XXL Nutrition

Sanne's log

Zat je al vol bij 5/6000 kcal? :D

B&J's infitten...wait whut?!

Lekker kunnen genieten Sanne?

Die ligt nog in een suiker coma ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.525
Klinkt of je goed genoten hebt! Nou hier ook hoor. Luie dag en lekker door(vr)eten. :D
Dat wordt morgen een knaltraining op al die carbs! Kan niet missen!
en uitkijken naar de B&J! Nice!!
Het harde leven.. ;)

Zat je al vol bij 5/6000 kcal? :D
Hahaha, nou.. Moet eerlijk zeggen dat ik gewoon veel te enthousiast aanviel, leek wel een uitgehongerde hyena :o. .. Maar je had dus inderdaad gelijk, zat al enorm snel vol :p.
Het is dus niet gelukt om alles op te maken.. Dus dat moet vandaag maar :rolleyes:.

B&J's infitten...wait whut?!

Lekker kunnen genieten Sanne?
Heb is gisteren niet allemaal opgegaan.. Heb nog wat chocolade en een pot B&J.. Ben enorme tegenstander van langer dan één dag je voedingsschema verlaten, maar tsja, vind het wel enorm zonde om het te laten staan, dan ga ik het mezelf gewoon moeilijk maken. Dus daarom probeer ik het zo goed en kwaad als het kan het in ieder geval in mijn macro's te laten passen :o.
Dat genieten.. Er... Tsja, 2 uurtjes ongeveer, zie update :p.

Die ligt nog in een suiker coma ;)
Hahaha, heb gisteren wel in die hoedanigheid met een dekbedje op de bank gelegen ja :roflol:

Welnee.. die heeft al getraind. :D carbs training en lekker knallen!
Wat ken je me toch goed, stond inderdaad in de gym :p.

Training van vandaag: Push

BP

10 x 20
5 x 30
3 x 35
1 x 40
F x 45 .. Mezelf gedwongen kalm te blijven in plaats van met dingen te gaan gooien ..
1 x 45 Vorige 1RM
F x 46.55 :(
2 x 50 begeleid benchen
1 x 46.5 begeleid benchen
Nieuwe schema wordt weer ingesteld op 45 als 1RM. Vorige schema was ingesteld op 44 als 1RM. Geen PR kunnen zetten. Rationeel goed te verklaren aangezien ik vijf maanden in een deficit heb gezeten. Maar gevoelsmatig.. Meh.. Al pak ik het beter op dan ik van mezelf gewend ben.
Op aanraden van iemand van de gym er gewoon 50 kg aan laten hangen en nadat Tdwag onder mijn dwingende blik me had laten zien en me er van had verzekerd dat hij 50 kg makkelijk zelf als spotter kon laten zakken en omhoog trekken ben ik zelf onder de 50 kg gaan liggen :o. Puur gewoon even het gevoel: langzaam laten zakken en zo goed en kwaad als het lukt met hulp weer omhoog duwen. Moet zeggen dat het vreemd voelde, maar oké, ik vind het fijn om nieuwe dingen uit te proberen, dus baadt het niet, dan schaadt het niet :).
Mijn uitgangspunt deze bulk blijft nog steeds 50 als 1RM.

BP, brede grip
6 x 35
5 x 37.5
5 x 37.5

CGBP
8 x 30
6 x 32.5
6 x 32.5
5 x 32.5

Incline BP
10 x 20
10 x 25
6 x 30 VPR
3 x 32.5 PR
8 x 25

SS db shoulder press / db side raises nieuw
10 x 8 / 4
10 x 8 / 4
10 x 8 / 4
10 x 8 / 4

Cable front raises
10 x 9
10 x 11.3
10 x 11.3
10 x 11.3

Cable tricep rope extensions
15 x 6.8
10 x 9
10 x 9
13 x 9

Rating:
3 / 5
Gewoon wel lekker :).

Cheatday
Gisteren liep anders dan ik gepland had :o. Moet leren mijn grote muil te houden, blijkbaar ben ik een klein, fragiel meisje dat niet zo veel meer aankan in plaats van die grote obees die zichzelf eindeloos kan blijven volproppen.
Viel aan als een hongerige hyena op de broodjes van de Delifrance, ging gelijk door met de kruidnoten en al het chocolade. Deed dat alles veel te snel, en uiteindelijk viel het uiteraard niet goed. Werd misselijk en heb een half uur lijkwit en van achteren leeglopend met kotsemmer op mijn schoot op het toilet doorgebracht. Zweten, trillen, jup, het gebeurde allemaal! :o
Na de suikeroverdosis die gisteravond nog wel pizza op, maar die B&J liet ik maar even voor wat het was.. :rolleyes:.

Vreemd genoeg ben ik juist ont-zet-tend blij met gisteren, omdat ik denk dat ik dat serieus nodig had om eindelijk in te zien dat ik niet zomaar weer ineens obees ben. Zoiets sluipt er geleidelijk in, en gebeurt niet in korte tijd. Sterker nog: mijn lichaam kan al dat eten niet eens meer handelen! Blijkbaar had ik het nodig om mezelf letterlijk ziek te eten voordat ik besefte dat ik heus niet ineens zo ben zoals ik vroeger was. Ik heb blijkbaar een rem: na een zakje kruidnoten heb ik eigenlijk er al wel weer genoeg van.

Ik heb deze bulk een heel duidelijk doel voor ogen: een gezonde relatie met voeding opbouwen, als in: niet meer zo krampachtig en rigide aan mijn voedingsschema vasthouden. Ruimte overlaten voor onverwachte etentjes, en dan niet meer in de stress geraken wanneer ik plotseling uit eten wordt genomen maar eigenlijk niet wil omdat ik bang ben dat ik dan ineens veel aankom ofzo. Wil wat vaker wat lekkers kunnen nemen wanneer ik daar zin in heb. Dit kan ik in mijn bulk dan ook nog eens in mijn macro's laten passen. Vind dit wel een veilige manier om wat losser met voeding om te kunnen gaan.

Gisteravond heb ik het restje chocolade in de prullenbak gegooid, maar besefte me vanochtend dat dit belachelijk is. "Man the f**k up", dat is wat ik moet doen. Heb het restje chocolade uit de prullenbak gehaald (lag bovenop in een afgesloten zak, no worries :p) en f**k it. Ik heb het gekocht met die grote ogen van me, ik gaat het vandaag nog opeten ook. En ja, ook die bak B&J. En ik ga er verdomme van genieten.

Dan morgen weer back on track, gewoon zoals ik gepland had.
En niet aankomende week maar die week daarop eet ik AYCE sushi. Omdat het kan. Omdat ik het lekker vind. En ik ga er potdomme schaamteloos van genieten ook.

Ben klaar met dat oude gezeik.
:o.
/exit rant.

Dat zwaarder pakken helpt wel met benchen. Is vaak ook om zelfvertrouwen op te bouwen met zware gewichten :D

Wow misselij en kotsen zelfs. Heb ik geloof ik nog nooit gehad (denk dat mn buik eerder protesteerd dan ik misselijk word). Heb pds dus ja :p

Morgen 100 kcal omhoog toch?

• #2.527
Dat zwaarder pakken helpt wel met benchen. Is vaak ook om zelfvertrouwen op te bouwen met zware gewichten :D

Wow misselij en kotsen zelfs. Heb ik geloof ik nog nooit gehad (denk dat mn buik eerder protesteerd dan ik misselijk word). Heb pds dus ja :p

Morgen 100 kcal omhoog toch?
Vond het nogal een vreemde gewaarwording.. Liet hem zakken en dacht aldoor van "omfgditiswelheeuulergzwaar" :p.
Wil het er wel in blijven houden, benieuwd of het wat op gaat brengen!

Kotsen gelukkig niet, al scheelde het niet veel :o. Ben er echt van geschrokken, mijn lijf kon al het suiker gewoon echt niet aan..

Morgen inderdaad 100 omhoog, 1800 kcal. Verwacht wel veel in vocht aan te komen though, ook omdat cardio nu wegvalt (komende 3 weken geen lessen, dus naar het station fietsen zit er niet meer bij.. :o)

Ow dacht ik joh met die emmer erbij :p Denk dat t vocht wel mee valt met zo'n kleine ophoging (zolang t niet teveel zout voedsel is). Ben benieuwd hoe deze bulk voor je gaat worden:) Ik doe het dit x wel wat rustiger aan.

Die 50 kg ga jij echt wel halen aan het einde van je bulk. Ik denk dat er misschien nog wel meer inzit bij jou. :)
Lekker getraind in ieder geval!

En zo zie je maar.. je lijf kent echt wel zijn grenzen. Je was bang dat het niet zo zou zijn. Het is klote dat het zo moest gebeuren maar ej ziet dat je een heel ander persoon bent en dat je lijf mee veranderd is! Nu kan je ook je gedachte erin mee laten veranderen. En dat gaat je zeker lukken. Losser overal mee omgaan is een uitdaging die je zeker zal lukken nu. :)

Nu lekker ophogen en voorlopig even niet wegen. Die eerste weken zijn toch veelal vocht. En op naar de AYCE... ik ga komende zaterdag al en dan de 30 ste, dan 4 november en ook de 14 de november weer. :o staan al gepland. hahahah. Ik kan mijn lol al op. Dus doe lekker met je mee.

vandaag lekker genieten van de choco en B&J he! KOmt vast goed. :D

Mooie ambitie die 50 kg bench!
Ik vind dat einde op de plee eigenlijk wel heel goed. Je hebt dat dus niet meer nodig, dat volproppen als beloning :)
Volgende keer toch een avondje uit ipv 10.000 kCals als er iets te vieren is?

Hoeveel kilo ben je nu zwaarder dan? :D

Ik had er 7 bij na 1 dag zoveel mogelijk vreten/cheaten.

Wat een mooi uitgebreid verhaal! Heel herkenbaar na de cut...je hebt zoveel dingen 'moeten' missen en je wil dan gewoon alles eten. Het probleem is dan waarschijnlijk een soort sugarcraving, die je een zeer onverstandige beslissing laat nemen (heel, heel veel suiker)..

Je bloedsuiker schiet dan door het dak om vervolgens weer een smerig dal te beleven..Moet je helaas wel teleurstellen dat als je weer gaat 'bulken' je over een tijdje waarschijnlijk ook minder moeite hebt met deze hoeveelheid voedsel/troep..Alleen zo net na de cut is het vaak een vieze tegenvaller!

Maar met jou hele mind-set en stricte regime moet het zeker goed komen!:thumbs: Zo ook met die 50kg bench! Maak daar maar 60kg van:thumbs:

godsakker dat is een mooie cheat

Hate to say it, but I told you so :p

Jammer dat je cheatday anders ging dan gepland. Al helemaal omdat je je B&J hebt moeten laten staan :( Ik had gister voor het eerst sinds april ook een bakkie friet op van de snackbar en daar moest mijn buik volgens mij ook even aan wennen. Goed vooruitzicht met de sushi in ieder geval! :D

• #2.536
Ow dacht ik joh met die emmer erbij :p Denk dat t vocht wel mee valt met zo'n kleine ophoging (zolang t niet teveel zout voedsel is). Ben benieuwd hoe deze bulk voor je gaat worden:) Ik doe het dit x wel wat rustiger aan.
Zat op het randje van overgeven, niet echt handig als je überhaupt op dat moment al aan het toilent bent gevonden :o.
Denk dat vocht nu vooral natuurlijk door cheat komt.. Het soort voeding verandert niet, in ieder geval niet zouter. Wil eerst maar eens voor wat pasta/rijst gaan, heb ik al zo'n maand of 4 niet op, en laat ik nou helemaal gek zijn van pasta.. :rolleyes: .

Die 50 kg ga jij echt wel halen aan het einde van je bulk. Ik denk dat er misschien nog wel meer inzit bij jou. :)
Lekker getraind in ieder geval!

En zo zie je maar.. je lijf kent echt wel zijn grenzen. Je was bang dat het niet zo zou zijn. Het is klote dat het zo moest gebeuren maar ej ziet dat je een heel ander persoon bent en dat je lijf mee veranderd is! Nu kan je ook je gedachte erin mee laten veranderen. En dat gaat je zeker lukken. Losser overal mee omgaan is een uitdaging die je zeker zal lukken nu. :)

Nu lekker ophogen en voorlopig even niet wegen. Die eerste weken zijn toch veelal vocht. En op naar de AYCE... ik ga komende zaterdag al en dan de 30 ste, dan 4 november en ook de 14 de november weer. :o staan al gepland. hahahah. Ik kan mijn lol al op. Dus doe lekker met je mee.

vandaag lekker genieten van de choco en B&J he! KOmt vast goed. :D
Zou natuurlijk fantastische zijn om nog meer te kunnen behalen, ik ben erg benieuwd!

Enerzijds erg jammer dat cheatday zo verliep, maar heb er in ieder geval wel weer wat van geleerd en ben er nu op een duidelijk wijze achter gekomen dat er daadwerkelijk veel is veranderd in mijn leven. Ik houd het er maar op dat het een wijze les was :).

Wil pas zaterdag wegen, maar wel in mijn achterhoofd houdend dat er zomaar 1 tot 3 kg bij kan zijn waarvan natuurlijk het overgrote deel vocht is. Niet gelijk in paniekmodus dus ;).
Je hebt veel mooie cheats gepland staan, doe er je voordeel mee, heeeerlijk! Alle vier de cheats sushi? .. Wat een straf .. ;)

Mooie ambitie die 50 kg bench!
Ik vind dat einde op de plee eigenlijk wel heel goed. Je hebt dat dus niet meer nodig, dat volproppen als beloning :)
Volgende keer toch een avondje uit ipv 10.000 kCals als er iets te vieren is?
Ga er helemaal voor, Neet!
Klinkt gek, maar ben ook eigenlijk wel blij dat het gebeurde. Wijst mij er toch op dat de zaken er anders voor staan dan ik dacht :).
Uiteraard blijf ik wel af en toe cheaten (alhoewel ik daar nog steeds niet wekelijks behoefte aan heb), maar ik neem dan denk ik gewoon genoeg met een normale reep chocolade, bij wijze van :p.
Laat die 10K-challenge maar zitten, dat laat ik wel aan iemand anders over.. :rolleyes:.

Hoeveel kilo ben je nu zwaarder dan? :D

Ik had er 7 bij na 1 dag zoveel mogelijk vreten/cheaten.
Haha, heb me niet gewogen Pillz! Zaterdag pas weer..
Steek liever even mijn kop in het zand :p.
Maar allejezus, 7 kg binnen 1 dag!! Was dat weer binnen een week weg, of had je daar toch wat langer voor nodig? :p

Wat een mooi uitgebreid verhaal! Heel herkenbaar na de cut...je hebt zoveel dingen 'moeten' missen en je wil dan gewoon alles eten. Het probleem is dan waarschijnlijk een soort sugarcraving, die je een zeer onverstandige beslissing laat nemen (heel, heel veel suiker)..

Je bloedsuiker schiet dan door het dak om vervolgens weer een smerig dal te beleven..Moet je helaas wel teleurstellen dat als je weer gaat 'bulken' je over een tijdje waarschijnlijk ook minder moeite hebt met deze hoeveelheid voedsel/troep..Alleen zo net na de cut is het vaak een vieze tegenvaller!

Maar met jou hele mind-set en stricte regime moet het zeker goed komen!:thumbs: Zo ook met die 50kg bench! Maak daar maar 60kg van:thumbs:
Was er echt helemaal klaar mee na die cheatday zaterdag.. Zit me vaak in allerlei bochten te wringen terwijl ik gewoon wil kunnen genieten van wat lekkers op zijn tijd. Heb inmiddels wel aan mezelf bewezen dat ik niet meer het gedrag vertoon van vroeger: dat het heus niet zo is dat ik gelijk iedere dag los ga en daardoor weer zo'n vieze, dikke papz*k word :o.
Tevens ook geleerd dat (zolang ik het podium niet op hoef) het geen zin heeft mezelf maandenlang alles te ontzeggen. Dat gaat alleen maar backfiren. En wat heb ik er nu eigenlijk mee bereikt? Wellicht een procentje minder vet..

Die bloedsuiker klinkt inderdaad als een erg goede verklaren. Was er echt even goed ziek van..
Wil dan ook leren wat soepeler met "lekkere dingen" die in mijn ogen niet "schoon" zijn om te gaan. Wil mezelf niet meer zo achterlijk veel ontzeggen. Een beetje leren relativeren enzo.. Denk dan dat ik ook geen behoefte meer heb om mezelf als een uitgehongerde hond op cheats te storten :o.

Je hebt overigens wel heeuull veel vertrouwen in me zeg, haha, wat denk je er van, 60 kg benchen? :roflol:
.. Al zou het natuurlijk wel geweldig zijn om dat te kunnen! ^^

godsakker dat is een mooie cheat
Vond het assortiment aan diverse soorten kruidnootjes toch wel het meest goddelijke .. :rolleyes:

Hate to say it, but I told you so :p
Err.. Ja..
Wijsheid komt met de jaren toch? .. En daar heb jij al heel wat meer van dan ik .. ;)

Jammer dat je cheatday anders ging dan gepland. Al helemaal omdat je je B&J hebt moeten laten staan :( Ik had gister voor het eerst sinds april ook een bakkie friet op van de snackbar en daar moest mijn buik volgens mij ook even aan wennen. Goed vooruitzicht met de sushi in ieder geval! :D
Heb er gelukkig wel veel van geleerd en kan daar nu mijn voordeel mee doen :). Als ik iemand die aan het afvallen is een advies mag meegeven, is het om echt af en toe te blijven cheaten. Door mijn persoonlijke "afval-verhaal" ben ik met sommige dingen echt fucked-up in mijn hoofd geworden, kost veel moeite en tijd daar tegen op te boksen.
Die B&J heb ik gisteren opgesnarft, smaakte prima :o. Heb met een scherp met elke keer een soort plak van de beker gesneden, heb er heel de dag door van kunnen smullen :roflol:.
Ugh, bizar hè, hoe je lijf bepaalde voeding ontwent.. Vet voedsel is dan inderdaad echt even oppassen. Durf serieus ook niet meer zomaar afhaal-Griek te eten ofzo, denk dat ik dan heel de nacht op het toilet zit..
.. Je snapt natuurlijk wel dat je nu over enkele weken opnieuw een bakje friet moet eten, want je ziet het hè, ander ontwen je het.. Friet eten voor een goed doel, klinkt je dat goed in de oren? ;)

Training van vandaag: pull

BOR

10 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 50 VPR
5 x 50
10 x 40

Lat pulldown, brede grip
6 x 39 Niet tevreden over techniek, even stapje terug
10 x 32
10 x 34.3

Lat pulldown, smalle grip
6 x 45
6 x 52 VPR
10 x 39

Db row
10 x 16
8 x 18
8 x 20
6 x 22
5 x 24 PR

Paused SQ nieuw
Vanaf vandaag 3x in de week squatten. Twee keer conventioneel volgens periodiserend golvend schema (berekend op 1RM) en één keer paused om mijn zwakke punt eruit te krijgen (lift-off). Derde keer in de week squatten op pullday omdat dit wat herstel betreft het beste uitkomt.
10 x 20 ATG (warming up)
6 x 30
6 x 35
6 x 37.5
4 x 40
3 x 42.5
3 x 45
Techniek was volgens Tdwag vanaf de eerste set spot on: precies op parallel. Een seconde of twee vasthouden en dan omhoog. Durf nog niet erg explosief te gaan, maar moet bekennen dat ik wat trager naar boven eigenlijk juist erg lekker vind (constante spanning op quads, voelt lekker!).
Bedoeling is elke set 3 tot 6 reps waarbij het gewicht zodanig is dat ik nog wat reps in de tank heb zitten.

Cable bicep curls
10 x 18
10 x 20.3 PR
8 x 20.3
8 x 20.3
8 x 20.3

Cable upright row
15 x 9
12 x 14
10 x 18
8 x 23
7 x 27 PR
Lang geleden deze met cable gedaan te hebben. Voelt lekker omdat ik dan de spanning er goed op kan houden.

Rating:
4 / 5
Goede pomp, voel me buff van het vocht :o.
Voel duidelijk dat mijn lichaam na dit weekend een kcal-overschot heeft :rolleyes:.

Enkele cheats et moi

Lekkere train! Pr's en buff nice :D

Lekkere training weer:D Ik ben sinds deze week ook 2 x gaan squaten. Tijdens mn cut was t niet eens meer wekelijks, dys merk nu dat er wel weer progressie in zit:)

Hoe zit jij met je herstel van de benen dagen? Ik kan echt MAX 2 x p week mn benen trainen anders heb ik echt teveel spierpijn. Ik deed daarom hams en quads apart, alleen wil eigenlijk wel 2 x p. week squaten en mn billen trainen huhu.

Heb door mn soort van griep/buikloop niet echt goed op schema getraind. Ik moet namelijk 1 x p week zwaar squaten (2-4 reps 6 sets 85-90% 1 rep max) en om de week 1 medium dag (4-6 reps 6 sets 75%) en 1 lichte dag op 60% (3 x 8)

Heb ook t idee dat ik met alles achter liep! Deze week meer rust en heb t huishouden aan de kant. Heb mooi de tijd om mn schema in Excel te maken (het is nu echt een chaos:p). Trainingen zijn vaker chaotisch als t te druk in mn hoofd is hehe

Oja ben weer aan t ratelen haha

Terug
Naar boven