- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gelukt! Geen cardio gedaan en opgelucht met het resultaat ervan!Doe het niet! Hou je in!
De precisie waarmee jij je aan je voedingsschema houdt, kan ik me niet voorstellen dat 1 cheat gelijk verschil gaat maken. Gewoon even afwachten![]()
. Gisteravond bijvoorbeeld een etentje gehad waar ik dan overdag rekening mee houd. Achteraf bekeken viel de hoeveelheid eten best mee en heb ik 's avonds voor ik naar bed ging gewoon nog mijn kwarkje met appel gepakt. Weet zeker dat ik dat een jaar geleden niet had gedaan, maar leer heel langzaam aan er op te vertrouwen dat ik goed kan inschatten wanneer mijn lichaam nog wat meer nodig heeft, zonder de angst te veel te eten
.Ahhhh, zo! Jezelf dus in de maling nemen..stel dat je werkset 60kg is, dan doe ik wel eens 1x60kg drukken zodat ik alvast het gevoel heb met het gewicht![]()
. Werkt bij mij gelukkig altijd erg goed
.
Precies, anders gaat het me alleen maar meer frustreren en in de weg zitten, terwijl het voor mij niet eens echt meerwaarde heeft..Lekker getraind en goed dat je gewoon lekker de DL erin houdt als Sumo niet wil!
En waarom cardio? Je cut gaan onwijs goed. Dan weet je zelf ook wel dat je je niet dik kan voelen eigenlijk he.
Maar ja.. feels en struggles he. ... Maar lekker geen cardio doen hoor.![]()
.Hij gaat lekker Flexx! Die 20 repper vond ik heerlijk, maar wel volkomen buiten adem..Goeie prs op de squat sanne! en die 20repper zal je ook wel goed gevoelt hebben ,niet?![]()
.Het zal inderdaad best mentaal zijn, maar voor mij is het voldoende dat ik weet dat er meer last van hebbenYep, dat doe ik ook. Of eigenlijk vaker met net een stapje daaronder. als ik 30kg DB gebruik, pak ik ff 1x28; bij BB is dat vaak 1x55 of 1x57,5 bij een werkset van 60kg. Puur mentaal natuurlijk, denk ik![]()
.
Vind SLDL op een bepaalde manier veel gemakkelijker dan conventional..Even zwaardere SLDL dan conventional deadlift
Gaat toch prima sanne, en die legging staat je goed![]()
.
Ben er helemaal op verliefd!Sorry was afgehaakt bij de schoenen en leggings. Wel weer lekkere train... sumo's ga je ooit nog wel van houden![]()

.Ze gaan lekker, heb veel meer plezier in legdays sinds ik eindelijk kan squatten!Lekkere squats en SLDL's Sanne! Ik denk dat je het uit je hoofd moet praten dat je je "dikkig" voelt, want dan ben je alles behalve! Laatst had je de boel nog opgemeten en was er ontzettend veel progressie!
.
.
.
.Stukje bij beetje komt dat vertrouwen er wel.. Met af en toe een kleine afglijder, maar dat hoort erbij. Twee stapjes vooruit en eentje terug, dan komen we er ook wel!Lekkere trainingen en je ziet het he.. cardio is niet nodig!
Dus nu je gevoel wat gerust stellen en lekker doorknallen! You go topper!
hypers.. hnggg... ga ze er ook weer eens inzetten. Moest ook van de fysio..![]()

Dankjewel Neet! Die unilaterals was eerst even wennen, maar vind het erg fijn om af en toe een oefening unilateral te pakkenLekkere train Sanne. Die uni laterale gluut bruggen zijn best pittig.... en lunges natuurlijk altijd.
Je doet nu toch naar-het-station-fiets cardio? Telt ook mee hoor![]()
.Haha tsja, als mijn schema zegt "as much as possible", dan moet ik wel he
.
Thanks Marvin!Wow! Nette rating Sanne!!Zonder cardio gewicht verliezen is natuurlijk altijd nice! Hoe bevalt het nieuwe studiejaar tot nu toe?

.
Dankjewel Wovano, squats gaan erg lekker, ben er erg blij mee! Legdays zijn nu eindelijk weer een stuk leukerNice Sanne, die squats zijn al mooi vooruit aan het gaan. Bevalt ook goed zeker met je nieuwe schoenen he?![]()
.

Ja, ben ze op aanraden van Tdawg gaan doen sinds een tijdje.. Die tip van de tenen naar buiten heb ik dan weer van Bret Contreras, dat is de Glute Guy, dus laat ik hem maar op zijn woord geloven dat het je hammies en glutes goed doetLekkere workouts Sanne! Jij ook al aan de hyperextensions zie ik! Ik heb hem ook ontdekt sinds vorige week! Erg fijne workout.
Lekker veel PR's ook weer de afgelopen trainingen. Nog even en je hebt een hele legging-collectie straks haha!![]()
.Dankjewel Milly!Lekkere training!
Ja die hyperextensions vielen mij ook op, ik heb ze bekeken want vroeg me af wat het verschil precies is met de back extension.
Leuk trouwens al je fotootjes steeds.![]()
.Dankjewel meid! Het valt absoluut niet tegen, deze trainingen tijdens de cut!Zo lekkere trainingen weer.m je bench is ook zeer netjesen dat tijdens de cut
Valt me op dat je bij de repout bijna 2 x zoveel reps doet. Voel je dan wel genoeg bij de sets ervoor?
.

.Heb een keer met Wovano pendlay rows geprobeerd, wil deze op zich nog wel eens afwisselen met BOR.. Maar vrees dat ik voorlopig nog steeds volledig verliefd ben op de onderhandse BORGaat weer lekker met die trainingen van jou! Ook weer genoeg (V)PR's!
BOR is ook erg lekker als je goed voorover staat (rug bijna parallel aan de vloer) en dan extra goed je schouderbladen naar elkaar toe squeezed...
Dan kan je een stuk minder zwaar maar het voelt lekker.
Jij moet gewoon altijd in legging gaan! Het staat je super!![]()
.
.Kreeg die tip toevallig ook nog van iemand op Insta, maar vind het er aardig eng uitzienAls hyperextensions makkelijk worden moet je eens unilateral proberen (1 been, rugpomp gegarandeerd).
En cardio is voor mensen die niks te doen hebben joh, afvallen zonder cardio is de leef.
.Het doet mijn motivatie inderdaad erg goed.. Iedere vorm van progressie is bij mij welkom, wil altijd net een stukje beter/zwaarder/meer dan voorheenEn weer aardig wat (v)pr's moet vast motiveren iedere keer weer.
.

Jij liever dan ik!