x 42.5
1 x 45
F x 46.5
Vind het apart dat ik 45 kan drukken maar op 40 maar maximaal 2 a 3 reps kan halen.. ???

CGBP
8 x 30
4 x 35 VPR
8 x 30
7 x 30
9 x 27.5
Ondertussen goed advies mogen ontvangen van een persoon waar ik erg veel respect voor heb en waar ik flink tegenop kijk, zo fijn dat hij aan mij vroeg of hij mij advies MOCHT geven :'). Heeft me goed kunnen helpen met houding op de bench, borst gespannen houden, archen etc . Fijn!!

Db incline press
8 x 10
7 x 12
6 x 12
8 x 10
9 x 10

Db shoulder press
6 x 9
8 x 8 Waardeloos, kracht volledig weg. Ooit 12 gekund, geen idee hoe en wat..
8 x 8
8 x 8
6 x 8 Flink ruk dit

Cable front raises
10 x 11.3
10 x 11.3
9 x 13.6
9 x 13.6
9 x 13.6

Skull crushers
8 x 10.5
8 x 13 PR
10 x 10.5 VPR
10 x 10.5
10 x 10.5 Laatste 2 a 3 reps wat slordiger

Machine flyes
8 x 20
8 x 25
4 x 30 Weinig meer te geven..
6 x 25
8 x 20

Rating
3 / 5
Wilde eerst 2.5 geven, maar denk dat dit vooral komt door mijn gemoed vandaag. Voel me wat futloos, hangerig etc. Echter wel stevige bench neergezet. Db shoulder press ging echter helemaal nergens over :o.

Super die BP!
en dat met shoulder press heb ik ook.. Kon ooit 12 kg.. nu red ik dat echt niet meer... Misschien moet je hem een keer wat eerder in je training pakken. Scheelt ook al. ;)
Vind het een heel nette training! doe het je niet na! :D

goed bezig hoor weer vprs

Hou je in boekje alles bij ofzo?

Dat je al je (V) pr's weet.

Max je nou elke keer op bench?

• #2.065
Super die BP!
en dat met shoulder press heb ik ook.. Kon ooit 12 kg.. nu red ik dat echt niet meer... Misschien moet je hem een keer wat eerder in je training pakken. Scheelt ook al. ;)
Vind het een heel nette training! doe het je niet na! :D
Dankjewel meid! Plateau wordt stukje bij beetje verschoven ;).
Gekke dingen, die schouders.. Duidelijk massa gepakt daar, maar niet sterker geworden. Integendeel: lijk er qua kracht juist achteruit te zijn gegaan.
Ach, als ik moet kiezen tussen massa en kracht ga ik nog altijd voor het eerste, dus ik kan er mee leven ;).

Thanks Bricone, ze waren er gelukkig weer ^^.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
8 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
4 x 45
15 x 30

Lat pulldown breed
8 x 32
8 x 34.3
8 x 36.6
8 x 39
6 x 41.3 PR

Lat pulldown smal
8 x 39
8 x 41.3 VPR
6 x 43.6
5 x 45 PR, op mijn tandvlees, moest van ver komen, heerlijk!
6 x 39 Helemaal op :o

Db row
8 x 16
8 x 18
8 x 20
5 x 22
10 x 16

Reversed flyes machine
10 x 15 Laatste rep maar "half"..
10 x 10
10 x 10
10 x 10
12 x 10

Db side raises
10 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Upright rows
10 x 18
8 x 18
10 x 14.5
10 x 14.5
10 x 14.5

21'ers
x 12
x 12
x 12 Uitvoering niet meer helemaal mooi
x 10.5
x 10.5 Heerlijke pomp :heart:

Rating
4 / 5
Ziet er wellicht niet uit als een bijzondere training, maar hij voelde buitengewoon lekker. Vond het volume heerlijk, begin er nu naar te neigen 5 setjes op ietwat lagere reps te doen.
De zogenoemde "MMC" (fijn discussiepunt, ghehe..) was in ruime mate aanwezig. En dan is zo'n training gewoon heerlijk genieten :heart:

Instagram
Toch maar eens een Instagram aangemaakt (every_body_sanne).
Maar eens beginnen aan wat meer beeldmateriaal maken enzo, ook om zelf objectief te kunnen blijven :).

Feauteau van vandaag: http://instagram.com/p/6cNMotPYQP/?taken-by=every_body_sanne

Laatst bewerkt:
Lekkere pomp training Sanne. Die reverse flyes doe ik je niet na :eek:

Vind het apart dat ik 45 kan drukken maar op 40 maar maximaal 2 a 3 reps kan halen.. ???
Zo raar is dat niet..stel dat mijn 1RM is 105kg. Dan kun je toch niet verwachten dat je doodleuk 6x100kg drukt?:o

Rating
4 / 5
Ziet er wellicht niet uit als een bijzondere training, maar hij voelde buitengewoon lekker. Vond het volume heerlijk, begin er nu naar te neigen 5 setjes op ietwat lagere reps te doen.
De zogenoemde "MMC" (fijn discussiepunt, ghehe..) was in ruime mate aanwezig. En dan is zo'n training gewoon heerlijk genieten :heart:
Kijk aan! Dat is een goede rating...en ik begrijp precies de tot standkoming ervan..

Iedereen kan zeggen wat die wil..maar soms is gewoon het gevoel met de oefeningen en het opspannen van de spieren beter dan de andere keer..(MMC..)

Leuk dat je een IG hebt gemaakt. Echter heb ik dat niet..spam al genoeg op fb.. ;)

Lekkere training! en soms kan een training helemaal niet buitengewoon lijken maar wel buitengewoon goed voelen. :D

Wat een supertraining weer Sanne! En wat een fantastische foto! Ik liet de foto gelijk aan mijn vriendin zien en die was ook erg onder de indruk. Ik ga je volgen op insta!

je hebt er een volger bij::D

De laatste tijd heb ik echt weinig tot geen vpr's maar die mmc trainingen zijn heerlijk! Vandaag een schouder training afgemaakt met dips (wat wellicht een gekke afsluiter is). Mn schouders zaten zo vol!!!

Omdat je t zo lief vraagt....verder een geheel nutteloze reactie dit Maar ben wel jaloers op je BP!

Goei trainingen en super foto's meid! Blijft een topprestatie :kiss:

lkkr (v)pr's weer, en goeie foto zoals bovenstaand al zegt, top prestatie.

• #2.074
Lekkere pomp training Sanne. Die reverse flyes doe ik je niet na :eek:
Dankje Neet!
Oeps, moet natuurlijk wel eerlijk blijven.. Was vergeten erbij te zetten dat ik die op de machine heb gedaan, met db's lukt mij dat niet hoor! :o.

Zo raar is dat niet..stel dat mijn 1RM is 105kg. Dan kun je toch niet verwachten dat je doodleuk 6x100kg drukt?:o

Kijk aan! Dat is een goede rating...en ik begrijp precies de tot standkoming ervan..

Iedereen kan zeggen wat die wil..maar soms is gewoon het gevoel met de oefeningen en het opspannen van de spieren beter dan de andere keer..(MMC..)

Leuk dat je een IG hebt gemaakt. Echter heb ik dat niet..spam al genoeg op fb.. ;)
Als je het zo inderdaad stelt.. Maar vind het alsnog apart dat ik er alweer maandenlang op blijf hangen. Maar heb mezelf plechtig beloofd niet meer te zeiken over mijn bench (zeker niet nu ik in de cut zit), dus het laatste woord is er gelijk over gesproken :p. Ben in ieder geval erg blij met mijn 1RM 45!

Het is precies wat je zegt: soms voelt het gewoon nog beter dan normaal, helemaal in de "zone" en je hebt daadwerkelijk het gevoel het maximale er uit te kunnen halen. Heerlijk! :heart:

Lekkere training! en soms kan een training helemaal niet buitengewoon lijken maar wel buitengewoon goed voelen. :D
Thanks meid! En dat soort trainingen zijn de beste! :D

Wat een supertraining weer Sanne! En wat een fantastische foto! Ik liet de foto gelijk aan mijn vriendin zien en die was ook erg onder de indruk. Ik ga je volgen op insta!
Dankjewel Freakjam! En tof dat je me ook gaat volgen op Insta! Zie karma, ben natuurlijk wel nieuwsgierig enzo ;).

je hebt er een volger bij::D

De laatste tijd heb ik echt weinig tot geen vpr's maar die mmc trainingen zijn heerlijk! Vandaag een schouder training afgemaakt met dips (wat wellicht een gekke afsluiter is). Mn schouders zaten zo vol!!!
Welkom! :D
Begin eindelijk wat meer op het gevoel te vertrouwen in plaats van de getalletjes. Toch ben ik nog altijd erg blij met een (v)pr.. Het verschil is dat ik (net als gister) erg tevreden kan zijn over een training terwijl ik eigenlijk maar weinig (v)pr's heb gezet. Nu heeft dat denk ik ook te maken met het opdoen van ervaring en je lijf steeds beter leren kennen..
En natuurlijk goed blijven kijken naar en volgen van mensen waarvan je de mindset erg waardeert ;).

Omdat je t zo lief vraagt....verder een geheel nutteloze reactie dit �� Maar ben wel jaloers op je BP!
Haha, echt tof dat je een reactie achterlaat, de stille lezer is even helemaal niet zo stil meer! :D
Niet jaloers zijn op mijn bench, geef het de tijd en blijf het proberen, dan kom je er vanzelf!
Zie je op Insta! ^^

Goei trainingen en super foto's meid! Blijft een topprestatie :kiss:
Whiiee, dankje kanjer! :kiss:
.. Nu moet ik het eventjes zonder je doen, omdat je op vakantie moet enzo.. Muhh.. :sad:

lkkr (v)pr's weer, en goeie foto zoals bovenstaand al zegt, top prestatie.
Thanks Bricone!! Op naar een nog betere progressiefoto!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

SQ
10 x 25
10 x 27.5
10 x 30
10 x 32.5
10 x 35 PR

Sumo DL
Tdawg heeft me over weten te halen om toch sumo DL te blijven doen.. Hij heeft veel energie gestoken in het aanleren van een goede techniek ervan en stond erop dat ik hem vandaag toch nog een keertje zou doen. Met succes, zie dit filmpje van de sumo DL
Focus geheel op techniek
10 x 40
10 x 40
10 x 40
10 x 42.5
10 x 45

SLDL
10 x 40
10 x 45
10 x 50 VPR
6 x 55 PR

Plate loaded incline leg press
8 x 50
8 x 50
8 x 55
8 x 55
8 x 55

Cable glute kickback
10 x 15
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Rating
3.5 / 5
Prima training. Blij met sumo DL, blij met SQ, blij met Tdawg :heart:

En blij met Leon die me heeft geleerd hoe je linkjes als een custom hot-link kan maken! :D

Laatst bewerkt:
Wootwoot, een 8.75/10 rating; lekker!
Filmpje ziet er van de zijkant ook wel goed uit, het is een vloeiende beweging.

Haha ik weet t! Maar BPmis niet m'n sterkste punt, blijf al een tijdje steken op 35, een keer een uitschieter naar 40 en moet eerst aan m'n rechterkant werken, die blijft qua kracht nl enorm achter helaas. Tis goeie jaloezie ;)

Lekker die SQ en DL pr's! Je knalt maar door he!
Ik blijf jaloers op wat jij gepresteerd hebt! Topper!

weer een prima training sanne

Dankje Neet!
Oeps, moet natuurlijk wel eerlijk blijven.. Was vergeten erbij te zetten dat ik die op de machine heb gedaan, met db's lukt mij dat niet hoor! :o.

Ja, we moeten wel eerlijk blijven :D Hangt natuurlijk van het soort machine af wat de vergelijkbare losse gewichten zijn....

Applausje voor het weer oppakken van de Sumo. Helaas doet het filmpje het hier niet. Maar zag wel dat je al terugkoppeling van de technische mannen uit Middeelburg kreeg ;) Leuk.

• #2.080
Wootwoot, een 8.75/10 rating; lekker!
Filmpje ziet er van de zijkant ook wel goed uit, het is een vloeiende beweging.
Hij ging weer lekker, laatste trainingen gingen weer top!
Bij DL nu explosiviteit erin gooien. Kreeg als feedback van Powerhouse Middelburg dat wanneer de bb voorbij mijn knieen gaat ik echt moet gaan knallen.
Weer een mooi punt om naar toe te werken ;).

Haha ik weet t! Maar BPmis niet m'n sterkste punt, blijf al een tijdje steken op 35, een keer een uitschieter naar 40 en moet eerst aan m'n rechterkant werken, die blijft qua kracht nl enorm achter helaas. Tis goeie jaloezie ;)
Ben zelf bijna een jaar lang blijven steken op die verrotte 40.. Op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee en ben ik maar een tijdje alles met db's gaan doen. Uiteindelijk ballen maar weer bij elkaar geraapt en gaan werken met ramping sets. Juist op een dag waarop ik helemaal niet bezig was met het zetten van een PR schoot ik ineens naar 45! Tot nu toe 2 keer gehaald, dus de aanhouder wint toch echt, hij zit er bij jou dus ook gewoon aan te komen! ;)

Lekker die SQ en DL pr's! Je knalt maar door he!
Ik blijf jaloers op wat jij gepresteerd hebt! Topper!
Moet wel zeggen dat PWO's in de cut mij toch wel goed door de trainingen heen slepen, kan dat net dat beetje meer geven!
Bedankt voor je lieve complimenten :kiss:

weer een prima training sanne
Thanks Bricone, morgen ga ik weer voor een prima training, kijken of ik deze trend voort kan zetten ;).

Ja, we moeten wel eerlijk blijven :D Hangt natuurlijk van het soort machine af wat de vergelijkbare losse gewichten zijn....

Applausje voor het weer oppakken van de Sumo. Helaas doet het filmpje het hier niet. Maar zag wel dat je al terugkoppeling van de technische mannen uit Middeelburg kreeg ;) Leuk.
Vind machines wat dat betreft lastig in te schatten.. De ene 10 kg is bij een andere machine bijvoorbeeld veel te licht, ligt er maar net aan hoe het ding verder in elkaar zit. Daarom pak ik steevast dezelfde machine, zo kan ik in ieder geval goed inschatten of er progressie in zit :).

Het applausje deel ik dan met Tdawg, man oh man, het geduld dat hij met deze driftkikker heeft is absoluut noemenswaardig :o.
Superfijn dat ik ook via Instagram feedback krijg, zo kan ik goed blijven werken aan houding en uitvoering, staan bij mij nog steeds op nummer 1. Vanaf daar dan uitbouwen, naar mijn mening een prima aanpak :).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: cardio, HIIT

Trappen sprinten
18 minuten
16 keer

Een trap meer dan vorige week binnen ongeveer dezelfde tijd, prima!

Overigens vond ik het zeer fijn vanochtend mezelf in de spiegel te zien, begin duidelijk resultaat van de cut te merken. Fijn als inzet beloond wordt :).

Terug
Naar boven