Lekkere ochtendtraining sanne! Die bor pr is ook echt nice!
Thanks Flexx!
Die BOR was geheel onverwacht, maar dat zijn juist de lekkersten..
goed bezig meid!! Nieuwe lijnen zijn verslavend haha..
Ik moet helaas het verdwijnen ervan accepteren (moeilijk!!!)
Dankjewel meid

Dat is het inderdaad: zowel cut als bulk heeft voordelen..

. Was vandaag nog tegen Tdwag aan het klagen over dat ik nu toch wel erg fijn vind om die lijnen te zien enzo, maar dat ik het krachtverlies toch wel erg kut vind.. Maar als ik weer voor kracht ga en meer massa wil hebben zal ik weer afscheid moeten nemen van hoe ik er nu bij sta

. Het is ook nooooit goed!
trainingen gaan lekker hier zie ik, zeker in de cut
Thanks RockOf Ages! Heb kracht heel lang vast weten te houden, nu het laatste maandje moet ik er helaas op in beginnen te leveren.. Maar mag absoluut niet klagen

.
Die chest supported rows zijn idd ruk. Leuk om te isoleren maar het brengt niet veel op imo.
Side raises -> front lat spread doen. Dat is de houding waarin je altijd goed zal raisen met je delts
Vind ze echt kut, heb ze 3 keer de kans gegeven maar voel ze gewoon niet erg goed.. Zal ze ongetwijfeld niet helemaal top uitvoeren, voel me te smal voor het bankje ook ofzo, stoot met db's al snel er tegenaan en daar word ik nijdig van

.
Dit weekend weer verder met die side raises, goede tip die je geeft, ga het gelijk in de praktijk brengen, dankje! ^^
Goede tip! Ben nu ook wel benieuwd naar de uitvoering van Sanne! Ik loop ook al eeuwen te kloten met die oefening!
@Sanne: Sterke training weer hoor! Het regent weer PR's!

Dankje Smarf! Haaaa, had ik gewoon even zin in, flauw... :')
Voer jij side raises net als ik ook met vrij gestrekte armen uit, of loop je ergens anders tegenaan?
Kan mezelf soms echt een klungel voelen bij sommige oefeningen

.
Super lekkere training weer!
en je ziet het.. alles komt nu naar voren waar je voor gebulkt hebt! Je weet nu ook dat je dit kan. Bulken en cutten en dat je het zelf allemaal onder controle hebt!
You go girl!
Thanks meid!

Het vertrouwen blijft groeien, af en toe nog een mentale blokkade, maar we komen er wel doorheen

.
Gaat goed hier, kan geen filmpje vinden.
Alweer weg gehaald ?
Dankjewel Marr! Het filmpje is als het goed is
hier nog te zien
wou je ff fappen?