MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Lekker getraind en de dagen nu op 1 hand aftellen he! :D
Je gaat super en je ziet nu ook wat het ej allemaal al gebracht heeft! Op naar dem gainzzzzzzzzzzzzzzz
Yiehaaaa, het einde komt in zicht!!
Weer een nieuwe periode die aanbreekt dadelijk, heerlijk!
Heb daarbij ook een mooi mentaal, nieuw doel; soepeler met voeding om leren gaan :).

Succes met de laatste loodjes; )
Thanks Natty!
Wist helemaal niet dat je de wederhelft van Pillz was joh, ben ik pas sinds enkele dagen achter :o.
Doet er natuurlijk eigenlijk niet toe, maar vond het wel weer typisch van mezelf :p.

Ghehe, trekken vind ik altijd fijn, dat weet je toch :eyebrow:

en op naar de pepernootjes. :roflol:
kon het niet laten. :o
Haha, moest vandaag nog een paar keer aan deze zin denken :o.

Dat zelf samenstellen zou echt meer dan awesome zijn!!

Wat ik me afvroeg..houdt Tdawg van het zelfde cheat voedsel als jij of verschillen jullie daarin..?
Nou, ik denk dat ik er uit ben! Heb de site van B&J erbij gepakt (ja, serieus..) en het wordt die gezouten karamel versie, Blonde Brownie ofzo :rolleyes:.
Tdwag en ik verschillen alleen qua snoep: hij kan met vol overgave voor schepsnoep gaan, terwijl ik liever voor schepchocolade ga.. Verder zijn we "vrees" ik hetzelfde: AYCE sushi / ijs en we zijn intens gelukkig :p.

Overigens denk ik dat mijn planning voor zaterdag aardig rond is..
- Mijn normale oat-ontbijt
- Zak schep-kruidnoten (tiramisu, kokos, diverse soorten chocolade)
- Pot B&J
- Grote bitterkoek van de bakker (helft chocolade)
- Ovenpizza

:D
*doet glunderen van oor tot oor*
.. Denk er ook helemaal niet gedurende heeeel de dag aan, hoor.. :rolleyes:

Goeie tren wel weer meid

En in b4 2 happen en genoeg a.s. cheatday :D
Thanks Robke!
En zie mijn planning bij Marvin hierboven..
Wedden dat ik helemaal los ga?! :rolleyes:

Haha komt vast Door de cut:P
Maar idd al geruime tijd;)

Nou dat zijn goede vooruitzichten! :D
en een super mooi nieuw doel! Dat gaat je zeker wel lukken! Kijk maar hoever je nu al bent!

dat wordt genieten dus zaterdag :D

Dat is alleen voor de ochtend neem ik aan? :D

Overigens denk ik dat mijn planning voor zaterdag aardig rond is..
- Mijn normale oat-ontbijt
- Zak schep-kruidnoten (tiramisu, kokos, diverse soorten chocolade)
- Pot B&J
- Grote bitterkoek van de bakker (helft chocolade)
- Ovenpizza

*Glundert met je mee*

Dik verdiend Sanne! Geniet van je momentje!

• #2.468
Haha komt vast Door de cut:P
Maar idd al geruime tijd;)
Zo te lezen wordt het me gelukkig vergeven ;).

Nou dat zijn goede vooruitzichten! :D
en een super mooi nieuw doel! Dat gaat je zeker wel lukken! Kijk maar hoever je nu al bent!
Ik ga er voor meid ^^.

dat wordt genieten dus zaterdag :D
Ohhhh yeah, kan het nergens anders over hebben, Tdwag wordt gek van me :o.

Dat is alleen voor de ochtend neem ik aan? :D
Dit idd, wat ga je de rest vd dag eten dan?? :D
Ghehe, alles wat ik tegenkom in de supermarkt zaterdag waarvan ik denk 'ja, daar heb ik zin in' gaat mee..
Dus ben benieuwd wat er nog bij komt :rolleyes:..

*Glundert met je mee*

Dik verdiend Sanne! Geniet van je momentje!
Haha, van jouw meeglunderen glunder ik alleen nog maar meer :D
Thanks! ^^

Training van vandaag: LB 1

SQ

10 x 20
5 x 30
3 x 40
1 x 50
1 x 60 1RM waar mijn schema op was berekend
F x 65 Van parallel naar omhoog direct Tdwag laten ingrijpen. Tdwag denkt dat hij er wel in moet zitten omdat 60 vrij vlot gaat. Gebrek aan vertrouwen waarom het een fail werd?
F x 65 Lift-off ging nu redelijk en kwam zeer langzaam omhoog, maar heb toch laten ingrijpen. Heb het gevoel dat mijn lift-off niet sterk genoeg is. Dat in combinatie met toch nog wat gebrek aan vertrouwen zorgde wederom voor een fail
1 x 62.5 PR Nieuwe 1RM als uitgangspunt voor nieuwe schema
10 x 30 ATG

DL
5 x 50
5 x 50
10 x 52.5
10 x 52.5
10 x 52.5

SLDL
10 x 40
10 x 42.5
10 x 45
8 x 47.5

Plate loaded leg press, triset nieuw (unilateral leg press rechts/unilateral leg press links/"kikker" met beide voeten (zie spoiler))
"Kikker": voeten naast elkaar, hakken bijna tegen elkaar, tegen naar buiten laten wijzen. Dan benen met knieën naar buiten laten zakken, alsof ik een soort kikkervorm ga zitten, hakken geheel naar billen.
10/10/10 x 10
10/10/10 x 10
10/10/10 x 10
15/15/15 x 10
Oef, dat brandt :heart:

Cable glute kickback
10 x 15
10 x 15
10 x 15
12 x 15

Rating:
3.5 / 5

Ga mijn schema veranderen. Heb nu door waar mijn zwakke punt bij SQ is. Wil drie keer per week squatten waarvan één keer paused. Paused wil ik als enige beenoefening op pulldag doen.
Op pulldag wil ik er dan een triset in gooien (db shoulder press/db side raises/machine reversed flyes).

Haha, van de week stelde Tdwag nog voor om de 10K-challenge te doen, het erge is dat ik het als vrouw nog prima zou redden ook.. :o
Ik doe mee.. red dat zelf ook wel. :D weliswaar met andere dingen :o

Lekker getraind en die squat van jou gaat echt super! Je plannen klinken goed en in je bulk zal je zeker snel vooruitgaan weer! Het is nu echt... 3....2... 1!!! :D

Met wat voor schema wil je 3x pw squatten dan?

5x5?

• #2.474
Ik doe mee.. red dat zelf ook wel. :D weliswaar met andere dingen :o

Lekker getraind en die squat van jou gaat echt super! Je plannen klinken goed en in je bulk zal je zeker snel vooruitgaan weer! Het is nu echt... 3....2... 1!!! :D
Nog maar eventjes.. :D
Ben erg benieuwd hoe compounds zich verder gaan ontwikkelen als ik weer langzaam in een surplus beland.. :).

Met wat voor schema wil je 3x pw squatten dan?

5x5?
Wil het huidige (golvend periodiserend) schema aanhouden (2 x per week) en die 3e keer per week squatten is light weight wat meer reps en nadruk op dat dode punt bij paused.. Wil het zeg maar vergelijkbaar houden met mijn paused BP: puur voor techniek. Past verder mooi in mijn vijfdaagse split aangezien ik na pull-day altijd een rustdag heb, zit dus verder mijn beentraining niet in de weg :).

Training van vandaag: UB

BP

10 x 20
5 x 27.5
5 x 32.5
5 x 35
5 x 35
5 x 35
Moeizaam :o

BP paused speed, elastiek
8 x 20
8 x 22.5
8 x 25 VPR, nice

Seated OHP
8 x 20
6 x 22.5
4 x 25 PR
6 x 22.5
8 x 20

T-bar row
8 x 25
8 x 30
5 x 35
8 x 32.5 VPR, onverwacht en erg lekker
6 x 32.5

Dips, elastiek
x 6 VPR
x 6
x 6
x 6
x 6

Chin ups, elastiek
x 6 VPR
x 6
x 5
x 6
x 4

SS Db curls / Skullcrushers
8 x 8/12
8 x 8/13
8 x 8/13

Rating
3.5 / 5
Ik krijg een hongerig, smal bekkie :o

Vanuit mijn donkerpaarse teentjes.. Donkerpaars, whut? Jup.. Doorbloeding is sinds ik van obees naar gezond ging ontzettend ruk. 's Ochtends zijn mijn tenen op bovenkant en aan onderkant serieus donkerpaars, bijna zwart. Inmiddels doet het ook pijn.
Energie is erg laag. Heb het gevoel dat mijn ogen op mijn knieën hangen, alsof ik stoned ben ofzo :o.
Heel de dag intens koud, kom serieus niet meer warm.

Morgenavond eten bij schoonmams, geen idee wat precies. Wordt waarschijnlijk lekker biefstukje met verse groenten. Zit te twijfelen er wat carbs bij te nemen (van die goddelijke potato wedges, gewoon in de pan opgebakken..). Gezien cheatday aanstaande zaterdag wellicht beter om morgen nog even door te bikkelen. Aan de andere kant.. Waarom zou ik me nu net even die paar wedges niet gunnen?

Omdat ik morgenavond wellicht wat zouter eet (gebruik bij het koken zelf weinig zout) voor de zekerheid vanochtend gewogen in plaats van zaterdag. Niets eraf.. Sterkt me in het vermoeden alles uit deze cut gehaald te hebben. Ik loop nu gewoon echt op mijn eindje :o.

Cheatday is alweer aangepast, want Tdwag had het idee om na de training zaterdag bij Delifrance te gaan lunchen :o.
Dat komt er dus in ieder geval ook alweer bij :rolleyes:.
Zal ik maar gewoon voor de 10K-challenge gaan? :roflol:

IN, mooi squat PR en prima bench

10.000kcal challenge?
ik doe ook mee, ik zal hem morgen wel even gaan uitvoeren:D

[
Ik krijg een hongerig, smal bekkie :o

Vanuit mijn donkerpaarse teentjes.. Donkerpaars, whut? Jup.. Doorbloeding is sinds ik van obees naar gezond ging ontzettend ruk. 's Ochtends zijn mijn tenen op bovenkant en aan onderkant serieus donkerpaars, bijna zwart. Inmiddels doet het ook pijn.
Energie is erg laag. Heb het gevoel dat mijn ogen op mijn knieën hangen, alsof ik stoned ben ofzo :o.
Heel de dag intens koud, kom serieus niet meer warm.

Morgenavond eten bij schoonmams, geen idee wat precies. Wordt waarschijnlijk lekker biefstukje met verse groenten. Zit te twijfelen er wat carbs bij te nemen (van die goddelijke potato wedges, gewoon in de pan opgebakken..). Gezien cheatday aanstaande zaterdag wellicht beter om morgen nog even door te bikkelen. Aan de andere kant.. Waarom zou ik me nu net even die paar wedges niet gunnen?

Omdat ik morgenavond wellicht wat zouter eet (gebruik bij het koken zelf weinig zout) voor de zekerheid vanochtend gewogen in plaats van zaterdag. Niets eraf.. Sterkt me in het vermoeden alles uit deze cut gehaald te hebben. Ik loop nu gewoon echt op mijn eindje :o.

Cheatday is alweer aangepast, want Tdwag had het idee om na de training zaterdag bij Delifrance te gaan lunchen :o.
Dat komt er dus in ieder geval ook alweer bij :rolleyes:.
Zal ik maar gewoon voor de 10K-challenge gaan? :roflol:
Dat van dat koude en paarse heb ik ook als ik lang vast..volgens mij een teken van een lage bloedsuiker. Een paar potato wedges moet kunnen toch? Gewoon van te voren bepalen hoeveel...en niet de bekende "ik ben nu toch al slecht bezig" knop omzetten daarna:o

Verstandig om wat eerder te wegen, want de vochtretentie na goed zout eten kan behoorlijk zijn! Pff, die 10k cheat klinkt hemels..de gedachte alleen al!

Bij mij zou er zeker een bak ijs en een heel pak pannenkoeken doorheen gaan dan..oja..en snoep en pepernoten en pizza en kebab en..ehm..

wait whut?:eating:

Goed training nog wel trouwens! ;) Aardig wat VPR's!!:D:D

Hele nette laatste training zo in de cut Sanne! En dan ook nog een paar PR's! Beest! :D
Dat van dat koude herken ik wel een beetje, ik heb het de afgelopen dagen ook vrij koud. (tenminste mijn vriendin vindt dat ik koud aanvoel).

Ik zou als ik jou was gewoon lekker genieten dit weekend. Nergens bij nadenken en gewoon lekker genieten!

Lijkt me niet heel gezond;) zie je meestal bij oudjes of idd obese mensen.
Al eens laten onderzoeken?
Aan je handen heb je niets?

10k challange nice hoor. Ga je vast wel redden.

• #2.480
IN, mooi squat PR en prima bench

10.000kcal challenge?
ik doe ook mee, ik zal hem morgen wel even gaan uitvoeren:D
Welkommm, en dankje! ^^

Bedoel inderdaad de 10.000kcal challenge :o.
Was mijn idioot goddelijke cheatday aan het plannen toen me geopperd werd ik er maar net zo goed de challenge er van kon maken :rolleyes:
Laat even weten hoe het je morgen is gelukt.. ;)

Mijn voorlopige planning nu:
- Mijn normale ontbijt (500 kcal)
- Lunch bij Delifrance, ongetwijfeld een Mexicaan en stokbrood ham/kaas of panini ham/kaas
- Zak verschillende soorten kruidnoten (zelf scheppen :D)
- Zak verschillende soorten chocolade (wederom zelf scheppen :rolleyes:)
- Ovenpizza
- Bak B&J
- .. Zal ik er dan al aan zitten of kan ik met een gerust hart meer meesnaaien wanneer ik daar zin in heb? :o

Dat van dat koude en paarse heb ik ook als ik lang vast..volgens mij een teken van een lage bloedsuiker. Een paar potato wedges moet kunnen toch? Gewoon van te voren bepalen hoeveel...en niet de bekende "ik ben nu toch al slecht bezig" knop omzetten daarna:o

Verstandig om wat eerder te wegen, want de vochtretentie na goed zout eten kan behoorlijk zijn! Pff, die 10k cheat klinkt hemels..de gedachte alleen al!

Bij mij zou er zeker een bak ijs en een heel pak pannenkoeken doorheen gaan dan..oja..en snoep en pepernoten en pizza en kebab en..ehm..

wait whut?:eating:

Goed training nog wel trouwens! ;) Aardig wat VPR's!!:D:D
Vind het echt vreemd.. Vorig jaar had ik het ook, alleen veel later. Vind het vooral vreemd dat het gewoon soms donkerpaars/blauw is, ziet er bizar en ranzig uit :o. Begint ook aardig pijn te doen. Huisarts had het vorig jaar over wintertenen, zal hem maar op zijn woord geloven.. Heb er in ieder geval nog gevoel in :rolleyes:.
Enne.. Heb al het één en ander geschrapt morgen zodat er wat meer ruimte is voor wedges :o. Wil het wat cheaten betreft het echt bij deze ene zaterdag houden (zie planning in spoiler bij Broken Bat).. Oké, en AYCE sushi over 2 weken :D.

Hele nette laatste training zo in de cut Sanne! En dan ook nog een paar PR's! Beest! :D
Dat van dat koude herken ik wel een beetje, ik heb het de afgelopen dagen ook vrij koud. (tenminste mijn vriendin vindt dat ik koud aanvoel).

Ik zou als ik jou was gewoon lekker genieten dit weekend. Nergens bij nadenken en gewoon lekker genieten!
Dankjewel Freakjam! Nog niet de allerlaatste, legday komt nog zaterdag.. Daarna direct door naar de Delifrance om eens op te laden :rolleyes:.
Haha, en dankjewel, beest genoemd worden is fijnnn :p.
Bij jullie thuis warmt je vriendin jou dus op, en niet andersom? :o

Lijkt me niet heel gezond;) zie je meestal bij oudjes of idd obese mensen.
Al eens laten onderzoeken?
Aan je handen heb je niets?
10k challange nice hoor. Ga je vast wel redden.
Vind het wel steeds vreemder worden inderdaad.. Huisarts had het vorig jaar over wintertenen, maar dit is wel heel vroeg.. Verkleuringen zijn ook veel erger en aan de onderkant van mijn tenen doet het gewoonweg best zeer :o.
Aan mijn handen heb ik niets.. Wel verkleuren mijn lippen soms een beetje blauw als ik het koud heb :|.
Heb nu in ieder geval Cardiflor in huis gehaald en Tdwag is zo lief mijn voeten daarmee te masseren, dan komt er op een gegeven moment weer wat kleur in terug..

Terug
Naar boven