Fitness Seller

Sanne's log

Dit ga je echt niet menen.. Wat mij vannacht nou gebeurde.. :o.
Lag serieus heel diep te slapen, maar dan ook echt diep, en viel sowieso al vrij snel in slaap. Word ik om een uur of 03.00 ineens wakker van de voordeur.. Hart in mijn keel natuurlijk, half in paniek. Had mijn vent het in zijn hoofd gehaald dat hij dacht dat hij belangrijke papieren in de auto had laten liggen, en hij zou blijkbaar niet rusten voordat hij had gecontroleerd of ze er nu wel of niet in lagen.. Oh, echt hoor, eerst die enorme schrik dat er dadelijk ineens een inbreker voor mijn bed stond ofzo, en dan van nijdigheid inderdaad niet meer kunnen slapen.. :rolleyes:.
Vannacht maar weer opnieuw die diepe slaap doen, lag wel lekker ;).
Weet je inmiddels al wanneer hij gaat beginnen? Beloof me dat je tonijn gaat eten, heel veel! Van een merk dat het ergst stinkt van alle merken! En smakken! .. Hem gewoon strak blijven aanstaren terwijl je tergend langzaam je tonijn naar binnen schuift.. :rolleyes:
Getver.. mijn hart zou in mijn keel kloppen. Nu moet ik zeggen dat ik het ook een keer heb gehad hoor. Sliep nog met oordopjes.. en opeens een keiharde knal.. was mijn man in het toilet flauwgevallen me zijn hoofd tegen de badrand.. nou je schrikt je een ongeluk als je iemand stuiptrekkend op de vloer ziet liggen. Gevolg zware hersenschudding... ik durfde niet eens meer te gaan slapen de eerste weken uit angst dat het weer zou gebeuren.. dus ik snap je schrik.
Ging het vannacht beter?
Ik heb nog geen datum... wel is gezegd dat hij terug gaat komen... maaaarrrr.. hij komt op een apart kantoor alleen te zitten omdat mijn baas de open werksfeer en de totale sfeer zoals die nu is wil behouden. Hij heeft zelfs gezegd dat wij een top prestate hebben geleverd de laatste maanden dooe ondanks zoveel overwerk en werkdruk zoveel goede resultaten neer te zetten. Hij gaf ook aan dat dat niet erg gezegd wordt en dat hij vind dat we trots moeten zijn op hoe we het gedaan hebben. :D was wel even leuk te horen. En de tonijn blijft. Misschien op zijn nieuwe voorlopige kantoor een leeg blikje achter ed verwarming verstoppen. :D

• Topic Starter Topic Starter
gelijk heb je hoor, onnodig veel vet aanzetten is niet bepaald gunstig. Als je vet% hoog genoeg is kun je ook prima recompen.
Precies, dat lijkt me voor mij op dit moment de goede weg. Zolang ik nog maar progressie boek!

Getver.. mijn hart zou in mijn keel kloppen. Nu moet ik zeggen dat ik het ook een keer heb gehad hoor. Sliep nog met oordopjes.. en opeens een keiharde knal.. was mijn man in het toilet flauwgevallen me zijn hoofd tegen de badrand.. nou je schrikt je een ongeluk als je iemand stuiptrekkend op de vloer ziet liggen. Gevolg zware hersenschudding... ik durfde niet eens meer te gaan slapen de eerste weken uit angst dat het weer zou gebeuren.. dus ik snap je schrik.
Ging het vannacht beter?
Ik heb nog geen datum... wel is gezegd dat hij terug gaat komen... maaaarrrr.. hij komt op een apart kantoor alleen te zitten omdat mijn baas de open werksfeer en de totale sfeer zoals die nu is wil behouden. Hij heeft zelfs gezegd dat wij een top prestate hebben geleverd de laatste maanden dooe ondanks zoveel overwerk en werkdruk zoveel goede resultaten neer te zetten. Hij gaf ook aan dat dat niet erg gezegd wordt en dat hij vind dat we trots moeten zijn op hoe we het gedaan hebben. :D was wel even leuk te horen. En de tonijn blijft. Misschien op zijn nieuwe voorlopige kantoor een leeg blikje achter ed verwarming verstoppen. :D
Iehhh, getver zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je de komende tijd dan niet eens meer durft te slapen.. Bizar!! Wel ontzettend fijn dat je ondanks de oordopjes de klap nog hoorde.. ..Dat soort gebeurtenissen die je omschrijft zijn echt zo ontzettend naar, dat vergeet je nooit meer..
*CHEER*!! Wat fijn dat je baas blijkbaar doorheeft wat voor ontzettend knurft het is! Ook echt supermooie complimenten, die kan jij en je collega's mooi in je zak steken! Fijn dat je baas blijkbaar inziet waar het knelpunt zit, hopelijk scheelt het dat die lutser nu naar een andere ruimte verbannen wordt :D. Haaaa, ja, die tonijn, dat lijkt me een goed plan, wel de reactie filmen wanneer hij het koud heeft en de kachel flink opstookt ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: FB

BP
10 x 20
5 x 32,5
5 x 35
5 x 37,5
5 x 37,5
5 x 37,5
1 x 40 Geen focus, lamlendige poging
2 x 40 Laatste zeer traag en moeizaam, maar spotter heeft de barbell met geen vinger aan hoeven raken :D
Had mezelf plechtig beloofd die 40kg los te laten. Had dat ook gedaan en was absoluut niet van plan om 40kg te benchen vandaag. Sterker nog: die laatste 3 x 5 x 37,5 had ik als 3 x 3 x 37,5 gepland. Vreemd genoeg kwamen de reps er zo ontzettend vlot uit dat ik er vrij gemakkelijk 5 reps van kon maken. Nice! :)

Db shoulder press
4 x 8 x 10

T-bar row Op zo'n plateau-machine-achtig-dinges-iets
10 x 15
8 x 17,5
8 x 20
6 x 22,5 PR

Leg press 45o
4 x 20 x 25
Shit.. Zwaar benen trainen zat er niet in vandaag: heb sinds eergisteren weer last van mijn knieen. Heb het idee dat de klachten erger worden bij kou. Ik ga daar nog even wat over vragen bij mijn orthopeed. Meer reps met licht gewicht gaat wel, kan ik in ieder geval nog een beetje voor de "burn" gaan.

Db curls
3 x 20 x 9

Triceps cable pushdown
10 x 14
10 x 14
6 x 16,3

Training voelde niet geheel lekker. Focus was niet helemaal aanwezig. Ben de laatste dagen weer beetje moe. Afgelopen nacht slaappil gepakt om in ieder geval weer wat uren achter elkaar te kunnen slapen.
En.. Ik wist dat het eraan zat te komen: ik haal niet veel (v)pr's meer. Weet dat dit logisch is, maar het is toch eventjes omschakelen.. Ben verwend geworden door de goede resultaten van afgelopen week, even mijn mindset weer veranderen, iedere keer PR's halen zit er even niet in. Des te meer reden om flink te blijven eten en vooral hard te blijven trainen! :D

super nice die Bench! Je gaat mooi vooruit! :)

Nice dat je 2x40 heb gehaald :)
Nu weer bouwen he haha

Maar die BP heb je mooi wel gehaald!

som zitten er gewoon mindere dagen bij. Vooral als het slapen niet zo lekker gaat. Weet er helaas alles van. En nu komje ook tegen je maxen aan en wordt het gewoon wat minder. Maar niet getreurd he! gewoon doorknallen en eventueel wat spelen met repranges.

Als ik niet lekker slaap dan iz de focus al weg, en dan zit jij dus ook nog es met die knie.
Laat het lekker los, je hebt een goede train gehad, jezelf verbaasd. En je bent gaan sporten, dus daar kan je al trots op zijn hoor! ;)

super nice die Bench! Je gaat mooi vooruit! :)
Thanks!! Hij ging onverwacht erg lekker, dat zijn de beste setjes vind ik ;).

Nice dat je 2x40 heb gehaald :) Nu weer bouwen he haha
Dankjewel! Eigenwijs ben ik he, haha. Had die 40 echt losgelaten en was het serieus niet van plan, maar het ging gewoon zo lekker :D.

Maar die BP heb je mooi wel gehaald! som zitten er gewoon mindere dagen bij. Vooral als het slapen niet zo lekker gaat. Weet er helaas alles van. En nu komje ook tegen je maxen aan en wordt het gewoon wat minder. Maar niet getreurd he! gewoon doorknallen en eventueel wat spelen met repranges.
Heerlijk, die ene laatste die vanuit je tenen komt, heb altijd het idee dat die dubbel zo hard tellen ;).
Vind het nog altijd lastig om een goede focus te hebben wanneer ik train na een dag stage.. Ben dan toch vermoeid en vaak wat gehaast. Moet nog een manier vinden om daar beter mee om te gaan.. Dan inderdaad dat maxen er nog bij, dan is het even doorpakken!
Inderdaad, niet getreurd, ik blijf gewoon stuf doorknallen! Zie de mini-update die ik hieronder omschrijf, wellicht ga ik het een en ander veranderen :).

Als ik niet lekker slaap dan iz de focus al weg, en dan zit jij dus ook nog es met die knie. Laat het lekker los, je hebt een goede train gehad, jezelf verbaasd. En je bent gaan sporten, dus daar kan je al trots op zijn hoor! ;)
Heb voor mezelf altijd de "regel" dat ik altijd eruit moet halen wat er op dat moment inzit.. En ik weet dat ik heb gepresteerd voor zover op dat moment mogelijk was :). Moet wel heeeel erg beroerd zijn wil ik een training overslaan.. Eigenlijk alleen wanneer ik koorts heb, dat is voor mij de grens ;).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aanpassing

Zit er over na te denken mijn training aan te passen. Deze week is mijn achtste week van deze manier van trainen:

Lean bulk
2300-2400 kcal per dag
- 1x per week FB
- 1x per week UB
- 1x per week LB
Het resultaat wat ik hiermee behaal is mijn inziens vrij goed. Gematigde gewichtstoename, qua centimeters blijft mijn taille gelijk en groeien mijn bovenarmen en bovenbenen.

Ik zit erover na te denken dit te veranderen naar:

Lean bulk
Kcal nader te bepalen aan de hand van het wekelijkse weegmoment en maandelijkse centimetermeting , wellicht 2400-2500-2600
- 1x per week borst-triceps
- 1x per week quads-glutes
- 1x per week rug-biceps
- 1x per week schouder-calves-binnen -en buitenkant dijen

Wat vinden jullie van deze aanpassing? Het is de bedoeling dat de trainingen dan maximaal een uur duren, dit in verband met stage/school/huishouden etc. Het ventje wil me weer goed sponsoren door me de twee doordeweekse traindagen te brengen naar en halen van stage, dit maakt dus vier keer per week trainen eventueel mogelijk :D.
Tips/advies/feedback is meer dan welkom! :).

Ik doe zelf ook een split in 4 dagen. Dat combineert ook erg goed met mijn overwerken nu. 1 uurtje max per keer en met een voldaan gevoel naar huis. Kijk gewoon hoe het je bevalt. Dat is ook gewoon per persoon verschillend.

Ik doe zelf ook een split in 4 dagen. Dat combineert ook erg goed met mijn overwerken nu. 1 uurtje max per keer en met een voldaan gevoel naar huis. Kijk gewoon hoe het je bevalt. Dat is ook gewoon per persoon verschillend.
Besloten toch een vierdaagse split te doen. Gisteren begonnen aan het maken van een schema met behulp van dat boek van Frederic Delavier (krachttraining: een anatomische benadering). Inmiddels al ruim twee uur bezig geweest.. Wil hem vandaag af gaan ronden. Verder vandaag wat tijd over om weer eens het een en ander op te frissen, dus wil filmpjes van alle oefeningen gaan opzoeken om nog eens te verdiepen in uitvoering etc. Heb er zin in, na 9 weken wel weer toe aan iets nieuws!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB

BP paused
10 x 20
5 x 32,5
5 x 32,5
5 x 32,5
5 x 32,5
5 x 32,5
Geen spotter vandaag.. Better safe than sorry. Van de gelegenheid gebruik gemaakt en de reps langzaam en zo gecontroleerd mogelijk uitgevoerd.

MP
5 x 5 x 20
Zit hier serieus al 9 weken op vast.. Kan op zich wel 22,5 , maar de uitvoering is dan niet meer erg goed. Wil MP af en toe gaan afwisselen met db shoulder press.

BOR
5 x 5 x 35

Close grip reverse pulldown
3 x 8 x 47,3 VPR

Triceps lever dips
10 x 27,5 VPR
8 x 27,5
8 x 27,5

EZ-bar curls
8 x 18
8 x 20,5
8 x 20,5 VPR

Db row
10 x 12
10 x 12
10 x 14 PR

Werkelijk, zo irritant.. Er zijn geen db's van 11kg en 13kg. Db shoulder press wil ik bijvoorbeeld eens wat zwaarder proberen, maar denk dat 12kg tegenover 10kg wellicht toch wat te zwaar is (heeft al visioenen van vallende db's op hoofd). Wellicht toch maar eens proberen met spotter. Voordeel is dat ik vandaag bij de db row gedwongen werd direct 14kg te pakken, en dat ging gewoon erg goed. Moet af en toe wat zekerder van mijn eigen kunnen zijn denk ik :).
Aan begin van training knallende, bonkende hoofdpijn, gelukkig verdween die uiteindelijk, wel pas tegen het eind van de training..

Morgen laatste LB-dag van dit schema. Heb dit nu 9 weken gevolgd. Vanaf aankomende week begin ik met mijn vierdaagse split. Zin in!

KLinkt goed en ben benieuwd naar je schema. :)

Je training ziet er toch super uit! een en al VPR's! TOP!!!
Soms moet je gewoon lef hebben. En dan kan het wel eens zijn dat je zit en wil beginnen en opeens.. hnggg... vast en krijg je niets omhoog. Heb ik ook wel eens. Dan pak je gewoon de lichtere weer. ;)

Gewoon ervoor gaan! Vaak kan je toch net wat meer dan je denkt. :)

lekkere pr's en vpr's...

ken dat probleem...hier hebben we kettlebells, die gaan met 4 kg omhoog...
gewoon met zwaarder proberen, ook al lukken de voorgenomen reps dan niet

KLinkt goed en ben benieuwd naar je schema. :)

Je training ziet er toch super uit! een en al VPR's! TOP!!!
Soms moet je gewoon lef hebben. En dan kan het wel eens zijn dat je zit en wil beginnen en opeens.. hnggg... vast en krijg je niets omhoog. Heb ik ook wel eens. Dan pak je gewoon de lichtere weer. ;)

Gewoon ervoor gaan! Vaak kan je toch net wat meer dan je denkt. :)
Oh, echt, heb er zo'n zin in! Ben er klaar voor. Wil gewoon lekker knallen, vier keer per week klinkt dan wel erg aanlokkelijk :o. Vorig jaar kon ik zo veel trainen als ik wilde, mis dat best wel.. Maar met passen en meten is dit ook haalbaar, erg blij mee!

Precies wat jij zegt, soms verbaas je jezelf toch wel en kan je meer dan je denkt. Probeer mezelf altijd tot zo ver mogelijk te pushen. Vorig jaar leidde dat nog wel eens tot blessures, maar omdat ik me nu focus op de techniek en mijn lichaam aan begin te voelen weet ik wanneer ik op moet gaan passen. Al doende leert men :).

lekkere pr's en vpr's...

ken dat probleem...hier hebben we kettlebells, die gaan met 4 kg omhoog...
gewoon met zwaarder proberen, ook al lukken de voorgenomen reps dan niet
Wil zelf altijd afronden naar boven :o. Het helpt mij soms om de laatste 2 reps ietwat te forceren, om net die extra prikkel te geven. De week erna (of twee weken erna) lukt het dan gewoon met een goede techniek :).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB

DL
8 x 35 VPR
6 x 40 VPR
6 x 45 VPR
6 x 50 VPR
6 x 55 PR
Gisteren wat filmpjes gekeken over onder andere de DL. Dit heeft me duidelijk goed gedaan. Ben nu zeker van mijn goede uitvoering. Ik hield mijn heupen "te laag". De uitvoering gaat nu erg soepel en trefzeker. Het voelde goed, vandaar dat ik direct meer reps kon pakken. Heb het gevoel vrij gemakkelijk meer dan 55kg te kunnen, maar het lijkt me niet verstandig om te snel het gewicht op te hogen. Denk dat het dan een goed plan is elke week 5 kg erbij te doen en af en toe wat te spelen met reps. Blij dat de uitvoering voor mijn gevoel nu eindelijk goed is!

Bb hip thrust
10 x 35
10 x 35
10 x 35
10 x 40 PR

Walking lunges
3 x 24 x 10
Normaliter moet ik na 12 passen even omdraaien. Dan weer stabiliteit zoeken waarna ik pas weer verder kan. Nu eindelijk een plek waar ik voor het eerst gewoon achter elkaar mijn 24 passen kon zetten. Dat brandt duidelijk beter, heerlijk! Doorbijten en de laatste stappen "door de hel" lopen, voelt goed!

Lying leg curl
10 x 15
8 x 27,5
8 x 27,5
5 x 30

Adductor
3 x 10 x 95 VPR

Abductor
3 x 10 x 80 VPR

Standing calf raises
3 x 10 x 85 VPR

De training van vandaag voelde heerlijk aan. Heb voor mijn gevoel lekker kunnen knallen en er flink mijn schouders onder kunnen zetten. Gingen alle trainingen maar zo! Het smaakt altijd naar meer :D.

Sinds twee dagen helaas wel flink veel pijn in mijn (beide) knieen. Normaal is het een knie tegelijk, nu dus allebei. Lastig.. Vannacht door de pijn zelfs wakker geworden en daar nog even wakker van gelegen. Denk toch dat het tijd wordt opnieuw mijn orthopeed in te schakelen als dit zo blijft. Het frustrerende is, is dat er gewoon niets aan te doen is. Maar omdat ik zo vaak pijn hebt, en de pijn duidelijk erger wordt, twijfel ik soms of er misschien toch niet iets anders is. Misschien is er toch een manier waarop ik geholpen kan worden? Gelukkig geen last van knieen bij lunges, wel bij leg press. Vandaar dat ik vooral lunges wil doen wanneer mijn knieen weer eens kuren hebben.

Wekelijkse update
Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven

Als ik volgende week nog 66.5 weeg ga ik naar 2500 kcal. Aangezien ik vanaf aankomende week een vierdaagse split ga doen, lijkt het me logisch dat ik op den duur sowieso over moet gaan naar 2400-2500 kcal.
Vanavond eten bij mijn schoonmoeder (vaak dan in de surplus omdat ze zo lekker kan koken, wel gezond though, dus heb er inmiddels vrede mee), donderdag cheat bij Shabu :rolleyes: en zaterdag ga ik een dagje shoppen (smart bar en oatmeal cookie gaan mee, maar lunch zal gewoon bij een brasserie of iets dergelijks zijn). Dus deze week blijf ik op 2400 kcal met vanavond en zaterdag daar wellicht wat boven, en donderdag sowieso flink er boven :D. Misschien geeft dat het laatste tikje naar 67/67.6 kg, dan kan ik nog even een weekje op 2400 blijven :).

Benieuwd naar wat de split me gaat opleveren. Heb er zin in!

Nicee je dl, denk inderdaad dat 5 per keer wel goed is om mee op te hogen als het nu nog zo makkelijk gaat

kijk aan, je kunt nog meer gaan ophogen dus, lekker!!
en wat yvn zegt: gewoon doen hoor met 5 kilo ophogen, je kunt altijd als het zwaarder voelt naar de 2,5 gaan...ooit ;)

Zo zie je maar.. techniek goed doet wonderen! Ik hoogde soms met 5 kg op en soms met 2,5. Mijn gewichten zaten natuurlijk niet zo hoog. Maar ik zat met mijn max wel 10 kg boven mijn BW. Maar jij gaat gewoon super!

ben benieuwd hoe de 4 dagen split je bevalt. Mij in ieder geval erg goed.
Je gewicht gaat netjes he! lekker een weekje aankijken met je schema en het lekkere eten en dan verder kijken. Je doet het super!

Nicee je dl, denk inderdaad dat 5 per keer wel goed is om mee op te hogen als het nu nog zo makkelijk gaat
Ja, het had echt met mijn techniek te maken. Het verder verdiepen met behulp van filmpjes etc. heeft me goed gedaan. Toen ik begon ging het ontzettend soepel, weet niet waar ik de afgelopen keren mee aan het kloten was.. Geeft echt energie dat het gewicht dan ineens zo makkelijk van de grond komt :D. Ben denk ik al snel te "eager", wilde het liefst nog een extra set eraan plakken met 10 kg extra ofzo, maar dan toch bang het te overdrijven en eventueel een blessure of iets dergelijks op te lopen. Dus dan maar netjes elke week +5 kg erbij, als het moeizamer begint te gaan +2,5 :)
kijk aan, je kunt nog meer gaan ophogen dus, lekker!! en wat yvn zegt: gewoon doen hoor met 5 kilo ophogen, je kunt altijd als het zwaarder voelt naar de 2,5 gaan...ooit ;)
De techniek maakte overduidelijk het verschil, de stang kwam nu erg gemakkelijk van de grond, dat geeft moed! Wil alleen te snel te veel, maar het verstandige stemmetje in mijn achterhoofd heeft inmiddels gelukkig de overhand genomen ;). In ieder geval blij dat ik nu zeker ben over de uitvoering, dat maakt de DL meteen een stuk leuker om uit te voeren :).
Zo zie je maar.. techniek goed doet wonderen! Ik hoogde soms met 5 kg op en soms met 2,5. Mijn gewichten zaten natuurlijk niet zo hoog. Maar ik zat met mijn max wel 10 kg boven mijn BW. Maar jij gaat gewoon super! ben benieuwd hoe de 4 dagen split je bevalt. Mij in ieder geval erg goed. Je gewicht gaat netjes he! lekker een weekje aankijken met je schema en het lekkere eten en dan verder kijken. Je doet het super!
Precies, weer verbazingwekkend hoeveel dat uit kan maken! Wilde het liefst een laatste set met 10 kg extra doen, zo soepel ging het. Maar het verstandige stemmetje wint het inmiddels :). Dus dan maar wat meer reps en netjes elke week 5kg erbij, als het lastiger wordt 2,5kg. 10 kg boven bodyweight, zou het echt enorm fijn vinden dat zelf ook te kunnen, lijkt me een mooi, nieuw doel :). .. Maar dan eerst maar eens naar bodyweight op zichzelf toewerken :rolleyes:. Mijn gewicht gaat inderdaad netjes, ik ervaar nu eindelijk de controle te hebben daarover zodat ik minder moeilijkheden met voeding heb. Een verademing, al gaat het nog steeds de ene dag beter dan de andere. De goede dagen nemen inmiddels de overhand. En gister he.. Na het eten bij mijn schoonmoeder wilde ik weer mijn appeltje door de kwark schrappen (want: voedinginname is bij schoonmoeder standaard hoger), maar ik was in een heldenbui en dacht "f**k it", ik wil die gains, als het te hard gaat neem ik gewoon weer even gas terug. Dus gisteren geheel ongepland rond de 2500 kcal gegeten, en ik voel me er voor de eerste keer gewoon goed bij :).
.. Maar nu wel af en toe een stemmetje dat zegt dat ik donderdag all you can eat sushi en zaterdag een lunch ga verorberen en ik kan verwachten dat de weegschaal zondag misschien meer naar rechts doorslaat dan ik eigenlijk wil :rolleyes:

Je wil vaak te snel.. maar dan beter verstandig elke keer wat ophogen en techniek op 100% houden dan dat je daar mee mis gaat he!
Goed dat je nu ook merkt dat JIJ controle hebt over je eten en gewicht. Er zijn soms moeilijke momenten maar zoals je ziet je geeft er niet aan toe. Je hebt een doel en dat ga je halen! Jij weet wat je lichaam wel en niet kan hebben en juist door zo eten leer je dat des te beter kennen!

enne.. met zo een week met wat extra cheats.. Misschien even op een later tijdstip wegen? Kan je misschie beter gerust stellen omdat dat een wat reëler beeld geeft. . :)

hoe is het met dat meisje uit je gym? heeft ze nog naar gekeken?

DBB knokploeg staat paraat hoor ;)

Je wil vaak te snel.. maar dan beter verstandig elke keer wat ophogen en techniek op 100% houden dan dat je daar mee mis gaat he! Goed dat je nu ook merkt dat JIJ controle hebt over je eten en gewicht. Er zijn soms moeilijke momenten maar zoals je ziet je geeft er niet aan toe. Je hebt een doel en dat ga je halen! Jij weet wat je lichaam wel en niet kan hebben en juist door zo eten leer je dat des te beter kennen! enne.. met zo een week met wat extra cheats.. Misschien even op een later tijdstip wegen? Kan je misschie beter gerust stellen omdat dat een wat reëler beeld geeft. . :)
Precies, de focus op de techniek, absoluut geen zin in een blessure!! .. Heb daar inmiddels wel van geleerd gelukkig :). Alleen soms voelt het alsof je even je "trots" opzij moet zetten.. :o.
Vind het sowieso interessant om nu bepaalde dingen aan toe voelen omtrent je lichaam en dergelijke. Je bent denk ik nooit uitgeleerd.
Zat er ook over de twijfelen om voor de "veiligheid" op een ander moment te wegen, maar dan ga ik juist die confrontatie weer uit de weg.. Dus.. Kop omhoog en ik ga gewoon vol trots en glorie op die weegschaal staan :D.

hoe is het met dat meisje uit je gym? heeft ze nog naar gekeken? DBB knokploeg staat paraat hoor ;)
Hahaha, als ik me nog niet sterk voelde, dan voel ik me dat nu wel :D. Lief dat je er naar vraagt!
Ze zegt nu weifelend "hallo".. Mijn trainingsmaatje (man) zei wel dat het hem opvalt dat ze me constant in de gaten houdt als ik bezig ben ik niet kijk.
Blijf het een rare kwibus vinden.. Afgelopen zondag was ze er weer. Ik bezig met DL, zij aan de andere kant van de zaal ook. Voelde me toch even onzeker, maar heb er inmiddels gelukkig al snel schijt aan :).

Haha! Oh dear, she'll better behave :rolleyes:.

Terug
Naar boven