- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje meid!Lekker bezig Sanne! Al een idee wanneer je weer gaat opbouwen met kcal? Dat zal ook wel weer een boost geven.
.Thanks Neet!

Jaaa, was zo lekker! Even opladen en dan weer terug gas geven, heerlijk!Lekker dat je weer kon trainen!
Het is altijd goed om zo nu en dan ook je rust even te pakken. Het voelt dan gewoon zalig om weer te kunnen en mogen knallen! Dat merk ik zelf ook.
Met dips uitkijken. Als het bij je schouders niet goed voelt zou ik het niet forceren. Kan je lang last van houden... *ervaring helaas*
.*Doet nog steeds glunderen als iemand zegt dat ik guns heb*lkkr weer aan de slag, nice pic goeie gun
ps. gefeli
Haha, thanks Leon, nu glunder ik nog meerGefeliciteerd en heb je wel een wapenvergunning voor die pistolen?
.Dankjewel meid!Nog gefeli!!!!
Heeft bij mij heeeeel lang geduurd voor ik kon dippen. Heb het gelukkig nu kunnen oefenen bij f4f dmv assisted dips, maar is niet echt the real deal merk ik nu. Ik krijg er trouwens enorm veel schouder spierpijn van (hele kop), dus ook een goede schouder bouwer denk ik zo.
Ik heb een hekel aan spotters die met de fikken erbij zitten terwijl ik weet dat ik er min 8-10 easy kan.. gaat mij alleen om de doodvallende reps en excentrische reps, maar dat snappen sommige spotters niet![]()
Laatste tijd doe ik alles zonder spot en merk wel dat ik meer progressie boek met die extra reps. Gelukkig gaat mn vriend weer af en aan mee naar de gym (ja ik wil ook gewoon een beest van een vent), dus heb weer zo nu en dan een spotter. Ach en leer al nieuwe peeps kennen bij f4f dus ik kan ook vragen natuurlijk
![]()
.
.Thanks Freakjam!Happy happy bday Sanne! Fijn dat je weer bent opgeknapt en hebt kunnen trainen![]()

Dankjewel KevvL!
Thanks!

Dankjewel Robke

Thanks Pillz!
Dankjewel!

Maarrrr ik denk als hij er van geproefd heeft en tijd serieus traint dat ook hij verslaafd is en meer wil
Ben er dan ook superblij mee! Dankjewel!

Beter laat dan nooit
. Thanks! ^^Jaaaa, bof er flink mee!

Heerlijk he, ben goed verwend!Cool de cadeaus! Zo wil ik ook wel jarig zijn.
Nog even via deze weg ook gefeliciteerd!lekker genieten morgen met trainen met je nieuwe gear.
![]()

Jup, kan natuurlijk niet anders dan dat mijn trainingen nu nog knallender worden..

Zeker, ben er dan ook erg blij mee!ah nice die kadootjes!!!
Jammer dat zo'n "beest" niet ff aan komt waaien XD Spiermassa boeit m niets en ja, ik vind dat raarMaarrrr ik denk als hij er van geproefd heeft en tijd serieus traint dat ook hij verslaafd is en meer wil
![]()
Die eerste maanden zijn ook niet de meest leuke. Je lichaam is nog zoekende qua beweging en je kracht is nog niks. Hoop dat hij nu wel echt doorzet.
.True!

Daar weet jij helemaal niets van af, van mijn b-day seks