AndroidHealthClinic

Sanne's log

lekker getraind!
en die cheat... ik mis een paar maaltijden. :D
Moet zeggen dat als ik dat zie ik qua kcal elke dag al cheat. :o
Maar lekker dat je er zo van kan genieten! Niet beroerd geworden dit keer?

Chocolade en ijs , chocolade ijs, ijs met chocolade. Volgens mij hou je wel van chocolade en ijs:).

Haha mooi hoe intens je elke week van die cheats geniet :D

oew die snicker ijsjes zijn TE lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.805
Waarom begin je niet met je OHP als je daarop Wendler gaat doen?
Puur en alleen omdat Tdawg per sé met bench wilde beginnen.. :sad:

achterlijke cheats? 3500 kcal ongeveer?

Piece of cake :D

Challenge yourself!
Ghehe, ik ben maar een heel klein meisje hè.. ;)
Volgens Fatsecret heb ik gisteren 5340 kcal op, dus vind dat meer dan genoeg :p.

Haha..mevrouw heeft de Jamin weer beroofd...geniet ervan Sanne!

..met mate.. ;)
Ghehe, juuuup, het was weer eens zo ver :D
Genieten is gelukt, zonder beroerd te worden zelfs ;).

Brilletje nodig? :rolleyes:

Spoiler onderaan..

..of zie je dat niet als cheats:roflol:
Mwaaaah, een klein cheatje maar :p

Als het in je planning zit is het geen cheat :D
Haha, die ga ik onthouden! :D

cheatmeeaaaal.

vorige keer trouwens bij ola happyness station geweest.. :o swirl is geweldig!
Yaaaaay!! :cheer:
Hmmm, Ola Happiness Station, dat is alweer een tijdje geleden.. That reminds me.. :rolleyes:

lekker getraind!
en die cheat... ik mis een paar maaltijden. :D
Moet zeggen dat als ik dat zie ik qua kcal elke dag al cheat. :o
Maar lekker dat je er zo van kan genieten! Niet beroerd geworden dit keer?
Thanks meid!
Zou niet iedere dag ruim 5000 kcal naar binnen krijgen vrees ik, in ieder geval niet met clean voedsel :o.
Voelde me gister prima, op een heel klein suikerdipje na ^^.

Chocolade en ijs , chocolade ijs, ijs met chocolade. Volgens mij hou je wel van chocolade en ijs:).
:roflol: hoe raad je het zo?
Tdwag rent altijd naar het snoep en ijs, en ik altijd na chocolade en ijs :rolleyes:

Haha mooi hoe intens je elke week van die cheats geniet :D
I totally love it! :heart: :D
Niet iedere week zo'n grote hoor.. Maar geniet er niet minder van ^^.

oew die snicker ijsjes zijn TE lekker!
Jaaaa, had er nooit zelf voor gekozen het te proberen, maar ben blij dat ik ze eens van Tdwag heb weggesnaaid :p.

Training van vandaag: LB 2

DL, Wendler cycle 1 week 1

5 x 30 :roflol: voelde te grappig voor woorden om hier mee te beginnen
3 x 50 Whatever, lekker eigenwijs, vind het niet fijn het gevoel te hebben helemaal niets te liften :o
3 x 50
3 x 50
5 x 55
5 x 64
5 x 72.5 VPR, precies mijn target gehaald, had daar eigenlijk graag boven gezeten maar mag niet ontevreden zijn *doet nog een beetje namurmelen*

SQ, techniek op 75%
10 x 20 ATG
5 x 30
5 x 40
5 x 49 Oef, valt flink tegen vandaag
5 x 49 Laatste rep zeer moeizaam, dafaq krijgen we nou dan?!
5 x 49 Mezelf even heeuul streng toegesproken, ging vanaf deze set gelukkig weer sterk en prima :rolleyes:
5 x 49
5 x 49

FRSQ nieuw
15 x 20 ATG
10 x 25 ATG
12 x 25 ATG
10 x 30 ATG
Beetje aan het kloten met grip, maar vorm was prima. Heerlijk om hier ATG te gaan, wil dat er dan ook inhouden. Tip van @flexx123 geprobeerd door straps te gebruiken, ging best goed

Reversed bb lunges
14 x 30
14 x 35 VPR
8 x 37.5 PR, maar niet stabiel genoeg naar mijn zin
22 x 30
20 x 30

Unilateral hyperextensions
10 x bw
7 x 'Superman' Oef, toch flink zwaarder dan ik vermoedde :o
10 x bw
10 x bw

Cable glute kickbacks
10 x 14
10 x 16.3
10 x 16.3
10 x 16.3

Rating:
4 / 5
Oef, dat was een lekkere training :).

Wow wat een lekkere cheat! Gelukkig lukte het nu wel om die pot B&J op te smikkelen! Me = jelly! Ik moet binnenkort ook maar eens aan de B&J, heb ze al veel te lang in de steek gelaten..
Snickers ijsjes zijn ook zo lekker! Vroeger hadden ze zelfs mars & snickersijs in de vorm van echt ijs wist je dat? Dus in de vorm van een halve liter.. Daar was ik vroeger helemaal gek op.. Helaas niet meer op de markt :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere squats en VPR's weer ook! Je begint een aardige squatqueen te worden nu je ook de FSQ erbij gaat doen :D

Das weer een superlekkere training! :)

@SanneF Hele lekker training hoor!! Respect ook dat je die FSQ's een kans gaat geven en nog even lunges als 4e oefening doet!!:D:D

@FREAKJAM Holy shit...waarom wist ik niet van het bestaan van dat ijsje toendertijd!

• #2.809
Wow wat een lekkere cheat! Gelukkig lukte het nu wel om die pot B&J op te smikkelen! Me = jelly! Ik moet binnenkort ook maar eens aan de B&J, heb ze al veel te lang in de steek gelaten..
Snickers ijsjes zijn ook zo lekker! Vroeger hadden ze zelfs mars & snickersijs in de vorm van echt ijs wist je dat? Dus in de vorm van een halve liter.. Daar was ik vroeger helemaal gek op.. Helaas niet meer op de markt :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere squats en VPR's weer ook! Je begint een aardige squatqueen te worden nu je ook de FSQ erbij gaat doen :D
Hoooooly moly, dat ziet er insane lekker uit :drool:
.. Nu moet ik ook gelijk aan die M&M koekjes denken die je vroeger had .. Je had ze geloof ik ook in Mars en Snickers vorm.. Soort langwerpige biscuit met in het midden chocolade enzo. Weet de naam niet meer.. Damn, waarom hebben ze dat uit de schappen gehaald.. :sad:

Das weer een superlekkere training! :)
Thanks meid :kiss:

@SanneF Hele lekker training hoor!! Respect ook dat je die FSQ's een kans gaat geven en nog even lunges als 4e oefening doet!!:D:D
Dankje Marvin! Moet wel eerlijk toegeven dat LB 2 training altijd killing is, ben daarna er dan ook echt helemaal klaar mee :o. Had een jaar geleden niet durven vermoeden dat ik kon squatten, laat staan front squatten.. Ben er erg blij mee, en maak er dan ook graag gebruik van :rolleyes:

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 1 week 2

5 x 20
5 x 22.5
3 x 27.5
3 x 32
3 x 36.5
4 x 40.5 VPR
Wilde een vijfde rep doen, maar Tdwag was heel hard "nee" aan het roepen :o. Na flink wat lange seconden met gestrekte armen bb boven mijn hoofd gehangen te hebben toch maar wijselijk het bij 4 reps gehouden.. Vijfde had er heel misschien wel ingezeten, maar het zou een erg geforceerde rep geweest zijn.

BP, brede grip
8 x 35 Elke rep on point en constante spanning, lekker :heart:
5 x 36.5
9 x 35

Incline BP
8 x 26.5
4 x 32.5 Vertrouw het nog niet goed. Afgelopen weken standaard na incline last van een spiertje, dus gestopt
8 x 28
8 x 28
Verstandig lichtere sets te draaien, voor het eerst een pijnloze incline :).

CGBP
8 x 30
7 x 30.5
6 x 30
8 x 28
Triceps stortten compleet in :o

SS db shoulder press / db side raises
8 x 9 / 5 "PR"
8 x 10 / 5 "PR"
8 x 10 / 5
10 x 8 / 4

Plate front raises
10 x 10
10 x 10
10 x 10
12 x 10

Cable triceps rope extensions
10 x 11.3
7 x 14
10 x 11.3
15 x 9

Rating
3 / 5

stevige training weer!
goed dat je je hebt ingehouden op incline! better safe than sorry! ;)

Die koekjes met m&m's bestaan nog wel..of althans iets wat serieus lijkt op de bisc & m&m koekjes..

'Deugnietjes' heten ze...heel toepasselijk:rolleyes:

yes weer een vpr in de pocket. Doe je toch wel goed hoor:D Heb me echt totaal nog niet in wendler verdiept. Is t een pl of een algemeen kracht schema?

Goeie training sanne, geforceerde reps heb je niet veel aan imo, moet het freakjam ook nog wel eens zeggen want die het af entoe ook nog wel eens doen:P

• #2.814
stevige training weer!
goed dat je je hebt ingehouden op incline! better safe than sorry! ;)
Thanks meid!!
Begin het wel te leren.. Ook vandaag een training er op zitten waar ik normaal gefrustreerd over zou zijn.. Verstand komt met de tijd ;).

Die koekjes met m&m's bestaan nog wel..of althans iets wat serieus lijkt op de bisc & m&m koekjes..

'Deugnietjes' heten ze...heel toepasselijk:rolleyes:
Jaaaaa, Bisc & heetten ze, die bedoel ik!! :heart:
Hmmm, volgende cheat toch maar eens naar Deugnietjes zoeken :o.

yes weer een vpr in de pocket. Doe je toch wel goed hoor:D Heb me echt totaal nog niet in wendler verdiept. Is t een pl of een algemeen kracht schema?
Yiehaaa, moet en zal die 50 bench halen! :D
Wendler wordt als PL programma gebruikt, maar de meningen zijn er nogal over verdeeld.. Zelf vind ik het te weinig volume, daarom voeg ik die zelf toe op andere dagen. Moet zeggen dat met enkele persoonlijke aanpassingen ik het erg lekker vind trainen. Als je zoekt naar Black Iron Beast Wendler calculator vind je daar tevens verschillende soorten programma's van Wendler. Als je eens toe bent aan iets nieuws is het wat mij betreft zeker het proberen waard!

Goeie training sanne, geforceerde reps heb je niet veel aan imo, moet het freakjam ook nog wel eens zeggen want die het af entoe ook nog wel eens doen:P
Dankjewel Flexx! .. Het heeft even nodig gehad, maar het verstand begint te komen.. Moet wel eerlijk bekennen dat wanneer Tdwag niet had ingegrepen ik alsnog die ene rep had geprobeerd te halen :o.
@FREAKJAM en ik willen gewoon (te) graag! ;)

Training van vandaag: pull

Vandaag met een futloos gevoel aan de training begonnen. Nog enorme spierpijn in mijn onderstel :o.
Halverwege de training herinnerde Tdwag me er aan dat dit de 6e training op een rij is. Dan vind ik het alweer wat beter te verklaren :).

SQ, techniek op 75%
10 x 20 (normaal ATG, maar toen ik onder parallel wilde zakken had ik het idee al uit elkaar te scheuren van spierpijn :o)
5 x 30
3 x 40
3 x 47.5 Hoe de f**k ga ik dit volhouden? :o
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
Intens blij dat het er opzat :D

BOR, zonder deadstop
15 x 20
10 x 30
8 x 40
6 x 45
13 x 40

Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 32
11 x 32

Lat pulldown, smalle grip
8 x 39
8 x 39
12 x 39 VPR

One arm cable seated row
10 x 18
10 x 25
10 x 27.3 "PR"
10 x 27.3

One arm cable curls
10 x 6.8
10 x 9
8 x 11.3 VPR
9 x 9
11 x 6.8

Bb upright row
8 x 18
8 x 22
5 x 24.5 PR
10 x 15.5
11 x 15.5

Incline hammer curls
10 x 5
7 x 5
10 x 4
10 x 4

Rating:
3 / 5
Vreemde training. Over het algemeen futloos, maar juist door naar lijf te luisteren en op grootste oefeningen gas terug te nemen wat beter op isolatie gepresteerd.
Nu weer verder waggelen :o.

Een dagje rust kan ook geen kwaad hoor Sanne ;) Wel weer een hoop PR's en VPR's!:eek!:

Lekker bezig meid :heart:

Netjes die PR's en VPR's! :)

Groeien doe je in rust he meid! ;)
Ook in een bulk heb je rust nodig.

Maar lekker getraind!

• #2.819
Een dagje rust kan ook geen kwaad hoor Sanne ;) Wel weer een hoop PR's en VPR's!:eek!:
I know.. Heb twee rustdagen per week, maar deze keer vielen die niet zo handig, als in: 2 dagen achter elkaar.
De harde leef! ;)
Tweede helft ging in ieder geval beter! .. En krijg spierpijn in bovenrug, dus wederom een bevestiging dat altijd maar zo zwaar mogelijk liften ook niet alles zegt :rolleyes:

Thanks kanjer :kiss:

Dankjewel Mieshka! :D

Groeien doe je in rust he meid! ;)
Ook in een bulk heb je rust nodig.

Maar lekker getraind!
Mijn rustdagen vielen deze week niet zo lekker.. Probeer altijd zo goed mogelijk te plannen, maar heb liever een aantal trainingen achter elkaar dan eentje helemaal over moeten slaan :o.
Morgen weer tijd voor studie, dus dan kan ik weer even bijkomen ;).
Dankjewel lieverd :heart:

Laatst bewerkt:
Rust roest.

Terug
Naar boven