AndroidHealthClinic

Sanne's log

Van harte gefeliciteerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Lekker bezig Sanne! Al een idee wanneer je weer gaat opbouwen met kcal? Dat zal ook wel weer een boost geven.
Dankje meid!
Heb nog geen idee wanneer ik weer wil gaan opbouwen.. Het gaat nu nog lekker, lichamelijk en psychisch ook. Denk dat ik vanzelf aanvoel wanneer het weer tijd is langzaam kcal op te schroeven en weer in een clean bulk te belanden. Als mijn training bijvoorbeeld qua kracht achteruit gaan en ik langere tijd mezelf futloos voel (als in: een refeed is niet genoeg om mijn lijf weer een goed gevoel te geven), dan is het denk ik gewoon tijd :).

Thanks Neet! :kiss:

Lekker dat je weer kon trainen!
Het is altijd goed om zo nu en dan ook je rust even te pakken. Het voelt dan gewoon zalig om weer te kunnen en mogen knallen! Dat merk ik zelf ook.

Met dips uitkijken. Als het bij je schouders niet goed voelt zou ik het niet forceren. Kan je lang last van houden... *ervaring helaas*
Jaaa, was zo lekker! Even opladen en dan weer terug gas geven, heerlijk!
Thanks voor de tip rondom dips, vind het nog erg lastig aanvoelen wanneer ik nou het best door kan zetten of niet.. Better safe than sorry dus.. Gelukkig gaan mijn triceps tot nu toe nog erg goed met elastiek, dus het heeft geen haast :).

lkkr weer aan de slag, nice pic goeie gun

ps. gefeli
*Doet nog steeds glunderen als iemand zegt dat ik guns heb*
Dankje!

Gefeliciteerd en heb je wel een wapenvergunning voor die pistolen?
Haha, thanks Leon, nu glunder ik nog meer :p.

Nog gefeli!!!!

Heeft bij mij heeeeel lang geduurd voor ik kon dippen. Heb het gelukkig nu kunnen oefenen bij f4f dmv assisted dips, maar is niet echt the real deal merk ik nu. Ik krijg er trouwens enorm veel schouder spierpijn van (hele kop), dus ook een goede schouder bouwer denk ik zo.

Ik heb een hekel aan spotters die met de fikken erbij zitten terwijl ik weet dat ik er min 8-10 easy kan.. gaat mij alleen om de doodvallende reps en excentrische reps, maar dat snappen sommige spotters niet :P

Laatste tijd doe ik alles zonder spot en merk wel dat ik meer progressie boek met die extra reps. Gelukkig gaat mn vriend weer af en aan mee naar de gym (ja ik wil ook gewoon een beest van een vent:D), dus heb weer zo nu en dan een spotter. Ach en leer al nieuwe peeps kennen bij f4f dus ik kan ook vragen natuurlijk:P
Dankjewel meid!

Duidelijke uitleg rondom je eigen ervaringen met dippen, many thanks! Assisted dips mis ik heel erg, dat je zeg maar op zo'n "plateau" met tegengewicht kunt staan.. Die hebben ze hier helaas niet.. Doe het nu met elastiek, en mijn triceps gaan daar tot nu toe gelukkig nog erg goed op! Hoop dat de tijd vanzelf aanbreekt dat ik mezelf zonder al te veel moeite gewoon een simpele rep omhoog krijg :).

Die spotters.. Heb echt de luxe praktisch altijd Tdwag "bij de hand" te hebben :'). Op een gegeven moment raak je dan blijkbaar ook zodanig op elkaar ingespeeld dat een andere spotter gewoon echt niet fijn aanvoelt.
Die vriend van je moet je gewoon elke keer meesleuren, als beestin heb je gewoon recht op een beest ;).

Happy happy bday Sanne! Fijn dat je weer bent opgeknapt en hebt kunnen trainen :D
Thanks Freakjam!
Blij dat ik me niet meer zo beroerd voel! :D

Dankjewel KevvL!

Thanks! :D

Dankjewel Robke :kiss:

:D

Thanks Pillz!

Dankjewel! :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

B-day update

Heb vandaag van mijn hubby aardig wat moois geharvest.. ;)
De oogst:

Adidas 2.0 Powerliftschoenen
Straps van Warrior Powerliftingear
Knee sleeves van Warrior Powerliftinggear

Dat staat natuurlijk gelijk aan instant happiness :D

Diamonds are a girls' best friend? Geef mij dit maar!

Mooie cadeaus!! Gefeliciteerd Sanne!

beetje laat, maar nog gefeliciteerd sanne:)

Vet die cadeaus!!!

Cool de cadeaus! Zo wil ik ook wel jarig zijn. :o
Nog even via deze weg ook gefeliciteerd! :D lekker genieten morgen met trainen met je nieuwe gear. :D

Erg nice die cadeaus!!:D

ah nice die kadootjes!!!

Jammer dat zo'n "beest" niet ff aan komt waaien XD Spiermassa boeit m niets en ja, ik vind dat raar :p Maarrrr ik denk als hij er van geproefd heeft en tijd serieus traint dat ook hij verslaafd is en meer wil :D

Die eerste maanden zijn ook niet de meest leuke. Je lichaam is nog zoekende qua beweging en je kracht is nog niks. Hoop dat hij nu wel echt doorzet.

Zodra er vooruitgang te zien is, ben je verkocht :D

wacht ff.

Geen birthday sex????

Kan toch niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.232
Mooie cadeaus!! Gefeliciteerd Sanne!
Ben er dan ook superblij mee! Dankjewel! :D

beetje laat, maar nog gefeliciteerd sanne:)
Beter laat dan nooit ;). Thanks! ^^

Jaaaa, bof er flink mee! :o

Cool de cadeaus! Zo wil ik ook wel jarig zijn. :o
Nog even via deze weg ook gefeliciteerd! :D lekker genieten morgen met trainen met je nieuwe gear. :D
Heerlijk he, ben goed verwend! :rolleyes:
En dankjewel! :D

Jup, kan natuurlijk niet anders dan dat mijn trainingen nu nog knallender worden.. ;)

ah nice die kadootjes!!!

Jammer dat zo'n "beest" niet ff aan komt waaien XD Spiermassa boeit m niets en ja, ik vind dat raar :p Maarrrr ik denk als hij er van geproefd heeft en tijd serieus traint dat ook hij verslaafd is en meer wil :D

Die eerste maanden zijn ook niet de meest leuke. Je lichaam is nog zoekende qua beweging en je kracht is nog niks. Hoop dat hij nu wel echt doorzet.
Zeker, ben er dan ook erg blij mee!

Hmm.. Ze zeggen dat wanneer er een aantrekkelijk vrouw in de buurt van een man traint, diens testosteronniveau omhoog gaat waardoor hij juist als een gek tekeer wil gaan.. Dus vooral veel samen trainen, denk dat hij vooral kan knallen wanneer je glutes of iets dergelijks voor zijn neus gaat trainen ;).

Zodra er vooruitgang te zien is, ben je verkocht :D
True! :D

wacht ff.

Geen birthday sex????

Kan toch niet?
Daar weet jij helemaal niets van af, van mijn b-day seks :rolleyes:
.. Ben ik even blij dat er verschillende vormen van cardio zijn .. ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB

Met mijn nieuwe gear :D

SQ
10 x 20
8 x 30
8 x 40
6 x 45
6 x 50 VPR
3 x 55 VPR
1 x 60 PR, en ging nog soepel eigenlijk ook :D

DL
6 x 50
6 x 60
3 x 65
3 x 70
1 x 70 Oef, vind DL na SQ enorm tegenvallen..
5 x 60

SLDL
8 x 50
7 x 55
8 x 50
15 x 50 VPR, mooie rep-out :)

Plate loaded incline leg press
8 x 60
8 x 65
8 x 70
8 x 75
8 x 80
Ging heerlijk vandaag. Vorige weken na SQ en DL elke keer rond 55/60 gehangen, vandaag zat er duidelijk meer in.

Cable pullthrough op step nieuw
12 x 18
12 x 23
12 x 27
12 x 29.6
12 x 29.6
Door op step te staan voel ik hem veel beter, lekker!

Rating
4 / 5
I'm back! :D

Maandelijkse update: centimeters
Borst: - 0.5
Taille: - 1.5
Bovenarm: - 2
Bovenbeen: - 2.5 Jaaaaa, ein-de-lijk! :D
Heup: - 1

Conclusie: heb eindelijk de goede weg gevonden in de cut. Het gaat lekker!

Ik zie minnetjes, wooooop!!

jaahh she's back!!!:D

hahaha werkt dat ook bij vrouwen als ze een aantrekkelijke man zien trainen :p?

Heb je voorbeeld van de cable pull through op de step? Ik zit er ook aan te denken die weer toe te voegen.. ik wil dikke glutes!

Gefeliciteerd met je mechanische doping skwaats :p

jaahh she's back!!!:D

hahaha werkt dat ook bij vrouwen als ze een aantrekkelijke man zien trainen :p?

Heb je voorbeeld van de cable pull through op de step? Ik zit er ook aan te denken die weer toe te voegen.. ik wil dikke glutes!

lekker getraind en nice die update :D

De meeste grote mannen in de gym hebben om mysterieuze reden al hoog testosteron level huehuehue

Goede squats! Op naar 70

Jaloers makende training en super progressie! Nou wat wil je nog meer he! :D topper!

Yeah super nice workout Sanne! Welcome back! En je hebt mooie schoenen gekregen, ik heb ze ook ;-)

Terug
Naar boven