XXL Nutrition

Sanne's log

Mooie training en heel sterk!
Je doet het goed met je eten. Maar als je twijfelt.. waarom dan niet een weekej op 2350 gaan zitten? ;) kan prima toch!

enne.. niet zo onzeker zijn. Als ik om me heen kijk in de gym zijn er heel veel zelfverzekerde gasten. Ook 2 vrouwen. iedereen is breder dan ik. Ik ben het ieletje. Maar je kan ook zo denken van ja.. ik sta er mooi wel en ik pak mooi wel die gewichten! Ik snap je gevoel heel goed. Want in mij zit dat gevoel ook.. zeker nu het wat minder gaat met alles en vooral mijn gewicht. Ik ben 4 kilo verloren door mijn hernia... en dat is heel erg zichtbaar.. helaas. maar het maakt mij er niet minder om toch? ;)
Kortom.. je gevoel is begrijpbaar. maar zet door! Jij gaat er zeker komen. En ik zie liever iemand zonder air met iets minder massa dan iemand met air! :)

Gewicht gaat gestaag omhoog zie ik, en niet te snel. goed bezig :).

En arrogante/iets-te-extroverte/irritante center-of-attention personen hou je in ieder sportschool wel. Die personen die expres gewichten hard laten vallen, expers hard kreunen tijdens sets en dan via de spiegel rondkijken of mensen hem stoer zien doen met een 40kg curl ofzo. en continue in de spiegel flexen en stoer rondlopen tussen sets :').

Die moet je gewoon negeren, lekker in je eigen wereldje blijven, oordopjes in en naar harde muziek luisteren en gaan!
Je moet jezelf niet/nooit met anderen vergelijken, daar zou ieder persoon simpel en gedemotiveerd van worden.
Je moet enkel naar je eigen progressie kijken en vanuit daar verder borduren. Mocht je het goed doen dan haal je die meid vanzelf een keer in, dan is het daarna jouw beurt om bij haar BoR te zuchten.

goeie trainn, paused bench gaat goed? Voelt het al zwaar of gaat het nog makkelijk?

Heb wel eens vaker van dat soort mensen meegemaakt, je moet je proberen je er niet druk om te maken, ookal is het moeilijk. Je moet ook totaal niet onzeker zijn, je hebt al veel bereikt. Kijk alleen al naar die fotos die je laatst plaatste. Misschien is ze wel "verder" dan jou maar het gaat erom wat voor progressie je zelf maakt. Probeer je niet te vergelijken met anderen ookal kan dat soms moeilijk zijn.
PS: Zelf hou ik niet zo van mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden haha

alleen groeten van mensen die waardig genoeg zijn in haar ogen?
ik hoop dat anderen dan net zo denken en ze door niemand gegroet wordt :fire:

niets van aantrekken meid.
Zoals ze vroeger zeiden: je hebt mensen en je hebt potloden. Dat soort rare voorwerpen gewoon vermijden :cool:

makkelijk gezegd he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training en heel sterk!
Je doet het goed met je eten. Maar als je twijfelt.. waarom dan niet een weekej op 2350 gaan zitten? ;) kan prima toch!

enne.. niet zo onzeker zijn. Als ik om me heen kijk in de gym zijn er heel veel zelfverzekerde gasten. Ook 2 vrouwen. iedereen is breder dan ik. Ik ben het ieletje. Maar je kan ook zo denken van ja.. ik sta er mooi wel en ik pak mooi wel die gewichten! Ik snap je gevoel heel goed. Want in mij zit dat gevoel ook.. zeker nu het wat minder gaat met alles en vooral mijn gewicht. Ik ben 4 kilo verloren door mijn hernia... en dat is heel erg zichtbaar.. helaas. maar het maakt mij er niet minder om toch? ;)
Kortom.. je gevoel is begrijpbaar. maar zet door! Jij gaat er zeker komen. En ik zie liever iemand zonder air met iets minder massa dan iemand met air! :)
Was een lekkere training, ben weer tevreden. Deze week was een goede week :).
Had voor mezelf eigenlijk bedacht dat 2350 (dus +50 kcal) eigenlijk verwaarloosbaar is, aangezien je op een dag toch al snel 50kcal boven of onder je richtlijn ligt.. Ik weeg wel alles, maar dan alsnog. Heb nu met mezelf afgesproken om deze week gewoon een extraatje te nemen als ik daar zin in heb, als in: een extra handje rozijnen ofzo. Een hele cheat hoeft van mij nu ook weer niet meteen :o. .. Of de pindakaaslepel aflikken in plaats van mezelf strak houden aan alles wat ik afgewogen heb ;).

Zo te lezen ben ik dus inderdaad niet de enige die er onzeker door kan worden. Vreemd genoeg voel ik me absoluut niet onzeker als ik gewoon een leuke meid zie die een lichaam heeft waar ik op dit moment van droom, zolang ze in ieder geval een normale uitstraling heeft. Kan blijkbaar moeilijk hebben dat iemand zichzelf veel meer voelt dan de rest.
Thanks voor de peptalk :).

Gewicht gaat gestaag omhoog zie ik, en niet te snel. goed bezig :).

En arrogante/iets-te-extroverte/irritante center-of-attention personen hou je in ieder sportschool wel. Die personen die expres gewichten hard laten vallen, expers hard kreunen tijdens sets en dan via de spiegel rondkijken of mensen hem stoer zien doen met een 40kg curl ofzo. en continue in de spiegel flexen en stoer rondlopen tussen sets :').

Die moet je gewoon negeren, lekker in je eigen wereldje blijven, oordopjes in en naar harde muziek luisteren en gaan!
Je moet jezelf niet/nooit met anderen vergelijken, daar zou ieder persoon simpel en gedemotiveerd van worden.
Je moet enkel naar je eigen progressie kijken en vanuit daar verder borduren. Mocht je het goed doen dan haal je die meid vanzelf een keer in, dan is het daarna jouw beurt om bij haar BoR te zuchten.
Thanks Kaluro! Wil inderdaad de tijd nemen, vind het ook wel erg fijn nu te weten waar mijn exacte onderhoud ligt, handig te weten voor in de toekomst :).

Ugh, ja, bij mij zitten er inderdaad ook een paar.. Extra hard kreunen, gooien met gewichten, etc. Gelukkig zijn het er niet al te veel.
Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt was een kerel tussen setjes extreem hard aan het boeren was waarbij hij zodanig hard tegen zijn maatje aan het roepen was "dat-die-pre-workout-toch-wel-insane-was". Volgens mij was mijn gezichtuitdrukking in constante staat van "whaddafuck" :bang:. Op dat moment konden er helaas geen oordopjes tegenop ;).

Probeer me inderdaad op mezelf te focussen. Zolang het vooruit gaat, gaat het dus de goede kant op. En ohhh, het lijkt me stiekem echt heerlijk een keer bij haar te kunnen zuchten :o.

goeie trainn, paused bench gaat goed? Voelt het al zwaar of gaat het nog makkelijk?

Heb wel eens vaker van dat soort mensen meegemaakt, je moet je proberen je er niet druk om te maken, ookal is het moeilijk. Je moet ook totaal niet onzeker zijn, je hebt al veel bereikt. Kijk alleen al naar die fotos die je laatst plaatste. Misschien is ze wel "verder" dan jou maar het gaat erom wat voor progressie je zelf maakt. Probeer je niet te vergelijken met anderen ookal kan dat soms moeilijk zijn.
PS: Zelf hou ik niet zo van mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden haha
Dankje Yvn! Paused bench vind ik heerlijk. Vorige week was het even "aanrommelen", vandaag had ik goede controle over. Heb nu ook mijn "knelpunt" kunnen ontdekken, weet nu waardoor ik soms net geen PR kan halen. Voel nu veel beter wat op welke manier aan te spannen. 30 kg is nu sowieso te licht. 32,5 voelt zwaar genoeg om de controle optimaal te hebben. De laatste set met 35 was wel zwaar voor mijn gevoel (maar daarvoor dus die sets van 32,5 gehad). Normale bench staat nu op max 40. Vind niet eens dat het zo ver uit elkaar ligt.. Het is alleen zo dat ik het idee heb misschien nog wel hoger te kunnen maxen, maar zit een beetje te klooien met welk gewicht bij welke set, en hoe veel reps, om dan nog aan het einde genoeg kracht over te hebben voor mijn "max-setje".
Ben er in ieder geval wel van overtuigd dat paused bench een erg goede toevoeging voor mijn training is!

Zette op het moment zelf mijn gevoel opzij, maar het zat me toch dwars. Irriteerde me er aan en vond het kut dat het positieve gevoel dat ik deze week eindelijk had door een ander verpest werd :o. Bedankt voor je bemoedigende woorden, je hebt ook helemaal gelijk.. Top dat ik dit lekker in mijn logje kwijt kan en dat er met me meegedacht wordt, dat biedt weer perspectieven :). Heb het vaker gezegd, verstand en gevoel liggen soms ver uit elkaar, maar door steeds vaker schijt te hebben aan gevoel wordt het al snel gemakkelijk naar je verstand te luisteren, zeker als andere mensen je daar in bevestigen.

alleen groeten van mensen die waardig genoeg zijn in haar ogen?
ik hoop dat anderen dan net zo denken en ze door niemand gegroet wordt :fire:

niets van aantrekken meid.
Zoals ze vroeger zeiden: je hebt mensen en je hebt potloden. Dat soort rare voorwerpen gewoon vermijden :cool:

makkelijk gezegd he ;)
Haha, mensen en potloden, die kende ik nog niet!! Die ga ik onthouden voor wanneer is haar weer eens tegenkom, en dan proberen niet in lachen uit te barsten, dan denkt ze misschien ineens hetzelfde over mij als dat ik over haar denk ;).

Inderdaad makkelijk gezegd, maar voel me toch weer lekker opgepept door het hier te ventileren en weer even een "schop" onder mijn kont te krijgen :D.
* Gaat bij een herhaling in de toekomst heel hard aan potloden denken *

Echt netjes gedaan, super. Blijven volhouden!

Niet inzitten over hoe andere mensen over je denken.
Toen ik begon was ik een skinny lange slungel die amper wat op kon tillen.
En sommige 'coole' jongens gunde mij geen blik waardig, en keken me weg. Trok er niks van aan en heb altijd keihard getraind. Sure je voelt je er onzeker door, dat had ik zelf ook, je gaat twijfelen of je wel ooit dat kan behalen. Maar je bent er voor jezelf. Niet voor de mening van anderen.
Ondertussen ben ik hun al ver voorbij gestreefd in kracht en massa. :o

Er zijn altijd mensen waar je tegenop moet kijken omdat ze meer massa hebben, droger staan, betere glutes hebben of een mooier gevormde tricep. Maar grote kans dat jij ook zo iemand bent voor andere.

Als ze je in vervolg ergens weg zit te kijken omdat zij die oefening wilt doen, 2 setjes extra doen.

Er traint een andere meid bij mij in de gym die zichtbaar flink wat stappen verder is dan ik. Op zich word ik niet onzeker daarvan, want ik weet dat ik zelf ook hard aan de weg timmer. Alleen haar houding, haar attitude, daar word ik dus in een klap weer onzeker van. Ze heeft een enorme "air" om zich heen hangen en groet alleen mensen die het in haar ogen "waardig" zijn. Ze vindt dat ze overal voorrang heeft, zo zat ze me bijvoorbeeld weg te kijken en te zuchten tijdens mijn BOR. Dat eindigt dus voor mij in de gedachte: "wat dacht ik deze week wel niet, wie denk ik eigenlijk niet wie ik ben? Dit resultaat van mijn stelt eigenlijk ook gewoon niets voor.."
Herkent iemand hier deze gedachtegang, of dat je ineens weer onzeker wordt door een houding van een ander? Kan het nu best aardig naast me neerleggen, maar vind het gewoon jammer. Voelde me deze week echt goed over mezelf, dat is best zeldzaam, misschien zelf wel nieuw voor mij. En dan toch weer die twijfel door de houding van een ander..

ohhh het is ook overal hetzelfde.. vind dat echt heeeel flauw.
wat ik dan doe in zo'n situatie is heel kalm en vrolijk blijven. ik zeg dan vanuit mezelf goedemorgen zodat je haar een beetje voor het blok zet. ga anders een keer een gesprekje met haar aan. als ze je iets beter leert kennen of ze heeft iig door dat je aardig bent zal ze niet meer zo snel vervelend doen, omdat je dan eenmaal 'bekend' bent.

en voor de rest: wat een dom kind. die heeft sowieso het intellect van een diepvries kip.

Echt netjes gedaan, super. Blijven volhouden!
Dankje, wat leuk dat je even op mijn logje hebt gekeken! :)
Zal absoluut blijven volhouden, het blijft naar meer smaken :D. Vooral erg benieuwd hoe ver ik uiteindelijk kan gaan komen..!

Niet inzitten over hoe andere mensen over je denken.
Toen ik begon was ik een skinny lange slungel die amper wat op kon tillen.
En sommige 'coole' jongens gunde mij geen blik waardig, en keken me weg. Trok er niks van aan en heb altijd keihard getraind. Sure je voelt je er onzeker door, dat had ik zelf ook, je gaat twijfelen of je wel ooit dat kan behalen. Maar je bent er voor jezelf. Niet voor de mening van anderen.
Ondertussen ben ik hun al ver voorbij gestreefd in kracht en massa. :o

Er zijn altijd mensen waar je tegenop moet kijken omdat ze meer massa hebben, droger staan, betere glutes hebben of een mooier gevormde tricep. Maar grote kans dat jij ook zo iemand bent voor andere.

Als ze je in vervolg ergens weg zit te kijken omdat zij die oefening wilt doen, 2 setjes extra doen.
Fijn om van andere te horen dat ze hetzelfde gevoel hebben ervaren toen ze zelf net serieus begonnen met trainen :). Blijf net als jij gewoon hard doortrainen, en blijf mijn eigen weg volgen (die eindelijk vruchten begint af te werpen, dus weet dat ik nu eindelijk de juiste weg heb gevonden). Erg goed om te lezen dat je die lutsers inmiddels al voorbij ben getraind en meer kracht en massa hebt, dat moet goed voelen :D.
.. Probeer dat mens dat me wegkijkt dan maar vooral als inspiratiebron te laten dienen, lijkt me heerlijk haar ooit eens weg te kunnen zuchten :rolleyes:.

Vreemd genoeg valt me op dat juist de mannen in mijn gym helemaal geen air hebben ten op zichte van mij. Moest me tien maandjes geleden wel als het ware even "bewijzen" (er zijn praktisch geen vrouwen daar), maar door op te komen blijven dagen en elke keer het uiterste te geven, willen ze me juist graag helpen en houden ze een oogje in het zeil.

Haha, zal de tip met twee extra setjes onthouden :D.

ohhh het is ook overal hetzelfde.. vind dat echt heeeel flauw.
wat ik dan doe in zo'n situatie is heel kalm en vrolijk blijven. ik zeg dan vanuit mezelf goedemorgen zodat je haar een beetje voor het blok zet. ga anders een keer een gesprekje met haar aan. als ze je iets beter leert kennen of ze heeft iig door dat je aardig bent zal ze niet meer zo snel vervelend doen, omdat je dan eenmaal 'bekend' bent.

en voor de rest: wat een dom kind. die heeft sowieso het intellect van een diepvries kip.
Dat is inderdaad een goed idee, gewoon doen alsof er niets aan de hand is, alsof je neus bloedt, en gewoon heel enthousiast hallo zeggen :rolleyes:. Lijkt een beetje op iets irritants (weet zelf gewoon dat ik dan erg onuitstaanbaar ben..) wat ik doe als iemand boos op me is en een reactie uitlokt: ik doe dan juist poeslief en overdreven vriendelijk :rolleyes:.

Dus: een potlood met het intellect van een diepvrieskip, ben benieuwd of ik mijn lach kan inhouden als ik haar weer zie :o.

Training van vandaag: FB

BP
10 x 20
5 x 30
5 x 35
3 x 37,5
3 x 37,5
1 x 40
Wilde echt heel graag eindelijk meer reps op de 40.. Maar niet gelukt. Baalde echt enorm en werd er nijdig om. Voorheen had ik hierdoor mijn training later verpesten, nu stapte ik er toch vrij snel overheen though. Wat dat betreft is dat dus gelukkig wel veranderd.
Aan het klooien op welke manier ik meer reps op 40 kan halen. Of misschien moet ik dat gewoon even uit mijn hoofd zetten en het voorlopig lekker bij setjes van max 37,5 houden..

Db shoulder press
4 x 8 x 10 VPR

Cable seated row
8 x 36,6
8 x 39
8 x 41,3
8 x 43,6 PR
Enkele dagen last van de binnenkant van mijn rechterschouderblad (verticaal). Noem het altijd een "scherp" randje wat irriteert. Dat begint nu erger te worden. Heb mezelf dus voorgenomen volgende week niet voor een PR te gaan, even pas op de plaats voordat het dadelijk een blessure blijkt te worden. Daarnaast was de uitvoering bij de laatste set ook niet optimaal, dus even gas terug.

Leg press 45o
15 x 25
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80
5 x 85 PR

Db curls
20 x 8
20 x 9
20 x 9

Triceps cable pushdown
3 x 10 x 14

Plate upright rows
3 x 10 x 15

Ik denk dat het beste is als je die 40 bench voor reps even uit je hoofd zet. Komt later wel weer. Bench progressie gaat erg langzaam. Probeer setjes te draaien op lager gewicht en misschien tijdens dit kijken of je techiek verbeteringen heb. Is altijd goed om naar techniek te kijken ;)
Goeie train verder

Lekkere sterke training en goed dat je er nu beter overheen stapt.
Inderdaad wat Yvn zegt gewoon een tijdje techniek focussen op 37,5. Dan komt die 40 ook vanzelf een keer!

niet zo boos zijn op jezelf...37,5 is al aardig in sets hoor....gewoon repjes toevoegen en pas daarna gewicht langzaam omhoog.
Ik had kleine gewichtjes aan willen schaffen om te microladen, maar ze pasten niet :(

Ik denk dat het beste is als je die 40 bench voor reps even uit je hoofd zet. Komt later wel weer. Bench progressie gaat erg langzaam. Probeer setjes te draaien op lager gewicht en misschien tijdens dit kijken of je techiek verbeteringen heb. Is altijd goed om naar techniek te kijken ;) Goeie train verder
Doet me goed dat je inderdaad ook zegt die 40 bench maar even op mijn hoofd te zetten. Het begint me te frustreren en de lol gaat er dan af.. Ik ga lekker voor setjes 37,5 op mijn "normale" bench, die voelen lekker zwaar waarbij techniek nog prima is. Wat paused bench betreft pin ik mezelf eigenlijk niet eens zo vast op gewichten, zo lang ik het maar lekker zwaar vind aanvoelen en ik alles heel bewust kan spannen etc..

Lekkere sterke training en goed dat je er nu beter overheen stapt. Inderdaad wat Yvn zegt gewoon een tijdje techniek focussen op 37,5. Dan komt die 40 ook vanzelf een keer!
Weet je dat ik serieus heel kinderachtig de neiging heb om na zo'n fail met mijn bidon te gaan gooien..? :o
Niet gedaan natuurlijk, maar mijn spotter stond al een beetje bedremmeld te kijken naar mijn nijdige gezicht :rolleyes:
Ik ga nu inderdaad gewoon lekker voor de 37,5. Mocht ik dan ineens de moed krijgen gewoon lekker de 40 te pakken dan doe ik dat. Ik zie wel wanneer dat gaat gebeuren, ga het nu even loslaten :).

niet zo boos zijn op jezelf...37,5 is al aardig in sets hoor....gewoon repjes toevoegen en pas daarna gewicht langzaam omhoog. Ik had kleine gewichtjes aan willen schaffen om te microladen, maar ze pasten niet :(
Ga nu inderdaad voor de 37,5. Als ik dit op deze manier blijf proberen raak ik gefrustreerd en gaat de bench in het algemeen me tegen staan, die zelfkennis heb ik inmiddels gelukkig al opgedaan :o.
Getver, geen 1,25'tjes? Ben daar zelf erg aan gehecht, vind dat de "veiligste" manier van uitproberen of je iets zwaarder kunt pakken..

Doet me goed dat je inderdaad ook zegt die 40 bench maar even op mijn hoofd te zetten. Het begint me te frustreren en de lol gaat er dan af.. Ik ga lekker voor setjes 37,5 op mijn "normale" bench, die voelen lekker zwaar waarbij techniek nog prima is. Wat paused bench betreft pin ik mezelf eigenlijk niet eens zo vast op gewichten, zo lang ik het maar lekker zwaar vind aanvoelen en ik alles heel bewust kan spannen etc..

Weet je dat ik serieus heel kinderachtig de neiging heb om na zo'n fail met mijn bidon te gaan gooien..? :o
Niet gedaan natuurlijk, maar mijn spotter stond al een beetje bedremmeld te kijken naar mijn nijdige gezicht :rolleyes:
Ik ga nu inderdaad gewoon lekker voor de 37,5. Mocht ik dan ineens de moed krijgen gewoon lekker de 40 te pakken dan doe ik dat. Ik zie wel wanneer dat gaat gebeuren, ga het nu even loslaten :).

Ga nu inderdaad voor de 37,5. Als ik dit op deze manier blijf proberen raak ik gefrustreerd en gaat de bench in het algemeen me tegen staan, die zelfkennis heb ik inmiddels gelukkig al opgedaan :o.
Getver, geen 1,25'tjes? Ben daar zelf erg aan gehecht, vind dat de "veiligste" manier van uitproberen of je iets zwaarder kunt pakken..

wel 1.25 maar als je op je plafond bench is 2,5 kilo verzwaren stiekem best zwaar, wilde daarom de 0,5 op voorhand hebben (ook voor de overhead press) maar helaas...
succes met de 37,5.

De nijdigheid snap ik wel ja. :D
Maar beter gooi je dat in je kracht bij de volgende oefening! ;)

Training van vandaag: LB

Vanwege het hoge water woensdag is de gym ondergelopen :(. De zaal was inmiddels wel toegankelijk, maar de vloer was nog steeds nattig en zompig (soort ruw vloerbedekking). Erg vochtig dus, met nog steeds pompen en blazers om alles zo goed mogelijk droog te krijgen. Traint niet fijn, heb het al snel benauwd als ik warm en vochtig is. Toch lekkere train gehad vandaag gelukkig!

DL
5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45
5 x 50 PR
Uitvoering goed. Eind van de training begon ik mijn onderrug licht te voelen. Inmiddels is dit gevoel flink aangezwollen (5 uurtjes later). Een gevoel in mijn onderrug wat ik moeilijk te omschrijven vind. Geen rugpijn in de zin van dat "het erin" in geschoten, maar een soort extreem moe gevoel in onderrug. Bijvoorbeeld 5 minuten in dezelfde houding zitten voelt erg onprettig. Weet niet of zo'n gevoel in je onderrug gebruikelijk is na een DL? Het zit echt in het uiterste onderste van mijn onderrug. Een soort zeurderige gevoel..

Bb hip thrust
4 x 10 x 35
Extra lang vasthouden op het eind, branden!

Walking lunges
4 x 24 x 10

Seated leg curl
15 x 40
15 x 45
10 x 50

Adductor
10 x 90
10 x 95 VPR
10 x 95

Abductor
10 x 75
10 x 80 VPR
10 x 80

Standing calf raises
10 x 80
10 x 85 VPR
10 x 85

Gisteravond wat betreft voeding 200 kcal boven geplande voeding gezeten. Wat mij betreft niet echt een cheat. Heb een geweldige schoonmoeder die mij een verse biefstuk van 250gr van de verse slager voorschotelde.. Samen met gekruide opbakaardappeltjes met korst en verse haricots verts en bimi. Ook nog eens heerlijke salade en gegrillde paprika erbij. Om het af te sluiten verse fruitsalade. Daar zeg ik dus geen nee tegen :D. Wat ik gister "te veel" heb gegeten (voor zo ver dat kan in de bulk..) vandaag wellicht gecompenseerd met 2x 15 minuten in tegenwind moeten fietsen ;).

Cheat is gepland, over twee weekjes onbeperkt sushi :D.

Super mooie training! (v)pr's blijven maar komen bij je!

Misschien zijn het toch je spieren in je rug?? dat je wat teveel gedaan hebt of te zwaar??
Ik heb verder eigenlijk geen idee.

jummieeee.. lekker dat eten zo! doe je mij ook een groot plezier mee! :D
Maar een keer 200 kcal boven je schema zitten in de bulk is echt niet erg hoor. Dat is het compenseren niet echt waard imo. Maar denk dat er ook een gevoel bij meespeelt?

oohhh... lekker! sushi! ik ben meer van de sashimi :D maar de sushi gaat er ook vlot in.

Hai Sanne, ook hier maar even kijken :-)
Respect voor wat je al bereikt hebt meid!

En je trainingen zien er zeker goed uit.
Lekkere hip thrust ook!

Succes met de spierpijn ;-)

Terug
Naar boven