Havermouttrutje
Cool Novice
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks kanjer

.Dankje Robke!

Thanks! Erg leuk om je via Insta ook te kunnen volgen! ^^Lekkere training! En leuk om je ook op insta tegen te komen![]()
Dankje Freakjam!
. Echter wel een heel ander restaurant geprobeerd, dus toch een beetje variatie
.Thanks meid! Lijkt er op dat ik nu mooi bij mijn huidige max aan het belanden bent, benieuwd hoe het vanaf daar verder gaat!Das weer een lekkere training! Kan me voorstellen dat je je daar fijn over voelt! En je squats gaan ook super! Snel omhoog ook in gewicht!
Je gewicht gaat ook lekker!
geniet van je cheat.
Dankjewel Flexx, we bouwen gestaag voort, ben er nog steeds tevreden mee!Mooi pr op je squat sanne! Dl mag er ook wezen, nice!
Thanks Bricone, hij voelde weer lekker ^^.Lkkre training Sanne en weer mooie pr's, enjoy the pizza.
Ohhhh, dat is wel gelukt
Wanneer mag ik weer....?

.
Drop wel gelijk 2 ons (na die 2 ons ook best misselijk:S), maar voor de rest niet echt zin in junk.
).Heb absoluut genoten! .. Nu blijkt alleen dat er weer 1 a 2 etentjes aan zitten te komen, maar dan doe ik het netjes en probeer ik het zo goed mogelijk in mijn macro's te laten passenZo zie je hoe je lichaam went aan andere hoeveelheden he!maar wel genoten van je cheat zo te zien.
Love the sushi!![]()
.Ghehe, als ik er voor ga, dan ga ik er ook echt he-le-maal voor!Hahahaha Sanne... Jij duwt altijd ook gelijk zoveel troep naar binnen op een cheatday!!
Hoe krijg je het weg...![]()
![]()
Maar zo te lezen heb je er met volle teugen van genoten. Heerlijk!

Haha, ik zou inmiddels volgens mij serieus praktisch alles als ontbijt wegkrijgen..omg donuts bij het ontbijt haha.. dat zou ik niet weg krijgen. Mijn cheatdag bestond uit heel veel penkoekn, drop (verassend.. not) en chillirijstcrackers. Niet zo heel bijster veel als ik er zo over nadenkDrop wel gelijk 2 ons (na die 2 ons ook best misselijk:S), maar voor de rest niet echt zin in junk.
Lekkere training! !
ik pak de bp altijd vrij breed, ik denk dat ik bij een smallere grip minder sterk ben (heb t idee dat ik meer chest pak bij een brede grip maar dat is een gevoel... niet onderbouuwd ofzo).
.
. Heb dat overigens laatst gedaan met Ben & Jerry's, maar zat de rest van de dag honger te lijden.. IIFYM werkt bij mij alleen met "schoon" voedsel vrees ik.
.Het was zoooo lekker!Dat ziet er heerlijk uit Sanne! Ik zou ook geen moeite hebben met een paar donuts bij het ontbijt
Ziet er goed uit ook die sushi.. hmm!
Toch lekker hoor, die VPR bij je BP![]()

.
.Dankjewel

Yaaay, welkom Qgirl!!Ik volg je ook! En ook op instagram :-). Staat jouw voedingsschema hier ook ergens? Inspiratie opdoen is altijd fijn!

Heb er toch al tijdje eentje hoor, GrosjeTjonge..wist niet eens dat je een logje had Sanne...schaam me diep
Snel een abo genomen
Tja met jouw levensverhaal in mijn hoofd kan ik alleen maar positieve dingen verzinnen.
Gaat lekker hier
.
Dankjewel meid, de cut laat nu langzaamaan inderdaad zien waar ik voor heb gebulkt!Je rug is echt mooi! En je schouders gaan ook super!
Voor een futloze training zet je aardig wat neer! Topper!