- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghehe, lijkt er op van wel

Het is gelukt.. Semi..Ik vind het een meer dan prima training! Geniet van de AYCE vanavond...you can do it..
..dat inhouden dan hè..

.Goed om te horen, mijn inziens was het ook wel een mooi resultaat, maar tsja, toch wat onzeker enzo hèDat lijkt niet op vet gains maar mussolgains!
Mooie progressie!! Ik ben inmiddels zwaarder dan jou haha. Heb je al een idee hoe je de bulk aan gaat pakken (heb je ook een max gewicht voor ogen of iets dergelijks?)
.
.
.Laatste keer is "alweer" ruim twee weken geleden hoorAlweer ayce sushi?Neem aan dat je zaterdag niet mee sushi gaat eten dan?

.Dankjewel lieverd, is gelukt!!
^^Vrees dat wij nogal mietjes zijn..Ik ben ook toe aan sushi, hoeveel rondes hebben jullie gehaald?
.
Vrees dat wij nogal mietjes zijn..
Wij houden het altijd op 4 rondes (wel volle rondes though.. Dus 20 gerechtjes per persoon) en 2 rondjes heeuul veel ijs/snoep/koek.
Hoeveel rondes is jouw gemiddelde?![]()
Groeiende t**ten? Daar doen we het voor!
Je moet doorgaan tot je jezelf haat, anders telt te cheat niet en moet je een week later opnieuw een poging doen..Ook 4 meestal, maar dat komt meer omdat mn vriendin dan al vol zit haha.

Ghehe, leuk dat je dit zegt nadat ik gisteren een verdomd lang college over pedofilie heb gehad :').Groeiende t**ten? Daar doen we het voor!
mits meerderjarig
Tettennnn!

.

Kijk aan Sanne! Dat is goed om te lezen!Het is gelukt.. Semi..
Absoluut bommetjevol, maar niet beroerd.

Voelde me de dag na de cheat ook prima, als in: geen irrationele gevoelens van "omfgikgaweerdikworden", dus dat belooft watKijk aan Sanne! Dat is goed om te lezen!
Over die training mag je natuurlijk niet klagen! On target is prima..above is natuurlijk mooier, maar het kan niet altijd feest zijn!
Stevige SLDL's nog na de deadlifts!![]()
.
.Thanks Freakjam!Lekkere workouts weer Sanne! En goed van je dat je je iets meer in hebt gehouden bij deze sushi-sessie.![]()

Thanks meid! ^^
Dankjewel MarinaZiet er weer uit als een lekkere training!
Ik smacht ook naar zo een lekkere training!
Hahaha, je zou het zeggen KevvL..Nice, een keer niet zó veel gegeten dat je je er vervelend van voelt. Zou je het dan echt gaan leren?![]()
.Genieten zonder beroerdheid, wijsheid komt met de jarenGeniet met mate
Sterke training weer! Net met Wendler begonnen?
. hmm..mijn maag kan weleens gevoelig reageren op vetter voedsel..maar herken me er niet volledig in 'zusje'Voelde me de dag na de cheat ook prima, als in: geen irrationele gevoelens van "omfgikgaweerdikworden", dus dat belooft wat.
Alleen.. Heb jij dat ook? De dag na zo'n cheat heb ik een gevoelige maag. Als ik dan bijvoorbeeld wat lichte druk op mijn maag uitoefen voelt het net alsof ik spierpijn in mijn maag heb. Ben doodserieus, voordat je denkt dat dit een grapje is![]()