AndroidHealthClinic

Sanne's log

Lekkere training weer! en zo herkenbaar met die BP... ik deed hem vandaag incline.. 10x35 makkelijk en 1x40 faal. :o zo gek hoe leeg je kan zijn dan he.

en ja.. met honger om 4:30 wakker worden.. Welcome to my world. :o elke dag weer de laatste tijd..

meet in fox, wanneer:p?

De operatie staat voor de 2e gepland. Heb nog ff:)

ah ik lees net 14 oktober. Ff met t thuisfront overleggen:D

Gefeliciteerd met je tentamen! you did it!
Fijn he dat honger gevoel ;-)
Fijn weekend Sanne en je bp gaat ook goed hé

Top prestatie met je tentamen! En in eerste instantie dacht je nog dat je hem niet zo goed had gemaakt toch? En dan beste student zijn met een dikke voldoende. Toppertje!
Toch weer een paar PR's bij je training, je hebt niet te klagen toch? Dat hongergevoel gaat straks echt wel weg als je je kcal's weer gaat verhogen. Nu beetje bij beetje toch welke week verhogen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.689
Een bp is imo nog beetje anders spotten dan een sq. De meeste mannen tillen die baby gewichtjes van ons zo op:roflol:
Haha, true, altijd erg grappig wanneer is samen met Tdwag compounds doe, het wisselen van schrijven alleen al is een workout an sich :o.

Lekkere training weer! en zo herkenbaar met die BP... ik deed hem vandaag incline.. 10x35 makkelijk en 1x40 faal. :o zo gek hoe leeg je kan zijn dan he.

en ja.. met honger om 4:30 wakker worden.. Welcome to my world. :o elke dag weer de laatste tijd..
Dankjewel meid! Bizar hè, ineens *poef*, alle kracht weg, helemaal leeg!
In ieder geval wel een teken dat je er alles uitgepompt hebt ;).

Ugh, die honger is echt lastig! Weet ook niet of het een bijwerking is, of dat het komt omdat ik meer ben gaan eten. Combinatie kan natuurlijk ook altijd nog :).

meet in fox, wanneer:p?

De operatie staat voor de 2e gepland. Heb nog ff:)
ah ik lees net 14 oktober. Ff met t thuisfront overleggen:D
Zou het zo ontzettend tof zijn als je ook kunt komen! :D

:roflol:
Het was mij niet eens zo opgevallen!

@natty87: voed je vent eens op! ;) :whip:

Gefeliciteerd met je tentamen! you did it!
Fijn he dat honger gevoel ;-)
Fijn weekend Sanne en je bp gaat ook goed hé
Yaaaaay, heerlijk gevoel, in ieder geval niet meer dagenlang blokken! :D
Tsja, eten is nooit een probleem voor me geweest, daar vind ik het veel te lekker voor ;).
Mijn BP gaat de goede kant op, wil toch echt voor die 50 gaan! ^^

Top prestatie met je tentamen! En in eerste instantie dacht je nog dat je hem niet zo goed had gemaakt toch? En dan beste student zijn met een dikke voldoende. Toppertje!
Toch weer een paar PR's bij je training, je hebt niet te klagen toch? Dat hongergevoel gaat straks echt wel weg als je je kcal's weer gaat verhogen. Nu beetje bij beetje toch welke week verhogen?
Thanks, echt top!! :D
Had inderdaad een slecht gevoel er over.. Achteraf gezien was dat juist: er zijn vragen geschrapt en er komt een inzage om overeen te komen welke vragen inderdaad dubbelzinnig waren.. Zo vervelend als een tentamen niet overeenkomt met de theorie!

Wil nu inderdaad elke week een beetje verhogen, maar vind het toch wel weer erg lastig :o.

Training van vandaag: LB2

DL

5 x 50
3 x 60
1 x 70
1 x 75
1 x 80
F x 85
F x 85 What.. The.. f**k.. Enorm dikke rage. In staat om eerst die bb doormidden te trappen en gewoon naar huis te lopen. Zwaar agressief dat ik hier op faalde, heb dit makkelijk gelift en nu dit ineens. Kon gewoon niet goed van de grond komen, het zat er gewoon niet in. Geen idee of het door gisteren kwam (laat thuis na een hele avond gestaan te hebben bij een concert, dus wel wat vermoeide onderrug en minder slaap). Ik trok het echt heel slecht, zwaar gefrustreerd.)
5 x 60 Omdat Tdwag vond dat ik maar gewoon even een licht setje moest doen en deze DL even los moest laten voor vandaag.
Trek het enorm slecht als ik volgens schema iets prima moet kunnen, maar dit niet lukt. Kan dat niet handelen en word vervolgens zwaar agressief, echt niet tof dit.

SQ
8 x 25
6 x 35
5 x 45
3 x 55
1 x 65 PR, geen idee waar die ineens vandaag kwam. Dacht na die 55 gewoon van "laat ik het maar gewoon proberen, heb al gefaald in de DL, mocht ik hier ook in falen: heb toch al een pesthumeur".
30 x 30 Moest mijn aanhoudende rage even kwijt :o

Reversed bb lunges
20 x 25
20 x 30
12 x 35 PR
20 x 32.5 VPR

Goblet SQ
10 x 26
10 x 26
10 x 26
13 x 26
Laatste 5 á 6 reps elke keer erg moeizaam, struggelen om degelijke sets te draaien

Unilateral hyperextensions
8 x 4
10 x bw
10 x bw
10 x bw

Bb bridge op step
10 x 20
10 x 25 "PR"
10 x 25
10 x 25

Rating:
3.5 / 5
Ondanks de PR's die gezet zijn toch niet hoger, gewoon omdat ik mezelf maar niet over die DL heen kan zetten. Voel me eerlijk gezegd vandaag ook gewoon zwaar klote, geen idee waarom. Ben moe, hongerig en teleurgesteld over mijn wekelijkse toename van gewicht en de DL.

Wil ook gaan zoeken naar een nieuw schema voor mijn compounds. Iemand nog leuke ideeën?
Had het flink naar mijn zin bij Wendler, maar vond dat wel wat te weinig volume.. Wellicht is er wel een mouw aan te passen.

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Hmmm.. Ten opzichte van 2 weken geleden dus een halve kg erbij, vind dat best snel gaan?
Deze week even op 2000 kcal blijven, kijken wat dat doet.
Ben wel weer carbs gaan eten (als in: zilvervliesrijst en volkoren pasta), dus zal wellicht merendeel vocht zijn.

Hey meid ik denk ook gewoon vocht:)

Klote van je deadlift zeg, maar wat je ook al zegt, moe hongerig concert etc.. volgende week gewoon weer knallen en de dag ervoor goed rust pakken:)

Zonde van die DL, maar soms heb je dat nou eenmaal. Hoort erbij meid! Een tandje lichter, focussen op techniek.
Die halve kilo zou best wel eens vocht kunnen zijn. Ook daar niet zo druk om maken ;)

Agressie moet je gebruik van maken.

Zolang het gecontroleerde agressie is werkt het alleen maar in je voordeel ;)

Halve kilo in 2 week is vocht.

Als carbs omhoog gegooid zijn heb je niks aan wegen eerste 2/3 weken.

Toch een lekkere training! en vergeet niet met die DL.. soms wil het gewoon een keer minder... en dan is het echt niet zo dat het de keer erop ook minder gaat he.
Het gaat erom dat je elke training geeft wat je kan. En dat doe je!

is zekers vocht... gewoon lekker doorgaan meid!

Trouwens.. Zie ik nu helemaal over het hoofd dat je dat gevreesde tentamen gehaald hebt?!

• #2.695
Hey meid ik denk ook gewoon vocht:)

Klote van je deadlift zeg, maar wat je ook al zegt, moe hongerig concert etc.. volgende week gewoon weer knallen en de dag ervoor goed rust pakken:)
Hmm, dacht het ook, maar vond het zo bizar dat ik vorige week juist afviel :p.
Wel pas sinds afgelopen week meer carbs gaan eten, als in: kcal verhoogd puur op carbs omdat ik al voldoende eiwitten en vetten binnenkrijg.
Ugh, baalde echt flink ervan! Nu maar weer eens goed gezeten voor een ietwat andere aanpak, heb dan gelijk weer zin ;).

Zonde van die DL, maar soms heb je dat nou eenmaal. Hoort erbij meid! Een tandje lichter, focussen op techniek.
Die halve kilo zou best wel eens vocht kunnen zijn. Ook daar niet zo druk om maken ;)
Ben een slechte "verliezer" vrees ik :o.
Techniek gaat bij mij boven alles, dus weet dan ook absoluut zeker dat het er vandaag niet inzat..
En je weet toch.. Vrouwen en niet druk maken? Dat is een zeldzame combinatie KevvL ;).

Agressie moet je gebruik van maken.

Zolang het gecontroleerde agressie is werkt het alleen maar in je voordeel ;)

Halve kilo in 2 week is vocht.

Als carbs omhoog gegooid zijn heb je niks aan wegen eerste 2/3 weken.
Precies, het is mij dan ook gelukkig gelukt die agressie op mijn squats te botvieren :p.
Vond het alleen zo vreemd dat ik vorige week juist zelfs ineens nog afviel. Echter wel sinds een week verhoogd in carbs ipv eiwitten/vet, dat zou het dan wel eens kunnen zijn..

Toch een lekkere training! en vergeet niet met die DL.. soms wil het gewoon een keer minder... en dan is het echt niet zo dat het de keer erop ook minder gaat he.
Het gaat erom dat je elke training geeft wat je kan. En dat doe je!

is zekers vocht... gewoon lekker doorgaan meid!
Het zette niet bepaald een positieve toon, maar gelukkig heeft het de rest van de training niet verpest :). Ging moeizaam vandaag, maar even flink op tandjes bijten, de zweep erover, en heb er weer een training op zitten :).

Trouwens.. Zie ik nu helemaal over het hoofd dat je dat gevreesde tentamen gehaald hebt?!
Ghehe, dat zie je inderdaad helemaal over het hoofd! :D
Nog een essay en projectopdracht te gaan, en dan afstuderen.. Hopelijk goed op weg naar eindelijk een decent inkomen ;).

Gefeliciteerd met je tentamen!

Je kan idd niet altijd topsterk zijn, af en toe een stapje terug of op de plaats blijven en dan weer vooruit.

Nog gefeliciteerd met je tentamen, welke opleiding doe je eigenlijk? (zal je vast al eens verteld hebben maar ben te lui om terug te gaan lezen:P)

Wat ga je eigenlijk op de meet trainen?

• #2.699

Gefeliciteerd met je tentamen!

Je kan idd niet altijd topsterk zijn, af en toe een stapje terug of op de plaats blijven en dan weer vooruit.
Dankjewel Pat ^^
.. Lastig om soms dat stapje terug te moeten erkennen ;).

Nog gefeliciteerd met je tentamen, welke opleiding doe je eigenlijk? (zal je vast al eens verteld hebben maar ben te lui om terug te gaan lezen:P)

Wat ga je eigenlijk op de meet trainen?
Thanks Flex :D
Doe HBO - Maatschappelijk werk en dienstverlening, in 'moderne termen' tegenwoordig Sociale Work :p.

Heb nog geen idee wat te trainen op de meet.. Moet eerlijk bekennen dat ik altijd enorm nerveus ben voor dat soort dingen, ben dan mega-slap en presteer nog maar weinig :').
Wil vrijdag nog wel even wat UB pakken misschien.. Zit dan in mijn eerste Wendler Week, dus zal sowieso niet al te heavy worden :).
Heb jij al enig idee wat je wilt gaan trainen?

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
5 x 27.5
3 x 32.5
1 x 37.5
1 x 40
1 x 42.5
1 x 45
1 x 46.5 PR :D
2 x 50 negative al denkende hoe ik dit in godsnaam ooit fatsoenlijk ga drukken :o

Incline BP
8 x 25
8 x 30 VPR
6 x 32.5 VPR
6 x 32.5 Heerlijk, laatste 2 reps vanuit mijn tenen

CGBP
8 x 30
7 x 32.5
7 x 32.5
7 x 32.5

SS db shoulder press / db side raises
10 x 9 / 4
10 x 9 / 4
10 x 9 / 4
8 x 9 / 4
Shoulder press in deze superset voor het eerst 9 kg in plaats van 8 kg

Plate front raises
10 x 10
10 x 10
10 x 10
19 x 10 VPR, Met een hoofd waar alleen mijn moeder van kan houden. Helemaal leeg :heart:

Cable tricep rope extensions
10 x 11.3
10 x 11.3
10 x 11.3
9 x 11.3

Rating:
4.5 / 5
Wat een contrast met gisteren.. Dikke doei naar vorige training, des te harder kunnen knallen vandaag :).
Vind het erg wennen om er niet meer droger bij te staan. Het is weer een knop die ik moet omzetten, de mindset die ik weer moet veranderen. Ga het er wederom moeilijk mee krijgen om ook weer in vet aan te komen.
Maar dan zet je zo'n training als deze neer.. En dan ben ik zo ontzettend blij met mijn carbs :o.

Terug
Naar boven