Een bp is imo nog beetje anders spotten dan een sq. De meeste mannen tillen die baby gewichtjes van ons zo op
Haha, true, altijd erg grappig wanneer is samen met Tdwag compounds doe, het wisselen van schrijven alleen al is een workout an sich

.
Lekkere training weer! en zo herkenbaar met die BP... ik deed hem vandaag incline.. 10x35 makkelijk en 1x40 faal.

zo gek hoe leeg je kan zijn dan he.
en ja.. met honger om 4:30 wakker worden.. Welcome to my world.

elke dag weer de laatste tijd..
Dankjewel meid! Bizar hè, ineens *poef*, alle kracht weg, helemaal leeg!
In ieder geval wel een teken dat je er alles uitgepompt hebt

.
Ugh, die honger is echt lastig! Weet ook niet of het een bijwerking is, of dat het komt omdat ik meer ben gaan eten. Combinatie kan natuurlijk ook altijd nog

.
meet in fox, wanneer

?
De operatie staat voor de 2e gepland. Heb nog ff
ah ik lees net 14 oktober. Ff met t thuisfront overleggen
Zou het zo ontzettend tof zijn als je ook kunt komen!
jij telt terug??

Het was mij niet eens zo opgevallen!
Vrouwen zijn niet zo slim
@natty87: voed je vent eens op!
Gefeliciteerd met je tentamen! you did it!
Fijn he dat honger gevoel ;-)
Fijn weekend Sanne en je bp gaat ook goed hé
Yaaaaay, heerlijk gevoel, in ieder geval niet meer dagenlang blokken!

Tsja, eten is nooit een probleem voor me geweest, daar vind ik het veel te lekker voor

.
Mijn BP gaat de goede kant op, wil toch echt voor die 50 gaan! ^^
Top prestatie met je tentamen! En in eerste instantie dacht je nog dat je hem niet zo goed had gemaakt toch? En dan beste student zijn met een dikke voldoende. Toppertje!
Toch weer een paar PR's bij je training, je hebt niet te klagen toch? Dat hongergevoel gaat straks echt wel weg als je je kcal's weer gaat verhogen. Nu beetje bij beetje toch welke week verhogen?
Thanks, echt top!!

Had inderdaad een slecht gevoel er over.. Achteraf gezien was dat juist: er zijn vragen geschrapt en er komt een inzage om overeen te komen welke vragen inderdaad dubbelzinnig waren.. Zo vervelend als een tentamen niet overeenkomt met de theorie!
Wil nu inderdaad elke week een beetje verhogen, maar vind het toch wel weer erg lastig

.