- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ga het maar netjes langzaam ophogen, ben erg benieuwd waar mijn max komt te liggenGoed bezig!! Indd, deadlift langzaam ophogen.. geeft dan ook meer vetrouwen etc.
.
.
Dit is een blijvertje, wat een heerlijke oefening!

.
Kon maar met moeite een goede vorm houden, voelde echt heavy! .. Weet in ieder geval waar ik aan kan werken, probeer het maar als een nieuwe uitdaging te ziencable side raise zijn zwaar he! Ik kon de 1e x dat ik m deed (dikke maand terug) laatste set maar iets van 4 reps met 5 kg..pff.. maar goed, nieuwe oefeningen geven wel snel progressie
succes morgen alvast! Hopelijk gaat mijn beentraining ondanks vreselijke spierpijn wel lekker morgen.
.
Het is alleen zo frustrerend zo lang vast te zitten op een bepaald gewicht.. Maar dat weet jij dus ook al geen ander.. En ik blijf gewoon proberen, uiteindelijk gaat het me lukkenmp is ook zwaar en de progressie gaat langzaam...herkenbaar
kwestie van doorzettingsvermogen dus![]()
.
.
.
heerlijke oefening. Was eerst bang een gigantische faceplant te maken, maar heb mezelf heel elegant in dat ding kunnen wurmen
.
.
.
.
.
Hmm, ja, nu je het zegt, zijn inderdaad wel een hele boel pulldownswow wat een hoop pulldowns O.O
Lijkt me erg zwaar. Wellicht iets meer variëren qua oefeningen. Bijv. De close grip PD door one arm dumbell row.
Geniet van je cheatdag![]()
. Heb zo lang op het schema gezeten dat ik door het bomen het bos niet meer zag denk ik..
. Thanks voor de input! Had er al op gerekend na de eerste week her en der nog wat te vervangen en te veranderen, een frisse blik van een ander op het schema is dan ook erg welkom
.
.
.Dankjewel! Het is echt erg wennen.. Valt me een beetje tegen. Bizar dat de gewichten zo terug kunnen knallen.. Benieuwd naar hoe het volgende week zal gaanJe trainingen zien er goed uit!
vergeet niet bij een nieuw schema dat je ook weer wat moet wennen. Ik had dat zelf ook toen ik weer seated side raises ging doen. voorheen 6 kg nu maar 4 kg en afgepeigerd. Het is wennen. Je klimt vanzelf weer want het is pas je eerste week. Je zal zien dat het volgende week alweer beter gaat!
Dus vanaaf lekker carbs laden en morgen knallen!
Ik loop nu al als een pinguin. hahahha. geniet van je cheat!
. Ga het een en ander aanpassen, dus hopelijk loopt het dan wat soepeler!
. Van 40 kg dus naar 60 kg. 10 reps ermee maken lukt niet, maar kan de barbell nu wel zonder hulp op mezelf leggen omdat ik hem over mijn benen heen kan rollen. Dus nog even aan het twijfelen hoe ik het volgende week doe, misschien houd ik het nu wel even bij 60kg tot ik 4 x 10 reps kan halen
.
Dit wordt absoluut een blijvertje! Wat een heerlijke oefening!
.
.
. Benieuwd hoe ik morgen met mijn glutes door de stad ga waggelen
. Daar ook lunchen, dus hopelijk kan ik een beetje binnen mijn macro's blijven.Jaaa, echt lekker, vooral omdat ik zo twijfelde na de vorige twee trainingen!jeej bw deadlift en jeej @ pr's..
zow...15 kilo minder alweer....en weer nieuwe kleertjes. Zonde van de andere garderobe's die maar één seizoen meegingen: geen vriendinnen die je er blij mee kunt maken? of via markplaats of een facebookomgeving om zo nog wat centjes voor je nieuwe garderobe binnen te halen?
.
. Mijn schoonzusje heeft in het een en ander interesse, dus dan kan ik er nog af en toe naar kijken, haha.De beentrain ging inderdaad lekker, geeft veel voldoeningNicee prss gaat lekker.
Inderdaad net als Nicky zegt probeer die handel te verkopen!
.Lekker he, had ik wel even nodig na de afgelopen twee trainingen! Heb nu gelijk weer enorm veel zin in de training van zondag! Deze week was moeilijk plannen, dus het werd wo/do/vr/zo, maar nu zit ik te balen dat ik morgen geen training hebLekkere training en veel PR's!
Zo zie je maar dat een ander trainingsdaggie opeens zalig kan zijn he!
sterk hoor en mooie PR's!
je gaat super! Gun jezelf maar wat mooie kleding! Dat heb je zeker verdiend!
.Dankjewel SPlekkere training zeg![]()
knap gedaan die 15 kg, daar moet je echt trots zijn!
.
.
. Je ziet eindelijk mijn quads een beetje opkomen, net als mijn kuiten. Billen beginnen ook duidelijk te veranderen, eindelijk, zo gaaf om resultaat te zien! 

Heb de hyperextensions expres zonder extra gewicht gedaan. Blij toe, met alleen BW voel ik de andere dag al genoeg.. Deze week misschien meer reps, maar in ieder geval ook nog even alleen met BW. Vond het wel een erg lekkere oefening!Toen ik de eerste keer hyperextensions deed voelde ik hem ook hoor. De keer erna al veel minder. Is gewoon even wennen. Meestal si zo een eerste week van een schema even wennen met alles. De tweede week gaat het vaak al veel beter maar dat zul je wel merken.
BP ziet er nice uit! denk dat je nog bezig bent met deze post gezien er nu alleen nog maar BP staat.
heb je nog leuke kleding kunnen vinden gisteren?
edit:
zo nu staat je hele training er wel.
Ziet er lekker uit. Misschien ipv die one arm cable extension een rope push down pakken of een reverse grip staight bar push down. Vind ik ook altijd lekkere oefeningen.
Je gewicht gaat super! en je pakt het nog steeds goed aan!
wel jammer dat het even moeilijk werd met eten. Maar kop op he! 1 keer even niet precies weten wat je eet maakt niet dat het in ene misgaat ofzo he! Je kiest de gezonde dingen ook nog! Dus kop op en doorzetten en top dat je lekker alles nog in je kwark hebt gemikt in de avond!gainen is super! en zeker als je ook zo een mooi compliment krijgt met een broek kopen!
dus aan die broek he! en met dat vestje erop met geheven kin trots dragen!
je gaat echt super en die progressie moet je retetrots op zijn! Kon die uitdrukking gewoon niet laten.
Je gaat top! Ik kan in ieder geval zeggen dat ik jaloers ben op jouw vooruitgang!
.
.
. Bedankt voor de ontzettend mooie complimenten, als je dit soort woorden krijgt van iemand waar je zelf tegenop kijkt laat het je af en toe gewoon gloeien
.
.
Thanks! Het was dan ook hard nodig. Klinkt misschien gek, maar soms denk ik wel eens dat ik het "nodig" had om van zoiets terug te komen. Juist door heel bewust te gaan leven en alles om te gooien heb ik deze sport gevonden, en zou niet meer zonder willen!wow echt super goed hoe je jezelf hebt getransformeerd! ! Dat je voorzichtig bulkt is helemaal logisch.
Je trainingen zien er goed uit. Petje af
Ps. Fijn dat je een skinny aan kan. Toen ik maat 42 had vond ik het echt lelijk staan, maar nu zie ik juist de spieren mooi opkomen.

.
.
.
.Fijn te horen dat front en side raises op zichzelf al erg zwaar zijn (inderdaad, mits je ze goed uitvoert). Mijn streven is altijd bij elke oefening deze zo correct mogelijk uit te voeren. Toch is het dan even slikken als je ze dan voor je gevoel wel enorm licht moet pakken.. Het maakte me aan het twijfelen, ik voelde me weer even dat slappe, kleine meisje. Nu ik van ervaren mede-liftsters hier te horen krijg dat het normaal is deze oefeningen met lichter gewicht te doen ben ik al een stuk zekerder. Merkte tot twee dagen na de training wel dat de spieren daar "beurs" aanvoelden, dus heb ze wel kunnen triggeren.Vergis je niet Sanne de front en side raises zijn erg zwaar mits goed uitvoering.
Zelfs ik doe ze met maar 7,5kg db max..vaak zit ik zo rond de 5 a 6kg..anders gaat het ten koste van mijn uitvoering.
T zijn wel echt goede oefeningen.
Vervangen voor Facepulls zou ik niet doen aangezien je daar op een hele andere sectie van je schouder concentreert.
Je zou wel kunnen vervangen door bv een rear deltoid oef of een bent over side raise ofzo..
Congrats met je pr's, je gaat hartstikke goed zo te lezen!
.