Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Tussentijdse update
Begint eindelijk wat te beteren. Achteraf bekeken had ik dit wel aan kunnen zien komen, wederom weer wat geleerd..
Deze week woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag trainen. Donderdag jarig en dit vrijdag met een etentje vieren. De week erop ook een etentje, dus even bekijken hoe ik dat in mijn macro's ga laten passen.
Kon het niet laten vanochtend alvast even te wegen omdat ik me nu natuurlijk wel druk zit te maken over wat 1800 kcal met me doet terwijl ik er niet bij train. De zorgen om wat voor effect dit op mijn progressie in de cut heeft bleven maar in mijn hoofd rondspoken :').
Afgelopen donderdag woog ik 63.5, vandaag weeg ik 62.75..
Zorgen dat ik bij zou komen dus absoluut voor niets..
Goedzo, het gaat dus weer de betere kant op. Je bent wel heel streng bezig met je voeding vind ik. Het is toch niet zo dat je op een bepaalde dag een bepaald gewicht of vetpercentage MOET bereiken? Probeer eens te denken: nouja, dan bereik ik dat doel 1 of 2 dagen later. Je hebt zoveel bereikt en mag zo trots op jezelf zijn. Maar nu moet je nog leren om het wat losser te laten, denk ik zo. Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?

En helemaal mooi dat je ook nog wat kwijt bent!

.

.