AndroidHealthClinic

Sanne's log

Wat een super aantal squats zeg! Lekker bezig hoor Sanne! Ik zag je zaterdag ook van een afstandje squaten en je squats waren erg nice en lekker diep!

Goeie sterke training girl! Baalde wel dat ik zaterdag niet kon...hopelijk de volgende keer

Ik zou niet durven :D

Bam, Sanne heeft lekker geknald.
Jammer van de meet, was voor mij ook alweer een tijdje geleden..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.766
goed de cablecurls van zaterdag afgekeken :P
Ghehe, niet eens.. Deed ze altijd met rechte stang, maar die was bezet.. Werd genoodzaakt het dan maar per arm te doen, ach, beetje nieuwigheid en variatie kan nooit kwaad ;).
Maar de autist in mijn vond het natuurlijk maar weer eventjes niets :o
.. Tot de pomp kwam dan :D

Ik ben bang van al dat jonge geweld :p

Sterke BOR !
Nee man, als ouwe rot kan je het jonge grut juist wat bijbrengen! ;)
Thanks! Met deadstop boek ik duidelijk progressie, erg fijn dat ik die gevonden heb!

Mooie training! Hou ik wel van:) Ik heb nog een nieuwe variatie laatst gedaan op de one arm cable row namelijk een low pully row met touw. Was m bijna vergeten maar die is erg fijn!!!! Zag m een tijd terug op IG:)
Heerlijk, het voelde ook gewoon goed die dag, heb je wel eens, dan valt alles op zijn plek :).
Ben laatste tijd sowieso meer fan van cables geworden, heb het idee dan beter de spanning er op te houden. Je hebt regelmatig leuke ideetjes, dus blijf vooral met die variaties komen! :eyebrow:

als ik dat lees verlang ik zo naar een dag niet moe zijn en lekker kunnen trainen. :o

Nice going meid! Lekker knallen met die hap
Dankjewel meid :kiss:
.. Hoop dat je snel weer eens een training hebt waarbij je jezelf voldaan voelt .. Hoet moet leuk blijven!

Godver, wat een sets aan squats en wat een mannen gewicht op de BOR joh! Gaat lekker hier!
Hij ging fijnnn!
Soms heb je dat wel eens, dat je ineens lekker aan het beesten bent. Maar daar weet jij alles van, aan je laatste training te zien!! :eyebrow:

Wat een super aantal squats zeg! Lekker bezig hoor Sanne! Ik zag je zaterdag ook van een afstandje squaten en je squats waren erg nice en lekker diep!
Had eerst mijn twijfels bij deze aanpak wat squats betreft, zeker toen Tdwag van tevoren meedeelde dat je 10 werksets draait.. Maar het doet mijn techniek erg veel goed. Irritant is dat, als je een vent gelijk moet geven :o.
Bedankt voor je compliment! Dat sterkt me in het vertrouwen, vind het nog steeds zo ontzettend tof dat ik pijnloos kan squatten! :D

Je stond naar haar ass te staren bedoel je??
Houd je kalm Rambo, dan had je er maar bij moeten zijn om me te beschermen.. ;)

Goeie sterke training girl! Baalde wel dat ik zaterdag niet kon...hopelijk de volgende keer
Thanks, hij ging superlekker!
En zei het net al.. Je was er niet om me te beschermen tegen potentiële testosteronbommetjes.. :sad:
Hopelijk inderdaad de volgende keer, lijkt me erg tof!

Jij mag dat hoor, heb dat waarschijnlijk niet eens door :o

Bam, Sanne heeft lekker geknald.
Jammer van de meet, was voor mij ook alweer een tijdje geleden..
Yiehaaa, ontzettend genieten van dat soort trainingen!
Zou absoluut nog eens heel graag met je trainen.. Man oh man, kon na die meet serieus 2 dagen niet normaal lopen :o.

. Man oh man, kon na die meet serieus 2 dagen niet normaal lopen :o.
3d9.png

:roflol: volgende meet gaan we ook hoor @Robke78 !!!

Smeerpijp ben je, Rob. Smeerpijp.

zeg Marvin, had je je misdragen met ons Sanneke....foei

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.779
Hahaha, normaal ben ik één van de eersten wat dubbelzinnigheid betreft, maar je hebt me ditmaal overtroffen :p.

:roflol: volgende meet gaan we ook hoor @Robke78 !!!
Zal je de volgende keer ff 'spotten' :eyebrow:
Jullie moeten beiden er gewoon zijn de volgende keer, it's gonna be a bromance for sure! :D

Mijn roze pollepel zit het liefst enkel in mijn eigen saus :p
Whahaha :roflol:

Wat een heerlijk stel zijn jullie toch :p.

Smeerpijp ben je, Rob. Smeerpijp.
Zijn alle mannen eigenlijk.. :rolleyes:
Alleen sommigen drukken zich graag uit, anderen houden het voor zichzelf ;).

zeg Marvin, had je je misdragen met ons Sanneke....foei
Vond @Skatermarvin bij het ontmoeten zelfs een beetje verlegen in het begin! :rolleyes: ^^
.. Of ik ben gewoon een beetje intimiderend.. :o

Sorry Guys, volgende keer word het een girls only meet..dan word er tenminste echt getraind..jullie zitten alleen maar naar Sanne's ass te staren:trollface:
Sounds like a nice plan to me! :D

En naar jouw ass ook hoor, wees maar niet ongerust ;)
.. Even generaliseren hoor..
Alle mannen zijn en blijven hetzelfde.. ;)

Kan jij met een gerust hart slapen vanavond :p.

Ik moet inderdaad altijd even loskomen..beter gaan we volgende keer mee eten..kan ik weer onbehouwen en lomp doen.. :o

Terug
Naar boven