Nou die bulk slaat bij jou meteen als een berg in een training! Toe maar! gaat lekker zo!
Ik denk wel dat je het zal leren met je losse dagje van je schema. Het kost gewoon allemaal even tijd. Je weet inmiddels dat wat lekkers geen kwaad kan. Als jij het jezelf toe kan staan om te genieten die ene dag.. dan zal het ook steeds normaler worden voor je gevoel. Jouw progressie is op veel punten!
Je bent en blijft een topper!
Geniet van het uit eten. Ik doe mee.
Het langzaam ophogen van voeding doen mijn training duidelijk goed!
Denk dat het wat dat betreft altijd een lastig punt bij me blijft, voeding.. Hoe ik in het verleden was heeft nogal wat sporen achter gelaten, kan dan ook maar beter proberen te accepteren dat het nu eenmaal lastig voor me blijft waarbij ik zoek naar een manier om gewoon weer op een normale wijze van lekker eten te kunnen genieten

.
Wat een toptraining weer Sanne! Ik herken je mind-set uiteraard volledig van het cheaten..volgas of niks. En dat moeten we inderdaad eens afleren.
Ik probeer meestal ook in het weekend gewoon wat meer IIFYM's te doen, want ook ik weet als ik echt 'moet' ik me als een superautist aan mijn schema kan houden.
Maar goed, ook ik ken de struggles van het jezelf inhouden en wil je daar dan ook succes mee wensen, want het zal niet altijd makkelijk zijn. Geniet ervan vandaag en laat je niet gek maken!
Thanks Marvin!
Die mindset moet gewoon echt veranderen.. Geen zin meer om na een cheat als een aangespoelde walvis in bed te liggen

.
Wil me zoals gebruikelijk gewoon dedicated aan mijn schema houden en door elke zaterdag mijn schema los te laten hoop ik dat ik op lange termijn eindelijk ga inzien dat ik gewoon "normaal" kan cheaten waarbij er niets met mijn progressie gebeurt. Ik denk dat ik dan met de tijd ook afleer om zo full yolo te gaan wanneer ik eindelijk mag cheaten..
Makkelijk gaat het inderdaad niet altijd zijn, maar ik roep altijd het hardst dat het allemaal vooral leuk moet blijven, en dat is het op deze manier gewoon niet meer. Het trainen gaat heerlijk, voeding ook, maar juist die cheatstruggles: die zijn kut

.
Gisteren ging best goed though. Wilde halverwege het volscheppen van mijn zakje kruidnoten toch maar weglopen, maar Tdwag had dat al snel door

. De horror was compleet toen de cassière me twee keer nadrukkelijk vroeg of ik echt niet 150 gram erbij wilde scheppen, dan kreeg ik 50% korting en had ik meer voor minder

.
's Avonds echter serieus de beste burger ooit op.. Inclusief friet en brownie

.
Nu weer terug op schema, inclusief verhoging (2000 kcal), ik ga dit gewoon doen joh

.
Lekkere train met een hoop PR's weer.
Ja leer eens normaal te doen met eten

Die burger klinkt wel goed, en gelukkig is dat ook een vaste portie en niet een concept waarbij je tegen de klippen op moet eten om er 'zo veel mogelijk uit te halen'. Laat je weten hoe hij smaakte?
Thanks Neet ^^.
Haha ja, het wordt tijd! Wil gewoon lekker kunnen genieten!
De burger gister was gewoonweg episch.. Ze hebben de titel "beste burger van Nederland" absoluut verdiend! Inderdaad een vast portie: had een "Burgeresse" van 300 gram, patat en een brownie.
Echt, ik overdrijf niet over die burger hoor.. Zo ontzettend zacht en mals, heerlijk perfect broodje, alles vers en huisgemaakt, gewoonweg top!
Lekker al die PRs
Thanks Jack 3D, hij gaat fijn nu ik meer carbs heb
Je kan ook prima 6 dagen strict eten en dan 1 dag de hele dag genieten van alle 'verboden' voeding. Als je dan maar elke meal rustig aan doet en niet elke maaltijd gaat proppen en je 5000+ kcal erin ramt.
En als je dl max op reps gaat is het volkomen normaal dat alle setjes erna kut gaan. Daarom die max rep set bewaren voor het eind
Houd ontzettend van lekker eten, maar ontzeg mezelf dat nu al letterlijk jarenlang met als gevolg dat ik bepaalde dingen gewoon niet meer durf te eten.. Morbide obees-zijn heeft er flinker ingehakt dan ik dacht..
Wil nu inderdaad gewoon leren weer van eten te kunnen genieten, en ik hoop dan ook maat te leren houden, juist door mezelf niet meer alles te ontzeggen waarbij ik maar eens per maand mag cheaten.. Juist dan ga ik denk ik full yolo, omdat ik weet dat ik pas over een maand weer "mag". Gisteren netjes een zakje kruidnoten geschept met wat losse snoepjes en 's avonds uit eten geweest. Denk dat dit toch wel een redelijk normale "off-diet-day" was. In in ieder geval niet misselijk geworden

.
Wat compounds betreft volg ik nu een periodiserend schema, gister had ik dus 1 setje AMAP en 2 setjes van 1 rep.. Aankomende week singles draaien en kijken of mijn 1RM omhoog kan. Voelde me gister sterk en wilde dus eigenlijk de komende DL-sessie naar gisteren verplaatsen, maar had toen die AMAP er al op zitten
Die 1-reppers na die AMAP waren dus wel de bedoeling..
Kan je niet iets kleins on je schema incalculeren doordeweeks om de alles of niets mentaliteit teniet te doen? Ik snap wel dat een een zak pepernoten in huis halen absoluut niet gaat werken, maar 1 mans porties van iets waar je echt van kan genieten.
Dus Maybe ietsje losser doordeweeks en iets stricter in het weekend voor meer balans?
Jou trainingen zien er super goed uit!!
Die 100 kg deadlift moet lukken
Doordeweeks heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan cheaten, en vind ik het juist heerlijk om een schema te hebben. Mijn uitgangspunt is dat ik gewoon iets "slechts" kan nemen wanneer ik daar zin in heb, en eigenlijk is dat standaard in het weekend

.
Tot nu toe ben ik enkele jaren 7 dagen per week strict geweest waarbij ik eens per maand een cheatday had. Nu wil ik dus naar 6 dagen per week strict en 1 dag in de week niet vooraf plannen, maar gewoon eten waar ik zin in heb. Als ik geen zin heb in een cheat: prima. Heb ik wel zin in een cheat: ook prima. Hoop dat dit me een beetje verder gaat helpen!
Thanks voor je compliment ^^.
Ga echt voor die 100, lijkt me heerlijk om dat eindelijk te kunnen!