AndroidHealthClinic

Sanne's log

weer lekker aan het ijzer, nice pics.

Ugggh, die verdomde triceps.. Sowieso niet mijn favoriete spiergroep om te trainen :o. Probeer nu vooral veel variatie te houden in oefeningen, al heb ik het idee dat ze aardig aan het bijtrekken zijn sinds ik dips ben gaan doen. .. Al heb ik daar nog wel elastiek bij nodig :o.
Vind het altijd fijn om verschillende zienswijzen te bekijken, want als ik het goed begrijp heeft een groot verschil in soorten grip niet direct een goede invloed op je kracht wat bench betreft.. Elke keer denk je dat je iets goed te pakken hebt, en dan wordt je weer aan het twijfelen gebracht :o.
Maar is alleen maar goed hoor! ^^
Probeer je triceps genoeg aan te pakken, je moet ze juist leuk gaan vinden met de gedacht; "Als ik ze keihard train wordt mn bench beter!". Dips is enorm goed inderdaad om je triceps te trainen. Om sterker te worden in bench kan je ook prima heel breed/heel smal pakken, maar vaak zie je mensen zo smal benchen dat het gewicht dat ze gebruiken echt totaal geen invloed heeft op hun bench. ie 100 kg bench en dan met 40 kg ultra smal banken.
Een paar vingers smaller kan al genoeg zijn omdat de stand van je armen anders wordt en dus de aanspraak van spieren anders tov normale bench.

En een tip naar aanleiding van je instagram foto, unracken met voeten naast elkaar, en wen jezelf aan zonder pussypad te squatten :o [/bitchmode-off]

Heb ik ook wat aan. Ik ben zo 1 die ultra smal bencht. Hoe smal moet je m pakken om de triceps goed aan te spreken (armen wel langs het lichaam toch?).

Nette training Sanne! Mooi ook dat je even 11 repjes wist te pakken!:D:D

Verstandige keuze ook om langzaam te verhogen..maar pas wel op hè met Sinterklaas...voor je het weet zit je Full-Marvin chocopepernoten weg te knallen:eating:

Schouderbreedte is uiterlijk het smalst wat je moet gaan met cgbp. Maar hier zullen de meningen ongetwijfeld over verschillen.
Vind zelf dat anders je pols in een niet zo prettige hoek komt te staan voor zowel krachtoverdrag als voor het polsgewricht zelf
Armen langs lichaam inderdaad..

Pics? Pics? Linkje naar instagram gemist ;)
Mooie actiefoto van squat. Je zit wel ver met je kont naar achteren, of zit ik juist met mijn knieen te ver naar voren? Of heeft iedereen gewoon zijn eigen stijl?

Ziet er goed uit!

Kont, knieën, heeft te maken met de lengte van benen en torso ;)

steakhouse is toch geen cheat? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.369
Nog even doorbikkelen wil je dus he. Niet teveel op gewicht focussen nu met je laatste weekjes cutten. Focus op langzame excentrische bewegingen. Lekker nog even knallen waar het kan. Kanjer!

en dat Steakhouse... lekker bunkeren! Een goede cheat kan je ook weer effe een boost geven he!
Het gewicht kan ik nu eindelijk wat loslaten. Een (v)pr is mooi meegenomen, maar het moet er maar net in zitten die dag.. Voel nu duidelijk dat cut invloed begint te hebben op energiepeil, dus kan dan wat minder hard voor mezelf zijn af en toe, als in: accepteren dat ik niet meer even sterk kan liften als aan het eind van mijn bulk.
Ik leer het langzaamaan wel, dat rationeel denken ;).

Die cheat komt eigenlijk wel goed uit.. Heb nu vaak trek, maar het is beter vol te houden wanneer ik weet dat ik "dan-en-dan" eventjes kan "opladen" met wat heerlijk koolhydraten ^^. Naast het feit dat het natuurlijk gewoon echt tijd wordt weer eens wat minder rigide met deze levensstijl om te gaan :).

Over triceps gesproken,de beste man die help met spotten (aan m te zien een oude rot in deze sport) wees mij ook op mn triceps als zwakkere punt XD Ik vind breed ook fijner.

Aan de tri's werken dus:)
Vind het wederom weer opvallend dat we zo veel overeenkomsten vertonen met dit soort dingen :p.
We moeten allebei gewoon dippen voor het leven.. ;)

weer lekker aan het ijzer, nice pics.
Het ijzer begon wel heel erg hard te roepen, Bricone! :D
Thanks!!

Probeer je triceps genoeg aan te pakken, je moet ze juist leuk gaan vinden met de gedacht; "Als ik ze keihard train wordt mn bench beter!". Dips is enorm goed inderdaad om je triceps te trainen. Om sterker te worden in bench kan je ook prima heel breed/heel smal pakken, maar vaak zie je mensen zo smal benchen dat het gewicht dat ze gebruiken echt totaal geen invloed heeft op hun bench. ie 100 kg bench en dan met 40 kg ultra smal banken.
Een paar vingers smaller kan al genoeg zijn omdat de stand van je armen anders wordt en dus de aanspraak van spieren anders tov normale bench.

En een tip naar aanleiding van je instagram foto, unracken met voeten naast elkaar, en wen jezelf aan zonder pussypad te squatten :o [/bitchmode-off]
Moet zeggen dat ik het tegenwoordig wel erg fijn begin te vinden om te dippen. Lijkt me sowieso erg gaaf om naar dippen met eigen BW toe te werken, elke keer een elastiek met minder weerstand pakken motiveert flink.
Vind je feedback erg fijn, kan ik weer een stuk verder met variëren wat grip bij bench betreft. Vooral CGBP kan hier en daar wat aanpassingen gebruiken, dus daar ga ik dit weekend weer eens mee aan de slag.
Was me er serieus niet van bewust dat ik niet met beide voeten unrack :o. Ik ga er altijd met één been onder staan en heb dan het gevoel mijn rechtervoet daarna naast mijn linkervoet te zetten, maar blijkbaar is dat dus niet zo :p. Heb begrepen dat ik hier eigenlijk wel op moet gaan letten, voorals als ik zwaarder ga squatten?
Jaaaa, de pussypad.. I know, I know.. Maar kreeg serieus schouderklachten links.. :o. Wanneer die eindelijk wegtrokken was het weer opnieuw tijd voor de SQ.. Sinds ik dat ding gebruik geen klachten meer, dus ik bewaar zonder pussypad squatten nog even wanneer ik wat meer massa heb, dat dempt de stang een beetje ofzo ;).

Heb ik ook wat aan. Ik ben zo 1 die ultra smal bencht. Hoe smal moet je m pakken om de triceps goed aan te spreken (armen wel langs het lichaam toch?).
Schouderbreedte is uiterlijk het smalst wat je moet gaan met cgbp. Maar hier zullen de meningen ongetwijfeld over verschillen.
Vind zelf dat anders je pols in een niet zo prettige hoek komt te staan voor zowel krachtoverdrag als voor het polsgewricht zelf
Armen langs lichaam inderdaad..
Armen langs mijn lichaam tucken lukt in ieder geval al goed, daar heb ik al eens naar laten kijken. Ik ga aanstaande weekend in ieder geval weer aan de slag met CGBP, heb veel aan je hulp Leon, thanks!

Nette training Sanne! Mooi ook dat je even 11 repjes wist te pakken!:D:D

Verstandige keuze ook om langzaam te verhogen..maar pas wel op hè met Sinterklaas...voor je het weet zit je Full-Marvin chocopepernoten weg te knallen:eating:
Thanks Marvin!
Ghehe, die 11 reps moesten gewoon even, na drie dagen niet te hebben getraind.. Die frustratie moet er dan gewoon even uit :p.
Door langzaam te verhogen is het me gelukt zo hoog mogelijk in bulk uit te komen, vorig jaar eindigde ik op 2800. Nogal fijn voor een vrouw die heel erg van eten houdt :rolleyes:.
Maar.. Uhh.. Mag ik niet full-r*tard cq full-Marvin gaan op 5 december? :sad:
.. Daar word ik niet vrolijk van :(

Pics? Pics? Linkje naar instagram gemist ;)
Mooie actiefoto van squat. Je zit wel ver met je kont naar achteren, of zit ik juist met mijn knieen te ver naar voren? Of heeft iedereen gewoon zijn eigen stijl?
Vandaag weer tijd voor nieuwe pics, dus je kunt je hart weer ophalen :p.
Denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Heb gister dan ook de feedback gekregen dat ik soms de neiging heb te veel 'vanuit mijn billen' te squatten, dat ik zeg maar eerst met mijn billen omhoog kom voordat de rest het overneemt. Als ik hier tijdens het squatten bewust bij stilsta snap ik precies wat daarmee bedoelt wordt, het lukt me dan ook om beter vanuit mijn quads te squatten.
Uhm, uitleggen en omschrijven is niet mijn sterkste punt, hoop dat het een beetje te volgen is :').

Ziet er goed uit!

Kont, knieën, heeft te maken met de lengte van benen en torso ;)
Dankje Eleiko! Doet me goed om te horen, zeker omdat ik pas sinds een kort tijdje met squatten ben begonnen (vanwege missend/versleten kraakbeen bij knieën). Juist door knieklachten soms wat voorzichtig en huiverig met squatten, vind de vorm dus erg belangrijk :).

steakhouse is toch geen cheat? :D
Maar uit eten zonder toetje telt niet vind ik :rolleyes:.
Die steak.. Damn.. Heb er nu al zin in. En dan ook nog eens zo rood mogelijk, omfg, heerlijk!! :D

Training van vandaag: UB

BP

10 x 20
5 x 30
10 x 35
5 x 35
5 x 35
breed: 13 x 30

Paused BP met elastiek
8 x 22.5
7 x 25 VPR
3 x 27.5 PR
paar tellen rust
2 x 25 dropset 3 x 20
Borst helemaal leeg :o

Standing OHP
8 x 18
7 x 20.5
6 x 20.5
8 x 18
8 x 18

Cable seated row
8 x 32
8 x 39
8 x 45
4 x 52 PR
15 x 32

Dips met elastiek
x 10 VPR
x 10
x 8
x 7
x 7

Chin ups met elastiek
x 7 VPR
x 6
x 6
x 5
x 6

Rating
4 / 5
Hij ging lekker :).

Tussentijdse update

Vandaag weer de gebruikelijke tweemaandelijkse progressiefoto's genomen.
Ten op zichte van twee maanden geleden zie ik vooral dat mijn buik droger is geworden, love handles minder zijn en dat er eindelijk vet rond mijn onderbuik begint te verdwijnen.
Ben tevreden!

Dan in december beginnen met bulken. Zou mooi zijn om Sinterklaas als excuus te nemen dat feit feestelijk aan te pakken :rolleyes:.
Heh heh heh... :D
Lekker getraind hoor! Top.

Ha, riep een week geleden nog heeuul dapper dat ik 'van het leven moest leren genieten' en een balans moest vinden om gewoon realistisch te blijven.. Word ik direct op de proef gesteld :').
Wilde gewoon meer kunnen genieten van lekker eten en minder rigide met mijn voedingspatroon om leren gaan..
Nou, zaterdag komt-ie dan hoor: eten bij een Steakhouse :D.

Goedzo! Heerlijk genieten, je hebt het verdiend! :)

Tussentijdse update

Vandaag weer de gebruikelijke tweemaandelijkse progressiefoto's genomen.
Ten op zichte van twee maanden geleden zie ik vooral dat mijn buik droger is geworden, love handles minder zijn en dat er eindelijk vet rond mijn onderbuik begint te verdwijnen.
Ben tevreden!

Fijn, lekker gevoel geeft dat he! Je ziet er ook goed uit hoor op de foto's, fraaie schouders.

Thanks Marvin!
Ghehe, die 11 reps moesten gewoon even, na drie dagen niet te hebben getraind.. Die frustratie moet er dan gewoon even uit :p.
Door langzaam te verhogen is het me gelukt zo hoog mogelijk in bulk uit te komen, vorig jaar eindigde ik op 2800. Nogal fijn voor een vrouw die heel erg van eten houdt :rolleyes:.
Maar.. Uhh.. Mag ik niet full-r*tard cq full-Marvin gaan op 5 december? :sad:
.. Daar word ik niet vrolijk van :(
Jij mag dat wel hoor! Kan ook niet heel veel kwaad IMO. Ik heb op dergelijke dagen ook wel eens mezelf helemaal volgeduwd met strooigoed..waarbij de schade tot nu toe altijd nihil blijft!

Progressiefoto's zagen er weer goed uit! Respect ook dat je je overal zo netjes aan houdt!

Je gaat echt onwijs goed. En nog steeds de nodige (v)PR's!
Je wordt droger en je foto's zijn echt super!

Dem dere delts! Nice Sanne

• #2.375
Heh heh heh... :D
Lekker getraind hoor! Top.
Goedzo! Heerlijk genieten, je hebt het verdiend! :)
Fijn, lekker gevoel geeft dat he! Je ziet er ook goed uit hoor op de foto's, fraaie schouders.
Dankjewel Milly :kiss:
Vandaag ging ook weer erg lekker, altijd genieten als het zo gaat! ^^

Jij mag dat wel hoor! Kan ook niet heel veel kwaad IMO. Ik heb op dergelijke dagen ook wel eens mezelf helemaal volgeduwd met strooigoed..waarbij de schade tot nu toe altijd nihil blijft!

Progressiefoto's zagen er weer goed uit! Respect ook dat je je overal zo netjes aan houdt!
Als het van jou mag.. Dan zie ik dat als een goede legitimering om met sugar coma op de bank te belanden ;).
Dankjewel voor je compliment, doet me goed!
Moet zeggen dat zo'n progressiefoto als gister me dusdanig motiveert dat het me weer beter lukt me overal goed aan te houden, ik weet dat er voor mij als beginner nog flink wat te behalen valt, ben erg benieuwd hoe ver ik kan komen :).

Je gaat echt onwijs goed. En nog steeds de nodige (v)PR's!
Je wordt droger en je foto's zijn echt super!
Thanks meid :heart:

Dankjewel KevvL, goed om te horen! :D

Training van vandaag: LB 2

DL

5 x 50
3 x 60
9 x 64 VPR?
1 x 64
1 x 64
1 x 64
Hierna nog één DL sessie volgens schema en dan bekijken waar 1RM ligt. Ben achteraf blij mijn 1RM vrij laag ingesteld te hebben, ben veel meer solide gaan liften, het heeft mijn techniek erg goed gedaan. Weet mijn core nu tevens goed gespannen te houden tot en met de laatste rep, exact wat ik wilde bereiken. Gaat lekker zo!

SQ
10 x 20
5 x 30
3 x 40
8 x 45
8 x 45
8 x 45
Was even doorbijten, nog spierpijn van eergisteren.. Doel was laatste drie sets 6-8 reps, dik tevreden dus!

Reversed lunges
20 x 24 PR, 'noodgedwongen', want veel db's waren bezet.. Stapje terug doen komt niet in mijn woordenboek voor, dus dan maar voor een PR gaan :)
20 x 24
20 x 24 Af en toe wat wiebelig.. Vanaf tiende rep begint het voor mij flink zwaar te worden
20 x 24 Nog wat wiebelig af en toe, en vooral buiten adem :o
20 x 24 Sanne-wil-nooit-voor-haarzelf-onderdoen-must-has-dem-20-reps! :D

Goblet SQ
10 x 26
10 x 28 PR
10 x 28
10 x 28 Laatste reps erg langzaam, maar damn, dat voelt eigenlijk juist des te lekkerder, alles heerlijk gespannen!

Unilateral hyperextension
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
Valt tegen met spierpijn in hammies :o.

Glute bridge op step
12 x 10
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Standing calf raises
10 x 40
10 x 45
9 x 50
10 x 45

Rating
4.5 / 5
Serieus één van mijn lekkerste trainingen die ik gehad heb. Ondanks dem feels deze laatste cutmaand voor mijn gevoel een erg nette training neergezet. Na de goblet SQ ietwat misselijk, maar heb prima door weten te bijten.
Merk echter wel dat mijn herstel minder goed is, ik wijt het aan het laatste restje van deze cut.
Vanavond een cheat (steakhouse, maar ik wil toch ook echt voor het toetje gaan :rolleyes:). Voel me daar vrij goed bij omdat ik nu zie wat mijn resultaat is nadat ik twee weken een AYCE cheat heb gehad.
Trainingen worden voor mijn gevoel steeds zwaarder, maar als ik net als vandaag het gevoel heb alsnog alles er uit te hebben gehaald is het me 'dem feels' waard :).

Overigens een realistische check voor mezelf: ik begin bij mijn bovenbuik/onder mijn borsten duidelijk ribben te zien, terwijl er toch echt nog vet op mijn onderbuik zit :o.
Vetverdeling is gewoon klote, al zie ik op progressiefoto's duidelijk dat onderbuik de laatste 2 maanden is geslonken.
Hopelijk trekt het in de volgende cut meer bij en zijn mijn lichaamsverhoudingen weer wat veranderd :).

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg
Week 12 (1900 kcal + 3x cardio) 66 - 3 kg
Week 13 (1900 kcal + 3x cardio) 65.5 -0.5 kg
Week 14 (1900 kcal + 3x cardio) 65 -0.5 kg
Week 15 (1800 kcal + 3x cardio) 65 gelijk gebleven.
Week 16 (1800 kcal + 3x cardio) 64 - 1 kg
Week 17 (1800 kcal + 3x cardio) 63.25 - 0.75 kg
Week 18 (1800 kcal + 3x cardio) 63.5 + 0.25 kg
Week 19 (1800 kcal, 2x cardio) 62.5 - 1 kg
Week 20 (1800 kcal, 3x cardio) 62 kg - 0.5 kg
Week 21 (1800 kcal, 3x cardio) 63 + 1 kg
Week 22 (1700 kcal, 3x cardio) 61 - 2 kg (Vorige week 1 kg aangekomen als gevolg van AYCE cheat, ten op zichte van 2 weken geleden dus netjes 1 kg kwijt, gemiddeld nog steeds 0,5 kg per week).

Zeer tevreden met dit resultaat.
Kom maar op oktober, ik ga mezelf er prima doorheen slepen, en ik ruik de gains die komende bulk gaan komen al! :D

Mooie training en die cut gaat super!
Enjoy vanaaf meid! Je verdiend het!

Vandaag weer tijd voor nieuwe pics, dus je kunt je hart weer ophalen :p.
Denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Heb gister dan ook de feedback gekregen dat ik soms de neiging heb te veel 'vanuit mijn billen' te squatten, dat ik zeg maar eerst met mijn billen omhoog kom voordat de rest het overneemt. Als ik hier tijdens het squatten bewust bij stilsta snap ik precies wat daarmee bedoelt wordt, het lukt me dan ook om beter vanuit mijn quads te squatten.
Uhm, uitleggen en omschrijven is niet mijn sterkste punt, hoop dat het een beetje te volgen is :').
Ach.... een ander krijgt weer als commentaar dat ie te weinig met de glutes doet. Het is niet gauw goed ;)
Het is wel zaak om stabiel omhoog te komen, niet eerst de billen, terwijl je voorover kiept, en dan de rug weer recht trekken. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Flinke set lunges en goblets vandaag, pittig! Mooie progressie pic weer, applaus voor je toewijding hoor. Biefstukje verdiend ;)

Duidelijk te zien je progressie!!!! Ik ben inmiddels weer 3 kg zwaarder dan jou haha en zat paar weken terug nog op de 60 kg. Echt heel netjes meid!!!

Je training ziet er super uit. Hoelang doe je over zo'n training? Nu ik weer volgeladen zit kan ik prima langer trainen (ik fiets nu ook 30 min minder per dag dus moet mn volume denk ik iets omhoog schroeven).

Ik heb toch besloten meer powerlifting in te voeren in mn training. Had ergens een mooi schema gevonden:)

• #2.379
Mooie training en die cut gaat super!
Enjoy vanaaf meid! Je verdiend het!
Dankjewel meid!
Heb gisteren heerlijk genoten, rood vleesch en huisgemaakt ijs, want kan ik daar als mens toch intens gelukkig van worden.. ;)

Ach.... een ander krijgt weer als commentaar dat ie te weinig met de glutes doet. Het is niet gauw goed ;)
Het is wel zaak om stabiel omhoog te komen, niet eerst de billen, terwijl je voorover kiept, en dan de rug weer recht trekken. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Flinke set lunges en goblets vandaag, pittig! Mooie progressie pic weer, applaus voor je toewijding hoor. Biefstukje verdiend ;)
Denk dat er ook maar weinig mensen zijn die met volledig honderd procent correct techniek een oefening uitvoeren.. Maar goed, niets mis om te streven naar een zo goed mogelijk uitvoering natuurlijk.. ^^
Wat jij omschrijft is precies hetgeen waar ik af en toe in terugval als ik moe begin te worden. Echter begin ik het zelf te herkennen wanneer ik die beweging wil gaan maken, als ik dan even goed mijn koppie erbij houd kan ik het tegenhouden. Vorige squatsessie is het in ieder geval niet meer voorgekomen. Ontzettend fijn dat er altijd iemand is die standaard naar mijn uitvoering kijkt. Krijg bijna met de zweep van Tdawg als er iets niet helemaal volgens het boekje gaat :o.

Dankjewel voor je complimenten, doet me goed om te horen dat mijn toewijding opgemerkt en gewaardeerd wordt :).

Duidelijk te zien je progressie!!!! Ik ben inmiddels weer 3 kg zwaarder dan jou haha en zat paar weken terug nog op de 60 kg. Echt heel netjes meid!!!

Je training ziet er super uit. Hoelang doe je over zo'n training? Nu ik weer volgeladen zit kan ik prima langer trainen (ik fiets nu ook 30 min minder per dag dus moet mn volume denk ik iets omhoog schroeven).

Ik heb toch besloten meer powerlifting in te voeren in mn training. Had ergens een mooi schema gevonden:)
Yaaay, thanks meid, dat is goed om te horen! :D :kiss:

Denk dat het erg snel gaat wanneer je meer gaat eten, zoals bij jouw 3 kg.. Insane wat vocht met je lichaam kan doen! Je zult je nu vast als een spons voelen, alsof je lichaam als een malle alle carbs opzuigt :o.

Mijn trainingen variëren qua tijd best flink.. Mijn kortste training is UB (gemiddeld een uurtje), de rest van de trainingen gemiddeld anderhalf uur, maar als ik te sociaal bezig ben en/of mezelf door een training moet slepen twee uur (in mijn ogen te lang, moet weer eens af en toe op de klok leren kijken om niet te veel rust tussen de sets te nemen :o).
Hoe lang ben jij gemiddeld met een training bezig?

Enne.. Je weet dat ik veel van jou in mezelf herken, ook die hang naar een meer powerlifting gerichte aanpak bij de compounds.. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik nu heel erg benieuwd ben naar wat voor soort schema je hebt gevonden .. :rolleyes:

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
8 x 27.5
8 x 32.5
8 x 32.5
8 x 32.5
Filmpjuh

BP, brede grip
8 x 32.5
8 x 35
4 x 37.5

Incline BP nieuw
10 x 20
8 x 25
8 x 27.5
5 x 30
Voor het eerst niet in Smith, maar zoals het hoort met losse bb.
Was hier erg huiverig voor omdat ik het ooit eens had geprobeerd, ik nog een erg slap meisje was, Tdwag niet oplette en de bb bij mijn eerste poging pontificaal op mijn borst knalde en niet meer omhoog kwam :o.
Goed om nu te vervaren dat het slappe meisje niet meer zo slap is ;).

CGBP
8 x 27.5
8 x 30
5 x 32.5
7 x 30
Minder close dan voorheen, ben aan de slag gegaan met het advies van Leon. Iets breder voelt sterker, alsnog een goede focus op triceps.
Thanks voor de feedback, Leon!

Db shoulder press
8 x 9
7 x 10
8 x 9
8 x 9
7 x 9

Cable front raises
10 x 6.8
10 x 9
9 x 11.3
15 x 9

Skullcrushers
10 x 12
10 x 13
5 x 14.5
10 x 12

Machine flyes
8 x 20
7 x 25
8 x 20
9 x 20

Rating
3 / 5
Merk dat kracht bij bovenlijf nu echt achteruit begint te gaan.. Bij onderlijf is daar (gelukkig) nog geen sprake van.
Alsnog lekker getraind. Ik laat de gedachte deze maand (v)pr's te zetten los, het is nu voor mijn gevoel niet realistisch meer. Mocht ik er alsnog wat zetten is het natuurlijk mooi meegenomen.. :).

Lekker press werk schat! :kiss:

Terug
Naar boven