AndroidHealthClinic

Sanne's log

Die legging staat je heel erg goed Sanne! Coole foto's ook! Ik heb trouwens dezelfde kleur schoenen als jij! :D
Erg jaloers op je bday cheat trouwens.. B&J :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Zo hey, daar ben je wel even mee bezig lijkt me? :p
Jup, maar dat vind ik helemaal niet erg wanneer ik daar de tijd voor heb.. ;)

Thanks Marr! :)

Wat een volume!!! O.O

Staat je goed die leggings!! :D you go girl!
Dankje meid, het moest er toch maar eens van komen! :D

Die legging staat je zeker goed! Niks om je druk over te maken :D
Thanks Kuonanouk, moest even die drempel over.. Maar moet bekennen nu meteen niets anders meer te willen :o. Wat een verademing, het traint gewoon veel lekkerder!

Die legging staat je super! enne.. armen zien er mooi uit! Delts en triceps!
Ach.. in zijn geheel echt mooi gespierd!

lekker getraind en gecheat ook!
Thanks meid! Begin nu zelf ook duidelijk progressie te zien! Had even nodig om wat dingetjes uit te vinden en wat meer naar ratio dan naar gevoel te luisteren, maar het werpt zijn vruchten af ^^.

Hnnng, dankje :kiss:

Die legging staat je heel erg goed Sanne! Coole foto's ook! Ik heb trouwens dezelfde kleur schoenen als jij! :D
Erg jaloers op je bday cheat trouwens.. B&J :eek:
Dankje Freakjam! Vind stiekem die "actie-foto's" foto's toch wel het leukst, kan ik ook zien hoe mijn houding er uitziet aan waar ik eventueel aan kan werken :).
Die schoenen zijn heerlijk he.. Goede smaak heb je ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB

BP
10 x 20
5 x 30
5 x 30
5 x 36.5
5 x 36.5
5 x 36.5
Eerste werkset voelt voor mijn gevoel altijd veel zwaarder dan de volgende werksets.. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen dit? :o

BP paused, elastiek
8 x 20
6 x 24
5 x 26.5 PR

EZ-bar OHP
8 x 18
6 x 22 VPR
3 x 24.5 PR
7 x 20.5
11 x 18

Cable seated row
8 x 39
8 x 45
6 x 49.6 PR
10 x 45 VPR
15 x 39

Dips, elastiek
x 17 VPR
x 10
x 10
Elastiek, licht (minder weerstand)
x 6
x 5
BW
x F :o

Chin ups, elastiek
x 12 VPR
x 5
x 5
x 5
x 5
BW
x 1
x 1

Rating
4 / 5
Lekker!

mijn eerste set is altijd zwakker dan de tweede. probeer dit altijd op te lossen door me 1x me werkset te pressen voordat ik begin

mooie foto's meid!!!! staat je goed!

Zou anders ophogen naar je werkset eens proberen... 20; 27.5; 32.5 en dan je werkset

Lekker getraind en weer genoeg (V)PR's! Nice!

enne.. heb dat zelf ook altijd met BP.. eerste set lijkt wel wennen en daarna denk je waarom was die eerste set zo zwaar?? :D

nice training!

Ik heb dat ook hoor, pas als mn spieren goed warm zijn gaat t lekker. Meestal pas laatste set

Mooie training...

...en legghnnng..

goeie dosis (v)pr's weer.

Niets mis mee zo een strakke broek..kan je makkelijk hebben

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.272
Nu ik eenmaal in legging heb getraind wil ik niet anders meer.. Dus er gaan er zeker meer komen :p.

mijn eerste set is altijd zwakker dan de tweede. probeer dit altijd op te lossen door me 1x me werkset te pressen voordat ik begin
Vind het typisch!
Maare, euh.. Hoe bedoel je, door je de eerste werkset te pressen? Dit blondje snapt het niet :o.

mooie foto's meid!!!! staat je goed!
Thanks meid! :D

Zou anders ophogen naar je werkset eens proberen... 20; 27.5; 32.5 en dan je werkset
Dus je bedoelt minder grote stappen als warming up?
Zit sowieso een beetje te kutten met die warming up sets.. In de zin van: hoe veel warming ups met welke gewichten om zo krachtig mogelijk te blijven voor de werksets.

Lekker getraind en weer genoeg (V)PR's! Nice!

enne.. heb dat zelf ook altijd met BP.. eerste set lijkt wel wennen en daarna denk je waarom was die eerste set zo zwaar?? :D
Dankjewel meid!
Echt apart inderdaad, dat je de tweede werkset denkt van "huh, maar dit gaat gewoon heel soepel"? Na de eerste set vrees ik soms met grote vrezen, maar blijkt altijd nergens voor nodig te zijn :p.

nice training!

Ik heb dat ook hoor, pas als mn spieren goed warm zijn gaat t lekker. Meestal pas laatste set
Thanks meid!
Zo lang de rest van de werksetjes lekker gaan hoor je mij niet klagen.. Maar typisch vind ik het wel ;).

Mooie training...

...en legghnnng..
Dankjewel Marvin :D.

:cheer: thanks Bricone!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB 2

SQ
10 x 20
6 x 30
6 x 40
4 x 50
4 x 55 VPR
2 x 60 VPR
F x 62.5 Nope..
20 x 30 Heerlijke repout :heart:
Vanaf nu een schema volgen. Wil mezelf er voor behoeden weer te vaak PR's te willen zetten :o. Schema gaat hetzelfde principe zijn als bij BP.

Sumo DL
5 x 50
5 x 50
Man oh man, wat een klote-getob met die kut sumo, ik stop ermee. Wil sowieso ook DL weer volgens schema doen, dus vanaf nu gewoon twee keer in de week conventioneel.
Doeeeiii sumo! :hello:

DL
10 x 50
5 x 60
5 x 60
7 x 60
Helemaal uit mijn ritme door het gekloot met de sumo..

SLDL
10 x 50
10 x 60 VPR
5 x 65 PR
9 x 60

Vertical leg press
10 x 80
10 x 90
6 x 100
10 x 90
10 x 90
10 x 90 Werkelijk op mijn tandjes..

Cable pullthrough op step
12 x 27
12 x 32 PR
12 x 32
12 x 32
12 x 32

Rating
3.5 / 5
Overigens enorm blij met mijn kwalitatief goede knee sleeves, eindelijk weer geheel pijnvrije legdays, zo opgelucht! Die dingen passen alleen natuurlijk niet onder mijn legging, dus dan maar zo...

Sinds de cheat afgelopen zondag wel enorm de neiging cardio te gaan doen omdat ik me af en toe weer "dikkig" voel enzo. Weet dat ik heel streng met mezelf heb afgesproken deze week geen cardio te doen om te kijken wat dit voor effect heeft. Zaterdag dan bekijken of ik kcal wil gaan verlagen of niet. Verlaag liever voeding dan dat ik cardio toevoeg. Maar tsja, als ik deze week toegeef aan mijn drang cardio te gaan doen.. Dan kan ik natuurlijk niet meer objectief beoordelen of ik lager wil gaan in kcal :').
Dem struggles! ;)

Sinds de cheat afgelopen zondag wel enorm de neiging cardio te gaan doen omdat ik me af en toe weer "dikkig" voel enzo. Weet dat ik heel streng met mezelf heb afgesproken deze week geen cardio te doen om te kijken wat dit voor effect heeft. Zaterdag dan bekijken of ik kcal wil gaan verlagen of niet. Verlaag liever voeding dan dat ik cardio toevoeg. Maar tsja, als ik deze week toegeef aan mijn drang cardio te gaan doen.. Dan kan ik natuurlijk niet meer objectief beoordelen of ik lager wil gaan in kcal :').
Dem struggles! ;)

Doe het niet! Hou je in! :eek:

De precisie waarmee jij je aan je voedingsschema houdt, kan ik me niet voorstellen dat 1 cheat gelijk verschil gaat maken. Gewoon even afwachten :D

stel dat je werkset 60kg is, dan doe ik wel eens 1x60kg drukken zodat ik alvast het gevoel heb met het gewicht :o

Lekker getraind en goed dat je gewoon lekker de DL erin houdt als Sumo niet wil! :)

En waarom cardio? Je cut gaan onwijs goed. Dan weet je zelf ook wel dat je je niet dik kan voelen eigenlijk he. ;)
Maar ja.. feels en struggles he. ... Maar lekker geen cardio doen hoor. :D

Goeie prs op de squat sanne! en die 20repper zal je ook wel goed gevoelt hebben ,niet?:P

stel dat je werkset 60kg is, dan doe ik wel eens 1x60kg drukken zodat ik alvast het gevoel heb met het gewicht :o
Yep, dat doe ik ook. Of eigenlijk vaker met net een stapje daaronder. als ik 30kg DB gebruik, pak ik ff 1x28; bij BB is dat vaak 1x55 of 1x57,5 bij een werkset van 60kg. Puur mentaal natuurlijk, denk ik :P

Even zwaardere SLDL dan conventional deadlift :eek:

Gaat toch prima sanne, en die legging staat je goed :eyebrow:

Sorry was afgehaakt bij de schoenen en leggings. Wel weer lekkere train... sumo's ga je ooit nog wel van houden :D

Lekkere squats en SLDL's Sanne! Ik denk dat je het uit je hoofd moet praten dat je je "dikkig" voelt, want dan ben je alles behalve! Laatst had je de boel nog opgemeten en was er ontzettend veel progressie!

Terug
Naar boven