- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs ik heb schijven van 1kgFractional plates
0.25
0.50
0.75
1.00

Pff, erg herkenbaar dit! Had het er gister nog met iemand anders over, maar het zal ook voornamelijk een mind-set zijn. Waarom is een gerechtje 1 keer nemen niet genoeg bijvoorbeeld? Ik betrap mezelf er met dergelijke dingen er regelmatig op dat ik bijvoorbeeld 4x beef teriyaki bestel..terwijl 1 keer ook voldoende zou zijn..AYCE sushi & ijs
Oh my, it's that time again..
Dat ik weer kcal ga ophogen en meer eet dan Tdwag.
.. Hij zat wederom met verbazing toe te kijken hoeveel ik naar binnen stouwde.
Echter vrij gefrustreerd omdat mijn ogen nog altijd groter zijn dan mijn maag, en ik daar dan ná het eten achter kom. Als in: mezelf weer overeten en eindigen met flinke maagpijn en (vandaag gelukkig maar lichte) misselijkheid. Gawd, wanneer leer ik nou eens dat ik niet voor een paar jaar aan voorraad naar binnen hoef te werken...
Het klinkt allemaal grappig, maar begin mezelf inmiddels serieus af te vragen of er iets "stuk" is ofzo, krijg gewoon echt geen signaal van "goh, je hebt genoeg, je kunt nu beter stoppen". Voel ook gewoon echt niet dat ik "vol" zit, totdat het te laat is. Als ik nou tegen willens en weten blijf dooreten terwijl ik eigenlijk al zit te "hikken"...
Serieuze First World Problems dit, de harde leef.
Ik eet standaard teveel als ik er veel voor heb betaald haha (onder het mom dat het te zonde is om weg te gooien).Het is gewoon allemaal zo lekker, da's al een probleem an sich!Heel herkenbaar, heb nu op vakantie een beetje hetzelfde. Ik weet dat ik me beter voel als ik wat gezonder/minder eet, maar toch duw ik veel te veel troep naar binnen...

Hahaha, precies, het is precies hetgeen je in de edit zegtHahaha, zó veel eten dat je serieus maagpijn krijgt. Goed bezig
Edit: Het is dus zo erg dat het vervelend is. Dan is het niet nice
.
.Oh my, ik voel het gewoon echt niet.. Enige voordeel is wel dat ik de rest van de dag geen behoefte meer heb aan wat dan ook, ben dan compleet verzadigdNice going die AYCE sushi! Ik heb dat ook.. eten eten eten en dan.. oef.. opstaan.. builpijn niet te kort.
Als je maar genoten hebt he meid!
lekker getraind ook! Hoop dat knie en rug mee gaan werken.
.
.Hmm.. Alleen wel de vraag of die dan op de stang gaan passen.. Aan de andere kant.. Ze hebben daar 3 verschillende soorten barbells, moet er toch eentje bijzitten waar ze op passen, zou je zeggen0.25 = veersluiting
0.5 = goedkope gietijzer schijven
0.75 = gietijzer schijven + veersluiting
1.00 = 2x goedkope gietijzer schijven
scheelt je 60 euro![]()
.
Ugh, het is gewoon echt vervelend. Natuurlijk kan je er grappen over maken (het is eigenlijk ook wel grappig natuurlijk), maar die pijn is echt een hell.. Vind het allemaal gewoon veel te lekker.. Voel ook oprecht niet wanneer ik genoeg heb gehad en mijn lijf aangeeft dat het wel voldoende is zo, dan zit ik me weer te over-eten en dat voelt gewoon niet fijnPff, erg herkenbaar dit! Had het er gister nog met iemand anders over, maar het zal ook voornamelijk een mind-set zijn. Waarom is een gerechtje 1 keer nemen niet genoeg bijvoorbeeld? Ik betrap mezelf er met dergelijke dingen er regelmatig op dat ik bijvoorbeeld 4x beef teriyaki bestel..terwijl 1 keer ook voldoende zou zijn..
Het blijft erg lastig en zal neer moeten komen op jezelf trainen in dit geval..trainen om 'normaal' te doen..
.
.
.Inmiddels ben ik weer bij de mensen en heb ik alweer mijn bak goddelijk oats er in zitten, mijn lichaam "doet het weer"Voedsel hoog in zout, vet, snelle suikers stilt de verzadiging ook slecht en helemaal na een lange periode cutten!! Is niets mis met je hihi, zelfs mn vriend die serieus waar al zijn hele leven op hetzelfde vetpercentage zit gaat ook wel eens flink loos tijdens een AYCE of een zak dropIk eet standaard teveel als ik er veel voor heb betaald haha (onder het mom dat het te zonde is om weg te gooien).
Naar hoeveel mag je nu ophogen?
Ik zit deze week rond de 2800. Op 2650 (waar ik mn schema op heb gebaseerd), had ik gewoon echt honger (knormaag etc.). Ik vraag me alleen af of dat komt omdat mn lijf nog niet happy is met mn huidige vet% of dat ik ook daadwerkelijk meer verbrand?
.
.
.
Je bent goed bezig hoor, vind het top hoe je uit je dipje bent gekomenJa zo denk ik er ook over, heb daarom op behoefte wat meer gegeten afgelopen dagen. Vandaag is het helemaal idioot, ik zat na mn normale ontbijt en 2e maaltijd gewoon totaal nog niet vol terwijl die 2 samen al ongeveer 1000 kcal zijn (en de 2e maaltijd was voor half 11 al op)
.dank je meidJe bent goed bezig hoor, vind het top hoe je uit je dipje bent gekomen.
Maar ben je vanuit je cut snel op je huidige aan kcal gesprongen? Vraag me af hoe je die overgang hebt gemaakt ^^.

Dergelijke dingen hebben bij mij geen zin..verwacht bij Sanne hetzelfde..Dit ! Wat meer tijd tussen je porties laten. En voldoende groenten erbij eten.
Dergelijke dingen hebben bij mij geen zin..verwacht bij Sanne hetzelfde..

Dat werkt dan weer wel..Moet je een menu nemen met meerdere gangen ipv dat AYCE gedoe![]()

Misschien iets rustiger eten? Of een vaste hoeveelheid van tevoren vast stellen ipv proppen tot het er door je oren uitkomt?![]()
Dit ! Wat meer tijd tussen je porties laten. En voldoende groenten erbij eten.
Vrees inderdaad dat ik me bij Marvin moet voegenDergelijke dingen hebben bij mij geen zin..verwacht bij Sanne hetzelfde..
.
.Moet je een menu nemen met meerdere gangen ipv dat AYCE gedoe![]()
Indeed, dat werkt dan wel weer gewoon prima!

Ghehe, het was inderdaad wederom tè..Iets teveel genoten van je AYCE! Ik had dat de laatste keer ook hoor, ik dacht nog wel even een 4de ronde flink te buffelen, maar dat viel ook erg tegen. Ik voelde me een ballon toen ik klaar was met eten.
Lekker eten is dan ook lekker, maar het is denk ik meer genieten als je het dan met mate doet. Ik wil wel een foto zien van die burger op insta, dat snap je natuurlijk wel![]()

.
.Ken zeker tenten die in mijn ogen 'pauper' zijn, maar Shabu vind ik daar absoluut niet onder vallenAYCE vind ik persoonlijk ook meer voor paupers...ga liever naar een goed restaurant..
.Dat is een goede tip meid, dankjewel!!Wij gaan ook wel eens naar een echt super goed restaurant.. 6 gangen verrassingsdiner.. wel prijzig maar soms hebben ze voor vaste klanten een bon met ipv 55 euro per persoon betaal je dan 65 euro met zijn tweeen.. en das echt heel goed eten.
http://www.madamecheung.nl/?pagina=Restaurant&pid=1
Voor de echte liefhebber van apart.. Heb nog wel wat foto's voor wie het wil zien.
oh ja.. 6 gangen ex amuse en hapjes vooraf.