- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kostte even, maar ik begin wat positiever over deze cut te wordenBlij dat je zelf ook het resultaat van het goede werk gaat zien!
Hebben er nog geen buren geklaagd over het gehol op de trappen?![]()
.
.Vreemd genoeg niet..!
Heb vanochtend zelfs moedig gezegd dat het me niet uitmaakt wat de weegschaal morgen zegt, omdat ik in de spiegel nu duidelijk zie dat ik droger wordt.. Maar nu is het natuurlijk wel de vraag of ik morgen ook nog zo'n held benZie je nu wel. Je gaat super en goed dat je het nu zelf ook ziet!
Welke PWO gebruik je nu dan?
.
. Wissel nu af tussen Roid Rage, Rush Accelerated en C4. Vooral die Rush gaat lekker bij me!Moet wel zeggen dat ik mezelf altijd flink wat schoppen onder mijn kont moet geven weer die trappen te sprinten hoor.. Vind elke keer die laatste treden van 1 keer omhoog zo pijnlijkRespect voor dat trappen sprinten zeg!! Super om te lezen dat het obese ex-leven daarbij geen invloed heeft gehad op de knieen!
Ook super dat je resultaat begint te zien in de spiegel! Dat mag natuurlijk ook wel![]()
(op een goede manier natuurlijk). 
.
). De een bevalt me beter dan de ander.. Vind Rush overigens erg smerig, maar hij hakt er prima in! Op dit moment train ik niet zonder, het afbouwen komt dadelijk weer wanneer ik mijn voeding omhoog gooi, hernieuwde energie enzoDat zijn aardig at PWO's. Train je nog wel zonder?
Morgen gewoon terugdenken aan vandaag en anders je post opnieuw lezen! Gewoon positief erin gaan!
lekker getraind ook weer! Genoeg (V)PR's weer! een echte Sanne training!super weer!
.Vind elastiek echt een uitkomst! Wil er ook nog eens lateral leg raises en dergelijke mee proberen, geeft toch weer een heel ander gevoel van weerstand.. Heb verschillende soorten elastieken, dus kan er nog flink op los experimenteren!Creatief met elastiek. Vind ik mooi om te zien dat soort bouw projecten. Ik hoop dat het helpt bij de sticky points en zo
Was zwz weer een flinke training!

Thanks topper!sterke training meid!!
Ik heb dezelfde vraag haha (ik kan namelijk niet meer zonder).
Ik heb momenteel wel een heeeeeeeelllll fijne (zal thuis ff de naam op zoeken). De 1e zonder chemische zoetstoffen, goeie smaak, goeie energie en goeie pomp.
Ik heb nog wel wat miskooppotjes op voorraad (met suiker) en ik heb nog unstopable (wat overigens een bizar goede eetlust onderdrukker is, maar ik lig daar zo een nacht wakker op). Heb nog nooit harddrugs gehad, maar volgens mn vriend is t vergelijkbaar .. voor mij een nogo al was die energie wel heel erg fijn.. Is nu uit de handel en niet zonder reden O.o
. Ineens waren ze "overal" in de reclame.. Heb nu vermoedelijk wel genoeg voor een jaartje ofzo, haha!Komt die trainingsrage..
.
Overigens snap ik niet dat vrouwen mooi kunnen zijn op foto's waarop ze trainen. Seriously, ik ben gewoon op zijn lelijkst als ik train. Kan er niets aan doen. Heb het opgegeven.
Maar wij hebben ook niet allemaal van die mooie sportkleren en gekleurde dumbbels en dat soort dingen. Dat is iig wat ik me voorstel bij van die 'mooie' sportfoto's. Volgens mij zijn die vrouwen meer bezig met de foto dan met trainen hoor.

.
Blijf er denk ik ook lange tijd weer in hangen, op compounds ook het idee langer een betere vorm te houden, dat vind ik toch uiteindelijk veel belangrijker dan maar scoren qua reps.De grote sterke power lifters maxen ook maar heel weinig.
3-5 reps is prima
.Loop zelf ook nog steeds in mijn vertrouwde Adidaskloffies rond, moet nog niet denken aan een legging, voel ik me nog niet prettig bij.. Maar wie weet, ik zal er binnenkort weer eens eentje passenIk ga niet eens beginnen aan foto's maken terwijl ik train denk ikMaar wij hebben ook niet allemaal van die mooie sportkleren en gekleurde dumbbels en dat soort dingen. Dat is iig wat ik me voorstel bij van die 'mooie' sportfoto's. Volgens mij zijn die vrouwen meer bezig met de foto dan met trainen hoor.
Wat zijn 'paused squats' trouwens?
.
.Ghehe, ik doe altijd snel de deur van de meterkast dicht wanneer ik de dichte potjes zie staan, ben veel te nieuwsgierig naar hoe ze zijnIk zou wel eens een keertje in jouw snoepwinkel willen kijken.![]()
Ik blijf het jammer vinden dat er zo weinig samples van PWO zijn. C4 en rush zou ik best eens willen proberen.
Lekker getraind! en super dat squatten zo goed gaat! Enne.. ik moet er niet aan denken dat iemand een foto van me neemt met trainen. De koppen die ik soms trek.
Je verhaal is echt super! Had het al gelezen! Topper en voorbeeld voor velen. Blijf ik bij.
Je gaat echt hard! ga niet té snel he. Je wil geen massa inleveren!
Lekker doorgaan. gestaag omlaag en knallen.
.
.Goblets zijn zalig, kan ik lekker diep mee gaan!

Dankjewel Freakjam, langzaam opbouwen en afwisselen met paused SQ en goblet SQ doen het goed bij me! Wissel jij de "normale" SQ ook wel eens af met een variant? Merk zelf dat het je echt een stuk verder kan brengen.Lekkere squats Sanne! /me jellyMooie afsluiting van je drie-luik! Je mag trots wezen
Feit dat je van je passie je werk gaat maken geeft aan dat jij je als een vis in het water voelt. Succes met "Every Body"!
.Dankjewel Leon!Goed laatste deel van je drieluik.
Zoals je zegt; Voor en tegenstanders ga je overal in treffen, maakt niet uit wat je doet. Maar tegenstanders van je gezonde levensstijl en bewust aan je lijf werken om een betere versie van jezelf te creëren worden gedreven door jaloezie. Dit is toch een perfecte drijfveer.
Met je afgelegde weg heb je aangetoond dat je het in je hebt om deze levensstijl vast te blijven houden en waarschijnlijk weet je ook voor jezelf dat je nooit meer terug wilt naar je oude ik.
Wie weet sta je ooit eens op het podium?![]()
. Klinkt simplistisch, maar ben wel blij dat ik nu eindelijk over dat negatieve gedoe van anderen kan heen stappen
.
.
.
.
Ik weet niet wat beter is hoor....