MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Nou die bulk slaat bij jou meteen als een berg in een training! Toe maar! gaat lekker zo!

Ik denk wel dat je het zal leren met je losse dagje van je schema. Het kost gewoon allemaal even tijd. Je weet inmiddels dat wat lekkers geen kwaad kan. Als jij het jezelf toe kan staan om te genieten die ene dag.. dan zal het ook steeds normaler worden voor je gevoel. Jouw progressie is op veel punten!
Je bent en blijft een topper!

Geniet van het uit eten. Ik doe mee. :D
Het langzaam ophogen van voeding doen mijn training duidelijk goed!
Denk dat het wat dat betreft altijd een lastig punt bij me blijft, voeding.. Hoe ik in het verleden was heeft nogal wat sporen achter gelaten, kan dan ook maar beter proberen te accepteren dat het nu eenmaal lastig voor me blijft waarbij ik zoek naar een manier om gewoon weer op een normale wijze van lekker eten te kunnen genieten :).

Wat een toptraining weer Sanne! Ik herken je mind-set uiteraard volledig van het cheaten..volgas of niks. En dat moeten we inderdaad eens afleren.

Ik probeer meestal ook in het weekend gewoon wat meer IIFYM's te doen, want ook ik weet als ik echt 'moet' ik me als een superautist aan mijn schema kan houden.

Maar goed, ook ik ken de struggles van het jezelf inhouden en wil je daar dan ook succes mee wensen, want het zal niet altijd makkelijk zijn. Geniet ervan vandaag en laat je niet gek maken!:D
Thanks Marvin!
Die mindset moet gewoon echt veranderen.. Geen zin meer om na een cheat als een aangespoelde walvis in bed te liggen :o.

Wil me zoals gebruikelijk gewoon dedicated aan mijn schema houden en door elke zaterdag mijn schema los te laten hoop ik dat ik op lange termijn eindelijk ga inzien dat ik gewoon "normaal" kan cheaten waarbij er niets met mijn progressie gebeurt. Ik denk dat ik dan met de tijd ook afleer om zo full yolo te gaan wanneer ik eindelijk mag cheaten..
Makkelijk gaat het inderdaad niet altijd zijn, maar ik roep altijd het hardst dat het allemaal vooral leuk moet blijven, en dat is het op deze manier gewoon niet meer. Het trainen gaat heerlijk, voeding ook, maar juist die cheatstruggles: die zijn kut :p.

Gisteren ging best goed though. Wilde halverwege het volscheppen van mijn zakje kruidnoten toch maar weglopen, maar Tdwag had dat al snel door :o. De horror was compleet toen de cassière me twee keer nadrukkelijk vroeg of ik echt niet 150 gram erbij wilde scheppen, dan kreeg ik 50% korting en had ik meer voor minder :twitch:.
's Avonds echter serieus de beste burger ooit op.. Inclusief friet en brownie :rolleyes:.
Nu weer terug op schema, inclusief verhoging (2000 kcal), ik ga dit gewoon doen joh :).

Lekkere train met een hoop PR's weer.

Ja leer eens normaal te doen met eten ;)
Die burger klinkt wel goed, en gelukkig is dat ook een vaste portie en niet een concept waarbij je tegen de klippen op moet eten om er 'zo veel mogelijk uit te halen'. Laat je weten hoe hij smaakte?
Thanks Neet ^^.

Haha ja, het wordt tijd! Wil gewoon lekker kunnen genieten!
De burger gister was gewoonweg episch.. Ze hebben de titel "beste burger van Nederland" absoluut verdiend! Inderdaad een vast portie: had een "Burgeresse" van 300 gram, patat en een brownie.
Echt, ik overdrijf niet over die burger hoor.. Zo ontzettend zacht en mals, heerlijk perfect broodje, alles vers en huisgemaakt, gewoonweg top!

Thanks Jack 3D, hij gaat fijn nu ik meer carbs heb :rolleyes:

Je kan ook prima 6 dagen strict eten en dan 1 dag de hele dag genieten van alle 'verboden' voeding. Als je dan maar elke meal rustig aan doet en niet elke maaltijd gaat proppen en je 5000+ kcal erin ramt.

En als je dl max op reps gaat is het volkomen normaal dat alle setjes erna kut gaan. Daarom die max rep set bewaren voor het eind ;)
Houd ontzettend van lekker eten, maar ontzeg mezelf dat nu al letterlijk jarenlang met als gevolg dat ik bepaalde dingen gewoon niet meer durf te eten.. Morbide obees-zijn heeft er flinker ingehakt dan ik dacht..
Wil nu inderdaad gewoon leren weer van eten te kunnen genieten, en ik hoop dan ook maat te leren houden, juist door mezelf niet meer alles te ontzeggen waarbij ik maar eens per maand mag cheaten.. Juist dan ga ik denk ik full yolo, omdat ik weet dat ik pas over een maand weer "mag". Gisteren netjes een zakje kruidnoten geschept met wat losse snoepjes en 's avonds uit eten geweest. Denk dat dit toch wel een redelijk normale "off-diet-day" was. In in ieder geval niet misselijk geworden ;).

Wat compounds betreft volg ik nu een periodiserend schema, gister had ik dus 1 setje AMAP en 2 setjes van 1 rep.. Aankomende week singles draaien en kijken of mijn 1RM omhoog kan. Voelde me gister sterk en wilde dus eigenlijk de komende DL-sessie naar gisteren verplaatsen, maar had toen die AMAP er al op zitten :sad:
Die 1-reppers na die AMAP waren dus wel de bedoeling..

Kan je niet iets kleins on je schema incalculeren doordeweeks om de alles of niets mentaliteit teniet te doen? Ik snap wel dat een een zak pepernoten in huis halen absoluut niet gaat werken, maar 1 mans porties van iets waar je echt van kan genieten.

Dus Maybe ietsje losser doordeweeks en iets stricter in het weekend voor meer balans?

Jou trainingen zien er super goed uit!!
Die 100 kg deadlift moet lukken:)
Doordeweeks heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan cheaten, en vind ik het juist heerlijk om een schema te hebben. Mijn uitgangspunt is dat ik gewoon iets "slechts" kan nemen wanneer ik daar zin in heb, en eigenlijk is dat standaard in het weekend :o.
Tot nu toe ben ik enkele jaren 7 dagen per week strict geweest waarbij ik eens per maand een cheatday had. Nu wil ik dus naar 6 dagen per week strict en 1 dag in de week niet vooraf plannen, maar gewoon eten waar ik zin in heb. Als ik geen zin heb in een cheat: prima. Heb ik wel zin in een cheat: ook prima. Hoop dat dit me een beetje verder gaat helpen!

Thanks voor je compliment ^^.
Ga echt voor die 100, lijkt me heerlijk om dat eindelijk te kunnen! :D

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
5 x 27.5
3 x 32.5
8 x 37.5 Er zat echt geen VPR in.. Blijf op 8 hangen :(
3 x 37.5
3 x 37.5

BP, brede grip
8 x 30
8 x 32.5
8 x 35

Incline BP
8 x 25
7 x 30 VPR
5 x 32.5 VPR
3 x 35 PR
8 x 27.5
Lekker :heart:

CGBP
8 x 30
5 x 32.5
8 x 30
9 x 30

SS db shoulder press / db side raises
10 x 8 / 4
10 x 8 / 4
10 x 8 / 4
13 x 8 / 4 VPR

Cable front raises
10 x 10
9 x 12.5
11 x 10
14 x 10

Triceps cable rope extensions
10 x 9
10 x 11.3
8 x 11.3
12 x 9

Rating:
3.5 / 5
Ging lekker. Vandaag net als vorige week wel een vreemd pijntje bij linkerarm, richting biceps, wederom na de incline.. Opvallend, alsof er een zenuwtje knel zit. Irritant, maar hopelijk zakt het weer snel.

De meeste epische burger ooit

Gisteren serieus de beste burger ooit op.
Kon geen duidelijk foto maken vanwege gebrek aan goed licht. Maar dat maakt niet uit. Dit plaatje, zo ziet het er gewoon in het echt ook uit:

ter-marsch-en-co-rotterdam-kynotes.jpg

Ja. Echt.

Nu kan ik nooit meer normaal een hamburger eten, niets haalt het bij de Burgeresse :(.

ziet er lekker uit die burger!!!

Opzich lijkt me dat alleen maar goed dat je daar doordeweeks geen behoefte aan hebt!! Ik heb dat in principe ook niet, alleen komt er wel eens wat voorbij op werk etc. Op vrijdag hebben we een burgerdag en dan doe ik echt niet moeilijk over dat beetje mayo en ketchup. Het hele punt voor mij is dat als ik zin heb in iets lekkers dat ik dat gewoon koop zonder schuldgevoel etc. Dat ik alles mag wil weer niet zeggen dat ik crap eet, ik wil me ook lekker fit voelen:)

Het langzaam ophogen van voeding doen mijn training duidelijk goed!
Denk dat het wat dat betreft altijd een lastig punt bij me blijft, voeding.. Hoe ik in het verleden was heeft nogal wat sporen achter gelaten, kan dan ook maar beter proberen te accepteren dat het nu eenmaal lastig voor me blijft waarbij ik zoek naar een manier om gewoon weer op een normale wijze van lekker eten te kunnen genieten :).

De meeste epische burger ooit

Gisteren serieus de beste burger ooit op.
Kon geen duidelijk foto maken vanwege gebrek aan goed licht. Maar dat maakt niet uit. Dit plaatje, zo ziet het er gewoon in het echt ook uit:

Ja. Echt.

Nu kan ik nooit meer normaal een hamburger eten, niets haalt het bij de Burgeresse :(.
Tja.. er zijn sommige dingen die je altijd wel een beetje in de weg blijven zitten... Ik herken het wel.
ben zelf ook van het moet allemaal en dan moet het goed ook... Ik geloof dat ik ook nog wat te leren heb.. qua eten.. go with the flow..
Dat zal je echt nog wel leren. het kost tijd... niets is zomaar in ene weg. ;)
Genieten van eten, trainen en het leven is het beste wat er is.

Die ziet er puik uit! Nu nog even een variant voor mij en ik ben verkocht!
Al was mijn XXL steak van gisteren ook niet te versmaden. :D

Vier BP varianten... doe maar gek :)
Die burger ziet er srs prima uit. Ik kom niet zo vaak in R'dam, maar zal deze tip wel onthouden :thumb:

:drool: nu heb ik weer honger...

Die burger moet ik met mijn achternaam toch ook eens een keertje wegwerken..:o

• #2.647
ziet er lekker uit die burger!!!

Opzich lijkt me dat alleen maar goed dat je daar doordeweeks geen behoefte aan hebt!! Ik heb dat in principe ook niet, alleen komt er wel eens wat voorbij op werk etc. Op vrijdag hebben we een burgerdag en dan doe ik echt niet moeilijk over dat beetje mayo en ketchup. Het hele punt voor mij is dat als ik zin heb in iets lekkers dat ik dat gewoon koop zonder schuldgevoel etc. Dat ik alles mag wil weer niet zeggen dat ik crap eet, ik wil me ook lekker fit voelen:)
Hij was verdomd lekker :o.
Heb het geluk dat ik geen moeite heb om doordeweeks dingen af te slaan.. Heb altijd mijn eigen voeding bij, en zorg er voor dat ik elke dag gewoon eet wat ik lekker vind.. Heb het alleen wel eens wat moeilijker als mijn trein vertraging heeft, ik honger heb en langs de AH To Go loop.. :o.
Vind het zo ontzettend knap van je dat je het punt heb bereikt waar je gewoon weer normaal met voeding om kan gaan, zonder schuldgevoel gewoon kan genieten en niet constant aan alles twijfelt.
Precies waar ik nu voor ga, dus blijf vooral het mooie voorbeeld dat je bent :).

Tja.. er zijn sommige dingen die je altijd wel een beetje in de weg blijven zitten... Ik herken het wel.
ben zelf ook van het moet allemaal en dan moet het goed ook... Ik geloof dat ik ook nog wat te leren heb.. qua eten.. go with the flow..
Dat zal je echt nog wel leren. het kost tijd... niets is zomaar in ene weg. ;)
Genieten van eten, trainen en het leven is het beste wat er is.

Die ziet er puik uit! Nu nog even een variant voor mij en ik ben verkocht!
Al was mijn XXL steak van gisteren ook niet te versmaden. :D
Obstakels zullen er altijd blijven.. Het is inderdaad niet zomaar ineens weg, en soms is het ook twee stappen vooruit en eentje achteruit.. Zo lang het niet aan de goede wil ligt, ben ik er van overtuigd dat je met (kleine) stapjes vooruit gaat, dat geldt voor iedereen!
Whuutt, XXL Steak, omnomnom! :drool:

Vier BP varianten... doe maar gek :)
Die burger ziet er srs prima uit. Ik kom niet zo vaak in R'dam, maar zal deze tip wel onthouden :thumb:
Ik wil de tet*en van @SP1988, die krijg je helaas niet zomaar ;).
Wanneer je in Rotterdam bent is het absoluut de moeite waard naar Ter Marsch & Co te gaan, je mist echt iets als je daar die Burgeresse niet hebt geproefd! Echter wel lang wachten als je in de topdrukte komt, wat vroeger (17.00-18.00) of later (rond 21.00) is perfect, dan hoef je niet al te lang te wachten :). Je kunt niet reserveren, dus dat maakt het een beetje lastig..
.. Ik ook ..
Plaats voortaan dat soort foto's maar even onder een spoiler.. :rolleyes:

Die burger moet ik met mijn achternaam toch ook eens een keertje wegwerken..:o
Je kunt niet vredig sterven voordat je de Burgeresse op hebt.
Dead serious :o.

Training van vandaag: pull (en een beetje extra legs)

SQ, techniek
10 x 20 ATG
6 x 30
5 x 40
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 40 paused
3 x 42.5 paused
3 x 42.5 paused
3 x 42.5 paused
3 x 42.5 paused
3 x 42.5 paused
3 x 42.5 paused
Meegedaan met Tdwag. In zijn ogen gaat mijn SQ nog steeds met sprongen vooruit. Voelt vreemd om vandaag dit soort setjes te draaien en geheel de focus op techniek te leggen, maar als het zich op lange termijn inderdaad uitbetaalt.. So be it :).

BOR
10 x 25
8 x 34 deadstop
6 x 44 deadstop
6 x 50 deadstop
4 x 60 deadstop PR, niet tevreden over techniek though
15 x 40 deadstop

Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 34.3
8 x 36.6

Lat pulldown, smalle grip
8 x 41.3
8 x 43.6
6 x 45
10 x 32

One arm cable row
10 x 18
8 x 20.3
8 x 23
8 x 25.3
6 x 27 PR

Cable curls
8 x 18
8 x 23 PR
7 x 23
6 x 20.3
7 x 18
Heerlijk om af en toe bb/db met cable af te wisselen. Heb toch het idee met cable curls langer de spanning er op te kunnen houden, zorgt weer voor wat fijne variatie :).

Cable upright rows
8 x 23
8 x 27
6 x 32 PR
7 x 27
Zelfde als bij cable curls, fijn om plate/bb upright rows met cable af te wisselen, weer een fijne variatie om de spanning er op een andere manier op te kunnen houden.

Incline hammer curls
10 x 4
10 x 5 VPR
10 x 6 PR
8 x 6
Gaat ineens met sprongen vooruit. Geen idee hoe dat komt, maar interesseert me ook eigenlijk niet, houden zo :p.

Rating:
3.5 / 5
Niet helemaal in "the zone" vandaag, heb je weleens. Wederom weer eens een lastig gesprek gepland staan, ook nog eens pas om 16.00, dus tsja, daar kijk je dan toch gedurende dag een beetje tegenop :).

Wat ik zo zie is dat je lekker traint en goed vooruit gaat! Oh en die burger! Damn....

Mooi werk weer.

Succes met je gesprek!

Training ziet er weer goed uit meid!
Hoop dat het gesprek goed gegaan is.

Goeie burger!drool:

Lekker veel setjes squat! En 60kg Bor is niet verkeerd!

Mooie training hoor! En die burger,mmmm

Op papier is het iig wel een mooie training! Je gaat nog steeds super goed!!

Qua massa voor de borst zweer ik echt bij de guillotine press!!! Mn vriend doet m nu ook (heeft van zichzelf amper massa daar) en die gaat nu hij eindelijk de guillotine press er in doet ook goed vooruit (met name de upperchest).
Grapzig dat je weer over mn tet*en hebt haha:p

• #2.655
Wat ik zo zie is dat je lekker traint en goed vooruit gaat! Oh en die burger! Damn....
Thanks Pat!!
Die burger, heb er nog steeds heel fijne dromen over.. :rolleyes:

Mooi werk weer.

Succes met je gesprek!
Dankje Robke, is gelukkig alweer achter de rug :).
Dat gesprek dan.. Training is nooit achter de rug, die komen alleen maar ;).

Training ziet er weer goed uit meid!
Hoop dat het gesprek goed gegaan is.
Thanks meid :kiss:
Damn, het leven is nooit meer hetzelfde.. :lick:

Lekker veel setjes squat! En 60kg Bor is niet verkeerd!
Thanks Flexx!
Rug is absoluut sterkste punt, maar was niet echt tevreden met de techniek bij 60 als PR.. Maar wel een mooi iets om naar toe te werken ;).

Mooie training hoor! En die burger,mmmm
Dankjewel Natty!!
Mocht je eens in Rotterdam zijn, moet je hem absoluut eens proberen.. Je mis anders echt iets in het leven ;).

Op papier is het iig wel een mooie training! Je gaat nog steeds super goed!!

Qua massa voor de borst zweer ik echt bij de guillotine press!!! Mn vriend doet m nu ook (heeft van zichzelf amper massa daar) en die gaat nu hij eindelijk de guillotine press er in doet ook goed vooruit (met name de upperchest).
Grapzig dat je weer over mn tet*en hebt haha:p
Dankjewel meid!
Achteraf gaf Tdwag schoorvoetend toe dat de Spoto-press eigenlijk een veredelde vorm van de guillotine press blijkt te zijn, dus ik ga hem er dan natuurlijk sowieso in houden..
Alles voor de tet*en van SP! :D

Kans is klein. Wel eindje rijden vanuit t hoge noorden:roflol:

• #2.657
Training van vandaag: LB 1

SQ

10 x 20
5 x 30
3 x 40
2 x 50
6 x 56.5 VPR
1 x 56.5
1 x 56.5
8 x 40
Blijft een kleine mindfuck.. Als ik naar achter loop met de bb op mijn schouders denk ik standaard 'als dat maar goed gaat' :o.

DL
5 x 50
5 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75

SLDL
12 x 40
10 x 45
10 x 50
15 x 40

Plate loaded unilateral leg press 90o, triset
10 x 15
10 x 17.5 PR
10 x 17.5
12 x 17.5 "VPR"

Cable glute kickback
12 x 14
10 x 16.3
10 x 18
10 x 18

Seated calf raises
15 x 20
12 x 25
10 x 30
10 x 30

Rating:
3 / 5
Geen 2.5 omdat mijn SQ best redelijk ging, evenals triset leg press.
Was vandaag even bikkelen. Gisteren begonnen met nieuwe medicijnen en daar heb ik sinds vanochtend erg veel bijwerkingen van. Vooral 'koud zweet', misselijk en trillerig, niet fijn.
Maar goed, morgen weer een dag :).

Goed van je dat je bent gaan trainen ondanks de bijwerkingen van je medicijnen. Goede squats inderdaad! Goed bezig :D
Die burger ziet er trouwens goddelijk uit zeg.. DAMN! drool::burger:

Das geen lekkere mind set om te squatten....je moet vol vertrouwen 'the hole' in kunnen gaan

Wat voor medicijnen dan?

Als je nou met squat standaard een goede spotter hebt, haalt dat je 'angst' niet weg?

Terug
Naar boven