- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer je triceps genoeg aan te pakken, je moet ze juist leuk gaan vinden met de gedacht; "Als ik ze keihard train wordt mn bench beter!". Dips is enorm goed inderdaad om je triceps te trainen. Om sterker te worden in bench kan je ook prima heel breed/heel smal pakken, maar vaak zie je mensen zo smal benchen dat het gewicht dat ze gebruiken echt totaal geen invloed heeft op hun bench. ie 100 kg bench en dan met 40 kg ultra smal banken.Ugggh, die verdomde triceps.. Sowieso niet mijn favoriete spiergroep om te trainen. Probeer nu vooral veel variatie te houden in oefeningen, al heb ik het idee dat ze aardig aan het bijtrekken zijn sinds ik dips ben gaan doen. .. Al heb ik daar nog wel elastiek bij nodig
.
Vind het altijd fijn om verschillende zienswijzen te bekijken, want als ik het goed begrijp heeft een groot verschil in soorten grip niet direct een goede invloed op je kracht wat bench betreft.. Elke keer denk je dat je iets goed te pakken hebt, en dan wordt je weer aan het twijfelen gebracht.
Maar is alleen maar goed hoor! ^^
[/bitchmode-off]Het gewicht kan ik nu eindelijk wat loslaten. Een (v)pr is mooi meegenomen, maar het moet er maar net in zitten die dag.. Voel nu duidelijk dat cut invloed begint te hebben op energiepeil, dus kan dan wat minder hard voor mezelf zijn af en toe, als in: accepteren dat ik niet meer even sterk kan liften als aan het eind van mijn bulk.Nog even doorbikkelen wil je dus he. Niet teveel op gewicht focussen nu met je laatste weekjes cutten. Focus op langzame excentrische bewegingen. Lekker nog even knallen waar het kan. Kanjer!
en dat Steakhouse... lekker bunkeren! Een goede cheat kan je ook weer effe een boost geven he!
.
.Vind het wederom weer opvallend dat we zo veel overeenkomsten vertonen met dit soort dingenOver triceps gesproken,de beste man die help met spotten (aan m te zien een oude rot in deze sport) wees mij ook op mn triceps als zwakkere punt XD Ik vind breed ook fijner.
Aan de tri's werken dus![]()
.
Het ijzer begon wel heel erg hard te roepen, Bricone!
Moet zeggen dat ik het tegenwoordig wel erg fijn begin te vinden om te dippen. Lijkt me sowieso erg gaaf om naar dippen met eigen BW toe te werken, elke keer een elastiek met minder weerstand pakken motiveert flink.Probeer je triceps genoeg aan te pakken, je moet ze juist leuk gaan vinden met de gedacht; "Als ik ze keihard train wordt mn bench beter!". Dips is enorm goed inderdaad om je triceps te trainen. Om sterker te worden in bench kan je ook prima heel breed/heel smal pakken, maar vaak zie je mensen zo smal benchen dat het gewicht dat ze gebruiken echt totaal geen invloed heeft op hun bench. ie 100 kg bench en dan met 40 kg ultra smal banken.
Een paar vingers smaller kan al genoeg zijn omdat de stand van je armen anders wordt en dus de aanspraak van spieren anders tov normale bench.
En een tip naar aanleiding van je instagram foto, unracken met voeten naast elkaar, en wen jezelf aan zonder pussypad te squatten[/bitchmode-off]
. Ik ga er altijd met één been onder staan en heb dan het gevoel mijn rechtervoet daarna naast mijn linkervoet te zetten, maar blijkbaar is dat dus niet zo
. Heb begrepen dat ik hier eigenlijk wel op moet gaan letten, voorals als ik zwaarder ga squatten?
. Wanneer die eindelijk wegtrokken was het weer opnieuw tijd voor de SQ.. Sinds ik dat ding gebruik geen klachten meer, dus ik bewaar zonder pussypad squatten nog even wanneer ik wat meer massa heb, dat dempt de stang een beetje ofzo
.Heb ik ook wat aan. Ik ben zo 1 die ultra smal bencht. Hoe smal moet je m pakken om de triceps goed aan te spreken (armen wel langs het lichaam toch?).
Armen langs mijn lichaam tucken lukt in ieder geval al goed, daar heb ik al eens naar laten kijken. Ik ga aanstaande weekend in ieder geval weer aan de slag met CGBP, heb veel aan je hulp Leon, thanks!Schouderbreedte is uiterlijk het smalst wat je moet gaan met cgbp. Maar hier zullen de meningen ongetwijfeld over verschillen.
Vind zelf dat anders je pols in een niet zo prettige hoek komt te staan voor zowel krachtoverdrag als voor het polsgewricht zelf
Armen langs lichaam inderdaad..
Thanks Marvin!Nette training Sanne! Mooi ook dat je even 11 repjes wist te pakken!
Verstandige keuze ook om langzaam te verhogen..maar pas wel op hè met Sinterklaas...voor je het weet zit je Full-Marvin chocopepernoten weg te knallen![]()
.
.

Vandaag weer tijd voor nieuwe pics, dus je kunt je hart weer ophalenPics? Pics? Linkje naar instagram gemist
Mooie actiefoto van squat. Je zit wel ver met je kont naar achteren, of zit ik juist met mijn knieen te ver naar voren? Of heeft iedereen gewoon zijn eigen stijl?
.Dankje Eleiko! Doet me goed om te horen, zeker omdat ik pas sinds een kort tijdje met squatten ben begonnen (vanwege missend/versleten kraakbeen bij knieën). Juist door knieklachten soms wat voorzichtig en huiverig met squatten, vind de vorm dus erg belangrijkZiet er goed uit!
Kont, knieën, heeft te maken met de lengte van benen en torso![]()
.Maar uit eten zonder toetje telt niet vind ik
.

.Heh heh heh...Dan in december beginnen met bulken. Zou mooi zijn om Sinterklaas als excuus te nemen dat feit feestelijk aan te pakken.

Ha, riep een week geleden nog heeuul dapper dat ik 'van het leven moest leren genieten' en een balans moest vinden om gewoon realistisch te blijven.. Word ik direct op de proef gesteld :').
Wilde gewoon meer kunnen genieten van lekker eten en minder rigide met mijn voedingspatroon om leren gaan..
Nou, zaterdag komt-ie dan hoor: eten bij een Steakhouse.

Tussentijdse update
Vandaag weer de gebruikelijke tweemaandelijkse progressiefoto's genomen.
Ten op zichte van twee maanden geleden zie ik vooral dat mijn buik droger is geworden, love handles minder zijn en dat er eindelijk vet rond mijn onderbuik begint te verdwijnen.
Ben tevreden!
Jij mag dat wel hoor! Kan ook niet heel veel kwaad IMO. Ik heb op dergelijke dagen ook wel eens mezelf helemaal volgeduwd met strooigoed..waarbij de schade tot nu toe altijd nihil blijft!Thanks Marvin!
Ghehe, die 11 reps moesten gewoon even, na drie dagen niet te hebben getraind.. Die frustratie moet er dan gewoon even uit.
Door langzaam te verhogen is het me gelukt zo hoog mogelijk in bulk uit te komen, vorig jaar eindigde ik op 2800. Nogal fijn voor een vrouw die heel erg van eten houdt.
Maar.. Uhh.. Mag ik niet full-r*tard cq full-Marvin gaan op 5 december?
.. Daar word ik niet vrolijk van![]()
Heh heh heh...
Lekker getraind hoor! Top.
Goedzo! Heerlijk genieten, je hebt het verdiend!![]()
Dankjewel MillyFijn, lekker gevoel geeft dat he! Je ziet er ook goed uit hoor op de foto's, fraaie schouders.

Als het van jou mag.. Dan zie ik dat als een goede legitimering om met sugar coma op de bank te belandenJij mag dat wel hoor! Kan ook niet heel veel kwaad IMO. Ik heb op dergelijke dagen ook wel eens mezelf helemaal volgeduwd met strooigoed..waarbij de schade tot nu toe altijd nihil blijft!
Progressiefoto's zagen er weer goed uit! Respect ook dat je je overal zo netjes aan houdt!
.
.Thanks meidJe gaat echt onwijs goed. En nog steeds de nodige (v)PR's!
Je wordt droger en je foto's zijn echt super!

Dankjewel KevvL, goed om te horen!

.
). Voel me daar vrij goed bij omdat ik nu zie wat mijn resultaat is nadat ik twee weken een AYCE cheat heb gehad.
.
.
.
Ach.... een ander krijgt weer als commentaar dat ie te weinig met de glutes doet. Het is niet gauw goedVandaag weer tijd voor nieuwe pics, dus je kunt je hart weer ophalen.
Denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Heb gister dan ook de feedback gekregen dat ik soms de neiging heb te veel 'vanuit mijn billen' te squatten, dat ik zeg maar eerst met mijn billen omhoog kom voordat de rest het overneemt. Als ik hier tijdens het squatten bewust bij stilsta snap ik precies wat daarmee bedoelt wordt, het lukt me dan ook om beter vanuit mijn quads te squatten.
Uhm, uitleggen en omschrijven is niet mijn sterkste punt, hoop dat het een beetje te volgen is :').

Dankjewel meid!Mooie training en die cut gaat super!
Enjoy vanaaf meid! Je verdiend het!

Denk dat er ook maar weinig mensen zijn die met volledig honderd procent correct techniek een oefening uitvoeren.. Maar goed, niets mis om te streven naar een zo goed mogelijk uitvoering natuurlijk.. ^^Ach.... een ander krijgt weer als commentaar dat ie te weinig met de glutes doet. Het is niet gauw goed
Het is wel zaak om stabiel omhoog te komen, niet eerst de billen, terwijl je voorover kiept, en dan de rug weer recht trekken. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Flinke set lunges en goblets vandaag, pittig! Mooie progressie pic weer, applaus voor je toewijding hoor. Biefstukje verdiend![]()
.
.Yaaay, thanks meid, dat is goed om te horen!Duidelijk te zien je progressie!!!! Ik ben inmiddels weer 3 kg zwaarder dan jou haha en zat paar weken terug nog op de 60 kg. Echt heel netjes meid!!!
Je training ziet er super uit. Hoelang doe je over zo'n training? Nu ik weer volgeladen zit kan ik prima langer trainen (ik fiets nu ook 30 min minder per dag dus moet mn volume denk ik iets omhoog schroeven).
Ik heb toch besloten meer powerlifting in te voeren in mn training. Had ergens een mooi schema gevonden![]()

.
). 
.
.
.