- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

voor al die PR's hier
Natuurlijk mis ik de diepe lijnen soms, maar eigenlijk veel minder dan verwacht,Tijdens je blessure een bulk beginnen was geen handige keuze geweest anders.voor al die PR's hier
die deadlift...
die schommelt bij mij ook altijd heel erg
ene keer til ik met gemak iets en de andere keer is een 70 % al zo zwaar voor me dat ik die bijna niet omhoog krijg.
Soms kan ik het verklaren (cyclus, weinig eten etc) maar soms ook helemaal niet.
Wat gewicht betreft: zoals je weet probeer ik al vanaf maart te recompen.
Precies door wat je beschrijft (en blessure) lukte dat maar moeizaam.
Nu gestart met bulken en ik moet heel eerlijk zeggen, mijn vetpercentage is hoger, maar ik voel me er eigenlijk heel erg prima bij.
Alle rondingen komen weer terugNatuurlijk mis ik de diepe lijnen soms, maar eigenlijk veel minder dan verwacht,
Wilde dat ik eerder had doorgezet.

Het enige dat je beter niet kunt doen is je heel star aan je schema willen houden, want dat is op meets vaak redelijk kansloos..Toch weer goeie training sanne met die pr en vpr's! Ik ga ub trainen op de meet of iets dergelijks, geen idee of het wat uitmaakt dat het op een meet is want ben nog nooit naar een meet geweest haha.

Het enige dat je beter niet kunt doen is je heel star aan je schema willen houden, want dat is op meets vaak redelijk kansloos..![]()

die deadlift...
ene keer til ik met gemak iets en de andere keer is een 70 % al zo zwaar voor me dat ik die bijna niet omhoog krijg.
Soms kan ik het verklaren (cyclus, weinig eten etc) maar soms ook helemaal niet.

ook al zeg ik dat elk jaarThanks meid

Hatseflats!!

Even de knop om zetten, tijd voor nieuwe, frisse massaGoed zo! Op een bepaald moment is het ook gewoon klaar met cutten, en moeten er weer gainzz gemaakt worden![]()
.Dankjewel meid! Ga helemaal voor die 50, lijkt me fantastisch!weer een top training en die 50kg gaat je lukken!
je gedachtes kunnen wel op hol slaan he meid.. maar je wordt niet vet! Je wordt gespierd en dat dunne vachtje cut jij er daarna zo weer af.
Denk maar aan die 50 kg BP als je even twijfelt! en aan hoe jij je lijf nu al kent! Dat maakt dat jij dit ook aankan!
Thanks Flexx!Toch weer goeie training sanne met die pr en vpr's! Ik ga ub trainen op de meet of iets dergelijks, geen idee of het wat uitmaakt dat het op een meet is want ben nog nooit naar een meet geweest haha.
.Hahaha, dat geef me moet Robke, ik ga ervoor
.Carbs doen een mens goedvoor al die PR's hier
die deadlift...
Wat gewicht betreft: zoals je weet probeer ik al vanaf maart te recompen.
Precies door wat je beschrijft (en blessure) lukte dat maar moeizaam.
Nu gestart met bulken en ik moet heel eerlijk zeggen, mijn vetpercentage is hoger, maar ik voel me er eigenlijk heel erg prima bij.
Alle rondingen komen weer terugNatuurlijk mis ik de diepe lijnen soms, maar eigenlijk veel minder dan verwacht,
Wilde dat ik eerder had doorgezet.

. Linksom of rechtsom komt dat toch dan opeens tijdens een andere oefening ineens eruit
.
.
.
Vrouwen zijn altijd heel verstandig met het plannen van bulken, DieNase..Tijdens je blessure een bulk beginnen was geen handige keuze geweest anders.![]()

Heb inderdaad besloten me niet autistisch in te stellen op het volgen van mijn normale schema, dat gaat hem niet wordenHet enige dat je beter niet kunt doen is je heel star aan je schema willen houden, want dat is op meets vaak redelijk kansloos..![]()
.Hoe doen mensen dat toch? .. Geen strak schema hanteren..Mijn schema is sowieso nie zo strak dus da komt wel goed![]()

Ghehe, ga je gang!!in 4 yolo training.
bayesian style uiteraard
/Joke.

Thanks Mieshka ^^.
Kan hem bij wijze van al ruiken!Kijk die 50kg bench is binnen handbereik en t feit dat je weer bang bent om dikker te worden..its not gonna happen, daar ben je ook zelf bij. Je gaat lekker meid!

.Hatsikidee Rambo, moet en zal die 50 bench halen!

Thanks HillR!Goeie train! En fijn dat het beter ging dan je ragetrain van de vorige keer haha. Heb er stiekem wel even om moeten lachen, kan me er zelf wel in herkennen.
Knap dat je aan het gainen bent! Ik durf dat nog steeds niet aan.. ik blijf gewoon liever doorcutten.. wellicht volgende winter eens wat massa proberen te pakkenook al zeg ik dat elk jaar
Echt wel jaloers op je bench zeg! Richting de 50kg! Epic!
. Loop dan volgens mij serieus rond met een zwaar agressief en eng hoofd, mensen ontwijken me dan ineens spontaan enzo
.
.
.
.
.
.
.