MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Juuuup, vooral het minnetje bij mijn benen is errrrg fijn! ^^

jaahh she's back!!!:D

hahaha werkt dat ook bij vrouwen als ze een aantrekkelijke man zien trainen :p?

Heb je voorbeeld van de cable pull through op de step? Ik zit er ook aan te denken die weer toe te voegen.. ik wil dikke glutes!
Er weer tegenaan! :D
Hmm, bij mij werkt het overigens wel hoor.. Een beest van een vent lekker zien beesten en tekeer zien gaan :rolleyes:

Kan geen voorbeeld vinden van die cable pull through op de step.. Maar doe ze gewoon bij cable station als "normale pullthrough", maar dan op een step :o. Wel eventjes uitvinden wat de juiste afstand is vanaf het begin van de cable, maar hij bevalt mij op deze manier vele malen beter!

Gefeliciteerd met je mechanische doping skwaats :p
Ghehe, thanks Leon! :D

lekker getraind en nice die update :D
Voelt heerlijk als zowel training als meetpunt voor progressie prima gaan! ^^

De meeste grote mannen in de gym hebben om mysterieuze reden al hoog testosteron level huehuehue

Goede squats! Op naar 70
True, true.. Kan je nagaan als er vrouwelijke schoon in de buurt traint :rolleyes:.
Squats gaan nog altijd gestaag vooruit, laat die 70 maar komen!

Jaloers makende training en super progressie! Nou wat wil je nog meer he! :D topper!
Hij ging heerlijk, weer terug in het zadel! :kiss:

Yeah super nice workout Sanne! Welcome back! En je hebt mooie schoenen gekregen, ik heb ze ook ;-)
Top om knallend terug te komen ^^.
Heb je ze ook in dezelfde kleur? Tdwag heeft ze in wit/blauw, ook wel mooi.. Ben zelf gek van Adidas Essentials, dus geen wonder dat ik voor zwart/wit koos :o.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP
10 x 20
5 x 25
3 x 30
7 x 37.5 VPR
3 x 37.5
3 x 37.5

BP, breed
8 x 30
8 x 32.5
8 x 35

CGBP
8 x 30
4 x 32.5
7 x 30
9 x 27.5

Db incline press
6 x 12
8 x 10
8 x 10
11 x 10

Db shoulder press
8 x 9
6 x 9
7 x 9
11 x 8

Plate front raises
10 x 10
10 x 15 VPR
7 x 15
12 x 10

Skullcrushers
10 x 12
7 x 14.5 PR
10 x 12
11 x 12 VPR

Machine flyes
10 x 20
8 x 25
4 x 30
6 x 25

Rating
3.5 / 5
Vooral erg tevreden over mijn bench. Geef me helemaal in compounds, begint nu als gevolg te krijgen dat ik in oefeningen voor kleine spiergroepen weinig meer over heb om te geven. Vind ik oke, zolang ik maar goed blijf presteren op de compounds. Kleine spiergroepen weet ik alsnog goed uit te putten, dus vind het prima gaan zo!

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg
Week 12 (1900 kcal + 3x cardio) 66 - 3 kg
Week 13 (1900 kcal + 3x cardio) 65.5 -0.5 kg
Week 14 (1900 kcal + 3x cardio) 65 -0.5 kg
Week 15 (1800 kcal + 3x cardio) 65 gelijk gebleven.
Week 16 (1800 kcal + 3x cardio) 64 - 1 kg
Week 17 (1800 kcal + 3x cardio) 63.25 - 0.75 kg
Week 18 (1800 kcal + 3x cardio) 63.5 + 0.25 kg
Week 19 (1800 kcal, geen cardio) 62.5 - 1 kg
Deze week wat minder KT en geen cardio gedaan, gewicht heeft daar niet onder geleden. Scheelt natuurlijk denk ik ook dat de vakantie over is: elke keer netjes fietsend naar en van station en lichamelijk meer actief.
Wil cardio laten voor wat het is, kijken wat dit gaat doen. Volgende week eventueel als ik me daar beter bij voel weer 1 a 2 keer per week cardio. Neig er vooralsnog naar eerder lager te gaan in kcal omdat ik op dit moment maar erg weinig hongermomenten heb en een grafhekel heb aan cardio :o.
Meningen hierover? ^^

Lekkere lange training! En genoeg (V)PR's weer! NIce ook die BP!

Je gewicht gaat goed. Ik zou niet té laag in kcal gaan zitten. Een hekel hebben aan cardio kan ik me voorstellen. Maar wei weet met het fietsen wat je nu doet gaat het gewoon wel zo gestaag door. Hoever wil je gaan met je cut?

Mooie bench/training! En ik heb ook een grafhekel aan cardio, ik houd van eten maar eet liever wat minder dan cardio doen. Ben het wel eens met Marina: niet té laag gaan. Maar dat geldt ook wanneer je je tekort met cardio zou creëren... Ik zou doen waar jij je prettig bij voelt, en als dat geen cardio is, dan zou ik dat ook lekker niet doen :p

Je moet ook alles geven bij de compounds.
Dan maar minder energie bij de isolatie oefeningen.

Zijn ook stuk minder belangrijk als de compounds ;)

Ik geef meestal ook alles bij de compounds en dan wat meer higher rep sets bij de isolatie oefeningen. Gewicht zegt toch niks, als mn spieren maar lekker gesloopt zijn:D

• #2.246
Lekkere lange training! En genoeg (V)PR's weer! NIce ook die BP!

Je gewicht gaat goed. Ik zou niet té laag in kcal gaan zitten. Een hekel hebben aan cardio kan ik me voorstellen. Maar wei weet met het fietsen wat je nu doet gaat het gewoon wel zo gestaag door. Hoever wil je gaan met je cut?
Heerlijk om in het weekend de tijd te hebben!
Hoop dat cutten op deze manier lekker goed blijft lopen, zonder cardio.. Nog niet veel hongergevoel, dus kan daarna nog altijd eerst besluiten voeding nog wat omlaag te gooien.
Heb geen vaststaand punt wanneer ik wil stoppen met cutten. Als ik het voldoende vind, ga ik langzaam richting onderhoud om daar van uit weer langzaam in de lean bulk te stappen. Pas sinds enkele weken verlies ik vet op mijn benen, dus wil voorlopig vooral doorzetten!

Mooie bench/training! En ik heb ook een grafhekel aan cardio, ik houd van eten maar eet liever wat minder dan cardio doen. Ben het wel eens met Marina: niet té laag gaan. Maar dat geldt ook wanneer je je tekort met cardio zou creëren... Ik zou doen waar jij je prettig bij voelt, en als dat geen cardio is, dan zou ik dat ook lekker niet doen :p
Thanks meid, ben ook erg tevreden over mijn bench!
En precies, ik eet ook liever minder dan dat ik cardio moet toevoegen :o. Het meest ideale zou zijn dat ik voldoende cardio krijg door het heen en weer fietsen naar het station, dan hoor je mij absoluut niet klagen :rolleyes:.

Je moet ook alles geven bij de compounds.
Dan maar minder energie bij de isolatie oefeningen.

Zijn ook stuk minder belangrijk als de compounds ;)
Dat blijf ik ook zeker doen, vind het sowieso heerlijk om daar lekker los te gaan!
.. En wil natuurlijk gewoon rap omhoog met SQ en moet en zal uiteindelijk bij 50 BP belanden :rolleyes:.

Ik geef meestal ook alles bij de compounds en dan wat meer higher rep sets bij de isolatie oefeningen. Gewicht zegt toch niks, als mn spieren maar lekker gesloopt zijn:D
Precies, als je het maar gewoon flink voelt! Ene training werk ik dan wat isolatie betreft meer met hoge reps, dan weer wat lager.. Begin nu goed aan te voelen waar mijn lijf die training "behoefte" aan heeft, dat traint een stuk lekkerder!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
10 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45 VPR?
10 x 35

Lat pulldown breed
8 x 36.6
8 x 39
10 x 32

Lat pulldown, smal
8 x 41.3
5 x 49.6 PR
16 x 32

Chest supported db rows nieuw
11 x 8
10 x 8
10 x 9
10 x 9
Nog even aftasten hoe en wat, maar het voelde wel lekker. Deze houden we er voorlopig in!
Deze oefening dus.

Db side raises
10 x 5
10 x 6
5 x 7
10 x 6 Bij een van de laatste reps voelde mijn schouders ineens flink onprettig..

Reversed flyes machine
10 x 15
10 x 15
8 x 15
8 x 15

Smith shrugs
10 x 40
10 x 44 PR
10 x 44
10 x 44

Overhead cable curls
10 x 6.8
10 x 9
5 x 11.3
8 x 9
10 x 6.8

Facepulls
Even licht en hoger in reps, schouder voelt kut sinds de side raises..
15 x 11.3
12 x 11.3
12 x 11.3
12 x 11.3

Rating:
3 / 5
Ging lekker!

En vanavond.. Cheatmeal! :D

Side raises, dan voelen de schouders altijd onprettig. Wat doet die oefening toch altijd pijn :D
Ik vind 45kg BOR netjes hoor!

die chest supported db rows doe ik ook vaak.

Zelf probeer ik de db zo ver mogelijk omhoog naar achteren te trekken.

Lekker duidelijk weer :D

hahaha

Niet in rechte lijn omhoog, maar zo ver mogelijk naar achteren.

En je kan altijd om het wat pittiger te maken ff een hold doen bij top contractie.

Is sowieso een oef die je niet heel zwaar kan uitvoeren, want dan ga je cheaten.

Lekkere train!

Ik ga die chest supported rows ook maar s proberen:)

Goeie ass :eyebrow:

Lekker getraind! en die chest supported row is lekker. Goed knijpen bovenin en even vasthouden. Ook zo een lekker gevoel. :D

enjoy the B-day Cheat!

hahaha

En je kan altijd om het wat pittiger te maken ff een hold doen bij top contractie.

Is sowieso een oef die je niet heel zwaar kan uitvoeren, want dan ga je cheaten.

Lijkt erg op de 'batwings' die ik doe, maar die is plat (geen incline). Lekker voor de schouderbladen+omgeving.

• #2.254
Side raises, dan voelen de schouders altijd onprettig. Wat doet die oefening toch altijd pijn :D
Ik vind 45kg BOR netjes hoor!
In plaats van "lekker pijn" cq "branden" was het helaas wel een pijtje waarvan ik dacht "numoetikeventjesgaanuitkijken". Gelukkig pijnloos wakker geworden, dus het is met een sisser afgelopen ;).

Dankjewel! Rug is denk ik sowieso mijn sterkste punt. Vind BOR dan ook "toevallig" een van de lekkerste oefeningen om te doen :rolleyes:.

Ben altijd standaard twee a drie weken aan het mopperen op een nieuwe oefening voordat ik er zeker van ben dat ik hem goed uitvoer :o.
Zit dus inderdaad nog te tobben met de "lijn" waarin ik de db's moet trekken.. Stoot soms nog af en toe tegen mijn bovenbeen waardoor het direct minder stabiel wordt, irritant!
Maar als ik het goed begrijp dus vanaf de grond bekeken niet in een rechte lijn omhoog denken, maar schuin naar achteren.. En bovenin even lekker vasthouden.
Volgende week pak ik even licht gewicht om dat eens beter uit te gaan vogelen, thanks voor de feedback! :D

Lekkere train!

Ik ga die chest supported rows ook maar s proberen:)
Afwisseling is altijd goed!! :heart:
Moet dus nog een beetje mijn weg in de oefening vinden, maar vind het wel even een fijne variatie na langere tijd db/cable rows gedaan te hebben :).

Thanks snoeperd ^^

Lekker getraind! en die chest supported row is lekker. Goed knijpen bovenin en even vasthouden. Ook zo een lekker gevoel. :D

enjoy the B-day Cheat!
Volgende week pak ik nog even minder gewicht en ga ik de beweging bovenin eens goed vasthouden en naar de juiste lijn van de beweging zoeken! Altijd leuk om weer eens iets nieuws te leren ^^.
En dankjewel, de cheat is absoluut gelukt :rolleyes:. Eet momenteel qua carbs eigenlijk alleen nog maar oats en af en toe klein handje muesli, dus had het gevoel alsof mijn lichaam werkelijk alle carbs al een malle opzoog, heerlijk opladen :p.

Lijkt erg op de 'batwings' die ik doe, maar die is plat (geen incline). Lekker voor de schouderbladen+omgeving.
Hmm, die batwings.. Heb je daar een goed filmpje van of iets dergelijks? Je wekt wederom mijn interesse! ^^

Ghehe, thanks! ^^
Altijd al in zeer ruime mate veel ass gehad, nu maar eens een goede vorm erin kweken :p.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteravond cheat gehad voor mijn B-day, het werd Bazar in Rotterdam :heart:
Carbs aangevuld, doet mijn lijf goed!
Vooraf: pide met diverse smeersels en kleine hapjes
Hoofdgerecht: grote kipspies met rijst/potato wedges/kerrie-yoghurtmayonaise (en uiteraard wat van andere borden overbleef gegeten :rolleyes:
Nagerecht: grand dessert :D (veeeeeel: B&J ijs, Turks fruit, "engelenhaar", chocolademousse, slagroom etc.)

En het cadeau.. Nieuwe sportoutfit!
Sanne aan de legging.. Het moet niet gekker worden..
Bewijs!

Training van vandaag: LB dag 1

DL
5 x 50
5 x 60
5 x 65
3 x 70
2 x 75
5 x 65

Paused SQ
8 x 20
6 x 30
6 x 40
5 x 50
3 x 55
10 x 40

Reversed lunges
20 x 14 PR
20 x 14
20 x 14
20 x 14
24 x 14
Hijgend als een paard, maar oh zo lekker deze oefening :heart:

Goblet SQ
10 x 20
10 x 22 PR
10 x 22
10 x 22

Glute hyperextension
15 x 6
15 x 6
15 x 6
15 x 6

Cable glute kickbacks
10 x 16.3
10 x 16.3
10 x 16.3
10 x 16.3

Standing calf raises
10 x 40
10 x 45
10 x 50
10 x 55

Rating
4 / 5
Ontzettend genoten!

Zo hey, daar ben je wel even mee bezig lijkt me? :p

Wat een volume!!! O.O

Staat je goed die leggings!! :D you go girl!

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Wat een volume!!! O.O

Staat je goed die leggings!! :D you go girl!

Die legging staat je zeker goed! Niks om je druk over te maken :D

Die legging staat je super! enne.. armen zien er mooi uit! Delts en triceps!
Ach.. in zijn geheel echt mooi gespierd!

lekker getraind en gecheat ook!

hnnng legging

Terug
Naar boven