Fitness Seller

Sanne's log

Are we ever satisfied?
Maar ondanks je drukte met het leren voor je tentamen..wel een goeie training neer gezet! Netjes hoor! Succes nog ff meis!

Herken t wel. Op papier is t soms prima, maar een lekkere training is vaak meer een gevoel.

Heb je in je hele cut geen pasta gehad:p?

Ik eet volgens mij al 2 jaar dagelijks pasta als lunch (simpel snel lekker!). Laatste weken is spaghetti Carbonara met gegrilde kip favoriet :p

Blok ze, deze week :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.584
Incline als 4e drukoefening iets minder is toch niet zo gek?
Vorige keren deed ik incline ook al 4e oefening..
Is dus alsnog te vergelijken met vorige weken.. En moest gewoon flink wat gewicht terugpakken.
Maar wacht maar.. .. Ik voel dat er binnen nu en een maand er een mooi PR op de incline er aan zit te komen :rolleyes:

Are we ever satisfied?
Maar ondanks je drukte met het leren voor je tentamen..wel een goeie training neer gezet! Netjes hoor! Succes nog ff meis!
Nope, and that's what keeps us going!
Heerlijk om even alles kwijt te kunnen in het trainen, begin daar 's ochtends mee, het blokken gaat dan een stuk geconcentreerder ;).
Dankjewel!! ^^

Herken t wel. Op papier is t soms prima, maar een lekkere training is vaak meer een gevoel.

Heb je in je hele cut geen pasta gehad:p?

Ik eet volgens mij al 2 jaar dagelijks pasta als lunch (simpel snel lekker!). Laatste weken is spaghetti Carbonara met gegrilde kip favoriet :p
Precies, je kunt denk ik beter er een erg goed gevoel over hebben dan cijfermatig goed scoren..
En nope, alleen de eerste maand af en toe nog pasta en rijst :o. Merk nu pas hoe erg ik het gemist hebt!
Vind pasta zoooo ontzettend lekker, kan dat werkelijk overal bij eten!! :heart:

Thanks Neet, we gaan er voor, de laatste loodjes! :kiss:

Training van vandaag: pull

BOR

10 x 20
8 x 30
Vanaf hier setjes met een "stop" waarbij ik de bb even een goede seconde op rek laat rusten
6 x 40
6 x 50
6 x 55 VPR
4 x 57.5 PR, vorm niet geheel on point, maar het is een mooie basis om verder uit te werken
15 x 40 VPR
Da's een goed begin!

Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 34.3
8 x 36.6
10 x 32

Lat pulldown, smalle grip
6 x 45
4 x 52
6 x 45
6 x 45
10 x 39

Db row
6 x 20
6 x 22
6 x 24 VPR
5 x 26 PR
6 x 24

EZ-bar curls
8 x 18
7 x 20.5
4 x 22 PR
7 x 18
11 x 15.5

Cable upright rows
10 x 20.3
10 x 23 VPR
8 x 27 VPR
6 x 29.3 PR

Incline hammer curls
12 x 4 VPR
5 x 5 PR, lol, hammer curls hakken er bij mij blijkbaar insane hard in :o
9 x 4
10 x 4
8 x 4

Rating
4 / 5
Trainen in tijd van blokken voor studie gaat meestal opvallend lekker, *iets met frustratie enzo* :o.
Nu maar weer aan de slag. Morgenavond AYCE sushi, zin in!! :heart:

Deadstop BOR's. Altijd goed!

Wow Sanne! Dat zijn me toch een paar sterke BOR's en dumbel rows!:fire:

Morgen weer lekker genieten zie ik!!!:meal:

Lekker meteen zo een PR aan het begin van je training! De rest van de training ook weer flink een aantal PR's. Goed vooruitzicht trouwens met je AYCE sushi! HMM :D
Ik zag je pastafoto trouwens afgelopen weekend nog voorbij komen op Insta! Denk dat het een aangename verrassing was om na een lange tijd weer pasta te mogen eten. Ik hou van pasta! Ik zou niet zonder kunnen (vanavond eet ik ook pasta haha!)

en de (v)pr's blijven vallen nice.

Die rows.. Ik moet toch maar eens wat harder m`n best gaan doen, dalijk haal je me nog in! ;)

Lekker getraind weer meid! Lees mee hoor.. ben alleen effe wat minder actief..

Lekkere train!! en jaloers op jou ayce sushi! Wil ik dagelijks wel :p

• #2.592
Deadstop BOR's. Altijd goed!
Deed ze voor het eerst, noodgedwongen omdat "mijn" rek bezet was :o.
Moet zeggen dat ik 'em nu veel explosiever kon uitvoeren, voelde lekker!

Wow Sanne! Dat zijn me toch een paar sterke BOR's en dumbel rows!:fire:

Morgen weer lekker genieten zie ik!!!:meal:
Thanks Marvin! Rug is absoluut mijn sterkste punt :).
En jaaaaa, vanavond mag ik weer :drool:

Lekker meteen zo een PR aan het begin van je training! De rest van de training ook weer flink een aantal PR's. Goed vooruitzicht trouwens met je AYCE sushi! HMM :D
Ik zag je pastafoto trouwens afgelopen weekend nog voorbij komen op Insta! Denk dat het een aangename verrassing was om na een lange tijd weer pasta te mogen eten. Ik hou van pasta! Ik zou niet zonder kunnen (vanavond eet ik ook pasta haha!)
Voelt heerlijk om zo te beginnen Freakjam, dat zet gelijk een goede toon!
Moet zeggen dat het in het begin erg wennen was geen rijst/pasta (vooral pasta!) te eten, maar op een gegeven moment went dat toch ook wel weer.. Alleen kan ik me nu weer nauwelijks voorstellen het zo lang zonder gedaan te hebben :o.

en de (v)pr's blijven vallen nice.
We doen het niet voor minder, Bricone ;).

Die rows.. Ik moet toch maar eens wat harder m`n best gaan doen, dalijk haal je me nog in! ;)
Haha, neeeee joh, gekkie, datkannietzomaarhoor :o.

Lekker getraind weer meid! Lees mee hoor.. ben alleen effe wat minder actief..
Dankjewel meid!
Wat minder actief kan ook eens goed zijn, even je helemaal op jezelf richten :kiss:.

Lekkere train!! en jaloers op jou ayce sushi! Wil ik dagelijks wel :p
Thanks meid!
Oeehh, zou ook wel dagelijks sushi willen.. Alleen is de bulk dan wel zo afgelopen denk ik :rolleyes:

Training van vandaag: LB 1

SQ

10 x 20 ATG
5 x 34
3 x 44
9 x 54 VPR
3 x 54
3 x 54
8 x 30 ATG

DL
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Plateloaded unilateral leg press 90o triset
10 x 12.5
10 x 15 PR
10 x 15
10 x 15
Omfg.. Dat verschil in rechter- tegenover linkerbeen.. Zo moeizaam het rechts gaat, zo soepel en gemakkelijk gaat het links :o.

Lying leg curl in plaats van SLDL: sinds gisteren last van onder/middenrug. Niet heel erg though, maar toch even voorzichtig aan. Begin zowaar verstandig te worden.. ;)
15 x 15
15 x 17.5
15 x 20
10 x 22.5 Op :heart:

Cable pullthrough op step
10 x 32
10 x 32
10 x 36 PR
10 x 36

Rating:
3.5 / 5
Na afloop rechterknie ietwat gevoelig. Aankijken wat mijn rug gaat doen. Is gisteren ineens begonnen bij het opstaan. Daarvoor had ik pushday, dus niet te verklaren door een voorgaande been/rugoefening of iets dergelijks..

Was gewoon een lekkere training. Ben tevreden hoe mijn squats en DL's gaan, en compounds blijven in mijn ogen nog altijd het belangrijkst. Hoe zwaarder de squats worden, hoe meer geluid ik maar, en dat vind ik soms een beetje awkward :o. Maar goed, kan er soms niet veel aan doen :).

Vanavond AYCE sushi en ijs! :D :heart:
En zaterdag.. Ook uit eten. Word verwend zo in mijn tentamenweek, nice :o.
Zaterdag maar eens de beste burger van Nederland eten :rolleyes: (http://www.termarschco.nl/)

Hebben jullie schijven van 1 kilo.

Dat is wel makkelijk.

Gaat goed je squat!!! heel nice die vpr!

Onze gym heeft schijven vanaf 2.5 kg.. veel teveel om oefeningen als barbell press mee te verhogen. IK zit eraan te denken om een sporttas mee te nemen met kleine schijven (en wat extra ehbo spul just in case).

Onze gym heeft schijven vanaf 2.5 kg.. veel teveel om oefeningen als barbell press mee te verhogen. IK zit eraan te denken om een sporttas mee te nemen met kleine schijven (en wat extra ehbo spul just in case).
Voor een tientje heb je ze al (inclusief verzendkosten). Heb ik destijds ook gedaan bij mijn vorige gym.

Sorry..kan weinig anders meer zeggen dan:

Die BURGERS:eek!::meal:

Goeie training ondanks de pijntjes. Misschien toch een beetje gespannen voor tentamen?

humor! :D

• #2.599
Hebben jullie schijven van 1 kilo.

Dat is wel makkelijk.
Nope.. Wel schijven van 1.25, 2 en 2.5 kg :o.
Vind die twee-tjes ook maar raar.. Maar goed, beter dan niets :p.

Zelfs ik heb schijven van 1kg :) Fractional plates ;)
0.25
0.50
0.75
1.00
Lijkt me heerlijk om mee te kunnen laden..
Helaas bij onze gym vrij onlogische plates van 1.25, 2 en 2.5 kg..

Thanks SP, tot nu toe verloopt het vrij vlot! Vind het wel erg fijn gelijk te kunnen beginnen met een werkelijke (en geen geschatte) 1RM, al vallen sommige dagen me dan best wel zwaar.. Als mijn schema bijvoorbeeld "8-10" reps of "6-8" reps, dan snap jij wel dat ik natuurlijk voor die "10" en die "8" ga :o. En "AMAP" is voor mij nogal intimiderend om dan ik dan e.c.h.t. een VPR wil zetten :p.

Bij ons hebben ze ook 1.25, maar moet zeggen dat dit nog best een verschil is op bijvoorbeeld de bench..
Die EHBO spulletjes klinken eigenlijk nog best logisch ook.. Sleep toch altijd mijn tas door heel de sportschool heen, kan er nog makkelijk wat in kwijt :o.

Voor een tientje heb je ze al (inclusief verzendkosten). Heb ik destijds ook gedaan bij mijn vorige gym.
Waar heb je ze besteld? :)

Sorry..kan weinig anders meer zeggen dan:

Die BURGERS:eek!::meal:
:roflol:, dat dacht ik ook!

Goeie training ondanks de pijntjes. Misschien toch een beetje gespannen voor tentamen?
Dankje Neet :).
Hmmm, ik weet niet.. Vind het opvallend dat ik er tijdens het liften eigenlijk geen last van heb. Sinds enkele uurtjes soms van die flinke, vlijmende steken, krijg nu inmiddels ook eerder het idee dat het meer richting pijn in nieren gaat in plaats van rug.. :/
Even goed in de gaten houden en duimen dat het overwaait..

AYCE sushi & ijs
Oh my, it's that time again..
Dat ik weer kcal ga ophogen en meer eet dan Tdwag :o.
.. Hij zat wederom met verbazing toe te kijken hoeveel ik naar binnen stouwde :o.
Echter vrij gefrustreerd omdat mijn ogen nog altijd groter zijn dan mijn maag, en ik daar dan ná het eten achter kom. Als in: mezelf weer overeten en eindigen met flinke maagpijn en (vandaag gelukkig maar lichte) misselijkheid. Gawd, wanneer leer ik nou eens dat ik niet voor een paar jaar aan voorraad naar binnen hoef te werken.. :scratch:.
Het klinkt allemaal grappig, maar begin mezelf inmiddels serieus af te vragen of er iets "stuk" is ofzo, krijg gewoon echt geen signaal van "goh, je hebt genoeg, je kunt nu beter stoppen". Voel ook gewoon echt niet dat ik "vol" zit, totdat het te laat is. Als ik nou tegen willens en weten blijf dooreten terwijl ik eigenlijk al zit te "hikken"...
Serieuze First World Problems dit, de harde leef :o.

Laatst bewerkt:
Het klinkt allemaal grappig, maar begin mezelf inmiddels serieus af te vragen of er iets "stuk" is ofzo, krijg gewoon echt geen signaal van "goh, je hebt genoeg, je kunt nu beter stoppen". Voel ook gewoon echt niet dat ik "vol" zit, totdat het te laat is. Als ik nou tegen willens en weten blijf dooreten terwijl ik eigenlijk al zit te "hikken"...
Serieuze First World Problems dit, de harde leef :o.

Heel herkenbaar, heb nu op vakantie een beetje hetzelfde. Ik weet dat ik me beter voel als ik wat gezonder/minder eet, maar toch duw ik veel te veel troep naar binnen...

Terug
Naar boven