AndroidHealthClinic

Sanne's log

Ik bedoelde voor mij persoonlijk dat door het cutten je lijf niet meer normaal reageerd op honger/vol. Het is of te weinig of teveel voedsel.

Een gezond lichaam verhoogd gewoon de leptine levels als je voldoende binnen krijgt (om op die manier stabiel te blijven).

Met het afvallen dwing je je lijf in allerlei rare bochten en dan is het logisch dat je abnormaal op voeding reageert (met name suiker, zout en vet!!!). IIFYM werkt daarom ook niet altijd en voor iedereen (ligt er nogal aan wat je voor producten kiest). Wat mij betreft geeft het wat meer ruimte voor dingen als kaas, ketjap, vissaus, ovenfrietjes, gebakken uitjes. Tijdens een bulk (onderhoud) werkt het voor mij overigens prima om ook de koekjes etc erbij te eten (mits ik gewoon mn normale maaltijden eet). Vermoedelijk door een overvloed aan leptine hehe;)

Als ik buiten de deur om een koekje eet dan heb ik geen snaaiaanval, maar ik zal dat dan weer niet in huis halen *just in case ;)*. Drop koop ik 1 x per week want dat gaat schoon op (dat is wel weer gek.. ik kan weken chips in huis hebben maar drop is zoooo verslavend voor mij).

Is ook allemaal super persoonlijk dit en obv de bagage die je met je mee draagt. Hoe dan ook, wat voor mij werkt werkt niet voor iedereen!!

Ik vind het fijn om weer normaal te kunnen eten (zonder emotie eten, zonder dwangmatig gezond te willen eten, zonder alles te willen tellen) en dat is mij voor mn cut gelukt. Ben nu weer hard op weg:D

oja nog je vraag over schoenmerken. Ik heb vorig jaar best nog wel ok laarsjes gehaald met schapenwol bij de bristol. Heb verder geen idee qua merken. Heb liever ook geen uggs haha

Vandaag wordt genieten!!!:meal:

6a00e553e718528833014e60ad1e6d970c-500wi.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alles noteren wat je eet :D

Yeah! het is zover! Go Sanne! :D

Jaa sanne rise and shine, je verliest kostbare eettijd

Eetse schat :meal: en wat @Pillz zegt :)

En wat heb je al gegeten?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.509
Thanks Bricone! Zojuist de laatste legday van de cut, nu langzaamaan meer eten :D.

Ik bedoelde voor mij persoonlijk dat door het cutten je lijf niet meer normaal reageerd op honger/vol. Het is of te weinig of teveel voedsel.

Een gezond lichaam verhoogd gewoon de leptine levels als je voldoende binnen krijgt (om op die manier stabiel te blijven).

Met het afvallen dwing je je lijf in allerlei rare bochten en dan is het logisch dat je abnormaal op voeding reageert (met name suiker, zout en vet!!!). IIFYM werkt daarom ook niet altijd en voor iedereen (ligt er nogal aan wat je voor producten kiest). Wat mij betreft geeft het wat meer ruimte voor dingen als kaas, ketjap, vissaus, ovenfrietjes, gebakken uitjes. Tijdens een bulk (onderhoud) werkt het voor mij overigens prima om ook de koekjes etc erbij te eten (mits ik gewoon mn normale maaltijden eet). Vermoedelijk door een overvloed aan leptine hehe;)

Als ik buiten de deur om een koekje eet dan heb ik geen snaaiaanval, maar ik zal dat dan weer niet in huis halen *just in case ;)*. Drop koop ik 1 x per week want dat gaat schoon op (dat is wel weer gek.. ik kan weken chips in huis hebben maar drop is zoooo verslavend voor mij).

Is ook allemaal super persoonlijk dit en obv de bagage die je met je mee draagt. Hoe dan ook, wat voor mij werkt werkt niet voor iedereen!!

Ik vind het fijn om weer normaal te kunnen eten (zonder emotie eten, zonder dwangmatig gezond te willen eten, zonder alles te willen tellen) en dat is mij voor mn cut gelukt. Ben nu weer hard op weg:D
Vind het in ieder geval erg goed van je dat je inmiddels je eigen lichaam goed hebt leren kennen, je doet je voordeel er weer mee met deze sport en weet dan elke keer weer je aanpak daar op af te stemmen!
Bij mij is het nogal altijd een kwestie van 'niets in huis halen'. Weken achtereen 'schoon' eten vind ik geen probleem, is absoluut geen straf voor me. Heb ook geen behoefte aan een wekelijkse cheat.. Na zo'n cheatday als vandaag vind ik het juist des te fijner weer terug te gaan met mijn eigen schema, gelijk terug in het gelid ;).
oja nog je vraag over schoenmerken. Ik heb vorig jaar best nog wel ok laarsjes gehaald met schapenwol bij de bristol. Heb verder geen idee qua merken. Heb liever ook geen uggs haha
Haha, precies, zie mezelf nog niet echt in Uggs lopen :p.
Maar goed, mijn voetjes zullen het wel erg waarderen.. :o

Vandaag wordt genieten!!!:meal:

6a00e553e718528833014e60ad1e6d970c-500wi.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whieeeee, het is Blondie Brownie geworden!! :heart:

Ga ik absoluut doen :rolleyes:

Yeah! het is zover! Go Sanne! :D
*Stuiter*, heb het gevoel alsof mijn lichaam een spons is op het moment :roflol:

Jaa sanne rise and shine, je verliest kostbare eettijd
Ben allaaaaang op joh, cheaten to the max! ;)

Ghehe, dankje kanjer :kiss:

Haha, zie update! :D

Training van vandaag: LB 2

DL

5 x 50
3 x 55
10 x 60 Tot en met de laatste rep solid
5 x 60
5 x 60
Techniek DL is erg goed ontwikkeld. Kreeg compliment van Tdwag: de laatste rep is net zo netjes als de eerste. Erg solid. Zal binnenkort filmpje proberen te laten maken om jullie licht er ook eens over te laten schijnen.

SQ
10 x 20 ATG
5 x 30
3 x 37.5
10 x 44
10 x 44
10 x 44
Voelde lekker

Reversed bb lunges nieuw
20 x 20
20 x 20
20 x 22.5
20 x 22.5
20 x 22.5
Poeh, even flink wennen met bb.. Zoeken naar evenwicht en aandacht er optimaal bij moeten houden. Voelt lekker though!

Goblet SQ
15 x 22
15 x 22
15 x 22
20 x 22

Unilateral glute hyperextensions
10 x bw
10 x bw
10 x bw

Cable pullthrough op step
10 x 29.3
10 x 31.6
10 x 34.3
10 x 34.3

Rating:
4 / 5
Heeeeerlijk!

Bulk incoming!
Yaaaaay, dat was dan echt de allerlaatste cuttraining! Vanaf morgen elke week met 100 kcal omhoog totdat ik in een clean bulk ben beland, vermoedelijk is dit begin december.

Cheat day
Embrace yourselves :o...
Tot nu toe gegeten:
- Mijn normale ontbijt (350 kcal)
- Post Workout: Delifrance Parasiènne: half stokbrood met ene helft filet american met ei en ui, andere helft eiersalade
- 2 kleine Bounty's
- 1 Snickers ijsje
- Flink wat handen kruidnoten
- Flink wat handen chocolade schepsnoep

In huis gehaald voor vandaag:
- Snickers ijs
- 300 gram schep-kruidnoten (kokos, tiramisu, melkchocolade, karamel en truffel)
- Ongeveer 400 gram schep-chocolade (alle soorten chocolade die je maar kunt bedenken :D)
- B&J Blondie Brownie
- Casa di Mama Psosciutto Funghi pizza

Tdwag heeft vandaag ook cheatday (onder andere donuts, melkchocolade (normaal en Oreo) en schepsnoep), dus zal daar ook nog wat van wegsnaaien.. :rolleyes:

Heb het idee dat mijn lichaam op dit moment een spons is. Krijg het spontaan een stuk warmer en laten we het er op houden dat de dosis suiker zijn werk doet :o.

Veel plezier vandaag.

Hahah dat is een mooi lijstje voor een post-cut cheat day. Enjoy!

Ik snap je verhaal met af en toe een mega cheat en dan is het voorlopig weer klaar. Maar dat werkt niet bij iedereen zo ;)
Mega cheat ze, vandaag ;)

Dat is nog eens een serieuze cheat haha.. ik krijg t meestal nooit op (ogen veeeeell groter dan mn maag:p)

Mooie train!!

Mooie training en lekker cheatlijstje! De B&J die je gekozen hebt is op dit moment mijn favo flavour! drool:

Mooie training en een super lekker eat -cheat lijstje! :D Nice!
Valt op zich nog mee wat je op hebt tot ca. 14:00... ik zat zelf al dik op 2400 kcal toen.. en ben pas halverwege.. dus denk dat ik maar met je meedoe. .:roflol:
enjoyyyyyyyyyyy

snickers ijsjes:heart:

Hhnnggg lekker :drool:

Cheat ziet er goed uit. Lekker van genieten :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.519
Dankjewel, dat lukt helemaal! :D

Hahah dat is een mooi lijstje voor een post-cut cheat day. Enjoy!
Een mooie planning hè.. Alles wat ik mezelf maandenlang heb ontzegd komt vandaag aan bod :o.

Ik snap je verhaal met af en toe een mega cheat en dan is het voorlopig weer klaar. Maar dat werkt niet bij iedereen zo ;)
Mega cheat ze, vandaag ;)
Iedereen zit weer anders in elkaar ;).
Was ik maar ecto, dan had mijn cut er sowieso een stuk beter uitgezien :p.

Dat is nog eens een serieuze cheat haha.. ik krijg t meestal nooit op (ogen veeeeell groter dan mn maag:p)

Mooie train!!
Haha, het is inderdaad flink wat!
Moet zeggen dat mijn ogen ook te groot waren, ik laat de pot B&J morgen maar in mijn macro's passen :o.

Mooie training en lekker cheatlijstje! De B&J die je gekozen hebt is op dit moment mijn favo flavour! drool:
Die smaak is zoooo goddelijk! Ben sowieso gek op gezouten karamel.. Dacht eerst dat Karamelsutra degene was die ik zo lekker vond, maar dat viel tegen toen ik die pot een jaar geleden opgelepeld had :o.

Mooie training en een super lekker eat -cheat lijstje! :D Nice!
Valt op zich nog mee wat je op hebt tot ca. 14:00... ik zat zelf al dik op 2400 kcal toen.. en ben pas halverwege.. dus denk dat ik maar met je meedoe. .:roflol:
enjoyyyyyyyyyyy
Haha, dankjewel meid :kiss:
Doe maar lekker mee hoor, flink eten voor de gains, word je groot en sterk van :D.

Had die serieus nog nooit op..
Maar damn, die zijn eigenlijk veel te lekker :o..

Omnomnomnom :heart:

Cheat ziet er goed uit. Lekker van genieten :p
Vies lekker!! ;)
B&J past er alleen niet meer bij.. Laat hem dicht voor morgen en pas hem dan in mijn schema :o.

Klinkt of je goed genoten hebt! Nou hier ook hoor. Luie dag en lekker door(vr)eten. :D
Dat wordt morgen een knaltraining op al die carbs! Kan niet missen!
en uitkijken naar de B&J! Nice!!

Terug
Naar boven