AndroidHealthClinic

Sanne's log

Lekkere training! En leuk om je ook op insta tegen te komen :D

Goeie squats Sanne! Morgen sushi? :D

Das weer een lekkere training! Kan me voorstellen dat je je daar fijn over voelt! En je squats gaan ook super! Snel omhoog ook in gewicht!

Je gewicht gaat ook lekker! :)
geniet van je cheat.

Mooi pr op je squat sanne! Dl mag er ook wezen, nice!

Lkkre training Sanne en weer mooie pr's, enjoy the pizza.

Eet smakelijk vandaag :kiss:

Pizzaaaaaa! <3

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.148
Goeie training!
Heb je al een lijstje voor morgen?
Thanks kanjer :kiss:
Had absoluut een lijstje.. Alleen ik vrees dat ik in de cut niet meer die bizarre hoeveelheden als voorheen kan wegwerken :o.

Dankje Robke!
Pizza is altijd goed! :D

Lekkere training! En leuk om je ook op insta tegen te komen :D
Thanks! Erg leuk om je via Insta ook te kunnen volgen! ^^

Goeie squats Sanne! Morgen sushi? :D
Dankje Freakjam!
Damn, hoe raad je het.. ;). Echter wel een heel ander restaurant geprobeerd, dus toch een beetje variatie :p.

Das weer een lekkere training! Kan me voorstellen dat je je daar fijn over voelt! En je squats gaan ook super! Snel omhoog ook in gewicht!

Je gewicht gaat ook lekker! :)
geniet van je cheat.
Thanks meid! Lijkt er op dat ik nu mooi bij mijn huidige max aan het belanden bent, benieuwd hoe het vanaf daar verder gaat!

Mooi pr op je squat sanne! Dl mag er ook wezen, nice!
Dankjewel Flexx, we bouwen gestaag voort, ben er nog steeds tevreden mee!

Lkkre training Sanne en weer mooie pr's, enjoy the pizza.
Thanks Bricone, hij voelde weer lekker ^^.

Ohhhh, dat is wel gelukt :rolleyes:

Wanneer mag ik weer....? :o

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP
10 x 20
10 x 20
5 x 30
6 x 36.5 VPR
5 x 36.5
5 x 36.5
Ging moeizaam vandaag

BP, brede grip nieuw
8 x 25
8 x 30
8 x 32.5
Aparte ervaring, maar voelde wel lekker!

CGBP
8 x 30
4 x 32.5
6 x 30
10 x 27.5

Db incline press
8 x 10
8 x 12
4 x 14
7 x 12
8 x 10

EZ-bar OHP
6 x 18
10 x 14.5
8 x 16
8 x 17
8 x 17

Cable front raises
8 x 14
10 x 11.3
10 x 11.3
12 x 11.3

Tricep rope extensions
9 x 11.3
10 x 9
10 x 9
10 x 9

Machine flyes
10 x 20
7 x 25
10 x 20
10 x 20

Rating
2.5 / 5
Matige training, zet nooit echt toppers neer na een cheatday..
Een zeer kleine greep van de cheatday van gisteren.
Ontbijt alleen al bestond bijvoorbeeld al uit een croissant en 2 geglazuurde donuts.. :o.
Geen idee hoeveel ik binnen heb gekregen, zal wel weer schrikbarend zijn. Gelijk weer terug in het gelid, heb er van genoten!

Cardio, LISS

Loopband, helling
30 minuten
Rondes van 3 minuten:

Aantal % per ronde:
9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 14 - 13 - 12

Zo zie je hoe je lichaam went aan andere hoeveelheden he! ;) maar wel genoten van je cheat zo te zien. :D
Love the sushi! :heart:

Lekker getraind en ook al voelt het niet lekker nu je hebt wel een VPR erbij zitten he! Dus niet klagen!
je gaat super en ik weet zeker dat je er super mee verder knalt!

Hahahaha Sanne... Jij duwt altijd ook gelijk zoveel troep naar binnen op een cheatday!!
Hoe krijg je het weg... :D :D :D
Maar zo te lezen heb je er met volle teugen van genoten. Heerlijk!

omg donuts bij het ontbijt haha.. dat zou ik niet weg krijgen. Mijn cheatdag bestond uit heel veel penkoekn, drop (verassend.. not) en chillirijstcrackers. Niet zo heel bijster veel als ik er zo over nadenk:p Drop wel gelijk 2 ons (na die 2 ons ook best misselijk:S), maar voor de rest niet echt zin in junk.

Lekkere training! !

ik pak de bp altijd vrij breed, ik denk dat ik bij een smallere grip minder sterk ben (heb t idee dat ik meer chest pak bij een brede grip maar dat is een gevoel... niet onderbouuwd ofzo:p).

Dat ziet er heerlijk uit Sanne! Ik zou ook geen moeite hebben met een paar donuts bij het ontbijt :D
Ziet er goed uit ook die sushi.. hmm!

Toch lekker hoor, die VPR bij je BP :)

• #2.153
Zo zie je hoe je lichaam went aan andere hoeveelheden he! ;) maar wel genoten van je cheat zo te zien. :D
Love the sushi! :heart:
Heb absoluut genoten! .. Nu blijkt alleen dat er weer 1 a 2 etentjes aan zitten te komen, maar dan doe ik het netjes en probeer ik het zo goed mogelijk in mijn macro's te laten passen ;).

Hahahaha Sanne... Jij duwt altijd ook gelijk zoveel troep naar binnen op een cheatday!!
Hoe krijg je het weg... :D :D :D
Maar zo te lezen heb je er met volle teugen van genoten. Heerlijk!
Ghehe, als ik er voor ga, dan ga ik er ook echt he-le-maal voor! :D

omg donuts bij het ontbijt haha.. dat zou ik niet weg krijgen. Mijn cheatdag bestond uit heel veel penkoekn, drop (verassend.. not) en chillirijstcrackers. Niet zo heel bijster veel als ik er zo over nadenk:p Drop wel gelijk 2 ons (na die 2 ons ook best misselijk:S), maar voor de rest niet echt zin in junk.

Lekkere training! !

ik pak de bp altijd vrij breed, ik denk dat ik bij een smallere grip minder sterk ben (heb t idee dat ik meer chest pak bij een brede grip maar dat is een gevoel... niet onderbouuwd ofzo:p).
Haha, ik zou inmiddels volgens mij serieus praktisch alles als ontbijt wegkrijgen.. :o.
Jouw cheatday kan je volgens mij bijna in je macro's laten passen.. ;). Heb dat overigens laatst gedaan met Ben & Jerry's, maar zat de rest van de dag honger te lijden.. IIFYM werkt bij mij alleen met "schoon" voedsel vrees ik.

Ben benieuwd hoe die bench zich verder ontwikkeld, vond het in ieder geval wel erg apart aanvoelen.. De komende tijd sowieso maar eens wat verschillende soorten grip proberen en kijken wat dat met mijn kracht voelt.. Je zou mij in ieder geval niet horen klagen wanneer ik dan ineens een stuk sterker blijk te zijn ;).

Dat ziet er heerlijk uit Sanne! Ik zou ook geen moeite hebben met een paar donuts bij het ontbijt :D
Ziet er goed uit ook die sushi.. hmm!

Toch lekker hoor, die VPR bij je BP :)
Het was zoooo lekker! :D
Ga vanaf nu wat varieren met verschillende soorten grip, hoop dus dat die goede trend op de bench zit voortzet :).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
10 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 42.5
10 x 35

Lat pulldown, breed
8 x 34.3
8 x 36.6
12 x 32
Feauteau van rug

Lat pulldown, smal
8 x 41.3
8 x 43.6
10 x 39

One arm cable row
10 x 18
10 x 20.3
10 x 23
10 x 23
10 x 23

Reversed machine flyes
10 x 15
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Db side raises
10 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Smith shrugs
10 x 36.5
10 x 40
10 x 42.5 PR
10 x 42.5

21'ers
x 12
x 13
x 14.5
x 14.5

Cable overhead curls
10 x 6.8
10 x 6.8
10 x 6.8
12 x 6.8

Facepulls
10 x 18
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Rating
2.5 / 5
Voel me dit weekend enorm moe en futloos. Hoop aan mij hoofd, slaat inmiddels op lichaam. Alsnog best een mooie training voor wanneer je jezelf constant onder de kont trappend door de gym sleept :).

Mooie rug :heart:

Ik volg je ook! En ook op instagram :-). Staat jouw voedingsschema hier ook ergens? Inspiratie opdoen is altijd fijn!

Laatst bewerkt:
Tjonge..wist niet eens dat je een logje had Sanne...schaam me diep
Snel een abo genomen
Tja met jouw levensverhaal in mijn hoofd kan ik alleen maar positieve dingen verzinnen.
Gaat lekker hier

Je rug is echt mooi! En je schouders gaan ook super!

Voor een futloze training zet je aardig wat neer! Topper!

• #2.158
Dankjewel :kiss:

Ik volg je ook! En ook op instagram :-). Staat jouw voedingsschema hier ook ergens? Inspiratie opdoen is altijd fijn!
Yaaay, welkom Qgirl!! :D
Ik houd mijn voeding overigens bij in Fatsecret, mijn gebruikersnaam is SanneF!

Tjonge..wist niet eens dat je een logje had Sanne...schaam me diep
Snel een abo genomen
Tja met jouw levensverhaal in mijn hoofd kan ik alleen maar positieve dingen verzinnen.
Gaat lekker hier
Heb er toch al tijdje eentje hoor, Grosje ;).
Je bent meer dan welkom! :D
Heb jouw logje ook gevonden, ik ben in!

Je rug is echt mooi! En je schouders gaan ook super!

Voor een futloze training zet je aardig wat neer! Topper!
Dankjewel meid, de cut laat nu langzaamaan inderdaad zien waar ik voor heb gebulkt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

SQ
8 x 20
8 x 30
8 x 35
6 x 40
5 x 45
4 x 50 VPR
2 x 52.5 PR
Vind het nogal eng om steeds zwaarder te gaan, bang dat ik niet meer omhoog kom ofzo.. Dat gebrek aan vertrouwen lijkt me niet echt een goede invloed hebben (mindset enzo), dus ik hoop met de tijd letterlijk wat steviger in mijn schoenen te staan.

Sumo DL
6 x 40
6 x 50
6 x 55
6 x 60
2 x 65 Knalde ineens tegen een enorme muur, kreeg bb ineens niet meer van de grond.. Althans, niet zonder goede vorm. Techniek is met sprongen vooruit gegaan though.

SLDL
Focus op techniek en een zo goed mogelijke stretch, minder locken en meer een vloeiende beweging.
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Smith, vertical leg press
10 x 80
10 x 90
10 x 100
10 x 104
10 x 106.5 VPR
Dacht na de 100 dat ik snel op reps zou moeten inleveren, maar heb mezelf verbaasd en wist flink op mijn tandjes te bijten, heerlijk! :heart:
Na gisteren dan ook erg blij dat vandaag beter ging.

Cable glute kickbacks
10 x 14
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Standing calf raises
10 x 40
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Abs, circuit nieuw
Enkel en alleen omdat Tdwag me over wist te halen..
Van abs trainen kan je toch gewoon niet blij worden? Anyway, vind dit nog wel te doen, in ieder geval wat variatie.

SS crunch met bb / leg raises, op bench
15 x 8 / 15 x bw
15 x 8 / 15 x bw

SS side crunch (weet benaming niet) / met-je-buik-dumbbell-omhoog-duwen (weet wederom benaming niet)
15 x 8 / 15 x 8
15 x 10 / 15 x 10

Rating
3.5 / 5
Frustraties kwijt getraind, lekker!

Vanaf deze week breken de drukke tijden weer aan. Trainingsdagen worden ma-do-vr-za-zo.
Alle dagen KT.
Op do buikspieren toegevoegd.
Cardio op ma-za-zo.

Squat gaat wel met sprongen vooruit.

Zolang techniek goed blijft en geen last van knieen hoef je nergens 'bang' voor te zijn ;)

SQ je niet in een squatrack of powerrack? Beetje zelfvertrouwen mag ook wel hoor ;)

Terug
Naar boven