- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje Freakjam, het wordt uiteraard wel steeds lastiger.. Merk dan ook dat wat afwisseling in oefeningen me nu al snel goed doen, puur om mentaal beetje fris te blijven en niet te balen wanneer ik merk dat kracht achteruit begint te gaanIk vind het erg knap dat je nog steeds zoveel PR's weet te zetten nu je al 21 weken in de cut zit. Echt super goed! Vervelend dat je linkerknie vervelend ging doen tijdens de squat, maar je hebt wel mentaliteit door gewoon de oefening af te maken. Ik doe sinds kort ook de hyperextension, maar ben nu wel erg benieuwd hoe jouw variant er uit ziet, ga hem zo eens bekijken op youtube!
Anyways, nog even doorbijten in de laatste weekjes van je cut en dan lekker clean bulken!
.
. Voelde echt duidelijk het krachtverschil tussen links en rechts, dus heb weer wat om aan te werken! Levert je weer inzicht op wat betreft eigenlijk lichaam, kan het je absoluut aanraden
.Dankje Natty!

Thanks meid! In mijn ogen verloopt het zoals ik voor ogen had: een langere, langzame cut met zo veel mogelijk krachtbehoud.Je zet een super cut neer van -8 kg in 4,5 maand! En je haalt nog PR's!
Dus kom op meid.. je gaat TOP! Hou dat wel voor je he! zien waar je vandaan komt en waar je nu staat.
Wel balen van je knie. Uitkijken he.. moet niet erger worden!
ik heb net de hypers weer opgepakt met BW+10 kg.. zal toch ook eens kijken naar die unilateral variant.![]()

Zou het stiekem wel enorm gaaf vinden om die 10kg aan te tikken.. Zit voor nu op een 'all time low' wat BW betreft, en 10 klinkt gewoon lekkerbijna 10kg kwijt en toch nog bergen (v)pr's zetten doe je goed.
.
Heb niet een stricte datum in mijn hoofd, maar ik reken op 1 a 2 maanden. Wil vooral langzaam vet blijven verlagen, en dat over een langere periode.. Voordat deze cut begon wilde ikVoor hoe lang wil je op 1700 gaan zitten dan?
Wie is Joost?
.Heb je inmiddels een PB'tje teruggestuurd, Killerlady!Respect!! Wat tof om te zien hoe je die omslag hebt gemaakt!
Kan het einde bij wijze van al ruiken.. Is het dan ook erg dat ik al uitkijk naar 5 december en kerst?Heb je je doel al bijna bereikt dus?
En dat wordt straks weer een nog groter PR feest als je kcals omhoog gaan![]()

.
Seated OHP nieuw
9 x 20
6 x 20
6 x 20
8 x 20
6 x 20
Voelde erg anders aan dan een staande OHP, had ik niet verwacht. Voel schouders op een heel andere manier. Wil nu eens per week standing OHP en eens per week seated OHP gaan doen.
Mooie periode om je bulk in te gaan!

Aan de tijd dat je nog manboobs had?
Aan de tijd dat je nog manboobs had?
Hue, hue
(Sorry als ik hier van een serieuzere zaak een grap maak..)

Succes morgen, wordt dus een spannend dagje
Ik ben vaak een beetje negatief tov seated OHP, tenzij het op een bankje zonder rugleuning is. Met leuning kan je met je schouderbladen tegen de leuning afzetten en borstspieren in de strijd gooien, waardoor het een soort veredelde incline benchpress wordt.
.Deze dagen is het enorm druk, dus zodra ik tijd heb ga ik iedereen even antwoorden enzo ^^.
In ieder geval even een snelle update: het is niet iets kwaadaardigs, een enorme opluchting! Wel een en ander aan de hand met klieren wat bij tijd en wijlen op kan spelen, maar meer dan pijnstilling slikken en hopen dat het snel overgaat kan ik niet doen.
Goed nieuws dus!!
Vanwege drukte donderdag pas weer trainen, blij als vandaag en morgen er op zitten ..
Hierbij beloof ik plechtig dat ik de log-schade donderdag ga goedmaken.