Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige keren deed ik incline ook al 4e oefening..Incline als 4e drukoefening iets minder is toch niet zo gek?

Nope, and that's what keeps us going!Are we ever satisfied?
Maar ondanks je drukte met het leren voor je tentamen..wel een goeie training neer gezet! Netjes hoor! Succes nog ff meis!
.Precies, je kunt denk ik beter er een erg goed gevoel over hebben dan cijfermatig goed scoren..Herken t wel. Op papier is t soms prima, maar een lekkere training is vaak meer een gevoel.
Heb je in je hele cut geen pasta gehad?
Ik eet volgens mij al 2 jaar dagelijks pasta als lunch (simpel snel lekker!). Laatste weken is spaghetti Carbonara met gegrilde kip favoriet![]()
. Merk nu pas hoe erg ik het gemist hebt!
Thanks Neet, we gaan er voor, de laatste loodjes!

.

Deed ze voor het eerst, noodgedwongen omdat "mijn" rek bezet was
.Thanks Marvin! Rug is absoluut mijn sterkste puntWow Sanne! Dat zijn me toch een paar sterke BOR's en dumbel rows!
Morgen weer lekker genieten zie ik!!!![]()
.
Voelt heerlijk om zo te beginnen Freakjam, dat zet gelijk een goede toon!Lekker meteen zo een PR aan het begin van je training! De rest van de training ook weer flink een aantal PR's. Goed vooruitzicht trouwens met je AYCE sushi! HMM
Ik zag je pastafoto trouwens afgelopen weekend nog voorbij komen op Insta! Denk dat het een aangename verrassing was om na een lange tijd weer pasta te mogen eten. Ik hou van pasta! Ik zou niet zonder kunnen (vanavond eet ik ook pasta haha!)
.We doen het niet voor minder, Bricone
.Haha, neeeee joh, gekkie, datkannietzomaarhoorDie rows.. Ik moet toch maar eens wat harder m`n best gaan doen, dalijk haal je me nog in!![]()
.Dankjewel meid!Lekker getraind weer meid! Lees mee hoor.. ben alleen effe wat minder actief..
.Thanks meid!Lekkere train!! en jaloers op jou ayce sushi! Wil ik dagelijks wel![]()

.

. Maar goed, kan er soms niet veel aan doen
.

.
(http://www.termarschco.nl/) Hebben jullie schijven van 1 kilo.
Dat is wel makkelijk.
Fractional plates
Voor een tientje heb je ze al (inclusief verzendkosten). Heb ik destijds ook gedaan bij mijn vorige gym.Onze gym heeft schijven vanaf 2.5 kg.. veel teveel om oefeningen als barbell press mee te verhogen. IK zit eraan te denken om een sporttas mee te nemen met kleine schijven (en wat extra ehbo spul just in case).
humor!Gaat goed je squat!!! heel nice die vpr!
Onze gym heeft schijven vanaf 2.5 kg.. veel teveel om oefeningen als barbell press mee te verhogen. IK zit eraan te denken om een sporttas mee te nemen met kleine schijven (en wat extra ehbo spul just in case).

Nope.. Wel schijven van 1.25, 2 en 2.5 kgHebben jullie schijven van 1 kilo.
Dat is wel makkelijk.
.
.Lijkt me heerlijk om mee te kunnen laden..Zelfs ik heb schijven van 1kgFractional plates
0.25
0.50
0.75
1.00
Thanks SP, tot nu toe verloopt het vrij vlot! Vind het wel erg fijn gelijk te kunnen beginnen met een werkelijke (en geen geschatte) 1RM, al vallen sommige dagen me dan best wel zwaar.. Als mijn schema bijvoorbeeld "8-10" reps of "6-8" reps, dan snap jij wel dat ik natuurlijk voor die "10" en die "8" gaGaat goed je squat!!! heel nice die vpr!
Onze gym heeft schijven vanaf 2.5 kg.. veel teveel om oefeningen als barbell press mee te verhogen. IK zit eraan te denken om een sporttas mee te nemen met kleine schijven (en wat extra ehbo spul just in case).
. En "AMAP" is voor mij nogal intimiderend om dan ik dan e.c.h.t. een VPR wil zetten
.
.Waar heb je ze besteld?Voor een tientje heb je ze al (inclusief verzendkosten). Heb ik destijds ook gedaan bij mijn vorige gym.

Sorry..kan weinig anders meer zeggen dan:
Die BURGERS![]()
, dat dacht ik ook!Dankje NeetGoeie training ondanks de pijntjes. Misschien toch een beetje gespannen voor tentamen?
.
.
.
.
.Het klinkt allemaal grappig, maar begin mezelf inmiddels serieus af te vragen of er iets "stuk" is ofzo, krijg gewoon echt geen signaal van "goh, je hebt genoeg, je kunt nu beter stoppen". Voel ook gewoon echt niet dat ik "vol" zit, totdat het te laat is. Als ik nou tegen willens en weten blijf dooreten terwijl ik eigenlijk al zit te "hikken"...
Serieuze First World Problems dit, de harde leef.