MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Ondanks je mood wel een mooie training!!

Zal wel aan het grauwe weer liggen (denk dat ik de zonnebank er eens bij pak als lichttherapie:p).

Ik merk wel een behoorlijke verbetering in mijn humeur nu ik weer lekker kan eten. Ben veel positiever:)
Ugh, dem moods.. :p
Moet zeggen dat het moeten blokken voor een tentamen der übertentamens ook niet bepaald meehelpt.. :rolleyes:
Oja, ik ga jou morgen terugmailen! Want wil daar even goed voor zitten :).

tijd weer niet geweest maar meid wat ga je goed joh!
Iets mindere training naar je gevoel..ja die kennen we allemaal wel zo af en toe..
En ik zou idd ook met kleine stapjes verhogen, zelfde als wat Robke zegt..dan kan je heel precies erop reageren als t niet gaat zoals jij wil! Maar je foto's ook op Insta..petje af!
Dankjewel Miss H, doet me erg goed dat van jou te horen! :D
Kleine stapjes voel ik me nog altijd het meest zeker bij.. Heb geen haast, alles op zijn tijd :).
Tof dat je me hebt gevonden op Insta, kan ik weer stiekem met je mee koekeloeren, je blijft een topwijf en een erg mooie inspiratie voor me ^^.

Holy shit! Sterke T-bars hoor Sanne!! Ik stond ze vandaag bijna met hetzelfde gewicht te doen:o

Verstandige keuze om gewoon rustig te reversen! Het kost wat meer tijd, maar het is geen sprintwedstrijd waar we ons in bevinden..

Wat betreft je mood...slik je al vitamine D (~1000IU/dag), kun je zeker baat bij hebben!:thumb:
Het is wel op zo'n plateau waar je plates aan moet hangen hoor Marvin, niet met losse bb! :p
Precies, blik op de lange termijn gericht, wil er zo veel mogelijk uithalen wat er in zit. Inmiddels allang niet meer de gedachte dat je een bepaald fysiek binnen een kort tijdbestek kunt behalen, een meerdere-jaren-project is een mooie uitdaging lijkt me :).

En jup, slik al vitamine D..
Denk eigenlijk dat ik gewoon moet stoppen met zeiken en normaal moet gaan doen :p. .. Vreemde dingen, vrouwen ..

Gewoon rustig terug opbouwen.
Toch nog een flink training ook al voelt het niet zo.. dat in het hoekje wegkruipen en mokken ken ik ook wel. :rolleyes:
Het trekt weer weg hoor! :)
Af en toe heb je eens zo'n bui.. Dat je jezelf het liefst een pets op je achterhoofd zou willen geven :o.

Niet te veel miepen, niks mis met de training vandaag :)
Je hebt gelijk.. Morgen is het over, afgesproken? :rolleyes:

DBB Meet Fox Gym
Zijn er hier gegadigden die naar de meet willen?
Zit zelf nog erg te twijfelen.. :)

Vrouwen zeuren te veel :p

Elke traijing 100% geven.

Meer kan je niet.

Ene keer gaat kutter als de ander.
Boeit niks.

Blijft een marathon, geen sprint ;)

Eens. Niet veel mis met je training zo. Keep it up madam!

Ik ben erbij (Fox gym)..alleen trainen. Gewoon komen is voor jullie redelijk in de buurt en meets zijn hoe dan ook gezellig

• #2.565
Vrouwen zeuren te veel :p

Elke traijing 100% geven.

Meer kan je niet.

Ene keer gaat kutter als de ander.
Boeit niks.

Blijft een marathon, geen sprint ;)
Haha, ik geef je daar helemaal gelijk in!
.. Ben ik even blij dat ik een vrouw ben, dan is mijn zeuren in ieder geval altijd gelegitimeerd ;).

Elke training geef ik sowieso 100%, alleen is het voor mij soms lastig te verkroppen dat een training niet precies gaat zoals ik hem in mijn hoofd had.. Mindfucks enzo.. :p

Eens. Niet veel mis met je training zo. Keep it up madam!
Dankjewel KevvL, als ik zie hoe insane jij aan het knallen bent de laatste tijd, dan wil ik natuurlijk niet achterblijven :rolleyes:

Ik ben erbij (Fox gym)..alleen trainen. Gewoon komen is voor jullie redelijk in de buurt en meets zijn hoe dan ook gezellig
Heb besloten ook maar te komen, ben nu veel te nieuwsgierig :).
Ben alleen niet zo sterk in grote groepen en op sociaal vlak, dus dat hield me een beetje tegen :o.
Overigens gaat Tdwag niet.. Dus moet het alleen zien te redden tussen de testosteronbommetjes :twitch:

Heb besloten ook maar te komen, ben nu veel te nieuwsgierig :).
Ben alleen niet zo sterk in grote groepen en op sociaal vlak, dus dat hield me een beetje tegen :o.
Overigens gaat Tdwag niet.. Dus moet het alleen zien te redden tussen de testosteronbommetjes :twitch:
Ik heb hetzelfde als jij hoor. Daarnaast is 14 nov de eerste dag van mijn vakantie en zit ik in het vliegtuig als jullie aan het trainen zijn.
Op zich jammer, want R'dam is minder dan een half uur voor mij, en ik zou het wel leuk vinden om een aantal luitjes eens in het wild te zien ;)

• #2.568
Ik heb hetzelfde als jij hoor. Daarnaast is 14 nov de eerste dag van mijn vakantie en zit ik in het vliegtuig als jullie aan het trainen zijn.
Op zich jammer, want R'dam is minder dan een half uur voor mij, en ik zou het wel leuk vinden om een aantal luitjes eens in het wild te zien ;)
Nooeess... Kan dat vliegtuig niet wat later dan? ;)
Wie weet een volgende keer, lijkt me erg tof je te ontmoeten! :)

Zo mag ik het horen Sanne!
je laat me wel een beetje blozen ;)
Neeee joh, zie het maar als een motivatie, nu kan je natuurlijk niet anders dan monsterlijke PR's zetten..! :rolleyes:

Training van vandaag: LB 2

DL

5 x 20
3 x 55
1 x 60
11 x 64 VPR, whhuuut, totaal niet verwacht
3 x 64
3 x 64
Wederom elke rep goede vorm, DL gaat erg lekker laatste tijd. Zeer flinke VPR kunnen zetten, zeker voor een week van 3-reppers (85% van 1RM).

SQ
10 x 20 ATG
5 x 30
3 x 40
8 x 47.5
8 x 47.5 Oef, viel me zwaar vandaag.. Laatste 2 reps op mijn tandvlees.
8 x 47.5 Niet verwacht werkelijk target te kunnen halen, zeker niet na de voorgaande set. Nice!!

Bb reversed lunges
20 x 20
20 x 25
10 x 30 PR, het bij deze reps gehouden, stabiliteit rechts was vrij waardeloos..
20 x 27.5 Vreemd genoeg is stabiliteit met enkel 2.5kg eraf een stuk beter
20 x 27.5

Goblet SQ
12 x 22
12 x 24
12 x 24
12 x 24
12 x 24
De laatste 3 sets elke keer flink persen vanaf de 8e rep, de boel lekker in de fik, ging erg lekker!

Unilateral hyperextensions
10 x bw
8 x 4 PR
8 x 4
8 x 4
Damn, inmiddels waggelend als een eendje :o

Cable glute kickback
12 x 14
12 x 16.3
10 x 18
10 x 18

Rating:
4.5 / 5
Damn, er moest geloof ik wat studiegerelateerde frustratie uit :o. Of het nou aan een kleine ophoging van carbs of aan mijn nieuwe PWO ligt.. Geen idee, wellicht combinatie van beiden. Maakt me eigenlijk ook geen fl**ker uit, het ging gewoon erg lekker, absoluut de max er uit kunnen halen!

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg

Een kwart kilo is in mijn ogen niets, dus heb het er goed vanaf gebracht met de monstercheat vorige week en kleine ophoging van 100 kcal ;).
Vanaf vandaag weer 100 kcal omhoog, 1900 kcal totaal per dag.

flinke repout op de deadlift

Soowww... flinke been train (niet een beetje te?)
Nooeess... Kan dat vliegtuig niet wat later dan? ;)
Wie weet een volgende keer, lijkt me erg tof je te ontmoeten! :)
Misschien als je anoniem naar Schiphol belt dat je een verdacht pakketje hebt achter gelaten ;) (Neeee .... niet doen hoor)
Ja insgelijks, het komt er vast wel een keer van. Benieuwd hoe jij het vindt tussen de 'testosteron bommetjes'.

Dit slaat natuurlijk nergens op, lekker stigmatiseren. :p
Niet mijn woorden, maar in deze of andere log gezien.... maar feit is wel dat een aantal van de aangemeldeden onder de noemer "jong, buff en redelijk competitief" te plaatsen zijn :D

Niet mijn woorden, maar in deze of andere log gezien.... maar feit is wel dat een aantal van de aangemeldeden onder de noemer "jong, buff en redelijk competitief" te plaatsen zijn :D
Haha ja Sanne postte het zelf hier, ik ga meer voor voornamelijk 'mildly autistic' :p

Goede training Sanne. Lekkere rep-out en daarna ook nog eens meer dan prima volume op de squats :flex:

Lekker meid! Welke PWO heb je?

Lekker die DL repout!!!;)

Super lekkere training meid! Je gaat echt lekker! Op naar de gainzzzzzzzzzzzzzzzz :D

• #2.579
flinke repout op de deadlift
Hij ging lekker!!

Soowww... flinke been train (niet een beetje te?)

Misschien als je anoniem naar Schiphol belt dat je een verdacht pakketje hebt achter gelaten ;) (Neeee .... niet doen hoor)
Ja insgelijks, het komt er vast wel een keer van. Benieuwd hoe jij het vindt tussen de 'testosteron bommetjes'.
Een training kan nooit té zijn, zolang je jezelf niet bezeert, Neet.. ;)
Hmm.. Wel een erg interessante tip die je me geeft.. Het is me wel veel waard wanneer je ook zou komen, dusse.. Wie weet.. :rolleyes:

Dit slaat natuurlijk nergens op, lekker stigmatiseren. :p
Heerlijk toch?! :D
.. Of kan je tere hartje daar niet tegen..? ;)

En daarbij zeg ik niets over het feit of ik "testosteronbommetjes" nou positief of negatief vindt.. :rolleyes:

Haha ja Sanne postte het zelf hier, ik ga meer voor voornamelijk 'mildly autistic' :p
O, daar zou ik me prima tussen thuisvoelen ;)
+ 1 :p

Goede training Sanne. Lekkere rep-out en daarna ook nog eens meer dan prima volume op de squats :flex:
Thanks Kevv! Hij ging prima gisteren, geeft een heerlijk gevoel!

Lekker meid! Welke PWO heb je?
Dankje Rambo! ^^
Errr.. Ik vrees dat ik op dit moment een stuk of 8 a 9 heb staan :o. Flink ingeslagen met aanbiedingen, scheelt een hoop studentengeld, en kan voorlopig wel vooruit :p.
Gisteren Shatter geprobeerd, vond hem prima te doen!
C4 nog altijd grote favoriet though :).

Hij was fiiijjjjnnnn! ^^

Super lekkere training meid! Je gaat echt lekker! Op naar de gainzzzzzzzzzzzzzzzz :D
Thanks meid, oeehh, heb zo'n zin om te bouwen!! :D

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
5 x 27.5
3 x 32.5
10 x 36.5 VPR
5 x 36.5 Viel beetje tegen na de repout :o
5 x 36.5

BP, brede grip
8 x 34
8 x 34
8 x 34

CGBP
7 x 30
7 x 30
7 x 30
7 x 30
6 x 30

Incline BP
8 x 20
8 x 25
3 x 30
5 x 27.5
6 x 25
Veeeel zwakker dan normaal. Me no likies. Me no likies at all.. :(

SS db shoulder press / db side raises
10 x 8 / 4
8 x 9 / 5 Niet tevreden over vorm
11 x 8 / 4 "VPR"
10 x 8 / 4
Eindelijk db side raises goed onder de knie

Cable front raises
10 x 10
8 x 12.5
12 x 10
15 x 10

Triceps cable rope extensions
10 x 6.8
10 x 9
8 x 11.3
10 x 9

Rating:
2.5 / 3

Objectief bekeken niet echt een verkeerde training. Maar.. Slecht geslapen, hoofdpijn, druk in gym, niet helemaal in mijn element, teleurgesteld over mijn incline..
Nu weer wederom terug in de studieboeken.. Gawd, blij als dat monsterlijke tentamen er op zit.. Nog bikkelen tot en met donderdag, en dan denk ik dat ik in coma op de bank beland :o.
Dinsdag AYCE sushi/ijs though.. Daar vrolijk ik wel wat van op.. :rolleyes:

En ja, ik heb zojuist serieus een ode aan pasta gedaan :o.

Laatst bewerkt:
Incline als 4e drukoefening iets minder is toch niet zo gek?

Terug
Naar boven