Fitness Seller

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Nog best vaak maar al stuk beter idd ;)
Het gaat de goede kant op.. ;)

Nou mn vriend weet me vaak genoeg te irriteren, moet ik hem maar meenemen :D
Ghehe, idem hier :rolleyes:
Als in: mijn eigen vent natuurlijk, niet die van jou :o.

Vind elke 4weken eigenlijk ook nog vaak.
True.. Heeft anderen al veel moeite en tijd gekost me van wekelijks naar maandelijks te brengen..
Stapje voor stapje Flexx, deze eigenwijzerd kan het niet aan om nóg minder te maxen :o.

Als je zo verschrikkelijk diep moet gaan bij een gewone training, dan doe je volgens mij meer schade dan opbouw. Maar ja, misschien heb ik wel weer te weinig ambitie :o
Goed plan denk ik om de calorien te gaan opvoeren.
Hmm, vind het heerlijk om elke training te geven wat ik in huis heb.. Een deload kan ik bijvoorbeeld ook echt niet, heb het gevoel dat ik dan maar beter thuis kan blijven. Denk dat het in de bulk geen schade kan om zo diep mogelijk te gaan, in een cut kan het logischerwijs denk ik inderdaad soms meer kwaad dan goed doen..
Zie ook mijn omschrijving bij nieuwe training (Instagram filmpje), het is een goed besluit. Denk ook dat dit exact het mooie moment is, alles valt mooi samen! :)

En link ivm je dan inmiddels vermoeide onderrug. Andersom is verstandiger!
Doe twee keer per week SQ en DL.. Ene dag eerst SQ (zwaardere sets) en dan DL (lichtere sets). Andere dag eerst DL (zwaardere sets) en dan SQ (lichtere sets). Of ik dit op langere termijn ga volhouden, dat weet ik nog niet.. Tot nu toe lukt het nog goed :).

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
5 x 30
3 x 35
1 x 40
4 x 40 :(
1 x 40
1 x 40

BP, brede grip
8 x 35
8 x 35
8 x 35

CGBP
7 x 30
7 x 30
8 x 30
9 x 30

Incline BP
8 x 22.5
8 x 25
7 x 27.5
10 x 25

Db shoulder press
8 x 9
8 x 9
6 x 9
9 x 8
9 x 8

Cable front raises
8 x 12.5
10 x 10
10 x 10
12 x 10

Cable triceps rope extensions
10 x 6.8
8 x 9
10 x 6.8
10 x 6.8
12 x 6.8

Machine flyes
10 x 20
7 x 25
8 x 20
10 x 20

Rating:
2.5 / 5 qua 'kwaliteit' (krachtafname)
3 / 5 qua 'gevoel' (door even te 'man the f**k uppen' wel eruit kunnen halen wat er vandaag in zat)

Filmpje
Schrok een beetje toen ik het achteraf terug zag. Beoordeel mezelf volgens spiegel nog steeds vertekend, aangezien ik na het bekijken van dit filmpje besefte dat het eigenlijk wel goed is zo. Vreemd genoeg kan ik als ik mijn armen in de lucht steek bijvoorbeeld mijn ribben zien, terwijl mijn onderbuik nog een 'rand' is. Denk dat ik mijn perceptie moet bijstellen en die onderbuik inderdaad toch echt meer huidoverschot dan vet is..

Het is goed dat dit mijn laatste week cutten is. Krachtverlies begint op te treden en energie is nu dagelijks laag.
Ik kan concluderen dat het een succesvolle cut was.

Zaterdag ga ik mezelf even volledig vrijaf geven en eten wat ik maar wil. Naast kruidnootjes en chocolade wordt dat sowieso ook Ben & Jerry :rolleyes:.

Mijn doel is natuurlijk stiekem om die dag @Skatermarvin trots te maken, dat snappen jullie wel.. ;)

Je maakt mij ook enorm trots door B&J te eten. Paar jaar terug at ik die krengen makkelijk 2 per week en ik ben er echt dol op!
Bij deze zet ik hem op het lijstje voor een volgende cheatday haha!

Verder een nette training hoor Sanne. Jammer dat je 5x40 niet hebt weten te halen bij de BP. Maar wees gerust, binnenkort lekker gainen en dan haal je hem easy-peasy!
Ik vind het filmpje trouwens reuze meevallen, je staat er goed op hoor! :thumbs:

je kracht neemt af en dat is niet gek met zo een cut he! Je ziet er super uit! en dat filmpje laat een mooie gespierde slanke dame zien!
Wees daar trots op want dat moet je ook zijn gezien waar je vandaan komt!
Wees niet teveel gefocussed op je buik.. het komt echt wel goed! Deze week nog even doorzetten en dan een goede bulk inknallen met die pepernoten en lekker bouwen!
Topper!

Dood normaal dat kracht afneemt in cut. Dan beginnen de mind games pas echt:D
Mooi bewaren voor volgende cut.

Iedereen heeft genetisch bepaalde plekken waar vet hardnekkigst is om weg te krijgen.
Staat de rest van je lichaam al goed droog, maar dat deel nog niet.
Lukt alleen als je echt diep gaat.
Los vel is natuurlijk ander verhaal.

Duurde ook lang voordat ik doorhad dat instagram vanzelf opnieuw begint met filmpjes afspelen.
Vond het al erg veel reps :roflol:

Haha herkenbaar die loop in de filmpjes van instagram, ook vaak gedacht 'wat een lange sets' :roflol:

Looking good girl :)
Chille muziek daar btw :)

FF snelle reactie (heb geen pauze oops:P). Die rand kan indd verslapt bindweefsel zijn (kan ik over mee praten). Heb t filmpje gezien en wat ben je al dun/slank zeg!! Deze cut heeft je echt super resultaten opgeleverd, echt top! Nu straks lekker bouwen ;)

in 4 cheatmeal :D

• #2.449
Je maakt mij ook enorm trots door B&J te eten. Paar jaar terug at ik die krengen makkelijk 2 per week en ik ben er echt dol op!
Bij deze zet ik hem op het lijstje voor een volgende cheatday haha!

Verder een nette training hoor Sanne. Jammer dat je 5x40 niet hebt weten te halen bij de BP. Maar wees gerust, binnenkort lekker gainen en dan haal je hem easy-peasy!
Ik vind het filmpje trouwens reuze meevallen, je staat er goed op hoor! :thumbs:
Werkelijk, B&J geeft mijn tong gewoon orgasmes :o.
Eet het nu alleen nog zo weinig dat ik het altijd een drama vind om een smaak te kiezen.. "Choose wisely" is altijd het geval, omdat het dan weer lang duurt voordat ik opnieuw B&J kan eten.. Wil graag eens Half Baked proberen, maar weet eigenlijk toch al dat ik zaterdag voor Triple Chocolate Core ga :p.

Dankjewel! Vandaag nog met een BB'er goed kunnen praten over die bench.. Zij is enkele jaren geleden ook lang blijven hangen op de 40. Het is gewoon een flinke mindfuck.. Ze stelde voor om er gewoon eens 50 kg aan te hangen en die langzaam met behulp van een spotter te laten zakken. Daarna spotter hem ook weer omhoog te laten tillen. Bij haar heeft het toen geholpen..
Voelt wel een beetje YOLO though :o.

je kracht neemt af en dat is niet gek met zo een cut he! Je ziet er super uit! en dat filmpje laat een mooie gespierde slanke dame zien!
Wees daar trots op want dat moet je ook zijn gezien waar je vandaan komt!
Wees niet teveel gefocussed op je buik.. het komt echt wel goed! Deze week nog even doorzetten en dan een goede bulk inknallen met die pepernoten en lekker bouwen!
Topper!
Mag niet klagen, kracht is lang genoeg optimaal gebleven :). Bedankt voor het mooie compliment, vind het ontzettend fijn dat ik werkelijk progressie heb kunnen boeken!

Dood normaal dat kracht afneemt in cut. Dan beginnen de mind games pas echt:D
Mooi bewaren voor volgende cut.

Iedereen heeft genetisch bepaalde plekken waar vet hardnekkigst is om weg te krijgen.
Staat de rest van je lichaam al goed droog, maar dat deel nog niet.
Lukt alleen als je echt diep gaat.
Los vel is natuurlijk ander verhaal.

Duurde ook lang voordat ik doorhad dat instagram vanzelf opnieuw begint met filmpjes afspelen.
Vond het al erg veel reps :roflol:
Maar krachtafname is wel ontzettend kut :p.
Probeer de mindset zo te houden dat zolang ik in een training geef wat ik op dat moment in huis heb, het oké is :).

SP heeft me ook op bindweefsel gewezen, dat kan het ook wel eens zijn.. Vind het klote. Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat ik nu huidoverschot en dergelijke heb, maar het zit me wel in de weg bij mijn wens bepaalde doelen te willen halen. Ach, nogmaals, mag er eigenlijk niet over klagen en zeuren; eigen schuld. Kan beter kijken naar hetgeen ik nu wél invloed op kan hebben. En wie weet kan ik over enkele jaren de beslissing maken het letterlijk recht te laten trekken :).

Haha, lijkt me bizar om eindeloos die reps vol te kunnen blijven houden, daar heb ik in ieder geval wat meer carbs voor nodig :p.

Looking good girl :)
Chille muziek daar btw :)
Thanks Rambo :kiss:
Meestal is er wel lekkere muziek, behalve als het de "daluren" zijn en er een blik opa's en oma's opengetrokken is die een beetje cardio komen doen :o.

Dat gaat je zeker lukken..

Foto's zijn natuurlijk meer dan welkom..:o
Ghehehe, er zullen absoluut foto's komen.. ^^
Zit nu alleen al serieus te dubben over wat wel en niet te eten :p.

FF snelle reactie (heb geen pauze oops:P). Die rand kan indd verslapt bindweefsel zijn (kan ik over mee praten). Heb t filmpje gezien en wat ben je al dun/slank zeg!! Deze cut heeft je echt super resultaten opgeleverd, echt top! Nu straks lekker bouwen ;)
FOEI, zomaar reageren terwijl je geen pauze hebt.. ;)
Verslapt bindweefsel, daar heb ik zelf nog niet eens aan gedacht. Ik ga daar eens het één en ander over opzoeken..
Whhieee, dankjewel voor je compliment!! Ben tevreden over mijn progressie, hoewel de cut in het begin niet echt vruchten afwierp is het opeens toch flink doorgezet.
Ben me deze week mentaal aan het voorbereiden op flink bouwen, even weer een knop die omgezet moet worden.. ;).

Cheatmeal?
Cheatday!! :D

Training van vandaag: pull

BOR

10 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
6 x 45
12 x 35

Cable seated row, D-handle (lat pulldown bezet)
10 x 27.3
10 x 32
10 x 34.3

Lat pulldown, close grip
8 x 39
6 x 45
6 x 47.3 VPR
8 x 39

One arm cable row
8 x 23
10 x 20.3
10 x 20.3
10 x 20.3

Db side raises
15 x 2
12 x 3
10 x 4
10 x 5
Eeeeeeindelijk heb ik de goede uitvoering te pakken! Het kostte een behoorlijke tijd.. Maar de imput en hulp die ik vorige week heb gekregen hebben de doorslag gegeven. Ontzettend blij mee! ^^

Reversed flyes (machine)
10 x 15
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Upright rows
10 x 18
8 x 22 VPR
8 x 23 VPR
6 x 23

Bb curls
8 x 18
8 x 18
8 x 18
5 x 18

Incline hammer curls nieuw
8 x 7
10 x 4
6 x 5
8 x 4
Man oh man, wat een drama.. Krachtverschil links en rechts wordt hier pijnlijk merkbaar :o.

Rating:
3 / 5
Gewoon, "wel lekker", zeker gezien mijn energiepeil :o.

Nog maar 5 dagen... :D
DEM CARBS!!!

Flinke volume alsnog in je training, waarom schrap je daar niet wat van :p

Gewoon "wel lekker" is in deze fase prima! Meer dan prima zelfs! Is het overigens niet zo dat ze voor de B&J keuze stress juist die assortiment dozen hebben gemaakt..:rolleyes:

lkkre pulled

Toch nog wat vpr's hier en daar.. Nice! !!

Dat gaat nog wat worden straks als je weer kan laden. Dikke Gains!!

Merk nu al zo'n idioot verschil. Ipv snel weg wil ik langer blijven haha. Herstel etc tussen de sets is veel sneller en minder buiten adem

• #2.454
Flinke volume alsnog in je training, waarom schrap je daar niet wat van :p
Omdat ik het toch stiekem nog steeds lekker vind om in hoog volume te zitten :o.

Gewoon "wel lekker" is in deze fase prima! Meer dan prima zelfs! Is het overigens niet zo dat ze voor de B&J keuze stress juist die assortiment dozen hebben gemaakt..:rolleyes:
Maar.. Maar.. In zo'n assortiment doos zitten 4 smaken waarvan ik er 2 maar echt uitzonderlijk lekker vind :(.
Zou willen dat ik gewoon zelf een assortiment mocht samenstellen.. :drool:

Thanks Bric! :D

Toch nog wat vpr's hier en daar.. Nice! !!

Dat gaat nog wat worden straks als je weer kan laden. Dikke Gains!!

Merk nu al zo'n idioot verschil. Ipv snel weg wil ik langer blijven haha. Herstel etc tussen de sets is veel sneller en minder buiten adem
Op mijn tandvlees, maar dat is prima ;).
Ben echt benieuwd wat mijn bulk gaat brengen! Na deze cut zie ik duidelijk waar ik vorige bulk zo veel voor heb gegeten en waar ik zo hard voor heb "gebeuld", geeft me moed om ook dit jaar vooral zo veel mogelijk te gainen :o.

Ohhh, ik zit soms echt te genieten als ik je logje lees! Niet alleen hoe heerlijk je trainingen nu voelen, maar ook dat je het weer warm hebt en over het algemeen weer meer jezelf en energieker bent!
.. Overigens roep ik al 2 weken tegen Tdwag dat mijn conditie belabberd is (na lunges ben ik helemaal buiten adem..), maar dat zou dadelijk dus als ik het goed begrijp ook nog wel eens recht kunnen trekken.. :rolleyes:

Lekker getraind en de dagen nu op 1 hand aftellen he! :D
Je gaat super en je ziet nu ook wat het ej allemaal al gebracht heeft! Op naar dem gainzzzzzzzzzzzzzzz

Succes met de laatste loodjes; )

Maar.. Maar.. In zo'n assortiment doos zitten 4 smaken waarvan ik er 2 maar echt uitzonderlijk lekker vind :(.
Zou willen dat ik gewoon zelf een assortiment ..;):o. :rolleyes:
Dat zelf samenstellen zou echt meer dan awesome zijn!!

Wat ik me afvroeg..houdt Tdawg van het zelfde cheat voedsel als jij of verschillen jullie daarin..?

Goeie tren wel weer meid

En in b4 2 happen en genoeg a.s. cheatday :D

Terug
Naar boven