QGirl
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het ook nog lekker gaan, Pillz! Kom nu denk ik dichtbij het punt waar ik verder kan gaan bouwen. Zit er aan te denken SQ in soort piramide-vorm te gaan doen, van hoge naar lage reps..Squat gaat wel met sprongen vooruit. Zolang techniek goed blijft en geen last van knieen hoef je nergens 'bang' voor te zijn![]()
Dat doe ik wel, Tdwag spot zelfs bij mijn laatste set, puur en alleen omdat ik toch echt vrees heb ineens niet meer omhoog te kunnen ofzo, en dan op een rare manier onder de barbbell te belandenSQ je niet in een squatrack of powerrack? Beetje zelfvertrouwen mag ook wel hoor![]()
. Weet niet, het voelt nog niet echt als natuurlijk ofzo, rare muts ben ik gewoon af en toe
.Dankjewel meid! Dat is een mooi compliment om te krijgen, niets beter dan door mijn eigen plezier anderen ermee aan te steken! Ga ervoor!Hele mooie training! Door hier wat mee te lezen blijf ik gemotiveerd en WEET ik dat ik ook binnen no time (haha, lichtje s overdreven) terug goed bezig ga zijn.

Hopelijk komt het met de tijd, het is vooral nog een erg onwennig gevoel, dat squatten.. Heb me laatst laten filmen en moest er zelfs van gniffelen, "kijk nou, ik kan gewoon squatten"Kom op met dat zelfvertrouwen! Dat zit er echt wel ergens in verstopt!Je gaat lekker meid! Mooie training ook weer!
.Heb altijd van die idiote scenario's in mijn hoofd van wat er allemaal mis kan gaanSnap je gevoel bij squaten....heb ik ook Jij doet alleen erg veel sets 7 in totaal Misschien 1 opwarmsetje 15 reps en daarna 4 sets waarbij je naar je max werkt 10x30 8x40 6x50 4x55 of 60
. Moet inderdaad zeggen dat het volume nu wel erg groot is. In het begin heb ik dat bewust zo gekozen om te wennen aan het squatten an sich. Nu zit ik er aan te denken om inderdaad hoog in reps te beginnen en laag in reps te eindigen, zo kan ik ook weer een beetje verder bouwen
.Het gaat lekker, zeker wat LB betreft gaat het nu met sprongen, SQ is toch echt onvervangbaar..
Squat in losse stand.. Tdwag staat wel heel braaf achter me en heeft vandaag toevallig voor het eerst moeten "ingrijpen". Gewoon net boven middel net dat beetje kracht erbij geven en er was inderdaad niets aan de hand.. Zelfde als bij benchen, die ene "pink" van een ander die meelift kan dan net het verschil maken.hoe squat je dan? met losse stands of in een rack?
en altijd wel gewillige spotters in de buurt toch?
(jeej for bumpers...droppen en niets aan het handje)
.Yaaay, thanks Marr!

Dankje Bricone, het gaat lekker!!

. De reden hiervan is dat ik er vanuit ga in een cardiosessie van een halfuur ongeveer 300 kcal te verbranden. Inmiddels fiets ik nu 3 keer per week heen en terug van het station, bij elkaar genomen is dat 1,5 uur per week fietsen. Lijkt me wel dat ik daar in ieder geval die 3e cardio sessie van een halfuur mee kan vervangen. En omdat ik cardio haat vind ik dit wel een mooie, ingebouwde, geldige argumentatie voor het verlagen van de cardiosessies
.
.Thanks Robke!

Dankjewel kanjer

Nope, 10 september.. Maar heb dan een lange studiedag, dus heb besloten dat ik dit jaar de 11e jarig benJij bent jarig op 11 september?
Mooie datum ja.
Voeding ziet er goed uit.
.
.Driekwart kilo per week is denk ik net wat te veel van het goede.. Daarom toch maar eens een keer cardio per week schrappen omdat ik nu sowieso al meer fiets en dergelijke, kijken wat het doet!je gaat rap in gewicht joh!
en boeiend joh, als je een keer een gewicht faalt, maakt dat toch geen donder uit?
Alsof de rest nooit faalt?
.Dankje Bricone! ^^
De kwaliteit van mijn trainingen hebben niet echt onder de cut te lijden inderdaad, mag wat mij betreft natuurlijk zo blijven hoor ^^.Dat ziet er weer super uit! pr's blijven er tijdens je cut!
enne.. die verjaardags cheat moet goedkomen he!![]()
.Thanks Freakjam! Hij gaat lekkerrr! ^^Lekkere training en vooral squats Sanne! Ik had je foto stiekem al op Insta gezien! Goed bezuggggggggggggg![]()
Dankjewel KevvL!Mooie PR's hoor Sanne. Gaat goed![]()
Die chest gains op je instagram foto... :thumbsup:
.
.
.