Fitness Seller

Sanne's log

Zo mooie training! ! Congrats met je PR:D

Kijk eens aan hoppa.

Goed zo! Op een bepaald moment is het ook gewoon klaar met cutten, en moeten er weer gainzz gemaakt worden :thumbs:

weer een top training en die 50kg gaat je lukken!

je gedachtes kunnen wel op hol slaan he meid.. maar je wordt niet vet! Je wordt gespierd en dat dunne vachtje cut jij er daarna zo weer af. ;)
Denk maar aan die 50 kg BP als je even twijfelt! en aan hoe jij je lijf nu al kent! Dat maakt dat jij dit ook aankan!

Toch weer goeie training sanne met die pr en vpr's! Ik ga ub trainen op de meet of iets dergelijks, geen idee of het wat uitmaakt dat het op een meet is want ben nog nooit naar een meet geweest haha.

Goed zo! Nu wat vlees op je lijf erbij ;) Lekker :p

:cheer: voor al die PR's hier

die deadlift...
die schommelt bij mij ook altijd heel erg
ene keer til ik met gemak iets en de andere keer is een 70 % al zo zwaar voor me dat ik die bijna niet omhoog krijg.
Soms kan ik het verklaren (cyclus, weinig eten etc) maar soms ook helemaal niet.

Wat gewicht betreft: zoals je weet probeer ik al vanaf maart te recompen.
Precies door wat je beschrijft (en blessure) lukte dat maar moeizaam.
Nu gestart met bulken en ik moet heel eerlijk zeggen, mijn vetpercentage is hoger, maar ik voel me er eigenlijk heel erg prima bij.
Alle rondingen komen weer terug ;) Natuurlijk mis ik de diepe lijnen soms, maar eigenlijk veel minder dan verwacht,
Wilde dat ik eerder had doorgezet.

die deadlift...
ene keer til ik met gemak iets en de andere keer is een 70 % al zo zwaar voor me dat ik die bijna niet omhoog krijg.
Soms kan ik het verklaren (cyclus, weinig eten etc) maar soms ook helemaal niet.

Nu gestart met bulken en ik moet heel eerlijk zeggen, mijn vetpercentage is hoger, maar ik voel me er eigenlijk heel erg prima bij.
Alle rondingen komen weer terug ;) Natuurlijk mis ik de diepe lijnen soms, maar eigenlijk veel minder dan verwacht,
Tijdens je blessure een bulk beginnen was geen handige keuze geweest anders. ;)

Toch weer goeie training sanne met die pr en vpr's! Ik ga ub trainen op de meet of iets dergelijks, geen idee of het wat uitmaakt dat het op een meet is want ben nog nooit naar een meet geweest haha.
Het enige dat je beter niet kunt doen is je heel star aan je schema willen houden, want dat is op meets vaak redelijk kansloos.. ;)

in 4 yolo training.

bayesian style uiteraard :trollface:

/Joke.

Nette training! :thumb:

die deadlift...

Heb ik ook altijd. :(

Kijk die 50kg bench is binnen handbereik en t feit dat je weer bang bent om dikker te worden..its not gonna happen, daar ben je ook zelf bij. Je gaat lekker meid!

Lekker meid hoppa!

Goeie train! En fijn dat het beter ging dan je ragetrain van de vorige keer haha. Heb er stiekem wel even om moeten lachen, kan me er zelf wel in herkennen.

Knap dat je aan het gainen bent! Ik durf dat nog steeds niet aan.. ik blijf gewoon liever doorcutten.. wellicht volgende winter eens wat massa proberen te pakken :P ook al zeg ik dat elk jaar

Echt wel jaloers op je bench zeg! Richting de 50kg! Epic!

dat is nog eens een lekkere training!:D Weer een pr binnen, top!!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.717
Zo mooie training! ! Congrats met je PR:D
Thanks meid :D

Hatseflats!! :p

Goed zo! Op een bepaald moment is het ook gewoon klaar met cutten, en moeten er weer gainzz gemaakt worden :thumbs:
Even de knop om zetten, tijd voor nieuwe, frisse massa ;).

weer een top training en die 50kg gaat je lukken!

je gedachtes kunnen wel op hol slaan he meid.. maar je wordt niet vet! Je wordt gespierd en dat dunne vachtje cut jij er daarna zo weer af. ;)
Denk maar aan die 50 kg BP als je even twijfelt! en aan hoe jij je lijf nu al kent! Dat maakt dat jij dit ook aankan!
Dankjewel meid! Ga helemaal voor die 50, lijkt me fantastisch!
Zal wederom regelmatig op het stukje ratio vs gevoel belanden.. Maar die uitdaging ga ik graag aan, ik kom van ver en ben zeker niet van plan het op te geven ^^.

Thanks Flexx!
Weet nog steeds niet wat het zaterdag gaat worden.. Twijfel er over om de training van vrijdag sowieso te laten vallen. Op zich kan ik wel, maar dan pas laat op de dag, wil mijn herstel niet in de weg zitten. Plus dat ik zaterdag dan gewoon kan trainen wat dan uitkomt, aangezien ik niet autistisch aan mijn schema kan gaan vasthouden :o.

Goed zo! Nu wat vlees op je lijf erbij ;) Lekker :p
Hahaha, dat geef me moet Robke, ik ga ervoor :p.

die deadlift...

Carbs doen een mens goed :rolleyes:
Bizar wat er af en toe met compounds gebeurt.. Laat me er nog erg door frustreren, zeker als ik vind dat er geen geldige reden voor is :'). Maar goed, prima, die rage sparen we lekker op een bewaren we dan weer voor wat anders in de training :rolleyes:. Linksom of rechtsom komt dat toch dan opeens tijdens een andere oefening ineens eruit :p.

Fijn om te lezen wat nu jouw ervaring is met bulken.. Over die rondingen: daar moet ik je gelijk in geven, ook ik zie bij mezelf dat ik er gewoon 'voller' uitzie en bij sta, gewoon weer fluffy zeg maar :o.
Wat mij wel helpt is voor ogen wat ik wil: massa. Leuk dat ik dat wil, maar wat moet ik naast gedisciplineerd trainen dan doen? Juist: flink eten :o.
Als jij nou goed blijft bulken, dan beloof ik dat ik dat ook doe.. ;)

Tijdens je blessure een bulk beginnen was geen handige keuze geweest anders. ;)
Vrouwen zijn altijd heel verstandig met het plannen van bulken, DieNase.. ;)

Het enige dat je beter niet kunt doen is je heel star aan je schema willen houden, want dat is op meets vaak redelijk kansloos.. ;)
Heb inderdaad besloten me niet autistisch in te stellen op het volgen van mijn normale schema, dat gaat hem niet worden :o.
Denk serieus dat het deze week dan ook maar 4x trainen wordt, kan vrijdag pas later op de dag en wil zaterdag gewoon 'alles' kunnen trainen, als in: wat die dag uitkomt.

Mijn schema is sowieso nie zo strak dus da komt wel goed:)
Hoe doen mensen dat toch? .. Geen strak schema hanteren.. :o

in 4 yolo training.

bayesian style uiteraard :trollface:

/Joke.
Ghehe, ga je gang!! :p

Thanks Mieshka ^^.

Kijk die 50kg bench is binnen handbereik en t feit dat je weer bang bent om dikker te worden..its not gonna happen, daar ben je ook zelf bij. Je gaat lekker meid!
Kan hem bij wijze van al ruiken! :D
Dankjewel Miss H, af en toe gewoon even 'the man up fucken' en het doel voor ogen houden. Massa <--> eten :o.

Hatsikidee Rambo, moet en zal die 50 bench halen! :D

Goeie train! En fijn dat het beter ging dan je ragetrain van de vorige keer haha. Heb er stiekem wel even om moeten lachen, kan me er zelf wel in herkennen.

Knap dat je aan het gainen bent! Ik durf dat nog steeds niet aan.. ik blijf gewoon liever doorcutten.. wellicht volgende winter eens wat massa proberen te pakken :P ook al zeg ik dat elk jaar

Echt wel jaloers op je bench zeg! Richting de 50kg! Epic!
Thanks HillR!
Haha, ben dus blijkbaar niet de enige die ragetrains heeft :p. Loop dan volgens mij serieus rond met een zwaar agressief en eng hoofd, mensen ontwijken me dan ineens spontaan enzo :o.

Heb twee jaar geleden voor het eerst 'gegaind', als in: totaal mislukte bulk omdat ik toch niet durfde te gainen..
Vorig jaar voor het eerst gegaind, dat ging best goed.
Nu ga ik voor een decent bulk, met hopelijk meer winst aan massa dan vorig jaar :).
Cutten voelt gewoon zo veilig.. Weet dan ook nog niet of ik wellicht een kleine cut tussendoor ga gooien. Mocht het te hard gaan is dat wellicht verstandig. Voor nu ben ik vooral 'fan' van het zo langzaam mogelijk ophogen om onnodige vettoename te voorkomen :).

Training van vandaag: pull

BOR

10 x 25
8 x 35
8 x 45
3 x 55
6 x 47.5
8 x 45
Ben inmiddels wel tevreden over de algehele progressie. Enkele maanden geleden draaide ik voor mijn gevoel lekkere setjes met goede techniek en ROM op zo'n 35 kg, kan daar nu ongeveer 10 kg bij optellen, ik vind helemaal mooi :).

Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 34.3
8 x 36.6
6 x 39

Lat pulldown, smalle grip
6 x 45
6 x 52
4 x 54.3 PR
6 x 45
8 x 39

Db row
8 x 22
5 x 24
6 x 22
8 x 20
8 x 20
Ging niet helemaal zoals gepland, raakte gefrustreerd omdat ik links elke keer zat te kloten met mijn grip. Geen idee waar dat ineens vandaan komt: ik ben linkshandig en was blijkbaar gewoon enorm aan het kloten waardoor ik reps heb gemist. Ugh.

Cable curls
8 x 23
7 x 25.3 PR
8 x 23
5 x 23
8 x 18
Moest enorm persen, maar goed, alles over voor wat progressie :o.

Cable upright rows
7 x 29.3 VPR
8 x 27
7 x 27
9 x 25.3

Incline hammer curls
7 x 5 Zo sterk ik vorige week hier op was, zo slap ben ik blijkbaar vandaag, meh
10 x 4
6 x 5
8 x 4
8 x 4

Straight arm lat pulldown
10 x 11
10 x 13.3
9 x 15.6 VPR
10 x 13.3

Rating:
3 / 5
Meh, muh, ging wel lekker. Merk duidelijk dat ik me weer vol op het studeren heb gestort: al dat reizen en lange dagen zuigen energie. Ene oefening ging naar tevredenheid, andere weer stuk minder. Overall gewoon wel lekkere training. Tempo zat er ook lekker in.

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Even tussendoor wegen. Deels voor eigen gemoedsrust, deels om 'paniek' zaterdag op weegmoment te voorkomen, aangezien ik vanavond een nieuwe poging AYCE Sushi zonder beroerd te worden ga doen :p.
Voortaan op woensdag wegen, tot volgende week blijf ik even op 2000 kcal. Ga daar nu lekker op.

Maandelijkse update: centimeters
Borst + 1.5
Taille gelijk gebleven
Bovenarm + 0.5
Bovenbeen + 1
Heup - 1

Vind het prima zo :).

t**ten groeien? :eyebrow:

Ik vind het een meer dan prima training! Geniet van de AYCE vanavond...you can do it..

..dat inhouden dan hè..

Dat lijkt niet op vet gains maar mussolgains!

Mooie progressie!! Ik ben inmiddels zwaarder dan jou haha. Heb je al een idee hoe je de bulk aan gaat pakken (heb je ook een max gewicht voor ogen of iets dergelijks?)

Terug
Naar boven