SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Het gaat de goede kant op..

Ghehe, idem hierNou mn vriend weet me vaak genoeg te irriteren, moet ik hem maar meenemen![]()

Als in: mijn eigen vent natuurlijk, niet die van jou
.True.. Heeft anderen al veel moeite en tijd gekost me van wekelijks naar maandelijks te brengen..
Stapje voor stapje Flexx, deze eigenwijzerd kan het niet aan om nóg minder te maxen
.Hmm, vind het heerlijk om elke training te geven wat ik in huis heb.. Een deload kan ik bijvoorbeeld ook echt niet, heb het gevoel dat ik dan maar beter thuis kan blijven. Denk dat het in de bulk geen schade kan om zo diep mogelijk te gaan, in een cut kan het logischerwijs denk ik inderdaad soms meer kwaad dan goed doen..Als je zo verschrikkelijk diep moet gaan bij een gewone training, dan doe je volgens mij meer schade dan opbouw. Maar ja, misschien heb ik wel weer te weinig ambitie
Goed plan denk ik om de calorien te gaan opvoeren.
Zie ook mijn omschrijving bij nieuwe training (Instagram filmpje), het is een goed besluit. Denk ook dat dit exact het mooie moment is, alles valt mooi samen!

Doe twee keer per week SQ en DL.. Ene dag eerst SQ (zwaardere sets) en dan DL (lichtere sets). Andere dag eerst DL (zwaardere sets) en dan SQ (lichtere sets). Of ik dit op langere termijn ga volhouden, dat weet ik nog niet.. Tot nu toe lukt het nog goedEn link ivm je dan inmiddels vermoeide onderrug. Andersom is verstandiger!
.Training van vandaag: push
BP
10 x 20
5 x 30
3 x 35
1 x 40
4 x 40

1 x 40
1 x 40
BP, brede grip
8 x 35
8 x 35
8 x 35
CGBP
7 x 30
7 x 30
8 x 30
9 x 30
Incline BP
8 x 22.5
8 x 25
7 x 27.5
10 x 25
Db shoulder press
8 x 9
8 x 9
6 x 9
9 x 8
9 x 8
Cable front raises
8 x 12.5
10 x 10
10 x 10
12 x 10
Cable triceps rope extensions
10 x 6.8
8 x 9
10 x 6.8
10 x 6.8
12 x 6.8
Machine flyes
10 x 20
7 x 25
8 x 20
10 x 20
Rating:
2.5 / 5 qua 'kwaliteit' (krachtafname)
3 / 5 qua 'gevoel' (door even te 'man the f**k uppen' wel eruit kunnen halen wat er vandaag in zat)
Filmpje
Schrok een beetje toen ik het achteraf terug zag. Beoordeel mezelf volgens spiegel nog steeds vertekend, aangezien ik na het bekijken van dit filmpje besefte dat het eigenlijk wel goed is zo. Vreemd genoeg kan ik als ik mijn armen in de lucht steek bijvoorbeeld mijn ribben zien, terwijl mijn onderbuik nog een 'rand' is. Denk dat ik mijn perceptie moet bijstellen en die onderbuik inderdaad toch echt meer huidoverschot dan vet is..
Het is goed dat dit mijn laatste week cutten is. Krachtverlies begint op te treden en energie is nu dagelijks laag.
Ik kan concluderen dat het een succesvolle cut was.
Zaterdag ga ik mezelf even volledig vrijaf geven en eten wat ik maar wil. Naast kruidnootjes en chocolade wordt dat sowieso ook Ben & Jerry
.Mijn doel is natuurlijk stiekem om die dag @Skatermarvin trots te maken, dat snappen jullie wel..

). Die rand kan indd verslapt bindweefsel zijn (kan ik over mee praten). Heb t filmpje gezien en wat ben je al dun/slank zeg!! Deze cut heeft je echt super resultaten opgeleverd, echt top! Nu straks lekker bouwen
.