marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Getver.. mijn hart zou in mijn keel kloppen. Nu moet ik zeggen dat ik het ook een keer heb gehad hoor. Sliep nog met oordopjes.. en opeens een keiharde knal.. was mijn man in het toilet flauwgevallen me zijn hoofd tegen de badrand.. nou je schrikt je een ongeluk als je iemand stuiptrekkend op de vloer ziet liggen. Gevolg zware hersenschudding... ik durfde niet eens meer te gaan slapen de eerste weken uit angst dat het weer zou gebeuren.. dus ik snap je schrik.Dit ga je echt niet menen.. Wat mij vannacht nou gebeurde...
Lag serieus heel diep te slapen, maar dan ook echt diep, en viel sowieso al vrij snel in slaap. Word ik om een uur of 03.00 ineens wakker van de voordeur.. Hart in mijn keel natuurlijk, half in paniek. Had mijn vent het in zijn hoofd gehaald dat hij dacht dat hij belangrijke papieren in de auto had laten liggen, en hij zou blijkbaar niet rusten voordat hij had gecontroleerd of ze er nu wel of niet in lagen.. Oh, echt hoor, eerst die enorme schrik dat er dadelijk ineens een inbreker voor mijn bed stond ofzo, en dan van nijdigheid inderdaad niet meer kunnen slapen...
Vannacht maar weer opnieuw die diepe slaap doen, lag wel lekker.
Weet je inmiddels al wanneer hij gaat beginnen? Beloof me dat je tonijn gaat eten, heel veel! Van een merk dat het ergst stinkt van alle merken! En smakken! .. Hem gewoon strak blijven aanstaren terwijl je tergend langzaam je tonijn naar binnen schuift..
Ging het vannacht beter?
Ik heb nog geen datum... wel is gezegd dat hij terug gaat komen... maaaarrrr.. hij komt op een apart kantoor alleen te zitten omdat mijn baas de open werksfeer en de totale sfeer zoals die nu is wil behouden. Hij heeft zelfs gezegd dat wij een top prestate hebben geleverd de laatste maanden dooe ondanks zoveel overwerk en werkdruk zoveel goede resultaten neer te zetten. Hij gaf ook aan dat dat niet erg gezegd wordt en dat hij vind dat we trots moeten zijn op hoe we het gedaan hebben.
was wel even leuk te horen. En de tonijn blijft. Misschien op zijn nieuwe voorlopige kantoor een leeg blikje achter ed verwarming verstoppen. 
was wel even leuk te horen. En de tonijn blijft. Misschien op zijn nieuwe voorlopige kantoor een leeg blikje achter ed verwarming verstoppen. 

.
.
.