Fitness Seller

Sanne's log

Voor hoe lang wil je op 1700 gaan zitten dan?

Wie is Joost?

Respect!! Wat tof om te zien hoe je die omslag hebt gemaakt!

Heb je je doel al bijna bereikt dus?

En dat wordt straks weer een nog groter PR feest als je kcals omhoog gaan :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
Ik vind het erg knap dat je nog steeds zoveel PR's weet te zetten nu je al 21 weken in de cut zit. Echt super goed! Vervelend dat je linkerknie vervelend ging doen tijdens de squat, maar je hebt wel mentaliteit door gewoon de oefening af te maken. Ik doe sinds kort ook de hyperextension, maar ben nu wel erg benieuwd hoe jouw variant er uit ziet, ga hem zo eens bekijken op youtube!

Anyways, nog even doorbijten in de laatste weekjes van je cut en dan lekker clean bulken!
Dankje Freakjam, het wordt uiteraard wel steeds lastiger.. Merk dan ook dat wat afwisseling in oefeningen me nu al snel goed doen, puur om mentaal beetje fris te blijven en niet te balen wanneer ik merk dat kracht achteruit begint te gaan :).
Succes wanneer je die unilateral hyperextensions gaat proberen, ik ging werkelijk stuk :o. Voelde echt duidelijk het krachtverschil tussen links en rechts, dus heb weer wat om aan te werken! Levert je weer inzicht op wat betreft eigenlijk lichaam, kan het je absoluut aanraden :).

Dankje Natty! :D

Je zet een super cut neer van -8 kg in 4,5 maand! En je haalt nog PR's!
Dus kom op meid.. je gaat TOP! Hou dat wel voor je he! zien waar je vandaan komt en waar je nu staat.

Wel balen van je knie. Uitkijken he.. moet niet erger worden!

ik heb net de hypers weer opgepakt met BW+10 kg.. zal toch ook eens kijken naar die unilateral variant. :D
Thanks meid! In mijn ogen verloopt het zoals ik voor ogen had: een langere, langzame cut met zo veel mogelijk krachtbehoud.
Had gister later in de middag nog een gevoelige knie, maar voel nu gelukkig al helemaal niets meer. Moet zeggen dat reversed lunges erg prettig voor mijn knieen zijn, durf er vergif op in te nemen dat wanneer ik walking lunges had gedaan vandaag veel pijn zou hebben..
Zou absoluut eens die unilateral variant op hyperextensions proberen, laat me weten wat je er van vindt! :D

bijna 10kg kwijt en toch nog bergen (v)pr's zetten doe je goed.
Zou het stiekem wel enorm gaaf vinden om die 10kg aan te tikken.. Zit voor nu op een 'all time low' wat BW betreft, en 10 klinkt gewoon lekker ;).
Dankjewel :kiss:

Voor hoe lang wil je op 1700 gaan zitten dan?

Wie is Joost?
Heb niet een stricte datum in mijn hoofd, maar ik reken op 1 a 2 maanden. Wil vooral langzaam vet blijven verlagen, en dat over een langere periode.. Voordat deze cut begon wilde ik
- langzaam vet verliezen (8 in 4,5 maand lijkt me vrij stabiel en langzaam genoeg?)
- krachtbehoud en waar mogelijk nog (v)pr's zetten (dat lukt)
- fysiek en mentaal zo energiek mogelijk blijven (lukt ook aardig goed)
Wil dus doorgaan zo lang mijn lichaam (inclusief andere omstandigheden) dat toelaat. Als de energie wel erg hard begint te dalen, mijn gewicht stabiliseert en/of ik flink moet inleveren op trainen lijkt het me een mooi moment richting onderhoud te gaan.
En ik bedoelde overigens Joostd van het forum hier :).

Respect!! Wat tof om te zien hoe je die omslag hebt gemaakt!
Heb je inmiddels een PB'tje teruggestuurd, Killerlady!
Dankjewel voor je mooie compliment, dat doet me altijd goed ^^.

Heb je je doel al bijna bereikt dus?

En dat wordt straks weer een nog groter PR feest als je kcals omhoog gaan :cool:
Kan het einde bij wijze van al ruiken.. Is het dan ook erg dat ik al uitkijk naar 5 december en kerst? :o
Trainen in de bulk vs trainen in de cut is een wereld van verschil, heb dan ook weer zin in een nieuwe bulk, ontzettend benieuwd hoe dat fysiek en mentaal gaat verlopen!

Training van vandaag: UB 2

Vandaag aangepaste training omdat ik aankomende week helaas maar 4 keer ipv 5 keer kan trainen. Normaal zondag push en maandag pull. Morgen een lastige dag voor de boeg; in de ochtend een belangrijke en lastige prive-afspraak, 's middags de mammografie. Gelukkig krijg ik daar direct de uitslag van, dus weet dan in ieder geval waar ik aan toe ben.

BP
10 x 20
10 x 25
10 x 30
10 x 30
2 x 30 Want: had enorm de slappe lach omdat Tdwag de set ervoor brulde als een beer, klonk nogal grappig en lukte me niet me te herpakken. Als in: bb bleef op mijn borst liggen terwijl ik lag te schudden van het lachen :o.
10 x 30

BP, brede grip
5 x 35
8 x 30
10 x 30 Repout

Tdwag krijgt het idee dat ik met brede grip sterker ben. Zit er aan te denken bij de conventionele bench mijn grip iets breder te maken om te kijken of ik dan daadwerkelijk meer kracht kan opbrengen.

BOR
10 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
20 x 30 Repout

Seated OHP nieuw
9 x 20
6 x 20
6 x 20
8 x 20
6 x 20
Voelde erg anders aan dan een staande OHP, had ik niet verwacht. Voel schouders op een heel andere manier. Wil nu eens per week standing OHP en eens per week seated OHP gaan doen.

Tricep rope cable extension
10 x 6.8
10 x 9
6 x 11.3
12 x 9 Repout

Cable curls nieuw
15 x 9
12 x 11.3
12 x 14
12 x 16.3
Altijd bicep overhead curls gedaan, nu maar eens een variatie. Bevalt erg goed, kreeg er een flinke pomp van en brandt heerlijk. Deze gaat dus een andere bicep oefening vervangen.

Straight arm pulldown
15 x 11
12 x 13.3
12 x 13.3
12 x 13.3

Rating:
3 / 5
Serieus de eerste training die ik lekker vond gaan, ondanks dat ik geen (v)pr's heb kunnen zetten. Noodgedwongen een aangepaste training moeten doen, en daar gelijk gebruik van gemaakt door nu weer wat nieuwe dingen geprobeerd te hebben. Mogelijk verandert mijn schema her en der weer een beetje, af en toe een frisse wind is meer dan welkom.
Heb vandaag vooral even mijn gedachten kunnen verzetten, hoop dat ik morgenavond met een gerust (en gezond!) gevoel vooruit kan kijken naar de training die donderdag pas gaat plaatsvinden..

Succes morgen, wordt dus een spannend dagje :)

Seated OHP nieuw
9 x 20
6 x 20
6 x 20
8 x 20
6 x 20
Voelde erg anders aan dan een staande OHP, had ik niet verwacht. Voel schouders op een heel andere manier. Wil nu eens per week standing OHP en eens per week seated OHP gaan doen.

Ik ben vaak een beetje negatief tov seated OHP, tenzij het op een bankje zonder rugleuning is. Met leuning kan je met je schouderbladen tegen de leuning afzetten en borstspieren in de strijd gooien, waardoor het een soort veredelde incline benchpress wordt.

Gewoon rustig doorgaan. Je gaat goed en je cut gaat super. kan me voorstellen dat je uitkijkt naar sint en kerst. :D Mooie periode om je bulk in te gaan!

Training zet er ook lekker uit! Zo zie je dat je ook voldoening kan krijgen zonder (V)PR's! ;)

Seated OHP voelt heel anders aan dan staand. Eigen ervaring... maar of het ook echt uitmaakt voor je training daar ben ik nog wel benieuwd naar.

de unilateral hypers (dus eigenlijk gewoon 1 legged) zal ik binnnekort eens proberen. ik zal er zeker krachtverschil in merken.. gezien mijn ene been soms ook wat last geeft... komt vanuit de tweede vernauwing in mijn nek dat die soms niet meer wil.. vooral bij opstaan.

Enne.. succes morgen he! Hou je taai! :heart:

Laatst bewerkt:
Wat versta je onder brede grip en gewone grip?

Kijk..ik kom weer op het juiste moment kijken! Goede training Sanne en een goed gevoel erover!

Succes vandaag met de mammografie! Hopelijk niks ernstigs!

Heel veel succes vanmiddag meid! Hoop dat het meevalt.

Mammo? Poe, dat brengt herinneringen terug...

mooie training en suc6 vandaag!!

Hoe is het gegaan vandaag?

Succes morgen, wordt dus een spannend dagje :)

Ik ben vaak een beetje negatief tov seated OHP, tenzij het op een bankje zonder rugleuning is. Met leuning kan je met je schouderbladen tegen de leuning afzetten en borstspieren in de strijd gooien, waardoor het een soort veredelde incline benchpress wordt.

Dat herken ik!! Mn chest is zoveel beter ontwikkeld waardoor ik met oa de military press veel borst mee pak. Ik pak m nu stand en achter de nek, erg fijn!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.337
Deze dagen is het enorm druk, dus zodra ik tijd heb ga ik iedereen even antwoorden enzo ^^.
In ieder geval even een snelle update: het is niet iets kwaadaardigs, een enorme opluchting! Wel een en ander aan de hand met klieren wat bij tijd en wijlen op kan spelen, maar meer dan pijnstilling slikken en hopen dat het snel overgaat kan ik niet doen.
Goed nieuws dus!!

Vanwege drukte donderdag pas weer trainen, blij als vandaag en morgen er op zitten ..
Hierbij beloof ik plechtig dat ik de log-schade donderdag ga goedmaken ;).

Pfieuwh!

Deze dagen is het enorm druk, dus zodra ik tijd heb ga ik iedereen even antwoorden enzo ^^.
In ieder geval even een snelle update: het is niet iets kwaadaardigs, een enorme opluchting! Wel een en ander aan de hand met klieren wat bij tijd en wijlen op kan spelen, maar meer dan pijnstilling slikken en hopen dat het snel overgaat kan ik niet doen.
Goed nieuws dus!!

Vanwege drukte donderdag pas weer trainen, blij als vandaag en morgen er op zitten ..
Hierbij beloof ik plechtig dat ik de log-schade donderdag ga goedmaken ;).

That's good to hear, pet :)

Das een opluchting meid. Lekker knallen en alles eruitgooien donderdag dus!

Terug
Naar boven