Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan kom ik alsnog aan de 6 x trainen 
Hmm.. Moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst sinds tijden vooral de voorkant van mijn schouders voelde.. De variatie leken mijn schouders in ieder geval wel goed te doen, toch weer even net een andere prikkeling.Ik ben vaak een beetje negatief tov seated OHP, tenzij het op een bankje zonder rugleuning is. Met leuning kan je met je schouderbladen tegen de leuning afzetten en borstspieren in de strijd gooien, waardoor het een soort veredelde incline benchpress wordt.
.Heb je hem inmiddels geprobeerd?de unilateral hypers (dus eigenlijk gewoon 1 legged) zal ik binnnekort eens proberen. ik zal er zeker krachtverschil in merken.. gezien mijn ene been soms ook wat last geeft

Gewone grip zie ik echt als "polsen recht boven elleboog", brede grip zie ik als.. Als.. Hoe moet ik dat nou weer handig omschrijven :'). 1 tot 2 handen breder dan de normale grip ofzo.
Ik wist gewoon dat je een kijkje in mijn logje kwam nemen, goede invloed enzoKijk..ik kom weer op het juiste moment kijken! Goede training Sanne en een goed gevoel erover!
.Heb bewust nog geen neck press geprobeerd omdat ik heb begrepen dat het flink blessure gevoelig is.. Ik neem aan wanneer je hem voor de eerste keer gaat proberen je deze sowieso veel lichter doet dan je OHP? Ervaar jij dat het blessuregevoelig is of merk je daar helemaal niets van?Dat herken ik!! Mn chest is zoveel beter ontwikkeld waardoor ik met oa de military press veel borst mee pak. Ik pak m nu staand en achter de nek, erg fijn!!
Heel veel succes vanmiddag meid! Hoop dat het meevalt.
Thanks all, las dit nog voor het onderzoek plaatsvond, dat deed me goed! ^^

Das een opluchting meid. Lekker knallen en alles eruitgooien donderdag dus!
Fijn om te weten dat het niet kwaadaardig is. Benieuwd naar je log morgen![]()
Echt superlief dat jullie zo meeleven, krijg daar na de afgelopen lastige dagen echt een heel fijn gevoel van
^^
.
. Dan knijp je toch maar weer even in je handjes en is je gezondheid even niet zo vanzelfsprekend meer..
.
.
.
Bulking up your solid mass! 
Hmm.. Moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst sinds tijden vooral de voorkant van mijn schouders voelde.. De variatie leken mijn schouders in ieder geval wel goed te doen, toch weer even net een andere prikkeling.
Je uitleg klinkt wel erg logisch, heb er nog helemaal niet zo over nagedacht.. Toch hoop ik stiekem dat deze variatie me misschien net over dat ene randje kan helpen weer verder te komen met de staande OHP.. Probeer nu af te wisselen met staand (ez-bar of bb) en zitten met db of stang.
Kan ook eens seated proberen zonder rugsteun om dan de verandering ten op zichte van met rugsteun te voelen, vind het altijd wel leuk om dat soort dingen uit te zoeken..
Was werkelijk letterlijk doodop van de zenuwen.. Zodra ik hoorde dat het niets kwaadaardigs was heb ik niets meer gehoord omdat ik nog helemaal in de zenuwen zat, heb het de arts ook nog even een paar keer laten herhalen..
Nog 1 dagje!! En ja laatste loodjes zijn echt het zwaarst, juist omdat t einde in zicht is

Wat minder energie betreft zal het inderdaad ook wel een wisselwerking zijn.. Maar nog even doorbijten en dan kan ik hopelijk terugkijken op een goede cut ^^Het klinkt in ieder geval dat je zeker opgelucht bent en blij bent dat je nu even wat uit kan rusten. Dat is ook wel even heel fijn. Stressige dagen en ook je kcal omlaag zullen inderdaad wel veel energie kosten. Maar je discipline is super goed! En je hebt al wat om naar uit te kijken met Sint en Kerst!Bulking up your solid mass!
Nu even lekker uitrusten vanaaf en morge lekker knallen! Wat zal die training je gaan bevallen!
Uuuugh, op dat soort dagen kan ik het me heel goed voorstellen dat je even helemaal klaar met alles bent.. Vind het erg goed van je dat je er zo mee om kan gaan, je kan dan maar beter even wat 'liever' voor jezelf zijn en van wat anders genieten, ik bedoel: nogal belangrijk dat de 'bovenkamer' goed blijft werkenIk zit nu ook op 1700 kcal. . voor 2 dagen haha.. Gisteravond had ik echt een vreselijke terug reis naar huis. Dikke vertraging en kreeg een migraine aanval in de bus. Ik had nauwelijks eten gehad en drinken dus werd me allemaal teveel. Thuis Uiteindelijk dieet aan de kant gegooid en een zak drop leeg gegeten (oops). Laatste weken gaat t qua cutten niet zo geweldig, maar het geeft allemaal nietNog 1 dagje!! En ja laatste loodjes zijn echt het zwaarst, juist omdat t einde in zicht is
Hij zit nu al een week in mn schema en pak m niet te zwaar. Het is wel veel zwaarder dan de military press! 20 kg is nu ff het maximale wat ik goed gecontroleerd uit kam voeren.
. Vandaag heb je geloof ik de scan? Ben zo ontzettend benieuwd
.True, met kleinere ROM kan je inderdaad kracht besparen.. Mijn triceps vind ik in verhouding met de rest juist zwak, dus dat zou wel een mooi verklaring kunnen zijn. Had ik wederom zelf nog niet aan gedachtBrede grip kan de ROM verkleinen wat het lichter maakt. Daarbij komt kijken wat je sterkste spieren zijn in de oefening. Ik ben zelf op een relatief smalle grip sterker omdat mijn schouders en triceps sterk zijn, bij bredere grip wordt dit minder aangesproken.
Daarnaast kan ik ook niet meer breed banken met mijn schouder.
Wel vind ik het verschil in grip van 1 a 2 handen wel echt gigantisch groot. Ik gebruik stapgrootte van 2 vingers tussen cgbp, normaal en wijd![]()
.
. Bij mij is close, "normaal" of breed inderdaad echt totaal verschillend van elkaar. Nu nog een mooie middenweg zien te vinden om wat sterker te worden met de conventionele BP.. Heerlijk nieuws!!

.Met slappere triceps is het inderdaad logisch dat breed wat makkelijker voelt. Triceps flink aanpakken dusTrue, met kleinere ROM kan je inderdaad kracht besparen.. Mijn triceps vind ik in verhouding met de rest juist zwak, dus dat zou wel een mooi verklaring kunnen zijn. Had ik wederom zelf nog niet aan gedacht.
Jouw verschil tussen normaal aan CGBP is inderdaad wel erg klein. Bij mij is close, "normaal" of breed inderdaad echt totaal verschillend van elkaar. Nu nog een mooie middenweg zien te vinden om wat sterker te worden met de conventionele BP.

Laten we het er op houden dat die repout gewoon nodig was, 3 dagen niet trainen is gewoon echt niet mijn dingzoo nice die repout op de squat!!!!
Ik heb morgen de scan dus nog 1 dagje cutten.. maar moet zeggen dat ik er vandaag niet zo'n zin in heb(voor zover je zin met hebben in honger lijden
).
.
Ha, goed te horen dat het jou ook logisch in de oren klinkt! Dit ga ik namelijk geen heel lange tijd meer volhouden, en aangezien ik toch echt realistisch naar mijn doelen moet blijven kijken.. (Dat hele verhaal met overtollig vel, flapjes en dingen enzo.. :rolfolOja je plan lijkt me prima!! Vanaf november langzaam omhoog lijkt me een goed plan
. Toen besefte ik me dat ik bij stapjes van 100 omhoog alsnog een kort tijdje onder onderhoud blijf.. En dan maar weer voor de massa gaan, da's altijd fijn! 

Thanks Rambo

Ugggh, die verdomde triceps.. Sowieso niet mijn favoriete spiergroep om te trainenMet slappere triceps is het inderdaad logisch dat breed wat makkelijker voelt. Triceps flink aanpakken dus
Het verschil heb ik expres klein om zo veel mogelijk crossover te hebben naar mijn normale bench. Net wat smaller/net wat wijder om die delen te verbeteren. naar mijn gevoel heb ik daar het meest aan.
. Probeer nu vooral veel variatie te houden in oefeningen, al heb ik het idee dat ze aardig aan het bijtrekken zijn sinds ik dips ben gaan doen. .. Al heb ik daar nog wel elastiek bij nodig
.
.
.
triceps lopen zwaar achter bij mij.