SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Ugh, dem moods..Ondanks je mood wel een mooie training!!
Zal wel aan het grauwe weer liggen (denk dat ik de zonnebank er eens bij pak als lichttherapie).
Ik merk wel een behoorlijke verbetering in mijn humeur nu ik weer lekker kan eten. Ben veel positiever![]()

Moet zeggen dat het moeten blokken voor een tentamen der übertentamens ook niet bepaald meehelpt..

Oja, ik ga jou morgen terugmailen! Want wil daar even goed voor zitten
.Dankjewel Miss H, doet me erg goed dat van jou te horen!tijd weer niet geweest maar meid wat ga je goed joh!
Iets mindere training naar je gevoel..ja die kennen we allemaal wel zo af en toe..
En ik zou idd ook met kleine stapjes verhogen, zelfde als wat Robke zegt..dan kan je heel precies erop reageren als t niet gaat zoals jij wil! Maar je foto's ook op Insta..petje af!

Kleine stapjes voel ik me nog altijd het meest zeker bij.. Heb geen haast, alles op zijn tijd
.Tof dat je me hebt gevonden op Insta, kan ik weer stiekem met je mee koekeloeren, je blijft een topwijf en een erg mooie inspiratie voor me ^^.
Het is wel op zo'n plateau waar je plates aan moet hangen hoor Marvin, niet met losse bb!Holy shit! Sterke T-bars hoor Sanne!! Ik stond ze vandaag bijna met hetzelfde gewicht te doen
Verstandige keuze om gewoon rustig te reversen! Het kost wat meer tijd, maar het is geen sprintwedstrijd waar we ons in bevinden..
Wat betreft je mood...slik je al vitamine D (~1000IU/dag), kun je zeker baat bij hebben!![]()

Precies, blik op de lange termijn gericht, wil er zo veel mogelijk uithalen wat er in zit. Inmiddels allang niet meer de gedachte dat je een bepaald fysiek binnen een kort tijdbestek kunt behalen, een meerdere-jaren-project is een mooie uitdaging lijkt me
.En jup, slik al vitamine D..
Denk eigenlijk dat ik gewoon moet stoppen met zeiken en normaal moet gaan doen
. .. Vreemde dingen, vrouwen .. Af en toe heb je eens zo'n bui.. Dat je jezelf het liefst een pets op je achterhoofd zou willen gevenGewoon rustig terug opbouwen.
Toch nog een flink training ook al voelt het niet zo.. dat in het hoekje wegkruipen en mokken ken ik ook wel.
Het trekt weer weg hoor!![]()
.Je hebt gelijk.. Morgen is het over, afgesproken?Niet te veel miepen, niks mis met de training vandaag![]()

DBB Meet Fox Gym
Zijn er hier gegadigden die naar de meet willen?
Zit zelf nog erg te twijfelen..