- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een super aantal squats zeg! Lekker bezig hoor Sanne! Ik zag je zaterdag ook van een afstandje squaten en je squats waren erg nice en lekker diep!
Ghehe, niet eens.. Deed ze altijd met rechte stang, maar die was bezet.. Werd genoodzaakt het dan maar per arm te doen, ach, beetje nieuwigheid en variatie kan nooit kwaad
.

Heerlijk, het voelde ook gewoon goed die dag, heb je wel eens, dan valt alles op zijn plekMooie training! Hou ik wel vanIk heb nog een nieuwe variatie laatst gedaan op de one arm cable row namelijk een low pully row met touw. Was m bijna vergeten maar die is erg fijn!!!! Zag m een tijd terug op IG
![]()
.
Dankjewel meidals ik dat lees verlang ik zo naar een dag niet moe zijn en lekker kunnen trainen.
Nice going meid! Lekker knallen met die hap

Hij ging fijnnn!Godver, wat een sets aan squats en wat een mannen gewicht op de BOR joh! Gaat lekker hier!

Had eerst mijn twijfels bij deze aanpak wat squats betreft, zeker toen Tdwag van tevoren meedeelde dat je 10 werksets draait.. Maar het doet mijn techniek erg veel goed. Irritant is dat, als je een vent gelijk moet gevenWat een super aantal squats zeg! Lekker bezig hoor Sanne! Ik zag je zaterdag ook van een afstandje squaten en je squats waren erg nice en lekker diep!
.
Houd je kalm Rambo, dan had je er maar bij moeten zijn om me te beschermen..

Thanks, hij ging superlekker!Goeie sterke training girl! Baalde wel dat ik zaterdag niet kon...hopelijk de volgende keer
Jij mag dat hoor, heb dat waarschijnlijk niet eens door

Yiehaaa, ontzettend genieten van dat soort trainingen!Bam, Sanne heeft lekker geknald.
Jammer van de meet, was voor mij ook alweer een tijdje geleden..
.. Man oh man, kon na die meet serieus 2 dagen niet normaal lopen.
Houd je kalm Rambo, dan had je er maar bij moeten zijn om me te beschermen..![]()

Mijn roze pollepel zit het liefst enkel in mijn eigen saus![]()
?
Sorry Guys, volgende keer word het een girls only meet..dan word er tenminste echt getraind..jullie zitten alleen maar naar Sanne's ass te staren![]()

Hahaha, normaal ben ik één van de eersten wat dubbelzinnigheid betreft, maar je hebt me ditmaal overtroffen
.Jullie moeten beiden er gewoon zijn de volgende keer, it's gonna be a bromance for sure!

WhahahaMijn roze pollepel zit het liefst enkel in mijn eigen saus![]()
Wat een heerlijk stel zijn jullie toch
.Zijn alle mannen eigenlijk..

.Vond @Skatermarvin bij het ontmoeten zelfs een beetje verlegen in het begin!zeg Marvin, had je je misdragen met ons Sanneke....foei
^^
Sounds like a nice plan to me!Sorry Guys, volgende keer word het een girls only meet..dan word er tenminste echt getraind..jullie zitten alleen maar naar Sanne's ass te staren![]()

.. Even generaliseren hoor..

Kan jij met een gerust hart slapen vanavond
.