Hele nette training Sanne! Die baused squats ga je zeker wat aan hebben. Box squats zou ook nog een optie zijn..
Begint het vocht alweer een beetje te minderen of nog steeds flink bloated?
Thanks Marvin!
Box SQ helaas niet echt een optie aangezien ik te lui ben om de desbetreffende box vanuit kelder twee verdiepingen naar boven te sjouwen

.
Houd het voorlopig dus bij paused

.
Hmm..en dan valt deze training even tegen!

Balen zeg, maar komt uiteindelijk wel weer goed!
Vandaag hetzelfde als gister.. Vreemd gevoel er over: haal targets en vandaag zelfs nog mooie BP en T-bar gehad, maar het gevoel is er even niet ofzo

.
De harde leef, je weet zelf

.
Wat verwacht je zelf als je kcal +100 doet en nog 500 eronder zit?
Kracht zal no way omhoog schieten.
Zal nog wel paar weken duren.
Pas als je op of iets boven onderhoud zit ga je het merken.
Ligt gewoon puur aan mijn mindset, te veel gedacht van "oeeehh, de cut is voorbij", elke keer niet beseffende dat ik voorlopig nog wel in een steeds kleiner wordende cut zit

.
Die energie komt pas terug als he kachel weer aan het laaien is

Dat kleine beetje extra is je lijf nog niet tevreden mee
Ik merk dat ik nu steeds meer honger krijg en heb t weer warm!!! Ik geef daar nu aan toe, want honger hebben is nu echt uit den boze. Heb wel wat vet erbij, maar er zijn nog steeds erg veel veins te zien dus zou mooi zijn als ik dit kan behouden. Ach en verschil tussen laagste gewicht en nu is 2 kg dus t valt nog wel mee
Ik heb de hip thrust er sinds een tijdje weer standaard in. Ik doe m na de deadlift zodat ik niet alle schijven eraf hoef te halen haha
Ughh, mijn lijf wil inderdaad alleen nog maar meer!
.. Maar dat gaat hij dan krijgen ook

.
Warmte wordt al wat beter bij me, alhoewel het vast ook komt omdat het buiten gewoon wat minder koud is geworden

.
Valt nog erg mee, het verschil tussen je laagste gewicht en nu! 2 kg is vrij verwaarloosbaar (vocht etc.), hopelijk voel je jezelf er ook wat fijner bij

.
Hip thrust is bij mij al maanden geleden, viel echt even flink tegen

. Heb hem op het laatst gedaan omdat ik het restje dat nog in mijn glutes zat nog even goed wilde laten affikken

.
Trek het je niet te veel aan Sanne. Je zit nog steeds op een deficit, dan kun je niet verwachten dat je met 100 kcal verhogen ineens weer op een oud niveau zit. En zo'n training gaat er altijd tussen zitten, ook met een 200 kcal surplus. Kop op en lekker naar je volgende training kijken!
Ugh, het voelde gewoon even zo hemels na afgelopen carb-weekend, de training die je daar op doet went erg snel

.
.. Maar vanaf nu elke week 100kcal omhoog, dus geduldig afwachten wat het met mijn lijf en energie gaat doen

.
Die energie komt wel weer als je aan het ophogen bent meid. 500 onder onderhoud kan je ook niet echt kracht toename van verwachten.

Maar dan alsnog een sterke training.
Had gewoon al in mijn hoofd zitten dat de cut voorbij is, "vergeet" elke keer voor het gemak dat ik nog wel een tijdje onder onderhoud zit

.
Dankjewel meid

.
waarom niet gelijk terug naar onderhoud? het enige gewicht wat je erbij zal krijgen is darm en maaginhoud plus wat vocht..
Zie uitleg bij Robke

.
Gezien haar gewicht niet veel meer doet, lijkt me dit nu haar onderhoud ongeveer te zijn op dit moment. Beter in kleine stapjes verhogen.
Alhoewel 100 nu wel echt weinig is. 200 lijkt me een betere optie
Precies dit, mijn onderhoud zal wel stuk lager liggen dan voordat ik met bulken begon. In het mooiste geval raak ik dit laatste maandje nog beetje vet kwijt, maar ik reken er niet op.
Door met kleine stapjes te verhogen hoop ik weer achter mijn huidige onderhoud te komen. Plus ik heb vorig jaar kunnen constateren dat juist door erg langzaam te verhogen ik mijn onderhoud enorm hoog kreeg. In 2013 kwam ik al aan bij 1900 kcal, in 2014 kwam ik aan met 2700 kcal. Nogal een verschil.. En aangezien ik van eten houd....

.
Per week met 100 omhoog, voel ik me nu het fijnst bij. Heb al heel streng met mezelf moeten afspreken dat ik zaterdag naar 1900 ga, ongeacht wat de weegschaal zegt

.