XXL Nutrition

Sanne's log

Alweer ayce sushi?:) Neem aan dat je zaterdag niet mee sushi gaat eten dan?

Je gaat lekker meid! Geniet van de AYCE sushi. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
Ghehe, lijkt er op van wel :eyebrow:

Ik vind het een meer dan prima training! Geniet van de AYCE vanavond...you can do it..

..dat inhouden dan hè..
Het is gelukt.. Semi.. ;)
Absoluut bommetjevol, maar niet beroerd :p.

Dat lijkt niet op vet gains maar mussolgains!

Mooie progressie!! Ik ben inmiddels zwaarder dan jou haha. Heb je al een idee hoe je de bulk aan gaat pakken (heb je ook een max gewicht voor ogen of iets dergelijks?)
Goed om te horen, mijn inziens was het ook wel een mooi resultaat, maar tsja, toch wat onzeker enzo hè ;).
En dankjewel! Moet zeggen dat ik het ook wel heeuul voorzichtig aanpak.. Ben nogal fan van zo lang mogelijk zo veel mogelijk kunnen eten, liever dat dan tussentijds een cut in te moeten lassen :o.
Wil gewoon heel langzaam voeding blijven opvoeren waarbij ik heel geleidelijk aankom. Vind dat ik best een ruime marge heb, voor mij is (net als vorige bulk) 70 kg de max. De vorige bulk heb ik die precies aan kunnen tikken, waarna ik heel rap veilig terug in de cut schoot :p.
Heb jij echt een harde grens voor jezelf gesteld wat betreft gewicht of percentage?

Alweer ayce sushi?:) Neem aan dat je zaterdag niet mee sushi gaat eten dan?
Laatste keer is "alweer" ruim twee weken geleden hoor :rolleyes: :p
En nope, zaterdag lekker thuis aan de koolvis en broccoli ;).

Je gaat lekker meid! Geniet van de AYCE sushi. :)
Dankjewel lieverd, is gelukt!! :kiss: ^^

Ik ben ook toe aan sushi, hoeveel rondes hebben jullie gehaald?

• #2.725
Ik ben ook toe aan sushi, hoeveel rondes hebben jullie gehaald?
Vrees dat wij nogal mietjes zijn..
Wij houden het altijd op 4 rondes (wel volle rondes though.. Dus 20 gerechtjes per persoon) en 2 rondjes heeuul veel ijs/snoep/koek :o.
Hoeveel rondes is jouw gemiddelde? :p

Vrees dat wij nogal mietjes zijn..
Wij houden het altijd op 4 rondes (wel volle rondes though.. Dus 20 gerechtjes per persoon) en 2 rondjes heeuul veel ijs/snoep/koek :o.
Hoeveel rondes is jouw gemiddelde? :p

Ook 4 meestal, maar dat komt meer omdat mn vriendin dan al vol zit haha.

Yee voor groeiende t**ten! :banana:

• #2.729
Ook 4 meestal, maar dat komt meer omdat mn vriendin dan al vol zit haha.
Je moet doorgaan tot je jezelf haat, anders telt te cheat niet en moet je een week later opnieuw een poging doen.. :rolleyes:
.. Of je laat je vriendin in plaats van de volle ronde te bestellen telkens max 3 rondes bestellen, dan doe je zelf gewoon 5 volle rondes, problem solved! ;)

Groeiende t**ten? Daar doen we het voor!
mits meerderjarig
Ghehe, leuk dat je dit zegt nadat ik gisteren een verdomd lang college over pedofilie heb gehad :').
Tettennnn! :D

Training van vandaag: LB

SQ
(Wendler cycle 1, week 1)
10 x 20
5 x 26.5
5 x 32.5
3 x 40
5 x 42.5
5 x 50
6 x 55
Ging vrij moeizaam vandaag :o
Targets wel netjes gehaald though!

DL
5 x 50
5 x 60
3 x 68
3 x 68
3 x 68
3 x 68
3 x 68
Wennen om geen ramping sets te doen. Was 'bang' dat het voor mij een pussytraining ging worden. Ben ramping sets gewend, achteraf besef ik me dat ik dan natuurlijk oplopende, lichtere setjes draai. Ieder setje van 68 werd zwaarder, uiteindelijk dus terug moeten komen op mijn opmerking dat het wellicht een saai training ging worden :o.

SLDL
10 x 40
8 x 45
8 x 50
12 x 40
Heerlijk stretch in hammies vandaag :heart:

Unilateral plate loaded leg press 900, triset
10 x 15
10 x 20 PR
8 x 20
12 x 17.5
Laatste weken af en toe klachten in rechterbeen, niet mijn lies maar daar net naast. Lastig uit te leggen. Echter merkte ik bij mijn setje van 20 dat het hier weer op begon te spelen. Ik vermoed dus dat de klachten van deze oefening komen. Volgende week even vervangen door een andere oefening (niet unilateral), kijken of het dan wegtrekt. Het is mijn rechterbeen die flink achterloopt ten opzichte van mijn linkerbeen, dus het klinkt mij wel logisch in de oren..

Cable glute kickback
10 x 18
10 x 18
10 x 18
15 x 14
Ging heerlijk vandaag, mooie controle en constant spanning er op weten te houden :heart:

Rating:
3.5 / 5
Ging gewoon lekker vandaag. Voel hem goed zitten.

Het is gelukt.. Semi.. ;)
Absoluut bommetjevol, maar niet beroerd :p.
Kijk aan Sanne! Dat is goed om te lezen!

Over die training mag je natuurlijk niet klagen! On target is prima..above is natuurlijk mooier, maar het kan niet altijd feest zijn!

Stevige SLDL's nog na de deadlifts!:D:D

Lekkere workouts weer Sanne! En goed van je dat je je iets meer in hebt gehouden bij deze sushi-sessie. :D

Sq, dl en sldl.. nice going girl!

Ziet er weer uit als een lekkere training!
Ik smacht ook naar zo een lekkere training!

Nice, een keer niet zó veel gegeten dat je je er vervelend van voelt. Zou je het dan echt gaan leren? ;)

Geniet met mate ;)
Sterke training weer! Net met Wendler begonnen?

• #2.736
Kijk aan Sanne! Dat is goed om te lezen!

Over die training mag je natuurlijk niet klagen! On target is prima..above is natuurlijk mooier, maar het kan niet altijd feest zijn!

Stevige SLDL's nog na de deadlifts!:D:D
Voelde me de dag na de cheat ook prima, als in: geen irrationele gevoelens van "omfgikgaweerdikworden", dus dat belooft wat :o.
Alleen.. Heb jij dat ook? De dag na zo'n cheat heb ik een gevoelige maag. Als ik dan bijvoorbeeld wat lichte druk op mijn maag uitoefen voelt het net alsof ik spierpijn in mijn maag heb. Ben doodserieus, voordat je denkt dat dit een grapje is :p.
En thanks, deze LB-dag is altijd bikkelen, maar zo heerlijk als ik dan weer richting huis waggel!

Lekkere workouts weer Sanne! En goed van je dat je je iets meer in hebt gehouden bij deze sushi-sessie. :D
Thanks Freakjam!
Begin het te leren!! :rolleyes:

Sq, dl en sldl.. nice going girl!
Thanks meid! ^^

Ziet er weer uit als een lekkere training!
Ik smacht ook naar zo een lekkere training!
Dankjewel Marina :kiss:
Soms is het feest, intens van genieten dan!

Nice, een keer niet zó veel gegeten dat je je er vervelend van voelt. Zou je het dan echt gaan leren? ;)
Hahaha, je zou het zeggen KevvL..
De tijd zal het moeten uitwijzen ;).

Geniet met mate ;)
Sterke training weer! Net met Wendler begonnen?
Genieten zonder beroerdheid, wijsheid komt met de jaren ;).
En dankjewel! Ben inderdaad met Wendler begonnen. De compound waar ik de training mee begin volgens Wendler. Ik doe alle compounds twee keer in de week. Ik zorg er altijd voor dat ik met Wendler begin, de compound daarna doe ik dan setjes van 3 met 75% van mijn 1 RM. Kijken wat dat gaat opleveren!

Voelde me de dag na de cheat ook prima, als in: geen irrationele gevoelens van "omfgikgaweerdikworden", dus dat belooft wat :o.
Alleen.. Heb jij dat ook? De dag na zo'n cheat heb ik een gevoelige maag. Als ik dan bijvoorbeeld wat lichte druk op mijn maag uitoefen voelt het net alsof ik spierpijn in mijn maag heb. Ben doodserieus, voordat je denkt dat dit een grapje is :p;);)
hmm..mijn maag kan weleens gevoelig reageren op vetter voedsel..maar herken me er niet volledig in 'zusje' ;)

Ik mis de tag marvinnen wel een beetje hier ;)

Ik had dat zelfde gevoel. Ik heb ook van die repeat setjes gedaan en dat wordt toch best zwaar op een gegeven moment O.o

Naar huis waggelen.... dat zijn zijn de betere trainingen :)
Mmmm ... ik heb nu ook zin in sushi om eoa reden :p

Terug
Naar boven