- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welnee.. die heeft al getraind.
carbs training en lekker knallen!Het harde leven..Klinkt of je goed genoten hebt! Nou hier ook hoor. Luie dag en lekker door(vr)eten.
Dat wordt morgen een knaltraining op al die carbs! Kan niet missen!
en uitkijken naar de B&J! Nice!!

Hahaha, nou.. Moet eerlijk zeggen dat ik gewoon veel te enthousiast aanviel, leek wel een uitgehongerde hyena
. .. Maar je had dus inderdaad gelijk, zat al enorm snel vol
.
.Heb is gisteren niet allemaal opgegaan.. Heb nog wat chocolade en een pot B&J.. Ben enorme tegenstander van langer dan één dag je voedingsschema verlaten, maar tsja, vind het wel enorm zonde om het te laten staan, dan ga ik het mezelf gewoon moeilijk maken. Dus daarom probeer ik het zo goed en kwaad als het kan het in ieder geval in mijn macro's te laten passenB&J's infitten...wait whut?!
Lekker kunnen genieten Sanne?
.
.Hahaha, heb gisteren wel in die hoedanigheid met een dekbedje op de bank gelegen ja

Wat ken je me toch goed, stond inderdaad in de gymWelnee.. die heeft al getraind.carbs training en lekker knallen!
.
. Puur gewoon even het gevoel: langzaam laten zakken en zo goed en kwaad als het lukt met hulp weer omhoog duwen. Moet zeggen dat het vreemd voelde, maar oké, ik vind het fijn om nieuwe dingen uit te proberen, dus baadt het niet, dan schaadt het niet
.
.
. Moet leren mijn grote muil te houden, blijkbaar ben ik een klein, fragiel meisje dat niet zo veel meer aankan in plaats van die grote obees die zichzelf eindeloos kan blijven volproppen.
.
) en f**k it. Ik heb het gekocht met die grote ogen van me, ik gaat het vandaag nog opeten ook. En ja, ook die bak B&J. En ik ga er verdomme van genieten.
. Vond het nogal een vreemde gewaarwording.. Liet hem zakken en dacht aldoor van "omfgditiswelheeuulergzwaar"Dat zwaarder pakken helpt wel met benchen. Is vaak ook om zelfvertrouwen op te bouwen met zware gewichten
Wow misselij en kotsen zelfs. Heb ik geloof ik nog nooit gehad (denk dat mn buik eerder protesteerd dan ik misselijk word). Heb pds dus ja
Morgen 100 kcal omhoog toch?
.
. Ben er echt van geschrokken, mijn lijf kon al het suiker gewoon echt niet aan..
)

staan al gepland. hahahah. Ik kan mijn lol al op. Dus doe lekker met je mee. 
Zat op het randje van overgeven, niet echt handig als je überhaupt op dat moment al aan het toilent bent gevondenOw dacht ik joh met die emmer erbijDenk dat t vocht wel mee valt met zo'n kleine ophoging (zolang t niet teveel zout voedsel is). Ben benieuwd hoe deze bulk voor je gaat worden
Ik doe het dit x wel wat rustiger aan.
.
. Zou natuurlijk fantastische zijn om nog meer te kunnen behalen, ik ben erg benieuwd!Die 50 kg ga jij echt wel halen aan het einde van je bulk. Ik denk dat er misschien nog wel meer inzit bij jou.
Lekker getraind in ieder geval!
En zo zie je maar.. je lijf kent echt wel zijn grenzen. Je was bang dat het niet zo zou zijn. Het is klote dat het zo moest gebeuren maar ej ziet dat je een heel ander persoon bent en dat je lijf mee veranderd is! Nu kan je ook je gedachte erin mee laten veranderen. En dat gaat je zeker lukken. Losser overal mee omgaan is een uitdaging die je zeker zal lukken nu.
Nu lekker ophogen en voorlopig even niet wegen. Die eerste weken zijn toch veelal vocht. En op naar de AYCE... ik ga komende zaterdag al en dan de 30 ste, dan 4 november en ook de 14 de november weer.staan al gepland. hahahah. Ik kan mijn lol al op. Dus doe lekker met je mee.
vandaag lekker genieten van de choco en B&J he! KOmt vast goed.![]()
.
.
Ga er helemaal voor, Neet!Mooie ambitie die 50 kg bench!
Ik vind dat einde op de plee eigenlijk wel heel goed. Je hebt dat dus niet meer nodig, dat volproppen als beloning
Volgende keer toch een avondje uit ipv 10.000 kCals als er iets te vieren is?
.
.
.Haha, heb me niet gewogen Pillz! Zaterdag pas weer..Hoeveel kilo ben je nu zwaarder dan?
Ik had er 7 bij na 1 dag zoveel mogelijk vreten/cheaten.
.
Was er echt helemaal klaar mee na die cheatday zaterdag.. Zit me vaak in allerlei bochten te wringen terwijl ik gewoon wil kunnen genieten van wat lekkers op zijn tijd. Heb inmiddels wel aan mezelf bewezen dat ik niet meer het gedrag vertoon van vroeger: dat het heus niet zo is dat ik gelijk iedere dag los ga en daardoor weer zo'n vieze, dikke papz*k wordWat een mooi uitgebreid verhaal! Heel herkenbaar na de cut...je hebt zoveel dingen 'moeten' missen en je wil dan gewoon alles eten. Het probleem is dan waarschijnlijk een soort sugarcraving, die je een zeer onverstandige beslissing laat nemen (heel, heel veel suiker)..
Je bloedsuiker schiet dan door het dak om vervolgens weer een smerig dal te beleven..Moet je helaas wel teleurstellen dat als je weer gaat 'bulken' je over een tijdje waarschijnlijk ook minder moeite hebt met deze hoeveelheid voedsel/troep..Alleen zo net na de cut is het vaak een vieze tegenvaller!
Maar met jou hele mind-set en stricte regime moet het zeker goed komen!Zo ook met die 50kg bench! Maak daar maar 60kg van
![]()
.
.
Vond het assortiment aan diverse soorten kruidnootjes toch wel het meest goddelijke ..

Err.. Ja..

Heb er gelukkig wel veel van geleerd en kan daar nu mijn voordeel mee doenJammer dat je cheatday anders ging dan gepland. Al helemaal omdat je je B&J hebt moeten laten staanIk had gister voor het eerst sinds april ook een bakkie friet op van de snackbar en daar moest mijn buik volgens mij ook even aan wennen. Goed vooruitzicht met de sushi in ieder geval!
![]()
. Als ik iemand die aan het afvallen is een advies mag meegeven, is het om echt af en toe te blijven cheaten. Door mijn persoonlijke "afval-verhaal" ben ik met sommige dingen echt fucked-up in mijn hoofd geworden, kost veel moeite en tijd daar tegen op te boksen.
. Heb met een scherp met elke keer een soort plak van de beker gesneden, heb er heel de dag door van kunnen smullen
.
.
.Err.. Ja..
Wijsheid komt met de jaren toch? .. En daar heb jij al heel wat meer van dan ik ..![]()

Is gewoon ook zo 
Ik ben sinds deze week ook 2 x gaan squaten. Tijdens mn cut was t niet eens meer wekelijks, dys merk nu dat er wel weer progressie in zit
). Trainingen zijn vaker chaotisch als t te druk in mn hoofd is hehe